Oh meis toch, heeft zo moeten zijn. Die kleine wil ook oma nog graag leren kennen. Heel veel succes en vandaag of morgen heb je je kleintje in je armen.
Jezus Vagans al 3cm!! Dat is echt al best veel wauw heej sta dr van te kijken! Je wordt vandaag of morgen gewoon al mama!!! Heel fijn dat je moeder en zusje komen geeft je wel een safe gevoel denk ik. Probeer je niet te naar te maken meid! Succes!
Vagans: Meid, wat spannend zeg!!! En al 3cm, dat had je zelf waarschijnlijk ook niet verwacht! Succes meis, nog even en je hebt je kleintje!! Bloem: Bij jou ook al zo spannend!! Succes!! En ik wil evt wel je buddy zijn hoor. Lilo: He meid, wat balen van je nacht!! Kan me goed indenken dat je even een dipje had. En wat betreft het neuspeertje, ik heb het bij Lydia ook gebruikt, en vond het een zeer ideaal ding! Vind het een super uitvinding, had nooit gehannes met wattenstokjes. Als je het nog nooit geprobeerd heb, zou ik zeggen probeer het eens Hoop dat je nog even slaap in kunt halen!! Esmee: Jij ook al zo'n brakke nacht gehad, hoop dat je vanmiddag even lkkr kunt tukken! Guusje: Wat een heerlijk manneke zeg!! Troetel: Leuk he, 'snachts op en neer naar wc Fijn dat de badkamer bijna klaar is nu! Kun je straks lekker badderen met de kleine!! Succes bij de vk!! Hoop dat alles mee valt en je niet naar het zkh hoeft! Meimamma: Leuk, even visite!! Breekt de dag weer even he! Enne.. als je dat ding tege muur gooit, doet hij het helemaal niet meer hoor Goeiemorgen meiden Hier vrij goed geslapen, op aantal keer lopen naar wc na Verder veel last van buik gehad.. en veel gedroomd. (droomde dat me vlieze brake, nou.. dat had van mij geen droom hoeve zijn ) Nu even lekker aan me ontbijtje, ondertussen zoals we gewend zijn weer veel menstr. krampen en weeen. Vind 06-05-2011 wel mooie datum (6+5=11 ) dus hij mag van mij wel kome vandaag Maar goed, vandaag maar het 'laatste' wasje draaien (laatste wasjes heb je nooit, want as je denk dat wasmand leeg is, zit ie ook zo weer vol ) En ja, verder maar weer zien hoe we de dag door gaan komen. Zal vast wel goed komen, humeur is in ieder geval beter dan gister Hoop wel dat de katten (poes en kat) beetje normaal doen vandaag, want vooral de kat was gisteren erg irritant en onrustig. Zou hij iets aanvoelen?? en ook vanmorgen is hij alweer flinkt ant mauwen, dus ben benieuwd.
@ Vagans, wow, super meid! Hoop voor je op een vlotte bevalling Hier was het idd vruchtwater, blijft nu in golfjes eruit komen. Al meerdere droge broeken aan moeten doen! Was mooi helder met vlokjes. Nog geen duidelijke weeen. VK komt om 13.00 uur weer. Hebben alle scenario's doorgenomen, op z'n laatst zondag dat het gehaald gaat worden. Als er voor morgenochtend niks is richting ziekenhuis voor ctg e.d. Waarschijnlijk dat ze me dan al verder gaan inleiden. Wij hopen op vandaag! Vriendlief is nu thuis, alles aan het poetsen, gras maaien, enz. hihi! Heb al cupcakes gemaakt, griesmeelpudding èn een kwarktaart. Laat die beeb maar komen!
@ gravid, mijn zoon was gisteren superaanhankelijk! en vanochtend het eerste wat hij zij was Beebie! Ik denk een voorteken. Ik stuur je een pb met mobiele nr!
