Aukje: Ja ik hoop het ook inderdaad,.. lijkt me niet dat die voorweeen voor niks zijn.. Denk dat ik gek word als het niks gedaan heeft
@ Aukje: Nee sorry geen ervaring, wel in het andere strippen WHAHAHAHA wel is voor een ex gedaan En wat klote van je k*t dag... sterkte! @ Binna: Fijn dat je een goede nacht gehad hebt! @ Chaartje: feli met je 37 weken! Suc6 met de controle! @ Gravid: Jeetje meid, ik vind het zoooo naar voor je! idd gewoon EISEN stellen hoor! kom op een vrouw kan ook maar tot een bepaalde grens gaan! Goedemorgen meiden redelijk geslapen, wel veel plassen en vroeg wakker afspraak gemaakt bij de HA voor vriendlief, die voelt zich nog steeds niet goed en houd nog steeds geen eten binnen. Nu ff een boterhammetje smeren en straks ff met de doggies wandelen fijne dag allemaal!
Vagans: Ja, ga er van uit dat het vanmiddag goed moet komen En wat naar voor je vriend Hoop dat het bij de HA mee valt voor hem! Fijn dat je je redelijk geslapen hebt!! Al is dat plassen wel drama he, ik loop ook tig keer op en neer 's nachts
Goedemorgen!! @Jomi, balen van die witte omotest zeg!! Ik blijf voor je duimen!!!   @Aukje, ook hier uscces met de strippoging!!!   @binna, fijn dat jullie een goede nacht hebben gedraaid dat doet jullie goed!!!   @Chaartje, jou mijlpaal is echt bereikt! Van harte gefeliciteerd. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie die 37 weken hebben gehaald!!!   @omotest: betekent dat de test witter dan wit is... dus negatief!!! (OMO wast alles wit)   @ Gravid, succes bij de VK hopenlijk kan ze wat voor je betekenen zeg... Je zit al zo lang in die voorweeen!!! Straks ben je uitgeput voordat het echt werk begint!!!   @Vagans, sterkte en beterschap voor je vriend. Hopenlijk kan de huisarts iets voor hem betekenen!   @Hier, nou die pijn van gisteravond is gelukkig helemaal weg. Dus wat het was geen idee, maar gisteravond is de kleine van 18.30 tot dat we op bed gingen zo rond 23.30 ontzettend actief geweest. Constant dansen en gek doen. Zo lang en zo actief heb ik hem/haar nog niet mee gemaakt!!! Liefs
najaaaaa ik had een rok aan, want mn buik is soms zo pijnlijk dat een broek, ookal is het positie gewoon niet erg prettig zit. Maar toen zag ik een gat in de rok dus ik balen en toch maar een broek aan en ik zeg dit ook zo. Begint mn zusje (19) dat ik teveel zit te voellen en me niet moet aanstellen! (alsof zei er verstand van heeft) en begint mn moeder ook ineens! Naja ik had echt zo iets van: waarom dit commentaar!!! Begin er serieus over te denken om gewoon lekker in mn eentje thuis te blijven! vorige keer al dat commentaar op mn huis... ik was juist hier gekomen voor mn rust en omdat niet alles even lekker ging... maar op deze mannier hoeft het van mij niet!
Owww Gravid... nog steeds niks... inderdaad eisen dat ze IETS gaan doen vandaag, want dit kost jou al je energie, lijkt me. SQ: fijn dat de steken weg zijn en dat je beeb lekker beweeglijk is. Hier ook zo'n energiek typje vanbinnen! Vagans: kan me voorstellen dat je moe wordt van het commentaar. Ik merk aan mezelf ook dat ik minder kan hebben door de vermoeidheid denk ik. Misschien speelt dat bij jou ook mee? Normaal kun je het misschien beter 'van je af laten glijden' en denken: het zal wel. Chaartje, gefeliciteerd met je mijlpaal! Binna en Lilo, fijn te lezen dat het wel weer goed gaat komen met de buikflapjes, hihihi. Aukje: hopelijk komen er niet nóg meer dingen op het lijstje van je topdag, haha. Sterkte in elk geval!! Nou, ik voel me heel relaxed vandaag, omdat ik juist niet hoop dat de beeb vandaag komt, hihi. Liever op bevrijdingsdag of daarna pas! Heb ook best aardig geslapen vannacht (hoefde pas om 7u te plassen ) En de roosvicee laxo (en peren en activia en lauw water op nuchtere maag) begint z'n vruchten af te werpen, dus ik heb ook al een 'grote boodschap' gedaan en voel me een stuk minder 'vol' vanbinnen. (sorry voor de details hoor, maar ik ben er heeeeeel blij om!!) Vandaag met de piepschuimletters aan de slag en vanavond toch maar gewoon zwemmen als er niks gebeurt. M'n zwemmaatje smste net dat ze vandaag wordt ingeleid... Die gaat ook al voor haar beurt, want die moest nog 3 weken! Misschien is dit over tijd lopen gewoon mijn straf dat ik al m'n hele leven overal te laat aan kom zakken en iedereen altijd op me moet wachten Nou, ik ga nog even in het andere topic spieken. Tot later!
