Gravid, om de 10 minuten, spannend dus bij jou ! Wish, wat vervelend dat ze zo raar doen over het verlof van je vriend :x! Vagans, nou met jouw vriend gaan ze ook niet fijn om... Zware baan! Kan me voorstellen dat je je druk maakt.
BUDDYBERICHT: Kreeg net sms van Aukje: Hey VK gebeld komen er zo aan. Heb weeen om de 4-5 min. Groetjes Ik heb terug gestuurd veel succes en dat we aan haar denken! Liefs
@Meijke, met mij gaat alles goed hoor we lopen inderdaad zowat gelijk. Vagans en ik lopen op de dag precies gelijk. Maar goed jij hebt je kindje hoogstwaarschijnlijk toch het eerste in de armen!!!
@ Binna: wat een lieve fotos!!! @ Meijke: tsja het is niet leuk als je vriend en weg van huis is en het daar dan ook niet lekker loopt, kan me daar heel druk om maken! @ Aukje: SPANNENDDDDDD!!! meiden, ik mag de vk pas bellen als ik weeen heb een uur lang om de 3 min die min een minuut aanhouden... is dit normaal? vind het zo laat.
Vagans; als je in het ziekenhuis wil bevallen zou ik wel wat eerder bellen hoor. Mij is verteld als je in de buurt van het ziekenhuis woont ga je als ze een uur lang om de 5 min komen maar als je verder woon zoals ik moest ik al eerder komen maar ik heb een medische indicatie en heb ook geen VK die eerder kan komen kijken. Zou gewoon bellen als jij het gevoel hebt dat het voor het echie is Aukje; succes!! Binna; mooie foto's kan echt niet meer wachten hoor
Vagans mij is verteld dat als ik een uur lang om de 5 minuten weeen heb, ik dan moet bellen! Alls je nog naar het zh wil is bellen bij weeen om de 3 minuten nogal laat denk ik...?? Binna wat een mooie plaatjes van Sky!! Wat een lekker bolle toet!!
Mmm.... krijg meteen het idee dat de VK het expres doet om me toch thuis te laten bevallen! Maar idd ik vind het ook heel laat en voel me daar echt niet prettig bij!
@ Aukje: Zet hem op meid! Hopelijk heeft het voor ontsluiting gezorgd! @ Meijke: Welkom meid!! Wat fijn om te weten dat je je meisje bijna in je armen mag sluiten he @ Vagans: Gewoon bellen wanneer jij denkt dat het begonnen is! @ Binna: Wat een leuke foto's en een lief koppie! Heb net Maelynn gevoed en gebadderd. Alleen deze keer eerst gevoed ipv gebadderd en dat was niet zn succes. Maelynn gaf na het badderen een deel van de voeding terug en stikte zowat pff wat was dat schrikken zeg! Moest wel effe een traantje laten omdat het zo lang duurde voordat ze weer ademde heb dr effe verteld dat ze mama niet meer zo moet laten schrikken Nou ik ga naar bed toe want ben bekaf! Slaap lekker allemaal! En hopelijk morgen weer babynieuws XxX
@ Lilo: das zeker schrikken! Ik vind het zo leuk die verhaaltjes van jou, daardoor krijg ik steeds meer zin om mn eigen kleintje in mn armen te houden!
Vagans je moet je eigen gevoel volgen. Als jij denkt dat het begonnen is en je naar het zh moet. Bellen!!! Beter 10x te veel als te weinig. Ik krijg door de babyfotoos en praatjes ook steeds mee zin in ons eigen kleintje! Ben zo benieuwd hoe ze dr uit ziet!!
@ meimamma: maar er is specifiek gezegd dat ik pas MAG bellen als ze om de 3 min komen... dus ze willen wss niet dat ik eerder bel
Hai meiden! Heb maar een klein stukje teruggelezen. Ben erg moe en rozig van het zwemmen. Ik had gewoon het hele bad voor mij alleen! Ik mocht mezelf dus leuk vermaken, want de meester ging voor een iemand niet een echte les geven. Hij had wel de bubbels en de muziek aangedaan en de drijfdingen voor me klaargelegd, dus ik heb m'n best gedaan, hihi. Heb nu wel pijn in m'n liezen, maar ik vond het wel superfijn om lekker te bewegen (gewichtloos, hihi) Vagans, ik moet ook pas bellen als de weeën om de 3 min. komen een uur lang en meer dan 1 minuut aanhouden. Blijkbaar is dat gewoon zo bij sommige vk's. Lilo: dat lijkt me inderdaad schrikken als je kleintje bijna stikt! Maar even bijkomen dan! Lieve foto's Binna! Meijke, welkom! Aukje: spannunnnddddd!!!! Zet 'm op! Verder weet ik niet meer... Trusten!!
@ sanny: lekker van het zwemmen! En ja ik heb zo iets, wat nou als ik al uuren weeen om de 5 min heb en helemaal bek af ben mag ik nog niet naar het zh maar moet ik maar wachten tot ik helemaal kappot ben en dan de trappen nog afstrompelen en de auto in (geen idee hoe weeen gaan hoor dus miss zie ik het helemaal verkeerd) maar dat lijkt me niet echt fijn!
@ vagans: vind het ook super leuk om m'n ervaringen met jullie te delen! Nog een paar weken en dan zijn we allemaal mama's en dan kunnen we lekker over onze kindjes praten!! En over het bellen na vk, ik zou gewoon bellen wanneer jij denkt dat het zover is. Desnoods zeg je gewoon dat je weeën om de 3 minuten hebt ... Soms is een leugentje om eigen bestwil niet erg! Toen ik die persweeen weg moest puffen een uur lang heb ik op het eind ook gezegd dat ik het niet meer kon houden n ik moest persen. Stiekem had ik nog wel even gekunt maar was het zo zat en wilde m'n kleine in m'n armen! @ sanny: heerlijk lekker zwemmen n dan ook nog eens het zwembad voor je alleen! Nou ik lig in bed! Heb alle nachten tot nu toe met bh geslapen ivm het lekken. Maar die beugel doet zeer dus heb ik nu maar 2 strakke shirtjes over mekaar heen gedaan met zoogkompressen. Zal mij benieuwen of ik door lek vannacht. Trouwens m'n bv is echt goed op gang haha het spoot er vanmiddag uit gerum zo in maelynns gezicht Naja zal nu maar echt gaan slapen want denk dat ik om 23:00 weer moet voeden! Tot morgen meiden! X
Ik ga ook naar bed! Morgen VK, rijbewijs van vriendlief ophalen, met vriendlief mee naar de HA en boodschappen doen. Dus zal er mis sni zo veel zijn maar dan weten jullie dat oja, morgen 37 weken! wat een mijlpaal weer!