Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans:Wahahah ja echt een spuiter :p:p ;)
    gefeliciteerd met je 37 weken meis!! Weer een mijlpaal bereikt!! Nu mag je kleintje officieel komen :D

Zo ik ben Maelynn effe aan het voeden en dan hoop ik dat ze doorslaapt tot zeker 03:30 :) .. haha heb er nu al zin in dat ik direct weer een paar uurtjes kan slapen!

Nou ga de herhaling van gtst terug kijken!

X

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    buddy bericht

aukje smst net dat ze om 22.30 is bevallen van een zoon. Bevalling heeft ongeveer 3 uurtjes geduurd. Naam volgt morgen, want nog niet alle directe familie is al op de hoogte. Hij heeft al aan de borst gedronken en weegt 4110 gram en is 51 cm lang. Graag nog niks op hyves er over zeggen is de vraag van aukje.

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Aukje en aukjeman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ben benieuwd naar de naam. Nu lekker genieten!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ook hier, gefeliciteerd Aukje en man! Super! Flinke jongen :)

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Goedemorgen meiden!

Gravid Hahahaha klinkt als iets wat mijn vriend ook zou kunnen doen als de katten hier dat flikken. Hier van die etters die juist ineens iets gaan staan doen in de 5 min dat je de bak verschoont! Dus kan elke keer als een poortwachter op die plek gaan staan tot vriendlief in race-tempo dat ding heeft verschoont, errug handig;)

enne wordt het vandaag ook jouw Bevrijdingsdag? Ik hoop het:D

* Badkamer Nou het is vriendlief gelukt hoor! Hij heeft de ontvetter gepakt (zoals ik al dagen riep!) en daarmee het bad schoongemaakt. Kit ging er met een beetje schrobben af. De gek wou thinner of aceton of wasbenzine gaan gebruiken. Nou ik zei hell no dat je dat op het bad gaat toepassen, da’s acryl slimpie.. Gelukkig heeft ie geluisterd:D De tegels heeft hij netjes zitten krabben met een glaskrabbertje hahahaha.. Vanavond gaat hij het plafond kitten en het bad opnieuw, hopelijk dit keer wel mooi en dat ie tevreden is. Hij had t gister al willen doen na het schoonmaken maar ik hield m van zijn werk af!
    Binna Wat een prachtige foto’s!
    Meijke Haha als je het over de duivel hebt!
    Aukje Zet hem op meid!!!!
    Vagans Hier is het uur lang om de 5 min en dan mag ik bellen. Heb begrepen dat het per VK verschillend is. Maar ik zou zeggen als jij aanvoelt dat het begint en je hebt echt pijn of echt weeën dan zou ik gewoon bellen. Beter dat ze voor niks komt als te laat. Je moet ook nog naar het ziekenhuis he;) Heb je niet je VK-kaart of boekje en staan daar niet de afspraken in over het bellen etc. Ben benieuwd of dat verschilt met wat de VK persoonlijk tegen je heeft gezegd.
    Lilo Leuk om alle verhalen van jou te lezen:D Snap dat je even schrok dat de kleine meid bijna stikte, ze moet haar mama inderdaad maar niet meer zo laten schrikken.
    Hahahaha je borsten dachten, die kleine heeft dorst. Hup opschieten!

Aukje Toch nog een 4 mei kindje:D Tot nu toe bevalt er elke dag wel iemand!
    Gefeliciteerd met jullie zoon meid wat een vlugge bevalling. Geniet er lekker van en herstel maar rustig. Ik ben benieuwd naar de naam;)!

SQ en Vagans Gefeliciteerd met jullie 37 weken:D Volgens de VK loop ik gelijk met jullie (die is van mening dat ik 26-05 ben uitgerekend), dus vanaf vandaag mogen we alledrie de beeb eruit gooien haha. Wie zal er het eerst zijn??? ;)

Hier kon ik weer niet slapen. Was echt klaarwakker toen vriendlief 3 kwartier geleden vertrok.. Dus maar een wasje uit de machine en nieuwe was erin + een beetje gesorteerd. Zo maar effe een herh. kijken van GTST of ATWT misschien word ik dan moe en val in slaap;)

gister iets te veel gedaan denk ik, was zo dwars om de douche te soppen. Mijn moeder had daar geen tijd meer voor gehad maar had wel de hond gewassen. Dus tja daar kan een zwangere vrouw met nesteldrang niet tegen hihi:D Had vriendlief beloofd alleen op ooghoogte te poetsen maarja, das moeilijk he;) Dus de vloer ook maar effe geschrobt en gedweild.