Goedemorgen, Hier zachtjes aan eens begonnen met schoonmaken, ik begin em nu toch wel wat te knijpen hoor. Of alles om mijn lijstjes af is voor de grote dag. Vagans; balen hoor, waarom kunnen mensen je niet soms gewoon eens lekker klaten zeuren zonder er meteen zelf ook wa van te vinden. ik heb zo'n moeder. Soms moet ik gewoon effe van me af klagen, dan ben ik het kwijt. maar die slaat dan door en begint er continu over. Misschien toch effe en aar daagjes lekker thuis omprutsen. Ik vind het al kanp dat je het volhoudt met je ouders enzo maar ik ben dan ook al 14 jaar uit huis Aukje; succes met strippen, ben wel benieuwd naar je ervaringen Gravid, je bent nu toch ook ruim 40 weken, waarom zouden ze in godsnaam niet strippen Chaartje gefeliciteerd met 37 weken. Hier 39 weken vandaag...nog 7 daagjes tot mijn verjaaardag en de uiterekende datum. Ik hoop zelf op zondag, bevallen op moederdag
Voor mijn nieuwschierigheid een vragaje aan de meiden die al bevallen zijn. Als je echte weeen hebt voel je de baby dan ook nog tussen de weeen door of houdt die zich erg stil vanwege de samentrekkingen van de baarmoeder, of worden ze er heel druk van?? Vroeg me dat af vannacht
Sanny: Wat fijn dat de peren, lauw water, activia enz zn werk doen!! Lucht letterlijk op he!! Hier vandaag ook weer peer en kiwi op nuchtere maag op, en kon vanmorgen al stukkie beter naar de wc!! Ikke blij haha Succes met de letters, en veel plezier met zwemmen vanavond! Vagans: Ondanks dat het je moeder en je zusje zijn, gewoon lekker laten 'lullen', probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken! (hoe moeilijk ook, door alle hormonstertjes!!) Mijn moeder kan sinds kort ook ineens heel raar doen, maar gaat bij mij ene oor in, andere weer uit.. ze is nou eenmaal nie wijzer blijkbaar. SQ: Wat fijn dat je pijn weg is!! En zo'n actief kleintje is goed, maar af en toe vervelend haha. Gistere avond was die van mij ook mega actief, maar deed me zo'n zeer dat ik gewoon even een huiluurtje had (ja ook mama's hebben dat blijkbaar haha ) Hier al bijna een rol Rolo op... heeel fout maar ooo zo lekker
Stefanie: Gefeliciteerd met je 39 weken!! En inderdaad, ben de 40 weken gepaseerd.. dus neem aan dat ze gewoon strippen. Helemaal nu ze weten dat ik het bijna niet meer trek. En wat betreft de baby, heb eigenlijk geen idee of die tijdens weeen actief is. Steeds als ik voorweeen heb, is hij erg rustig.. maar mischien is dat per baby verschillend. kan me dat ook niet meer herrinneren van vorige bevalling.
oef badkamer schoonmaken is niet zo'n goed idee. Ben net halverwege..... nu ook flinke steken in de zij, bandenpijn volgens VK. Misschien vanmiddag verder. Eerst maar even wat eten, wij hebben honger!!!
