Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ik kreeg pas kraam tranen toen ze weg was haha! Ze was er tot en met vrijdag en zaterdag ochtend was ik ook zooooo blij maar ook zo onzeker toen ze er niet meer was. Idd weer lekker je eigen plan trekken want ondanks dat het niet hoeft houd je toch rekening met iemand. :cool:
    Toen had ik ook de moeder van een goede kennis als kraam en nu heb ik geen idee wie er komt. :)

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Bloem en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ronja!!! Mooie naam hoor!

@Vagans en man ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter Yara, ook een erg mooie naam moet ik zeggen. Wow meid ik voel me een beetje sentimenteel worden aangezien wij gelijk liepen en jij nu gewoon al mamma bent.... Ik wil ook zo graag. Maar meid het is jullie zo gegund in deze situatie met je schoonmoeder! Geniet er maar lekker van je hebt het super gedaan.

Jeetje ik weet dat andere meiden veel verder zijn en al veel langer wachten, maar wordt nu toch even emo hoor.... Ik ben ook zo benieuwd, maar ben tegelijk weer zo bang dat ik helemaal over tijd ga en dat ik gewoon echt 1 van de laatste wordt hier en dat er dan gewoon helemaal niemand meer zit te wachten op mijn babynieuws omdat jullie het dan veel te druk met jullie eigen hebben.... Ik weet dat het onzin is, maar toch speelt het wel eens door mijn hoofd.... Blegh *hormonen*

Liefs

Liefs

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama. Ik dronk op het laatst alleen maar water. En wat hielp als ik er last van had en niet meteen een renie wou dan nam ik chocomelk

@Guusje wat fijn dat het voeden nu suPer gaat

Qua kraamhulp bij Silver was ik erg blij dat ze weg ging.
    Nu ben ik wel een soort van blij lekker me eigen huisje weer

Maar wat een topper is dit echt Super ( ben blij dat die andere ziek werdt ;) )

@sq. Lieve schat ik ken jou gevoel zO goed. Ik was toen met Silver de laaste en dan ook echt de laaste nou wat was dat wachten stom
    Maar uit eindelijk was het qua steun helemaal super en die meiden ware. Bij mijn bevaling zo aan het stressen en zo somige zeiden deze bevaling is net zo als die van mezelf. Dus geloof menwe wachten op elk baby nieuws

Nou heb ik hoor. Wil geen borst voeding geven maar heb harstike veel :(. Ze lopen gewoon uit hun zelf de striemen staan in me schouders en rug zo strak zit me te kleine bh nu :(

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden !
    Even een korte update. Woensdag is onze zoon Jarin dus geboren, hij is 51 cm en bij de geboorte 4110 gram. Hij is een heel lief mannetje!
    De bevalling is heel vlot verlopen, om half 8 s avonds twijfelde ik of het nu gewoon rommelde of dat dit echte weeen waren. Om 8 uur, na de twee minuten stilte besloot ik om de VK te bellen want er was geen twijfel meer het ging los! Maar toen ging de deurbel, mijn vader die kwam de auto's omruilen.... Terwijl mijn vader hier was (mijn man was zo slim om hem koffie aan te bieden) kwamen de weeen steeds vaker. Man man wat was het lastig om die te verbergen maar gelukkig had hij niets door. Ik wou absoluut niet dat mijn ouders zouden weten dat ik bezig was. Op een gegeven moment heb ik mijn man gesmst: Zorg dat hij hier weg gaat, ik heb pittige weeen. Om half 9 de VK gebeld die zou er aan komen, ik had toen ong. om de 6 minuten weeen. Inmiddels was mijn man weer in huis en toen ging het los, plots kwamen ze om de 2-3 min. VK nogmaals gebeld dat het nu supersnel ging. Ze was er om 21 uur. Toen had ik dik 7 cm. De weeen gingen door, flink pittig maar nog wel op te vangen. Om 22.15 hield ik het niet meer en gingen ze opnieuw kijken hoever het was: 10 cm! Vliezen werden gebroken en ik kreeg meteen persdrang, na 4 min. persen is Jarin geboren.

Jarin had wel een paar kleine opstartprobleempjes, hij is er misselijk geweest van de bevalling. Ook valt hij teveel af en heeft hij op dit moment nog niet genoeg aan mijn BV. Daarom krijgt hij een beetje bijvoeding. Ik moet hem om de 2,5 uur aanleggen en daarnaast kolven om de BV goed opgang te laten komen en dat vind ik best pittig.