Vannacht flinke rugpijnen en ook nog effe onder de douche gestaan. Harde buik die bleef aanhouden ook na het douchen. En nu verschrikkelijke pijn in mn liezen, alsof er net een baby uit is gekomen haha. Maar die zit (nog wel) veilig binnen;) Ohja en vannacht weer mijn gebruikelijke date met de wc rond 03:00 (baby en wc spannen samen denk ik!)

Liefs

[/FONT]

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    goedemorgen!!!

@Aukje en Aukjeman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet er maar lekker van!

@ Troetel: Doe je wel rustig aan meissie?! Haha een hoogzwangere met nesteldrang .. weet het nog zo goed ;) nu is bij mij de nesteldrang helemaal verdwenen ;)

Maelynn heeft het vannacht weer goed gedaan. Ze kwam om 00:00 en om 04:00 en om 07:30 :) Lijkt me erg netjes! Gelijk na het voeden ook meteen in slaap gevallen heerlijk! Ze is nu net klaar met drinken en ligt nu in mn armen. Zo maar weer terug leggen in haar ledikant en dan zelf nog een paar uurtjes slapen :D

Spreek jullie straks weer meiden!

xxx

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeimorgen!

Hier gisteravond niet in slaap kunnen komen. Heel irritant als je naast een vent ligt die zo moe was dat ie gelijk vertrokken was en maar een oerwoud om ging zagen (snurken dus)
    Ik lag maar heen en weer te draaien en telkens kwam naast me de reactie *zucht, kreun steun* met andere woorden... daar draaid ze weer!! Toen had ik helemaal zoiets van krijg jij ff fijn de ....!

Uiteindelijk was het zon beetje 1 uur toen ben ik in slaap gevallen en vanmorgen ook weer vroeg wakker half 7!
    Hlaf 8 kwam mn vriendlief zo vrolijk als een clini clown naast mn bed staan dat ie zoooo ontzettend lekker had geslapen! Alleen de rooie neus ontbrak nog!

Dus ik heb m ook gezegt dat ie niet moet lopen zeuren als ik omdraai in bed als ik mn draai niet kan vinden, maar ja daar wist meneer natuurlijk niets meer van. Dan weet ik dat voor de volgende keer dan draai ik nog een keer extra;)

Dus jullie merken het ik heb een wereld fijn humeur vanmorgen!
    Dus zo nog maar eens een slaappoging doen!;)

8. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Aukje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Een flinke kerel!
    Heb je mooi snel gedaan! Ben je er een beetje zonder kleerscheuren vanaf gekomen?

Hier dag met zoon thuis, dus weinig tijd om verder te reageren.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Aukje + man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Ben heel benieuwd naar de naam! Geniet er lekker van!

Vandaag 37 weken! woohoo!

@ Troetel: haha wat grappig dat je nu gelijk loopt met SQ & ik, Jij ook van harte met je 37 weken dan he! :D

@ Meimamma: wat een pestkop die vriend van jou :p

Op de site van mijn VK staat trouwens bellen als ze om de 5 min komen!!!!! :$

Hier een rot nacht gehad, iedere keer werdt ik wakker van een rare soort buikpijn, alsof ik ineens een super strakke broek aan had en mn plas ook nog is moest ophouden :( Niet zo pijnlijk dat ik er van moest gillen ofzo maar het voelde totaal niet lekker! Heb dit een keer of 8 - 10 gehad vanacht. Meestal ging ik er dan maar uit omdat het toch leek alsof ik moest plassen maar dat hoefde ik niet... raar gevoel iig :$

Nu ff een boterhammetje pakken, hondjes uitlaten , vriendlief wakker bellen en dan naar de VK, rijbewijs vriendlief ophalen, naar de HA, boodschappen doen en in die tijd mogen de hondjes hier blijven dus die halen we daarna nog ff op. Als het goed is heeft vriendlief zowiezo morgen vrij en met een beetje geluk het weekend ook! (maar dan wel telefoondienst) ik denk dat hij wel voor de laatste moederdag naar zijn moeder wil, alleen ga ik dan echt niet meer mee.

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Snel gegaan begrijp ik!
    Nu lekker opknappen en van jullie kleine genieten.
    Ben erg benieuwd naar de naam!

