Binna; gelijk gestemde zielen Troetel; herkenbaar hoor, bijna iedereen bevalt echt van te voren en statistisch gaat 50% overtijd... dat zal de rest vast zijn Maar ben blij dat we bij elkaar blijven tot de laatste van ons bevallen is en complimenten aan alle verse moeders, jullie zijn er echt toch best wel vaak en ik geniet van alle verhalen. Sanny; AH dus, dank je wel!!!!! Van de week maar effe een tripje maken Hoop dat je film leuk is Chaartje hij staat op de vorige pagina met dank aan binna, volgens mij moeten de rode mama's nog en dat zijn er idd niet zoveel
ow ja ik heb het gezien kom op dames nog ff en dan kunnen we ook ons kleintje vast houden oowww wat verlang ik er naar sjught
Pff hier heeft de wc weer deals gesloten met ons beebje. Ga nu al voor de 3e keer int halfuur hahahaha
Nou meiden het is hier erg rustig. Denk dat ik ook maar ga proberen tegen die snurkende man van me aan te kruipen en in slaap te komen. De rugpijn is weer terug en moe ben ik nog niet echt, maar kan me draai toch nie vinden en weet niet wat ik eens zal gaan doen. Iedereen slaap lekker!
Hallo dames, Ik probeer hier ook een beetje mee te lezen, maar jeetje wat een hoop berichten, jullie kletsen wat af Ik verschuil me voornamelijk in het topic van de mei-mama's die voor de 1e keer mama worden, en dat vind ik al moeilijk om bij te houden... in ieder geval gefeliciteerd dames die de afgelopen dagen allemaal mama zijn geworden. Ik zou het ook leuk vinden als ik in dit topic ook in de bevallingslijst gezet wordt Ik ben uitgerekend op 11 mei van een jongen en ga in het ziekenhuis bevallen.
La Palma en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Samuel Eli Davi. Mooie namen en nu maar lekker genieten van jullie gezinnetje.
Goodmorning. Meiden niet de moet laten hangen nu de laatste loodjes zijn aangebroken. Tis voor niemand de makkelijkste periode, maar die kleine komt op een gegeven moment wel. Daar kunnen we over gaan mokken maar ja sommige dingen hebebn we niet altijd zwelf in de hand hoe makkelijk dat ook zou zijn! Caelis welkom join de club Dr wordt idd een hoop afgekletst hier, maar aande andere kant wordt het ook wel rustiger omdat er al een hoop meiden bevallen zijn en druk zijn met hun beebje Hier een goede nacht gehad alleen toen ik gisteravond in bed lag dacht ik dat het feest ging beginnen. Kleine was erg druk, steeds een drukken gevoel in mn buik, ongi krampjes en steekjes. Niet eerder zo "erg" gehad als gisteravond. Ik dacht echt even van het feest gaat beginnen. Maar ja op een gegeven moment in slaap gevallen en vanmorgen alleen nog wat krampjes. Wordt warm vandaag pppfff zo maar eens zien of we nog wat luchtigs in de kast hebebn liggen Vanaaf lekker BBQ&!!
Wow wat een avond/nacht. Een regelrechte babyboom!! Bloem gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Fijn dat de bevalling na het infuus sneller heeft doorgezet. Geniet van elkaar. Vagans, meid je hebt het gedaan! Wat super. Gefeliciteerd! Fijn dat de ruggenprik goed heeft geholpen. Nu heerlijk genieten van die kleine. Palma, het was je bijna gelukt. Bijna bevallen op DE datum . Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Nu is het genieten van die kleine kerel. Gravid, ik hoop dat het bij jou heeft doorgezet vannacht. Zoveel voorwerk mag nu wel een bevalling tot gevolg hebben . Maar goed daar heb je niet zoveel aan. Verder even weinig puf om op iedereen te reageren, sorry. Kleine meid heeft ons vannacht behoorlijk bezig gehouden. Vlak na het voeden bleef ze huilen, wat ze normaal (de afgelopen 2 weken dan) niet deed. Wij alles uit de kast getrokken, weer aan de borst. Viel ze na 10 minuten in slaap maar zodra ze in het wiegje lag, weer overstuur. Zullen wel krampjes geweest zijn of het is zo'n regeldag waar de kv en verloskundigen het over hadden. Borstvoeding is echt iets moois, maar soms voel je je net zo'n melkfabriek. Je bent net klaar en dan mag je bijna weer. Vanmiddag maar even een paar uurtjes bij slapen. Met 4-5 uurtjes slaap, en niet eens aan 1 stuk, heb ik niet voldoende. Sorry voor mijn 'klaagmodus'. Ik zet hem gelijk weer uit. 1 blik in de wieg naar dat kleine wonder maakt alles helemaal goed. Wat ben ik verliefd op die kleine.
