@meijke, Welkom en vervelend dat je in het ziekenhuis ligt, wat is daar de reden van als ik vragen mag? Succes maandag met de keizersnede en geniet maar lekker van jullie wonder!! Liefs
Vagans, denk ook dat het geen kwaad kan! Sunnyqueen, dit is de 4e opname, ivm bloedingen, maar de vorige keren mocht ik na 2/3 dagen naar huis, nu laten ze me niet meer gaan. Ik heb een "placenta praevia". Hij ligt aan de voor en achterkant, onderlangs over de baarmoedermond, soort kommetje. Dat zorgt voor bloedingen, die overgaan door bedrust. Niet schadelijk voor ons meisje, want mijn bloed, maar mij houden ze dus goed in de gaten. En de bloedingen veroorzaakten weeenactiviteit, kans op vroeggeboorte. (eerste bloeding met 27 wk 5 dgn). Maar gelukkig is ze blijven zitten !! Lang verhaal, maar het gaat prima nu weer!
Okeej ik snap het inderdaad Meijke, maar goed dat ze je zo netjes in de gaten houden. En als de placenta voor de uitgang/opening ligt, kun je ook niet vaginaal bevallen toch? Aangezien de placenta dan eerst komt en dat mag niet heb ik altijd begrepen omdat dat weer ernstige complicaties met zich mee brengt.... Dus daarom een keizersnede neem ik aan? Liefs
@ Meijke: welkom! en wat ontzettend spanned! goed dat ze je zo in de gate houden! gaat verder wel alles goed?, kun je er toch een beetje van genieten?
Vagans: Inderdaad, het is denk ik meer rot voor jou dan voor de kleine!! Meijke: Wat naar dat je in het zkh ligt! Kan me voorstellen dat je het erg saai vind! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Maar wel heerlijk idee dat je bijna je kleine hebt! Jomi: He wat rot!! Dikke knuffel meis! Wish: Wat fijn dat het met de kleine zo goed gaat! Alleen inderdaad wel rot van je werk! Aukje: Hoop dat het gauw doorzet meis!! Hier net lekker pizza gegeten! Nu maar weer achter de pc.. en straks filmpje kijken. Verveel, verveel, verveel Al wel bijna uur lang weeen om 10min.. ((((zou het dan misschien toch nog ein-de-lijk door gaan zetten??)))) Ik ga nergens meer van uit Ga vanavond wel weer vroeg naar bed, lag er gister om 21.30u in, en beviel me best eigenlijk.
@ Gravid: en ik blijf voor je duimen! hihi Zijn jullie daalijk om 20:00 stil? Ik zelf heb hier niks mee en vind dat respect tonen niet aan een dag of tijdstip te binden is en vind het al helemaal niks als het een soort van ''moetje'' wordt om te laten zien dat jij heus wel zo goed bent om er bij stil te staan...
Vagans: Ik duim zelf ook al weken haha Stilte: Nee, het is niet dat ik de hele avond op de klok ga zitten kijken van oh het is 20.00u, even 2min. me mond houden. Respect behoor je elke dag te hebben, en niet toevallig even op 4 mei om 20.00uur en daarna niet meer tot het weer 4 mei is.