Is idd even leuk visite. Zo naar de kinderboerderij hier en daar zit een theehuis bij. Gaan we daar even een taartje eten en theeleuten Verder zit er een heel parkje omheen dus mogenlijkheden zat om even te gaan zitten. Bah ben nu al moe. Vanmoddag maar weer lekekr tukken En ik hoop voor jou dat de kat wat aanvoeld
Wow, Bloem.. wat spannend!! Hoop dat het nu gauw doorzet!! En oh echt joh? kleine kinderen kunnen dus ook dingen 'aanvoelen'? Nou, dan hoop ik dat mijn katjes gelijk hebben. Ze zijn namelijk al 2 weken erg aanhankelijk, maar vooral sinds de laatste paar dagen, en gister avond en vanmorgen is het helemaal erg! Continu om me heen aant drentelen (wat ze anders nooit doen) continu irritant an het mauwen (wat ze normaal ook niet doen) vooral de kat wil nu ineens de hele tijd op schoot.. enz.. word dr helemaal kriegel van. Guusje: Wat balen dat de voeding niet wil! Weet er alles van, Lydia heeft ook maar 3 weken bv gehad, en dat was steeds zo'n drama dat ik al gauw gestopt ben. Hoop voor je dat het wel weer gaat lukken!! En met nagelschaartje in knippen haha.. je kunt het ze voorstellen
Guusje met een nagelschaartje inknippen hihihi wat een idee Denk alleen dat ze dan langer werk hebben. Of je daar op zon moment blij van wordt
Oeii vangas. Meis het heeft zo moeten zijn. Ik hoop dat je snel je meisje in je armen mag houden en dat je schoonmoeder haar ook nog kan zien @bloem oeiii war spannend en wat schatig van je manetje mischien heeft je wel gelijk Hier zit ik te wachten op de visite die is te laat grrr
Hoihoi! Wel bijgelezen, geen tijd om te reageren, moet snel douchen en naar de bekkenknakker! Bloem en Vagans: zet 'm op! Superspannend dit!!!
@Bloem, jeetje spannend hoor meid. Succes en hopenlijk zetten de weeen snel door! @Vagans, heeee we zouden toch rond dezelfde datum bevallen en nu ga je gewoon al vroeger Nee hoor meid heel begrijpelijk en je hebt volkomen gelijk. Fijn dat de VK daar rekening mee houd. En al 3 cm ontsluiting.... nou dat heeft zo moeten zijn. Toeval bestaat niet in mijn ogen! Zet hem op meid en probeer (makkelijk gezegd) je niet te veel druk te maken en alles over je heen te laten komen. Komt helemaal goed en je kunt het. @hier echt ruk geslapen.... Ik heb vannacht constant korte hazeslaapjes gehad omdat ik steeds wakker werd van de menstruatiekrampen in mijn buik en rug.... Kon daardoor haast niet in slaap komen. Om 5 uur maar uit bed gegaan om een broodje te eten en toen hielden de krampen op. Om 5.30 weer op bed gegaan en na een half uur dan toch eindelijk in slaap gevallen en heb nog tot 10.00 geslapen. Ik hoop niet dat dit vanaf nu elke nacht zo gaat wezen.... Zet dan door of gewoon helemaal niet... Ik kan me echt zo goed voorstellen dat jullie dames die hier al weken mee rond lopen (Gravid o.a.) dat jullie hier gek van worden!!! Dit is mijn 2e nacht en heb nu al de balen in.... Liefs
Goedemorgen (voor de 2e keer hihi), Bloem Woehoew spannend! Krijgen we vandaag een 6 mei baby? Zet hem op he meid, hoop dat de weeën snel komen. Haha en vriendlief krijgt spontane nesteldrang lees ik! Geweldig om dat te horen. Esmee Flauw he geen bevrijdingsbaby hahahaha. Hmm hoop dat je vanmiddag wat bij kunt slapen. Vagans Heel veel succes meid. Guusje Logisch dat je niet de tijd hebt om op iedereen te reageren meid. Hoop dat jullie toch nog een geschikte kolf kunnen vinden, achterlijk idee he dat veel dingen dicht zijn omdat het de dag na Bevrijdingsdag is. Ze verzinnen elk jaar wel wat nieuws! Hoop dat het met tepelhoedjes en een kolf stukken beter gaat met de voeding van Guus. Hahaha een nagelschaartje, das een