Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Om 12.08 is onze prachtige dochter Nienke geboren! Ze woog 2650 bij de geboorte en we maken het beide goed!

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meijke: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
    Fijn dat met jullie beiden alles goed gaat! Nu lekker opknappen en genieten van jullie meiske!!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meijke van harte gefeliciteerd met je dochter

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meijke, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Buddy berichtje van BLOEM:

Ontsluiting zet niet door, is onderweg naar het zkh voor infuus!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Joyce; effe een vraagje. Hebben ze bij jou ook wat gezegd over doorlopen na 40 weken en 1 slagaders in de navelstreng? Als de werking van de placenta afneemt na 40 weken en er is maar 1 slagader...ik weet niet, ik wil liever niet teveel doorlopen en heb pas met 40+2 weer een afspraak.

Troetel; snap het van de katten goed hoor. Wij hebben zelfs wel een zwervertjes opgevangen maar ging nooit goed met onze 2 poezen dus hebben er altijd weer een ander plekje voor gezocht. maar fijn dat ze in ieder geval een veilig plekje bij je hebben, jammer dat ze dan niet wat attenter zijn ;) En jeetje wat een gedrag in dat ziekenhuis, alsof jij voor je lol met zoveel weken maar heen en weer hobbelt.

Meijke; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nienke.

Hier is mijn moeder net weer weg en mannetje net thuis dus nu lekker genieten van ons laatste weekend samen!! (ik blijf maar roepen dat het 8 mei wordt, hopen dat de kracht van gedavhten wat doet ;))

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Meijke en man, jeetje meid ik dacht dat je maandag een keizersnede zou krijgen, maar jullie dochter besloot even eerder te komen dus! Nou van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nienke!!

@succes Bloem!!!

Hee meiden ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar mijn 2 zusjes van bijna 12 hebben mee gedaan aan een spelprogramma en dat wordt vanavond om 18.00 op nickelodeon uit gezonden. Het heet shake it!!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Nieuws uit het andere topic

De vliezen van La Palma zijn gebroken!

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Meijke en Man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een leuke naam! Geniet er maar lekker van!

@ Bloem: Zet hem op meis! Hopelijk zetten de weeen goed door met het infuus!

@ Vagans: Ben benieuwd hoe het met je gaat meissie!!

@ Palma: Succes meid!

Hier gaat alles goed :)
    Had maelynn even bij mn s-moeder gebracht zodat mijn vriend en ik samen even naar het dorp konden om boodschappen te doen :) Is toch wat makkelijker.
    Daarna ben ik maelynn gaan ophalen en heb ik daar nog gezellig wat gedronken. Ondertussen ook maelynn gevoed en verschoont want die werd daar wakker.

Ga zo lekker douchen en dan mn pyjama aan doen :D heb nog heel wat series te bekijken dus vermaak me vandaag wel :D

Nou hoor mn meissie dus ga effe naar der toe!

Echt spannend trouwens op het moment zijn er veel meiden die aan het bevallen zijn :D weer een babyboom op 6 a 7 mei :D

xxx

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Palma: Succes!!

Bloem: Hoop dat infuus zn werk doet!!

Lilo: Oh heerlijk, relax avondje dus ;)

Net lekker macaroni gegeten, nu aan het wachten tot griesmeelpap klaar is ;)
    Zo ook maar slaapkamer even stoffen en zuigen.. is die ook weer netjes.
    Heb ineens de drang om slaapkamer en baby kamer schoon te hebben.
    hoezo.. vaag ;):p

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meijke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een mooie naam! :D

Bloem
    Zet hem op he meid, hoop dat alles verder goed gaat.
    Palma Succes!!
    Gravid Haha wat zou dat te betekenen hebben..

Hier lekker frietjes eten zometeen nadat ik ben overgehaald door vriendlief. Wilde lekker preistamp maken maar nadat we effe naar de toko waren gehobbeld kon ik gewoon niet meer. Ik ben helemaal op!!

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Ja ik hoop dat het iets betekend haha.
    En heerlijk, frietjes!!

Nou, slaapkamer dus helemaal op en top schoon!
    Babykamer nog even stoffen en zuigen,
    en was zelfs de trap aan het schoonmaken :$
    Ik weet niet wat me bezield :(:cool:

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Bevallen Gravid huphuphup.

Stephanie, ze hebben er verder nog niets over gezegd. Volgende week vrijdag wil ze gaan bespreken wat we gaan doen als de kleine er nog niet is. Maar volgens mij zolang de baby goed blijft groeien enz, maakt het verder niets uit dat we maar 2 aders in de navelstreng hebben. Als het maar lekker blijft bewegen enz. Ik neem aan dat ze bij jou bij 40w2d dan zullen bespreken hoe verder.

Meijke nogmaals gefeliciteerd.

Bloem1978 succes in het ZH hopelijk gebeurt er nog wat.
    Palma en Vagans zet hem op meiden.

xxx Joyce

14. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meijke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Bloem, ik hoop dat de ontsluiting in het zkh sneller gaat. Succes, zet hem op.

Vagans, ben benieuwd hoe het met je is? Je kan het meis.

Palma, zou het dan toch??? Ga je gewoon bevallen op onze datum 7 mei?? Dat zou bijzonder zijn.

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Buddy bericht van Vagans!!!

Weeen waren vet pijnlijk! Ruggeprik gehad en toen meteen 10 cm ontsluiting! Lig nu te wachten tot ze iets is ingedaald en puf de persweeen weg.Nog ff en we gaan echt beginnen.Liefs!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    BUDDY bericht vagans:

Ze is er!!!Ze heet Yara en weegt 3315 gram en heeft lekker wat donker haar!Meer info volgt xxx voor iedereen!

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Vagans; Jeetje wat snel allemaal, gefeliciteerd met jullie dochter Yara. Hoop dat alles goed is met jullie allemaal!!

Bloem en La Palma ook heel veel succes

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    WOEHOEEEEEEEEEEEEE VAGANS MEIS YOU DID IT!!!!!
    Mooie naam! Stond ook op ons lijstje!!! Geniet er maar lekker van met zn 3tjes :D ben erg benieuwd naar je verhaal meis! Knuffel!!

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Meid, wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje, en wat een leuke naam!
    Nu lekker van jullie meiske genieten!

Nou, hier ondertussen onze slaapkamer spik en span, trap schoon, babykamer schoon, en de gang/hal schoon..
    Echt, ik weet serieus niet wat me bezield.. :(
    Was eigenlijk van plan alleen slaapkamers te doen, maar wilde ineens ook gang/hal en trap doen.
    Prima, alles weer schoon ;)

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vagans wat een tempo!

Van harte gefeliciteerd met Yara!