Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Wij gaan zo naar de VK, maar het is hier de afgelopen 2 uur flink gaan rommelen, net gedouched en het zakt niet af... zijn nog niet echt weeen, maar vind het wel hoopvol!

Ben benieuwd, jullie horen straks wel of het strippen is gelukt!

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid Dankje voor je lieve woorden:)
    Vagans Jeetje, wel raar dat het een reden mag zijn dat je geen onderdak voor je hond kunt vinden en dat je dan maar gewoon even de volgende dag pas komt werken. En dat als 'nieuwe' werknemer!

Denk dat jij (en je vriend) gewoon effe flink op jullie strepen moeten gaan staan!! Groot gelijk dan is hij do'dag en vrijdag dus gewoon vrij. Klaar, punt uit!

*Doorlopen; Tja als de VK het zegt gebeurd het zo he.. Schijnt het. Maar ik vind het geen fijn gevoel dat ze hier rare capriolen mee uithalen, het voelt nu net zo van we laten je doorlopen tot je lichaam bijna opgeeft en dan helpen we je!
    Kortom ik moet maar hopen dat ons dametje eerder wil komen. En zal elke week gewoon aangeven dat ik op mijn oogleden loop. Ik slaap niet, eet nauwelijks, huil constant.. Hoe lang kan een mens dit aan??

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje: Suc6 meid!!! Ben benieuwd!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Spannend meid, ik hoop dat het doorzet en het strippen z'n werk gaat doen. Succes!

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aukje Heel veel succes bij de VK. Hoop dat het rommelen wellicht iets op gang heeft gebracht:D Ben wel toe aan vrolijk babynieuws hihi:D

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Troetel, knuff voor jou!

7. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
  8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Wat heb ik een SCHIJT irritante schoonmoeder..

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Ojee... *knuf* ;)

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel knuf voor jou dat je dr zo doorheen zit.

Vagans vind je vriend zn werk verder wel leuk? Heeft ie verder nooit overwogen ander werk te zoeken met meer regelmaat enzo??

Aukje succes hoop dat het strippen goed aanslaat.

Zusje pfff schei uit ik heb er 4 en alleen mn zzusje onder mij heeft 2 kids en de rest praat alsof ze dr 10 hebben vreselijk dat betweterige gepraat!

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

S-zus is weer weg. Had wel dr zoontje mee maar die kon zichzelf goed vermaken.
    Samen even paar boodschappen gehaald voor de moederdagbrunch zondag.
    Maar auw auw auw dat was alweer teveel van het goede.
    Ik denk dat ik zo nog maar eens lekekr mn bed in kruip.
    Heb nog best een goede nacht gehad maar ben moe! Zal ook wel verveling zijn.

Ik heb mensen duidelijk laten weten dat ik tussen 12 en 3 nog weleens wil slapen. En als ik na het slapen beneden kom heb ik allerlei oproepen gemist. Bellen ze later terug met de vraag; waar was je? Ja euh slapen! Ben je zo moe dan? JA GEK HE!!

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mn schoonmoeder had me gebeld vanmorgen om 08:30!
    Ik lag een dutje te doen (had een bagger nacht gehad en maar 2 a 3 u geslapen) en was eindelijk in slaap gevallen en dus weer wakker.. Grrr

Maargoed. Dus niet tel. opgenomen.. Ga ik uurtje later met de hond, kijk op de terugweg in de brievenbus. Heeft ze serieus 20 brieven van haar in onze brievenbus gedaan.. Dus ik dacht wow we hebben wel veel post!?
    Staat er op 1 brief: Ik snap er niks van. En op de rest allemaal kruisjes.. Dit deed ze voorheen ook wel eens maar had vriendlief haar een veeg uit de pan gegeven. De brieven zijn 9 v.d. 10 keer iets wat zo weg kan of niet belangrijk is of wat ze door goed lezen zelf ook begrijpt.. 6 mnd heeft ze het niet gedaan ofzo..
    En nu ineens doet ze dat weer?! En daar belt ze me dan om half 9 voor wakker?

Het waren serieus brieven met inlogcodes van cz (die ze had opgevraagd), huurverhoging (staat duidelijk hoe & wat), mededeling van opheffing spaarrek. (had ze zelf geregeld) en verrekeningen die ze terugontvangt (staat duidelijk op met dikgedrukte letters.. Door u te ontvangen)..

Nou echt hoor.. Ik kan haar wel schieten. Ze beseft toch wel dat ze dat zelf moet regelen? De ene keer betaald ze rekeningen die ze niet hoor te betalen en vraagt ze niks aan ons. En de andere keer komt ze met die poeponzin brieven aanzetten..