goede! Gravid Zeker een mooie datum, wel jammer dat het geen bevrijdingsbaby is geworden. Denk dat je je letterlijk en figuurlijk bevrijdt had gevoeld hahaha. Ego Hier komt mannetje zo thuis en dan saampjes naar de VK. Ben net helemaal uit mijn plaat gegaan.. Moet zeggen mijn lontje is niet zo kort (maar heb ook wat uurtjes geslapen vannacht natuurlijk). Maar nadat de 2 katers me kop eraf liepen te miauwen direct toen ik beneden kwam, plastic van het aanrecht hadden gejat en dit over de hele woonkamer hebben uitgekotst, doosjes van spenen v.d. baby die ik bij het oud papier had gedaan hebben gejat en overal neer hebben gelegd aan stukken gevreten en toen ze ook nog eens de deur er bijna uit krabten en daarna elkaar zo hard sloegen dat de waterbak tegen de vriezer aan kapot sloeg met alle gevolgen van dien.. Toen kon ik me nog best rustig houden.. Maar toen ze na het eten achter de poes aan gingen om haar op te jagen en te slaan en dat beestje door de stress al haar eten uitspuugde en hun het vervolgens ook nog gingen zitten OPETEN! Toen verloor ik mijn geduld, heb me toch een schreeuw gegeven en die kat bleef vrolijk zitten eten aan de spuug. Nou gelukkig belde vriendlief want ik ben die 2 katers zo beu! Neem je ze in huis omdat een ander er niet goed voor zorgt, gaan ze het leven van jouw eigen kat zuur maken. Nou dat moet echt niet lang duren, dit trek ik niet meer.. Hoop dat het straks geen invloed heeft op mn bloeddruk want dan neem ik ze hoogstpersoonlijk mee naar het ZH en laat ik ze daar martelen en vastbinden. Zijn ze nou helemaal!!! Adem in, adem uit.. ! Liefs
Troetel: Whahaha, leuk he.. katers!! Ik heb dr hier 1, en 1 poes.. maar beide zijn stront eigenwijs en irritant af en toe. Oke, zijn 8maand oud, dus zitten nu ook wel in de pubertijd volgens mij Succes bij de vk straks! SQ: Wat rot van je nacht!! Snap precies hoe je je voelt! Helaas kun je weinig meer doen dan even op tanden bijten en door hobbelen.. maar snap goed dat je er nu al de balen van heb! Ik ben ondertussen op het kookpunt beland wat dat betreft Sanny: Succes bij de bekkenknakker Binna: Hoop dat je visite ondertussen er is! Ego: Hier met vriendlief even naar fietsenmaker gweest, bandjes van de kinderwagen opgepompt, en heb even geinformeerd naar een moederfiets. 700 euro (oke, incl. alle zitjes en fietstassen) Pff, had er laatst 1 gezien van 350 euro, klinkt dan toch iets leuker!! Daarna even over de markt gelopen hier int dorp (elke vrijdag kleine markt) en boekje gekocht.. dus straks wat te lezen. En nu is het alweer iets voor 12, dus dagje gaat gelukkig iets harder dan gister.
Hier net gezellig met vriendin en dr dochter naar t park geweest met de kinderboerderij. Gezellig bij het theehuis wat gedronken en appeltaart gegeten jammie jammie! Nu ga ik m n bedje nog even opzoeken. Tis hier nogal aan het rommelen en de steekjes zijn ook niet prettig dus maar even relaxen op bed!
Wauw Vagans en je keuze heb je dus blijkbaar gemaakt. Heel veel succes en we hopen snel van je te horen! Ik ga ff tukken, kleine man ligt in bed, tel uit en oma (s-moeder) komt over een uur om mee boodschappen te gaan doen! Juppie hulp is on THE way! Voel me meteen al een stuk beter!
pfff effe zitten hoor Druk aan de schoonmaak geweest. Volgens mij komt ze nu echt binnenkort want ik heb voor het eerst echt een drang om het huis helemaal op orde te hebben...maar mijn buik en lichaam zwijgen nog in alle talen. Esmee en meimamma; lekker slapen Troetel; hmm klinkt niet echt als leuke katers, die twee van jou. Hoelang hebben jullie ze al?? Hier komt mijn moeder zo effe langs dus tot later!!
