Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Lilo (en anderen): de action heeft nu hoeslakens in de folder staan die niet waterdoorlatend zijn. Wij hebben een 2 personsmatras dus moet effe prutsen dat ie blijft liggen maar kraakt al veel minder dan een zeiltje en zweet ook minder, is 5,99 geloof ik. Moet hem ook nog effe halen.

Geboortekaartjes: hier 65 maar ik heb 10 reserve gadaan

Guusje: gefeliciteerd met 34 en succes straks!

Bina: Alweer 36!!! echt het gaat nu snel hoor.

Ennuh hoeveel van ons zijn nog aan hetw erk, heb het gevoel dat het rap minder aan het worden is gezien de drukte hier overdag:p

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Ja weet ik :D:p

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @stephanie ik denk nog maar twee meimama en stampertje

zo ik gaat wel even een soort aan het werk gaat naar onze vereningen spullen uit zoeken voor de rommel markt morgen.
    Spreek jullie vanavond weer

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Succes meid, wel rustig an doen he!

Kheb ondertussen een was opgehangen, en dr zitten nu 2 witte vesten in de machine.. verder ben ik nie vooruit te branden vandaag ;)
    Echt zo'n lambal dagje..

5. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    ZO ben ik ook weer es na lange tijd. Nu verlof en dus meer tijd om op het forum te komen.
    Hier ook molton van de action, voor de vorige bevalling gekocht. Kraakt nauwelijks! En zweet ook niet zo. Hebben jullie van de kraamzorg ook een hele instructie gekregen hoe je je bed op moet maken als je thuis bevalt? Heb het gelukkig op internet terug gevonden anders zou ik het echt niet meer weten.

Hier 120 kaartjes besteld, enveloppen liggen al klaar ga ik binnenkort lekker klaarmaken!

Nu eerst maar in bad!!!!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Bloem: Welkom terug, hoe vergaat het jou verder?

Pfffff.... dinsdag moesten we al een collega van vriendlief halen (wat allemaal veel langer duurde) woensdag is de bijna de hele dag aan de auto geweest, vanavond wordt die weer opgehaald om iemand anders zn auto te halen zodat die zaterdag weer wat voor iemand kan doen en zondag moet dat allemaal terug geruild worden en hij moet deze week maandags al beginnen (hij moet naar de werf) en zou elke aaf thuis zijn maar nu zonder auto kan dat niet en ze hebben wss 2 weken nodig!!!! :$ Ik lijk af en toe verdomme wel een alleenstaande toekomstige moeder! @$%^&*

Grrrrrr :x:x:x:x

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland

Ahum!! Ik ben ook nog aan het werk, wel therapeutisch, maar mijn verlof gaat 15 april in!!!:p;):D

@Vagans, ik hoefde niet te ontringen. Ik ben gestopt kreeg paar dagen later mijn onttrekkingsbloeding en daarna was het meteen 1e ronde raak net als bij Aukje dus. En nuvaring wordt inderdaad niet vergoed. Ik was ongeveer 19 euro kwijt en dan had ik 3 ringen. Dus voor 3 maanden zeg maar! Vond ik niet duur eigenlijk.

Wij hebben 80 kaartjes besteld. We kwamen geloof ik zo rond de 70 uit dus hebben er 80 van gemaakt voor ons zelf een paar en voor degene die we zijn vergeten eventueel!!

Laminaat ligt er inmiddels in. Schoonvader is met de plinte bezig nu!

Liefs

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Meiden ik weet alleen dat de vk gezegd heeft dat een scheur beter te hechten is dan een knip en bovendien veel beter geneest dan een knip...verder weet ik het ook niet hoor:(

@Bloem: heerlijk he verlof!! Hoe is het verder met je?

@Geboortekaartjes:we bestellen er denk ik 60 ofzo dan hebben we wel nog wat reserve

Meidennnnn hebben jullie plannen voor morgen??? Wij wel! We gaan echt genieten van het weer...we gaan zo de weekend boodschappen doen en dan gaan we morgenmiddag lekker op een terras lunchen en lekker van het zonnetje genieten:D

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmm klinkt heerlijk Wish als weekendplannen:D

hier een beetje uitrusten we zijn nog best dood van vorig weekend! Misschien effe de dorpel ophalen voor de badkamer. In ieder geval vanavond al de boodschapjes doen zodat dat morgen niet meer hoeft;):)

@ nuvaring/AC: klinkt ook wel aantrekkelijk (als hij minder hormonen geeft dan de Yasmin pil in ieder geval).. Maakt voor mij geen verschil aangezien nu alle anticonceptie eerst van eigen risico afgaat en daarna alleen bepaalde AC vergoed wordt (de yasmin werd dat nooit dusja ben het al gewoon).
    Maar ik heb altijd pillen geslikt dus vraag me af hoe betrouwbaar de nuvaring is. Wij hebben nu bijna 1 jr moeten ontpillen (terwijl ik hooguit een jaar aan de yasmin had gezeten) zou wel fijn zijn als dat met de nuva niet zo lang duurt!