jeetje ik wordt met de minuut bozer!!!:x sms van vriendlief: Hij zit nu net te eten, de rest is al lang klaar maja hij stond buiten bakken af te spuiten en te laden! nu mag hij dus eindelijk eten, maar wel snel want er staat al weer werk te wachten wat ze niet zonder hem kunnen!!! En ze weten verdomme dat hij niet lekker is en dus juist rustig moet kunnen eten wil die het proberen binnen te houden! Grrrrr kan me daar zo kwaad om maken, das toch niet meer normaal! :x
JoMi; Balen zeg. Op naar de volgende ronde meid, ik duim voor je! Meijke Welkom. Wel vervelend dat je in het ZKH ligt, gelukkig wel internet zo te zien Fijn dat je weet wanneer jullie wondertje komt, je bent vast al aan het aftellen. Goed dat je zo in de gaten gehouden wordt. Stilte houden; Euhm nee doen we niet aan (denk ik ). Vroeger moesten we naar binnen en mochten we niet meer buiten spelen. Maar vind het ook een beetje vreemd om op een verplicht tijdstip stilte te houden omdat dat dan respect zou zijn. Hier is mannetje bezig met kit verwijderen v.h. bad en de tegels. Bah wat een hardnekkig spul. V.h. bad krijgt hij het redelijk af met ontvetter.. Maar de tegels!! Bah leuk zon mislukte kitnaad.. grrr Het zit ons niet mee met die badkamer, maar al met al wel blij dat we het allemaal zelf doen & gedaan hebben. Iets om trots op te zijn straks
Vagans Kan begrijpen dat je steeds bozer wordt hoor meid! Pff zou me er toch ook wel over opfokken. Maar denk aan jezelf en je kleine meid, boos maken is niet goed voor jullie
Vagans: Snap zn baas dan ook niet! Dit kan toch niet zo. Wat wil hij dan, dat je vriend er aan onderdoor gaat en helemaal niet meer werken kan zou hem nu juist rustig an laten doen!! Troetel: Oh bah, dat kit is echt rot spul ja! Maar inderdaad, jullie hebben wel iets om trots op te zijn! Whaha, hier was vriendlief de kattenbak ant schoonmaken. Toen hij de verschoonde bak weer terug zette, ging Woezel (vrouwtje) heerlijk achter de bak poepen $) vriendlief ziet dat, die haalt zo Woezel door dr eige stront heen, en zet dr pardoes onder de douche. Hahahaha.. daarna wist ze niet hoe ze het had.. verzopen katje Ze was erg rustig haha.. en hopelijk heeft ze dr van geleerd
@ Troetel: jullie kunnen er daalijk zeker trots op zijn!!! @ Gravid: whahah dan baal je idd! hoop iss dat ie er wat van geleerd heeft! en idd opfokken is nu niet goed, maja ik vind het gewoon super rot voor hem en ik kan niks voor hem doen en dat is gewoon erg k*t
Zo hier oneerbiedig typen om 20.00 uur Vagans heeele begrijpelijk dat je daar boos om kan worden hoor. Is ook niet normaal dat ze niet even rekening kunnen houden met de gezondheid van je vriend. Gravid zet het al wat meer door bij je of is het afgezwakt? Goeie aktie van je vriend met de poes. Misschien nu zo geschrokken dat ie niet gauw meer doet Wish fijn te lezen dat het allemala goed gaat met jou en de kleine man. Ik kan soms niet wachten dat ons kleintje er ook is!! Hier: Ik was in de heilige veronderstelling dat de kapster morgen zou komen. Zitten we hier te eten bord op schoot ineens, ding -dong kapster Zwangerschapsdementie! Hahahha
Hm, wilde net inloggen op hyves (20.00uur) krijg je scherm te zien met het winnende gedicht (wat voorgedragen word op de Dam) en je kunt alles live mee kijken. Vind ik erg netjes van hyves!! En onbewust ben je die 2 minuten dan toch even stil..
Meimamma: Nee zet uiteraard alweer niet door.. tenminste nu niet.. wie weet vanacht (houden de moed dr in ) en ach, an ene kant leg ik me er bij neer.. elke dag is tenslotte weer stapje verder naar Uk toe. Hij blijft gelukkig niet voor altijd zitten. En wat poes betreft, inderdaad,..hoop dat ze er van geleerd heeft haha. Al is het wel een eigenwijze hoor Maar vriendlief aarzelde geen moment, haal haar zo door de stront heen en hup zo de douche in haha.. vond ik wel goeie
@lillo ik gebreukte eerst tommie tippie en nu de difraxs @Wish tis erg druk he de eerst dagen, komen ook zo veel mensen langs voor dingen de vk en dan de gehoortest en dit en dat. ik ben blij als het straks een gewonen week is @guusje wat fijn dat je thuis bent @chaartje ooo wat fijn. welke gyn heb je. of heb je steeds een ander @gravid wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent alleen jamer dat je nu een ander had en die niet wou kijken @troetel jeetje meis wat stom dat ze zo laks doen zeg @aukje wat spannend he @meimama oepsie ach gelukkig was je thuis @Vangas jeetje meis. ik zou toch eens je vriend met ze baas laten praten hoor. wat een gedoe steeds en straks hij ziek enjij net bevalen Sorry als ik je vergeet maar doe het even uit me hoofd. vandaag was erg leuk Sky ging in de tummie tub en Silver ging me helpen en me moeder en oma waren er bij. echt schatig zal zo even foto's spamen