Vandaag heb ik "down under" een kleine reconstructie gehad van het was niet goed gehecht (er was nog een los flapje...) dus vandaag weer wat meer last daarvan. Ook heb ik nu links flinke kloven. Dus doen we het allemaal maar lekker rustig aan.
    Lyanne vind hem heel lief. Gister was ze wel een beetje over de rooie, maar dat is niet zo gek: Je komt beneden en daar ligt een jongetje dat is je broertje, vreemde vrouw in huis (KV) en je moeder kan plots niet zoveel, plus de visite... Vandaag ging het beter, was ze weer een engeltje. Ze liet Jarin zien wat ze allemaal heeft gekregen qua kado's op haar verjaardag; zo schattig!

Later meer en minder ego!

5. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Bloem en Vagans: Gefelicteerd met jullie dochters!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Jeetje Aukje, wat is dat snel gegaan en toch ook wel wat opstartprobleempjes maar gelukkig dat het allemaal wel goed gaat en ook dat je niet naar de gyn hoefde...strippen werkt kennelijk toch echt wel ;)

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Binna heb jij de meest recente bevallingslijst, met al die baby's moeten we hem maar eens updaten ;)

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje wat leuk om je verhaal te lezen en wat is het allemaal vlot gegaan zeg!

Jammer van de opstartproblemen maar ook dat zal allemaal wel weer bijtrekken.
    Geniet lekekr van je gezinnetje meid!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aukje jeetje meis wat een verhaal. hoop dat je down under snel beter voelt. en dat je moppie gouw genoeg aan je bv gaat krijgen knuff

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥

28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje BV

28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen BV
    29 April Binna(27) 2e kindje ziekenhuis meisje FV
    01 Mei Gravid(22) 2e kindje thuis Jongen FV
    02 Mei Sanny(34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    07 Mei Sunnie(27) 1e kindje thuis? meisje BV
    09 Mei Lilo(22) 1e kindje kraamhotel, meisje BV
    10 Mei Bloem(32) 2e kindje Thuis Zegt het niet BV
    11 Mei Stefanie(32) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV
    13 Mei GuusjeB(26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing BV
    13 Mei Bas1759(30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen FV
    21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV
    22 Mei Denise 2e kindje ziekenhuis Jongen BV
    23 Mei Chaartje(31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    23 Mei Meimama(27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje BV
    24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) BV
    25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje BV
    26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing
    26 Mei Vagans(24) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV

Meisjes: 9

Jongens: 5

。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。

20-04-11 Lillo: (37,2) Maelynn 3095 gr
    24-04-11 Sunnie: (38,1)
    Enora 3250 gr50 cm
    27-04-11 Monika: (36,4) Gabriël 3150 gr 50 cm
    28-04-11 Binna: (39,6) Sky Lexie 4375 gr 53 cm
    30-04-11 Wish: (37,3) Vince 2810 gr 48 cm

02-05-11 Guusje (38,4) Guus 3015 gr 49 cm
    03-05-11 Marjan (40,5) Dominique 4120 gr 53 cm
    04-05-11 Aukje(40,6) Jan Rinze (roepnaam Jarin)4110 gr 51cm
    06-05-11 Meijke(37) Nienke 2650 gr
    06-05-11 Vagans (37,1) Yara 3315 gr
    06-05-11 Bloem1978 (39,3) Ronja 3500 gr 50 cm

meisjes: 9

jongens: 5

♥Buddylijst♥

Marjan 28 april / Marieke 5 mei
    BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei
    Monika 21 mei / Sanny76 2 mei
    Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april
    Troetelbeer 25 mei/ Gravid 1 mei
    Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei
    Stefanie 11 mei / Binna 29 april
    Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ha ha was er al mee bezig ;)

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Sorry meiden, heel verhaal getypt en toen verkeerde knopje, jullie houden het te goed! Met ons is alles goed, ze huilt niet en ik voel me ook best lekker :) ze heeft al aan 1 borst gedronken! Morgen lekker naar huis! En voor nu weltrusten!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ meijke en Bloem: jullie van harte gefeliciteerd!!!!!

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Jeeeeeeeeej 2 babietjes geboren!!

Vagans: gefeliciteerd met jullie dochtertje Yara
    Bloem gefeliciteerd met Ronja

Allebei erg leuke namen!!

Ben benieuwd hoe het bij jullie allebei precies gegaan is. En Vagans, wat goed dat ze al goed gedronken heeft!

Ik kan het 1000x zeggen, maar ik wil oooooooooook!