Lapalma en man van harte met jullie zoon.leukke namen @meimama mooi gezegt maar soms is dat heel moeilijk weet zo hoe balen het is nog niet bevallen te zijn. En dan zitten we nog maar in het begin van mei @Sunnie. Zwaar hè soms die nachten. En voor al het niet weten wat er is met je kleine knuff en slaap maar lekker straks Hier is de kraamzorg vandaag voor het laatst en Steve van af vanmiddag lekker twee weken vrij. Gaan we lekker twee weken genieten van onze prinsesjes
**breekt even in** hallo meimamma's! Ik heb af en toe met jullie meegelezen de afgelopen maanden en wil de nog niet bevallen meimamma's even een hart onder de riem steken: ben zelf ook meimamma (26 mei) maar omdat dit m'n 3e is en ik de eerste twee 11, resp. 4 dagen over tijd ben gelopen heb ik me met 10 weken aangemeld bij de juni mamma's.... De laatste dagen ben ik eigenlijk meer met jullie aan het meelezen... kan me voorstellen hoe vervelend het is als je een van de laatsten bent en iedereen z'n kindje al lekker heeft kunnen verwelkomen... voel je vrij om bij de juni mama's deel 4 mee te kletsen hoor, daar hebben we ook nog wat 'laatkomers' die pas sinds 2 a 3 weken actief meedoen... Ik volg jullie ook nog bij de Bevallen meimamma's... wow wat een mooie en originele namen hebben jullie allemaal zeg... Voor iedereen die nog wacht: ik hoop dat jullie snel en voorspoedig mogen bevallen... Groetjes Meta o we zitten overigens niet in zwangerschapsclubs maar bevallingslijsten... http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/272725-juni-mamas-2011-deel-4-a.html ** breekt weer uit**
Ik ben ook een van de laatste hier en ik zou ook best willen dat ons kleintje zich al aandiende. Maar ja ik moet nog 2 en misschien wel 4 weken wachten. Ik baal dr ook geregeld van maar ja het is zoals het is en het gaat zoals het gaat.
Goedemorgen lieve meiden!! Wat een babyboom gisteren super leuk zeg! Hoop dat de nacht voor de nieuwe mama's goed is verlopen. Hier een goede nacht achter de rug. Wel een clusteravondje gehad, want de kleine meid wilde maar continue aan de borst. Om 23:00 heb ik de laatste voeding gegeven en toen kwam ze weer rond een uur of 02:00 en daarna kwam ze nog rond 05:00 en om 09:00 dus hartstikke netjes! Ik kan trouwens de huiltjes nu al onderscheiden vanmorgen na het voeden was ze aan het huilen, maar meer een zeurderig huiltje zo van "mama ik wil bij jou liggen" Heb haar wel gewoon in haar bedje laten liggen en nu slaapt ze lekker. Gisteren was ik effe boos .. Maelynn was namelijk WEER door haar luier heen gelekt .. ik wordt er niet goed van! Had net schoon beddengoed erop gelegd en kon dat dus meteen weer wassen. Het was helemaal doorgelekt tot aan de matrasbeschermer. Ik doe dus alles in de was en daarna in de droger .... en jullie zullen het alwel raden .. die matrashoes mocht dus niet in de droger .. heel dat ding was gekrompen nu heb ik dus alleen nog maar het koudschuim matrasje ... heb de matrashoes er 3 kwart omheen gekregen, dus moet nu opzoek naar zn ding, maar die kosten 50 euro nou ammehoela dat matrasje heeft me maar 40 euro gekost dus moeten we binnenkort opzoek naar een nieuw matrasje (BALEN DUS) .. vind het zo rottig dat ze iedere keer doorlekt. Doe haar luier toch echt goed vast maar die luiers van haar zijn ook zo zwaar .. volgens mij plast ze echt kei veel En vanmorgen was ze dus weer doorgelekt :x dus ik ga echt een zeiltje aanschaffen .. ben het hartstikke beu iedere keer. Nou direct ga ik haar wakker maken om naar oma toe te gaan. We gaan vandaag langs voor moederdag Nou ik ben er weer vandoor en spreek jullie later weer! Dikke kus
Goeiemorgen! Hier nog steeds niks.... begin er al aan te wennen, haha. 7 mei vind ik wel een mooie datum trouwens, dus ik heb al een paar keer tegen de beeb gezegd dat het echt tijd wordt om eruit te komen! Troetel en de anderen die pas eind mei zijn uitgerekend: je weet nooit hoe het loopt. Monika en ik zijn buddies omdat ik op 2 mei en zij pas op 21 mei was uitgerekend en zie: Gabriël is er al lang en die van mij laat nog steeds op zich wachten. Dat had ik van te voren nooit kunnen bedenken! Ik ga nu ff buiten zitten met een boek, want ik heb hoofdpijn. Misschien helpt de frisse lucht. Heb al heel veel gedronken, dus dit keer ligt het niet aan vochttekort neem ik aan. tot later nog!
Lilo welk merk luiers heb je? Opzich wel goed als ze veel plassen toch? Maar wel balen van je matrasbeschermer!