@ Stefanie: Feli met je 39 weken! Spannend! en ja ik moet ze ook gewoon lekker laten lullen, mn zusje heeft nu vakantie dus die is er ook heel de dag, en natuurlijk wel lekker makkelijk om alle frustraties op dr zus te botvieren omdat ze tegenwoordig enigs kind in huis is natuurlijk. Maar ze moet gewoon dr bek houden want ze heeft er de ballen verstand niet van, zij is nooit zwanger geweest! kom nou toch! ach ja ik zie het wel, miss trekken ze vandaag nog bij en anders zal ik zeggen dat ik liever heb dat ze geen commentaar leveren en ik anders liever thuis blijf. Vriendlief komt als het goed is vanaaf thuis dus ga ik weer met hem mee, lijkt net alsof ik 2 huizen heb haha
Goedemorgen meiden, hier nog steeds rustig geloof ik. OMO test betekent een negatieve zwangerschapstest. OMO (waspoeder) wast alles toch wit. Hier vanochtend dus weer een negatieve (zeer gevoelige) en een drastische tempdaling. Dus ik weet eigenlijk nu wel zeker dat deze maand weer niet gelukt is. Dus ongi, kom maar op! Verder gaan we vanmiddag weg, dus zal vanavond hier denk ik pas weer kunnen kijken als er nieuws is. Meiden, denk aan jullie!
Jomi: Ah oke, ik snapte er al weinig van Veel plezier vanmiddag als je weg gaat! Bloem: Rustig an doen hoor meis!! Vagans: Inderdaad, gewoon recht op de man af zeggen dat je niet gediend bent van commentaar!! Mijn zusje (16) heeft er nu ook een handje van hoor, nu ik uit huis ben. Overal mee bemoeien en overal wat van denken te kunnen zeggen. Bij mijn ouders thuis mag je geen broeken dragen (prima, moeten ze zelf weten) maar ik draag dat (al jaren) wel. Kwam ik afgelopen donderdag bij me broertje op zn feestje, in een rok.. wat gewoon fijn zit nu tijdens zwangerschap, en wat ik zomers ook lekkerder vind dan een broek. Zegt me zusje: Zo zo, heb je eens een rok aan (terwijl ik eigenlijk altijd rok aan heb als ik naar me ouders ga) ik zo ja, heb ik eigenlijk altijd de laatste tijd. Zegt ze: en zo hoort het ook, houden zo. Enige wat ik tegen haar gezegd heb is: dat beslis ik altijd zelf nog wel. Pff wat denk ze wel, snotneus.
Goedemorgen meiden! @ Jomi: Knuffel! @ Aukje: Spannend meid! Hopelijk werkt het strippen! @ Binna: Welk flesje gebruik je nu? Ik heb namelijk difrax, avent en tommie tippie liggen. Maar na de fles bv in tommie tippie heeft ze die nacht heel erg last gehad van dr darmen. Dus was wel benieuwd welke jij gebruikte? @ Chaartje: Gefeliciteerd met je 37 weken! Weer een hele mijlpaal! @ Gravid: Heel goed meid! Ik zou het ook eisen dat zie iets gingen doen! Je hebt nu lang genoeg gekwakkeld! Ik ga duimen voor je! Knuff! jammie lekker rolo! @ SQ: Gelukkig is de pijn weggezakt! @ Vagans: Kan er soms ook niet tegen hoor al dat commentaar! Dat ze dat lekker voor zich houden @ Sanny: Veel plezier met zwemmen vanavond, als uk zich vandaag niet aandient @ Stefanie: Gefeliciteerd met je 39 weken! Mooie dag hoor bevallen met moederdag! Ik voelde de baby niet meer tijdens de weeën .. waarschijnlijk omdat ik zo gefocust was om die weeën op te vangen, en ik ook nog eens buik, rug en beenweeen had .. Maar weet niet of het anders is als je vruchtwater nog niet gebroken is. Bij mij brak namelijk eerst mn vruchtwater en daarna pas weeën. Nou de kleine begint weer een beetje wakker te worden dus die ga ik een schone luier om doen en even voeden! Tot straks xxx
Goedemorgen meiden, Hier een enorme #@*$#@*$*#-dag dus probeer wel op iedereen te reageren, maar vergeef me als ik je vergeet Aukje Haha wie weet waren het omas schoonmaaktips inderdaad. Ze wordt tenslotte oma, dus ze moet alvast oefenen he.. Ben benieuwd hoe het verloopt vandaag voor jou bij de VK! Balen van je rotdag meid, hopelijk zet de bevalling door vandaag of morgen. Dan maakt dat je dag weer helemaal goedChaartje Suc6 op controle en gefeliciteerd met je 37 weken Vagans Hoop dat de HA kan vinden wat er met je vriend is. Lijkt me geen pretje geen eten binnenhouden en je zo beroerd voelen Hmm