Wow wat spannend weer hier. KOmop Vagans en Bloem1978 Jullie kunnen het. Wat bijzonder Vagans je hoeft geen keus meer te maken dat heeft jullie beebje al gedaan. Hier vandaag op controle geweest. Alles is nog potdicht en volgende week vrijdag met 39w4d willen ze gaan bekijken wat ze gaan doen. Maar mijn keus is laat de natuur maar zijn gang gaan en als dat niet gebeurt dan wil ik iig pas na de verjaardag van mijn zoon 17 mei ingeleid worden zodat er nog wat verschil tussen zit. Het liefst dus zo laat mogelijk. Ik snap dat sommige dat misschien raar vinden. Ik bedoel het liefste wil ik ook ons beebje in mijn armen hebben. Maar ja als we tussen dingen moeten gaan kiezen enzo. Dus ben benieuwd, hoe het hier verder gaat. O ja en de beeb wordt nu op zo'n 3 kilo geschat. xxx Joyce
Stefanie We hebben de katten al heel hun leven. Nouja het zijn kittens van de poes die we hebben zeg maar. Had deze katjes allemaal al bij mijn moeder. Alleen toen ik ging samenwonen is alleen t dametje meegegaan. Maar bij mijn moeder ging het niet goed met 2 van de kittens (ene vrat zich kaal van stress wat moeder ook wel eens deed & de ander heb ik van de dood gered.. Die werd ineens erg ziek op gebied v. nieren &blaas en had het bijna niet gered. Daarna vertrouwde ik t beestje niet echt meer aan moeders toe..) Dus dametje woont al 5 jaar bij mij en de ene kater heeft met onderbreking van 4 mnd ofzo ook al zijn 3 jr bij mij gewoond. Laatste kater woont pas sinds halfjaar bij ons (heeft dus 1 jaar zonder mij gewoond).. Ingewikkeld verhaal hahaha. Maar heb nu toch wel spijt dat door iemand anders laksheid ik mijn best doe beestjes op te vangen maar dat ik & vriendlief er opgefokt van raken en ons hondje en onze eigen kat niet lekker in hun vel zitten. dames die aan het bevallen zijn Ben benieuwd hoe het met jullie is. Joyce Balen dat alles nog potdicht zit. Maar kan wel begrijpen dat je wilt dat beebje vóór of na Bas zijn verjaardag komt, zou ik zelf ook niet fijn vinden hoor. Hoop dat er spontaan wat gebeurd de komende dagen. ego 12:00 dus naar de VK geweest en gelijk doorgestuurd naar ZH omdat het weer wat zorgwekkend was. Iets eiwit in urine & verhoogde bloeddruk geloof 120/85. In het ZH bleek hij 120/90, maar bij vertrek was hij gezakt naar 110/70 goed genoeg om weg te mogen. Bloed was prima (op urinezuur gehalte na) en urine was daar eiwit-vrij. CTG was goed, paar harde buiken & hartslag beebje in orde. Er zou nog door een gyn gekeken worden maar we werden enkel gezien door verpleegkundigen en kort door een sago VK die mopperde dat ze ook een bevalling had. Ben toen effe flink uit mijn slof geschoten dat ik er ook niet voor mijn plezier kwam. Er moest ook naar de groei gekeken worden van de gyn & VK maar er was in de tussentijd gewisseld van dienst door de gyn en die ander dacht er dus niet zo over (had vermoedelijk geen zin om zijn tuinstoel uit te komen..) Maandag alweer naar de VK omdat die het toch vreemd vind dat mijn klachten blijven (gespannen bovenbuik, misselijk, vocht vasthouden, hoofdpijn, sterretjes zien, beroerd voelen etc.) en ze vond dat de beeb wel heel hard groeit. Kortom de donderwolk blijft hangen en ik hoop van harte dat ons beebje besluit een dezer dagen te komen. Mijn gedachten& gevoel zeggen rond de 38 weken.. Nou dan hoef ik nog maar even he.. Liefs
Troetel: Wat een **** gyn en vk!! Snap niet dat sommige mensen zo laks kunnen doen.. Wel fijn dat alles in zoverre goed was, en je weer lekker naar huis mocht! Benieuwd hoe het maandag gaat! Hier heb ik ook weken lang (zo'n 8 weken) continu hoofdpijn gehad (incl. sterretjes zien, duizelig zijn), maar ha gooide dat op 'gewoon normale' hoofdpijn. Dus erg vaag allemaal. Hoop voor je dat jullie uk niet te lang meer op zich laat wachten. Joyce: snap goed dat je wil wachten tot na de kleine zijn verjaardag! Dan zit er tenminste nog wat tussen. Ik hoop dat onze uk ook of deze week nog komt, en anders volgende week.. want als het nog lang duurt zit er tussen uk zijn verjaardag en mijn verjaardag ook steeds minder. (ben zelf 17mei jarig) Goed gepland allemaal haha Stefanie: Weer druk bezig geweest dus denk wel aan jezelf he! Meimamma: Leuke dag gehad dus!! heerlijk joh! Esmee: Wat fijn dat je hulp krijgt!! Hier lekker een uur op bed liggen lezen in me nieuwe boek. Rol rolo dr bij, die het uiteraard niet overleefde en heerlijk choco ijsje.. hm dan lig ik best haha. Met uurtje heerlijk macaroni eten.. en verder relax avondje.. (hopelijk relax in de zin van eindelijk bevallen maar ja, we kennen het liedje he )