Vagans: Gefeliciteerd met je 37 weken!! Weer een mijlpaal, en nu maar hopen dat het niet te lang meer duurt!!
    Je hebt een druk dagje voor de boeg zo te lezen, denk wel aan jezelf he!!

Bloem: Geniet van je dagje met de kleine!!

Meimamma: Oh dat is ook irritant als jij steeds commentaar (lees gezucht en gekreun) krijgt als je omdraaid.
    Hier is het zo dat als vriendlief eenmaal slaapt, hij ook echt slaapt!
    Dan kan ik draaien en doen wat ik wil, maar meneer hoort niks.
    Ik zei al, zie het nog gebeuren dat ik in me uppie beval waar hij naast lig haha.

Lilo: Leuk om je updates te lezen!! Super dat alles goed gaat!

Troetel: Ja was hier dus ook, vriendlief had net de bak weer terug gezet, maar was net te laat.
    Dus in het vervolg moet ik ook als bewaker er bij blijven denk haha.
    Of Woezel moet graag weer willen douchen.
    Fijn dat de kit nu allemaal weg is!!
    Enne.. vandaag rustig an doen he!!

SQ: Gefeliciteerd met je 37 weken!! Ook voor jou schiet het nu echt op!

Goeiemorgen meiden!

Hier weer redelijk nachtje gehad! Met uiteraard afzakkende weeen.
    Gisteren 3 uur lang weeen om 10min gehad, maar ja.. we kennen het liedje ondertussen, het is steeds hetzelfde.
    Ik leg me er maar gewoon bij neer.. komen doet hij blijkbaar toch niet.
    Volgend jaar rond deze tijd denk ik.
    Pffff.
    Tja, verder weinig nieuwtjes, een dagje zoals andere dagen..
    niks te doen, en letterlijk aan het wachten.
    Ben echt stik saggerijnig..Denk je uit te slapen, gaat vriendlief er om 08.30u uit.. gelijk druk aan de gang.. dus voor mij werd slapen ook niks meer.
    Kom je benede, gaan dr 2 katten irritant lopen doen.
    Ik heb even een humeur om op te schieten.
    Kga maar even was afhalen, en beddegoed in machine stoppen.
    Misschien dat ik dan wat beter humeur krijg.
    Bleh.. erg dit :(

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Oh ja, krijg je ook nog mensen online:
    Is het nog vol te houden??
    (Het is maar goed dat diegene niet voor me stond ;))
    Ik: Tja geen keuze he.
    Zij: Is het al wat aan het rommelen, baby heeft het wel naar het zin bij jou.
    (GRRRRRR als of ik dat nog niet door had tr*t!!!)
    Ik: Ja blijkbaar.
    Zij: Nou wens je heel veel succes.

Pfffff.... sommige kan ik echt lek schieten momenteel.
    Heb een kameraad ook al een steek onder water gegeven dat ie niet meer elke dag smse moet.
    (Ik tegen hem: Word ook zo gek van al die lui die me elke dag vragen hoe het gaat en of het er nog niet is.)
    Denk, zo alsjeblieft.. pak aan!!
    En die heeft nog niet gesmst, dus waarschijnlijk heeft het geholpen.

Maar goed, kzal verder niet lope klage en mekkere hier..:)
    Kga maar even wat doen!!

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Aukje en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Aukje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! heel veel geluk gewenst!!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Troetel en vagans gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wie zal het eerste van ons zijn...?
    aukje en man en dochter nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Net als de rest ben ik ook erg benieuwd naar de naam.

Nou vandaag de 37 weken gehaald en spontaan begint het vannacht te rommelen bij mij. Had steeds weer terugkomende pijn in onderrug en buik en kon geen houding vinden. De baby vond het tussendoor ook nog eens nodig om zo te gaan draaien dat het leek alsof hij/zij zich er uit wou drukken wat geen fijn gevoel was. Heb tot 3 uur bijna wakker gelegen, maar uiteindelijk in slaap gevallen toen het af zakte...

Liefs

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gravid: Heel irritant lijkt me dat die reacties!

@ SQ: hopen dat een deze dagen het gerommel ook doorzet :D

@ Hier: Heb net geprobeerd om mn navelpiercing weer in te doen ... en hij is niet dichtgegroeid :D wiehoee. Heb hem met 12 weken uitgedaan omdat het al niet meer lekker zat met mn groeiende buik. En net toch maar eens geprobeerd oftie dicht zat :D Ben erg blij want mn litteken was toch echt lelijk daar.