Iemand haar lenen? Je krijgt geld toe.. hahahahahaha

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohh meimamma.. Zo irritant! Maar goed dat je je tel. beneden laat liggen.. Ik neem hem altijd mee als ik een dutje doe, maar je hebt van die mensen die het niet begrijpen.. Die zullen het nooit begrijpen;)

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zit jou s-moeder om aandacht verlegen Troetel.
    Hoe bedoel je irritant!
    En al helemaal als je al weinig kan hebebn!!!

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lijkt het wel op he? Normaal reageert vriendlief op haar als ze zo doet. Maar als ik haar zie kan ze mijn reactie dit keer niet ontwijken.. Ze is gewaarschuwd hahahaha!

Ik kan normaal heeeeel veel over me heen hebben. Maar zat nu echt met mijn mond vol tanden. Sinds dinsdag vorige week heeft ze niks laten weten, niet gebeld hoe het gaat met ons ofzo.. helemaal niks! En dan wel het lef hebben om haar domme brieven hier te dumpen.. Ahum.
    Heb de neiging om naar haar flat te lopen en ze terug te stoppen in haar brievenbus, maar denk dat we dan bonje hebben:D

16. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Daar ben ik weer!!

Eerst de gewone controle gedaan, bloed druk was iets aan de hoge kant (88 onderdruk meestal zit ik tussen 70-75). Maar daar maakte ze niet zoveel van. De heerlijke opmerking "Hij moet er gewoon uit" haha. Hartje luisteren was goed.

En toen ging ze kijken of ze kon strippen. Nou dat kon ze want ik heb 3-4 cm ontsluiting! Zo blij!! Het was daar al behoorlijk rijp allemaal. Strippen was heel even pijnlijk maar klaar voordat ik "auw" kon zeggen. Ze denkt dat het vandaag of morgen komt.

Nu rommelt het weer dus ik ga zo even rusten, misschien nog even wat slaap pakken. Ben benieuwd. Moest direct bellen als ik echte weeen heb die ik weg moet puffen.

We zijn net nog even wezen winkelen, en hebben een gebakje gehaald. Hadden wel wat te vieren vond ik!

Ik ga nog even de vaatwasser uitruimen en dan even plat.

17. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Trouwens voor de gene die mij op hyves hebben, mondje dicht aub

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: Mijn vriend is al lang werkzaam in de binnenvaart en tot nu toe is het hem altijd bevallen, hij heeft verder ook nergens papieren voor. Helaas is het werk in de binnenvaar 9 van de 10 x onregelmatig werk. Er is wel een vacature vrijgekomen bij een boot (een soort water taxi voor mensen die op de kranen werken enzo) en dat zijn diensten van of 8 of 12 uur. Hij gaat daar wel op soliciteren maja iedereen wil nou net DAT baantje wel hebben...

@ troetel: uhh... heeft jou s-moeder een geestelijke beperking ofzo? dit klinkt niet echt als iets voor een ''normaal'' persoon...

hier kan ik nog steeds niet slapen overdag, ben dus gewoon continu moe en dan de verwijten krijgen dat ik niks doe dat is niet leuk maar ik probeer het naast me naar te leggen.

vriendlief belde, de aflossen kan wel vanacht om 12 uur aan boord zijn... nou jeeh... daarna kan mn vriend er pas af dus die rijd dan naar huis (dordt) om mij de volgende ochtend bij mn ouders (zwijndrecht) weer op ta halen om naar de VK in dordt te gaan en daarna weer vrolijk naar de huisarts in zwijndrecht... pff krijg je toch het heen en weer van!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje: SPANNENDDDD, wel vervelend dat het even auw deed, ik vond het inwendige onderzoek al auw, hoop dat ik niet gestript hoef te worden ;)

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aukje Jeetje dat wordt spannend:D Is zeker een reden voor een heerlijk gebakje. Neem je rust en zet hem op meid. Ben benieuwd wanneer die kleine uk zich meldt!

Vagans Nou geestelijke beperking vind ik een beetje ver gaan. Maar goed dat kan aan mij liggen!
    Ze is wat onzeker over dingen zelf regelen omdat haar ex altijd alles voor haar verborgen hield. Sinds ze alles zelf moet regelen is dat haar dus best zwaar gevallen (reken maar uit als je 59 jaar alles niet mag zien qua financiën en alleen op de oude manier 'huishoudgeld krijgt') Ze is gewoon 'dom' gehouden door haar ex zegmaar. Maarja vroeger was dat vrij normaal. Samen de financiën doen is modern he.

Bij vriendlief deed ze het niet zoveel zeker niet toen hij op zichzelf woonde. Kwam hij soms een paar mnd niet en dan belde ze ook niet over rekeningen. Als hij dan langskwam vroeg ze hoe en wat maar verder ook niet. Het lijkt wel alsof ze mij ziet als een soort 'opening' om haar oude gedrag te gaan vertonen. Ze hield er al een tijd mee op, want vriendlief wordt gewoon elke keer boos.. Maar waarom ze nu weer ineens begint mag Joost weten, snap er echt niets van..

Deel Deze Pagina