Even ego: Ik was vanmiddag bij de vk en als de kleine komend weekend niet geboren wordt, gaan ze me dinsdag strippen. We maken dan ook meteen een afspraak voor vrijdag in het zh voor echo+ctg enzo, maar als het door het strippen op gang komt, is dat uiteindelijk niet nodig. Wel een fijn idee dat er een eind komt aan al dat wachten. Hoewel gisteren en vandaag leuke daagjes waren en ik me vandaag echt een stralende zwangere voelde :D Geen last van m'n rug en ook weinig last van maagzuur (bij mij helpt melk juist ertegen en verder drink ik alleen maar water en 's morgens roosvicee laxo, want melk stopt juist weer... zucht, hahaha, zal blij zijn als dat over is!)

Ow nog even voor Stefanie, want ik vergeet het steeds te typen. Die citroentaart hadden ze hier bij de Albert Heijn XL. Het was degene die ik gemaakt had en hij was lekkurrrrr!!!

Nou, wij gaan nog even een filmpje kijken. Groetejs!

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wow leuk he al dat babynieuws!!

Hier is de kraamzorg morgen voor het laatst! Ik vind het nog al wat hoor zo'n kraamweek..ze zeggen wel dat je aan je rust moet komen maar dat kom ik dus totaal niet he...dan komt kraamzorg dan komt verloskundige dan komt wijkverpleging dan nog wat visite enz enz maarja morgen voor het laatst en dan kunnen we ons eigen gangetje gaan:D

Vince drinkt wat moeizaam zn flesjes leeg maar groeit gelukkig wel goed.
    Zelf heb ik sinds eind vd middag wat pijn van onderen;) ik kan niet echt goed aangeven wat voor pijn...een soort drukkende pijn en ik weet niet of het van mn aambeien komt of van iets anders...ook beetje pijn in mn onderbuik.Morgen maar ff overleggen met verloskundige.

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Lieve meiden!

Ik ga mn bed opzoeken! iedereen een fijne nacht toegewenst!!
    En voor de kerstverse mama's geniet van jullie babytjes :D
    En voor de bijna mama's nog even volhouden en dan hebben jullie ook je babytje in je armen!

Liefs en een dikke knuffel xxx

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga slapen.
    Hopelijk morgen weer babynieuws!

Weltrusten allemaal!

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meiden, wat kletsen jullie ineens veel haha :D

Hier al hele avond felle weeen, tenminste.. denk ik.
    Ze voelen ineens heel anders dan normaal.
    Stuk pijnlijker, en zijn meer steken.
    Voelt niet lekker.
    Ga lekker plat nu, kijken of het doorzet (zal vast niet ;))
    Slaap lekker meiden!

19. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai gravid nou ik hoop dat het doorzet hoor

nu ik zo lees van iedereen die bevalt des te meer ik er ook naar toe leef maar frummie geeft totaal geen sugar
    ja de moonwalk doet frummie wel aan de zijkanten van me buik en dan kan ik gewoon het voetje meten echt te grappig

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Monika Kan me voorstellen dat het niet altijd even fijn is inderdaad als de kraamhulp zo eigenwijs is. Wel fijn dat ze vriendelijk is!
    SQ Er zijn ook nog wel een paar meiden toch die eind mei uitgerekend zijn? Enne ik herken dat gevoel wel, ben ook erg bang dat ik lang doorloop ! Maar t komt vast allemaal goed meid;)
    Binna Fijn dat de kraamhulp dit keer een goede is.
    Aukje Wat fijn om je verhaal te lezen. Wel een pittige en snelle bevalling als ik het zo lees. Kan me voorstellen dat het een beetje vervelend was dat je vader er was terwijl jij heftige weeën had! Ben benieuwd hoe je vader achteraf heeft gereageerd hihi.
    Meid doe lekker rustig aan en geniet van jullie gezinnetje!;)

Hier Klaarwakker en veel rugpijn. Net al even gedoucht en kwam ik terug lag manlief overdwars over t bed heen.. Duurde 15 minuten voor ik hem wakker had. Nou ik kan dus mooi niet slapen en ben vreselijk sago & emo (hormoontjes??);). Nu ligt meneer al weer te ronken en ik zit hier!! Argh wat kan ik daar slecht tegen.:)

Zie nu net op de bevalingslijst dat er toch al veel meimama’s zijn bevallen en dat komt wel even hard aan. Wat nou als het bij mij nog bijna 5 weken duurt.. Argh dan word ik gek!!!!:$
    Kijk er zo naar uit om die kleine nou in mijn armen te hebben. Er blijven zo weinig bijna-mama’s over!:)

Deel Deze Pagina