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Bloem: Welcome back! Heerlijk joh, verlof!

vagans: Hm snap dat dit een domper is, hopelijk hebben jullie de auto gauw weer, zodat hij naar huis kan!

Sunny: Fijn dat het laminaat ligt!!

Wish: Dat klinkt als een goed weekend :cool:

Hier nog steeds lambal dag.
    Heb zowaar wel 2 wasjes gedraaid en opgehange, maar verder eigenlijk niet.
    Zowel vriendlief als ik hangen al godganse dag achter pc.. (terwijl ik dat eigenlijk heel nie leuk vind.. maar gewoon nie vooruit te branden ben :$)
    Ach, nu kan het nog.. ;)
    Als het morgen daadwerkelijk zuk lkkr weer word ga ik morgen ochtend met vriendlief mee naar voetbal veld, kleintjes weer wedstrijd.. en ik heerlijk in duck out int zonnetje.. :D

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat ben jij een ontzettend asociaal lui mens zeg!
    Maarja dat heb je als je een poetsvrouw hebt.. :D

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Ja inderdaad, dan kun je lkkr lui op je gat blijven zitten hahaha :D (heerlijk dat topic in de lounge... waar mensen zich over opwinden zeg pfffff) echt hilarisch!!

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach wij hebben weer een dagje vermaak als luie huisvrouw he?

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ja daarom, tijd gaat vrij hard zo haha :D

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: Die prijs is idd nog te doen. Ik heb al tegen vriendlief gezegd dat het miss de moeite waard is om te proberen, spiraaltje zetten kan dan altijd nog! Heb alleen een beetje moeite met dingen inbrengen, althans mn eigen vinger dan. Ik vind dit heel onprettig en gebruik bijv ook altijd tampons met zon uitschuifbare huls. Dus dat zal nog wel even oefenen worden.

@ wish: Gek, mijn moeder vertelde me altijd dat er juist gezegd dat een knip beter te hechten was omdat dit een mooie rechte snee is en een scheur altijd wat rafelig enzo... naja ik zal het wel horen.

@ Gravid: Ja de auto is dus niet meer te maken :( en we hebben voorlopig geen geld voor een nieuwe :(

* plannen voor morgen: eten bij mn ouders, verder nog geen idee omdat vriendlief weer de hort op is...

Vriendlief krijgt telefoon en loopt gewoon het huis uit HAHAHA lekker dan vertel ff wat je gaat doen ofzo... :(

Staat de buurman net voor de deur, woensdag MOET er iemand thuis zijn want dan worden de bellen gemaakt... dus vriendlief meteen PARDON IK MOET NIKS!!! echt he afspraken die hier gemaakt worden... Nou ik heb gezegd dat ik wss wel thuis ben maar er ook op uit moet met de honden enzo en aangezien ze niet weten hoe laat het wordt kan ik moeilijk de hele dag thuis zitten dus ze zien maar... MOETEN kom op zeg... en dat voor iets waar wij al over klagen zo lang als we hier wonen... naja als het maar gemaakt wordt, dat maakt sommige dingen een stuk makkelijker.

16. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Oh, zit even niet mee dus :( * Dikke knuffel *
    Wel fijn dat de bellen weer gemaakt worden!

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

ach ja...

en, wat staat er op het menu vanavond?
    Hier spinazie met gebakken aardappelen en een braadworstje.

Volgens de VK was mn ijzer een beetje aan de lage kant dus ik denk ik zal maar is wat ijzerrijk voedsel gaan halen ;)

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Net generatie 2010 gekeken :D super leuk programma vind ik dat!Kreeg wel effe de kriebels toen ik al die bevallingen weer zag, zat hier met mn handen voor mn hoofd "ohnee ik moet ook binnen nu en 7 weken aiaiai ;)" haha! 18 mei begint babyboom weer! Ga ik ook zeker nu weer volgen.

Nou ben effe eten aan het koken en daarna doe ik lekker mn pyjama aan :D

Eet smakelijk meiden! xxx

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hier waarschijnlijk uitsmijtertje mmmm

20. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    op het menu: Bloemkool, aardappels en worstje (bah, maar moet vitamines binnen krijgen he ;))

Deel Deze Pagina