meis toch, snap dat je dat commentaar er allemaal niet bij kan hebben. Als jij je er beter bij voelt moet je gewoon lekker naar huis gaan hoor Merk dat ik persoonlijk sinds een week ofzo weinig mensen om me heen kan verdragen. Schijnt bij de laatste loodjes te horen? SQ Fijn dat de pijn is weggetrokken. Enne wie weet voorteken dat die kleine uk zo druk was?? Stefanie Gefeliciteerd met je 39 weken Enne zondag is een mooie datum om te bevallen inderdaad. Gravid & Vagans Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik alleen een oudere broer heb hahahahaha Hier gisteren controle gehad bij de VK. En effe flink met mijn voeten op de grond gestampt daar. Het kwam erop neer dat ze zonder medische indicatie niks doen voor de 40 weken. Dus ik vroeg naar mijn bloeddruk die af en aan gaat en de eiwitten. Zegt ze doodleuk: dat kan wel eens gebeuren.. Vervolgens vroeg ze hoe ik me voelde; nou dat had ze niet moeten doen Ik barste in huilen uit en zei gewoon dat ik het niet fijn vindt om de dagen maar door te komen met wachten, wachten, wachten. Niet mijn eigen hondje kunnen uitlaten, alles moeten vragen, hoofdpijn zo erg hebben dat ik nog liever mijn hoofd door een stenen muur ram en ga nog maar even door.. Toen vroeg ze hoe de klachten waren bij ontslag uit het ZH en hoe ze nu zijn. Dus ja ik heb aangegeven dat ze hetzelfde zijn, constant aanwezig en ik me niet echt beter voel. Ik heb vriendelijk aangegeven dat het niet de bedoeling is dat de bevalling straks anders plaatsvindt met bijv. Medische hulp terwijl ik het gewoon zelf wil doen. Want ja als ze me zo door laten lopen kan ik het zelf straks echt niet meer aan. Ben gewoon een emotioneel wrak en tel de uurtjes maar weg iedere dag, irriteer me overal aan, alles haalt het bloed onder mijn nagels vandaan en ga zo maar door.. Zo doe de klaagmodus maar weer uit, want er zijn meiden die het erger te verduren hebben (gehad) dan ik.. Maar wilde toch even mijn ei kwijt.
@ Gravid: oe dat lijkt me erg als je een rok aan ''moet'' ik vind rokken lekker zitten vooral in de zomer maar ''moeten'' dat nooit, dan kom ik JUIST in een broek vind dat je iedereen in zn waarde moet laten! Maar idd zusjes kunnen zooooo betweterig zijn! en das vooral erg als ze niet weten waar ze het over hebben! Waarom mag ik niet zeggen: ik heb pijn waarom mag ik niet zeggen: pff ik ben het zat moet ik dan alleen heel de dag stralen en roepen hoe blij ik met die dikke buik ben...? nou sorry hoor! tis echt neit alleen rozen geur en manenschijn zon zwangerschap!
Troetel: Vind het beetje raar dat ze jou zo laten lopen!!! En tuurlijk mag je even klagen * dikke knuffel * Vagans: Ja bij mn ouders 'moet' dat van het geloof. Vind het best hoor, is hun eigen keuze, laat ik ze vrij in. En ik kom ook vaak zat bij mn ouders thuis in een broek hoor, zijn ze ondertusse wel gewend. Maar een rok vind ik ook gewoon lekker zitten, en zomers helemaal. Maar me zusje moet dan ff stomme opmerking maken. Ach, ze doet maar gaat hier ene oor in en andere weer uit. Of ik moet ff zin hebben in een steek onder water naar haar toe. Houd ze ook de mond wel dicht
@ troetel: Jeetje meid das vervelend dat ze je zo door laten lopen!!! Die vk's van tegenwoordig... Hoop voor je dat het lekker snel spontaan begint! *knuffel* @ Gravid: lijke me best lastig als je ouders zo streng zijn als jij dat (lijkt mij door je verhaal) niet bent. Wel fijn dat ze jou ook gewoon accepteren als je een broek draagt
En het is ook weer niet te geloven! Mijn vriend zou vanaaf klaar zijn de de nieuwe stuurman zou dan komen. Nu belt die op dat de nieuwe stuurman geen onderdak voor zn hond kan vinden dus morgen pas komt!!! En dus moet mijn arme vriend die al ziek is de hele nacht nog door! Pff ik wordt echt een beetje gek van dat werk van hem, ik wil dan ook dat hij zowiezo donderdag en vrijdag vrij pakt!!! anders kan ik hem straks ergens van de bodem van een bak afschrapen en daar heb ik geen zin in!