Zo weer voedertijd en daarna naar het gemeentehuis om uittreksels voor het ouderlijk gezag aan te vragen, kindgebondenbudget uitleg en de toeslag voor het kdv aanvragen.

Vanmiddag krijgen we nog iemand op visite!

Tot straks xxx

16. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Aukje+Aukjeman gefeliciteerd met jullie zoontje! Een flinkerd en een snelle bevalling zeg! Ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is en welke naam jullie gekozen hebben!

Vagans, Troetel en Sunnyqueen gefeli met de 37 weken!

Meimamma en Gravid, hopelijk is jullie humeur inmiddels wat opgeklaard, hihi.

Lilo: ik hoop dat bij mij de borstvoeding ook zo voorspoedig gaat verlopen! Ik las net in de WIJ over een kolf van difrax die een prijs heeft gewonnen. Een heel compact dingetje (eigenlijk gewoon zo'n s-fles met een schelp en twee slangetjes en een soort standaardje dat denk ik meteen de pomp is) hij is ook heel erg stil. Jammer genoeg issie nog niet verkrijgbaar, maar ik ben erg benieuwd naar de prijs. Moet namelijk komende zomer gaan kolven op Lowlands en vind het al vervelend dat ik met een tas op het festivalterrein moet gaan lopen (normaal stop ik telefoon en geld/muntjes in m'n broekzakken of als ik een rokje draag in m'n lange sokken :D) want dansen met een tas vind ik echt superirritant! Maar nu zal ik wel moeten en dan is een zo klein mogelijk tasje natuurlijk wel zo prettig!

Hier een wisselende nacht gehad. Erg veel wakker gelegen met mijn in m'n liezen (echt een beurs gevoel) en pijn in rug, dus omdraaien ging nogal moeizaam. Hier gelukkig geen zuchtende vriend. Alleen als hij het voedingskussen te pakken heeft en ik trek het weg omdat ik 'm aan de andere kant nodig heb, dan protesteert 'ie even, hahaha.

Verder een chille dag hier. Geen bevrijdingsfestival hier in de stad en Den Haag of Haarlem, daar ga ik me even niet aan wagen. Jammerrrrr maar helaas...

Tot later!

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ sanny: die borstkolf ziet er inderdaad super handig uit .. die zou ik ook wel willen hebben. Hij komt van de zomer uit ... ben benieuwd wanneer precies?! effe in de gaten houden :)

18. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo hier kom ik ook weer uit mn bed gerold:D
    Ben rond 08:30 nog even in slaap gevallen en werd om 11:30 wakker. Tussendoor steeds weer gerommel vanbinnen & pijnscheuten in mijn bovenbuik net onder borsten.

Maar heb mijn uurtjes weer een beetje ingehaald van vannacht haha.. ;)

Meimamma & Gravid Hoop dat jullie humeur inmiddels wat beter is!

Lilo Wat super dat je navelpiercing er gewoon in gaat;) Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat want mijn litteken is ook niet echt mooi en ik heb er ook nog twee 'prachtige' striemen bij gekregen richting het piercinggaatje zegmaar.. Heel charmant! NOT:(

Veel plezier met de regeldingen vandaag & uiteraard de visite;)

De rest ben ik even kwijt!

19. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aukje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ben benieuwd naar zijn naam.
    Snelle bevalling trouwens!

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ben ik weer

nog nooit zon fijn gesprek gehad.Ik had de vrouw die ik met mn intake ook had.
    Enne ik wil niemand voor de schene schoppen maar er werdt me toch een aanbod gedaan!!! Omdat mn schoonmoeder zo ziek is vroeg ze of ik open stond om ingeleid te worden! Eigenlijk zeide we beide meteen: Nee maar zit nu wel te twijfelen... ik weet dat ze goed ingedaald is en het nu goed doet en ik loop natuurlijk ook niet pijnloos de laatste tijd, maar aan de andere kant... ze komt nu nog niet voor niets niet... zit dus vreselijk te twijfelen!

T kwam een beetje rauw op ons dak, en nu zitten we er over na te denken of het toch miss niet iets is.

naja ik vind het eigenlijk heel lullig tegenover sommige van jullie waarvan ik weet dat ze graag ingeleid willen worden, en aan de andere kant moet ik natuurlijk ook ff ego aan mezelf denken ;)

naja jullie horen nog wel wat er beslist wordt, ik denk er nog even over na :)

Deel Deze Pagina