Kwam even kijken of je al bevallen was Gravid, maar je bent nog met de ´aanloopfase´ bezig. Misschien is de vk intussen al geweest. Ben heeeeeeel benieuwd hoe het allemaal gaat! Hier al de hele dag van die ongi/krampen, maar niks van regelmaat erin en ik heb ook heel veel gegeten, dus m´n ingewanden zijn ook erg druk bezig rare harde geluiden uit m´n buik de hele tijd, whahaha! M´n toetsenbord doet vreemd en zet allerlei andere leestekens neer dan ik intyp... erg vervelend. Straks de laptop maar even helemaal uitzetten als ik naar bed ga ipv op slaapstand. Hopelijk is het dan morgen weer goed. Ik duik er weer vroeg in vandaag. Morgen kijk ik of er babynieuws is! Trusten alvast!!
Buddy nieuws Bij Gravid is de VK net geweest. Ze heeft 4 cm ontsluiting. VK komt over een uurtje weer langs. De weeen zijn goed op te vangen maar ze zijn wel pittig. Wie weet wordt het nog moederdag!! Ik houd jullie op de hoogte.
@gravid; EINDELIJK word je wachten beloond. Als het nu niet doorzet dan vreet ik mijn schoen op (kan ze toch niet meer zelf aan doen). Tja even terug naar bed om negen uur en aangezien ik heeel licht slaap kan ik er wel iemand zijn kop afhakken als ze dan iets op de slaapkamer komen pakken wat er À niet ligt en B totaal onnoodzakelijk is:x (namelijk een gietertje wat beneden lag omdat Chris daar mee wlde spelen en ze niet goed hadden gekeken :x en zijn trolly met kleding die gewoon beneden in de huiskamer stond :xROT OP!!) Toen om twee uur toen hij nog sliep even gaan liggen omdat ik de warmte niet echt trok; buurkinderen basketballen in de achter tuin. :x Bij de andere opa en oma om half vijf nog even gaan liggen en toen heb ik even een klein uurtje zelf geslapen zonder wakker te worden van iemand. Nog steeds zo brak als een kanarie maar hopelijk zo in de auto rustig met een slapende Chris en ik alleen wat harde buiken die nu steeds komen als ik ongeveer 3 uur op ben... Om half acht terug in de auto en je raad het al; Chris over vermoeid van de drukte, warmte, slecht gegeten; hele weg, DUS 1,5 UUR GEHUILD Ik lig dus stront sjaggo nu in bed en ga even op niemand reageren. Morgen zal mijn humeur wel weer beter zijn.
whoohoooo gravid heel veel succes!!! hier een heerlijke moederdag gehad bij me jochie langs geweest en bellen voor hem geblazen toen tijd een all ladies bbq gedaan met me moeder zusje schoonzusje en nichtje het was heel erg gezellie frummie doet hier nog erg weinig nog 3 nachtjes slapen en dan zijn we 38 weken hoop toch echt wel dat frummie die week ook wel komt uit zich/haar zelf want dat inleiden met dat infuus gebeuren benauwd me toch wel hoe ik zo panisch ben voor naalden nou meiden een fijne avond dikke knuffel van ons
Buddybericht Gravid haar vliezen zijn gebroken en het vruchtwater is helder dus ze mag lekker thuis blijven om daar te bevallen. De weeën zijn nog steeds flink heftig maar tot nu toe goed te doen. Dat berichtje heb ik +- 30 min geleden gehad. Ik ga nu slapen dus het volgende buddyberichtje zal morgenochtend zijn.
Buddybericht van Gravid: Na een makkelijke bevalling met een super pittig en heftig einde, is op 9 mei om 3:03 onze gezonde zoon geboren. Hij had 2 x navelstreng om het nekje en 1 x om het armpje maar alles is super goed. Gravid en zoon maken het beiden goed en liggen lekker van elkaar te genieten samen met papa/mannetje! Ze komt vanmiddag/vanavond zelf even online (waarschijnlijk) om de naam te vertellen, nu is alle naaste familie nog niet helemaal op de hoogte. Ook hier nog even Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon meis! Eindelijk is hij er dan, geniet maar lekker en kom tot rust Dikke knuffel.
Goedemorgen meiden, Na een weekend rustig aan doen ben ik er ook weer Heb wat mindere dagen gehad en druk druk druk.. Dus vandaar dat ik even niks van mezelf heb laten horen. Zal proberen een beetje op iedereen te reageren (heb wel meegelezen de afgelopen dagen) maar vergeef me als ik iemand vergeet Vagans Wat een heftige bevalling, maar nu al lekker jullie meisje in je armen. Fijn dat je s-moeder haar ook al heeft gezien. Dat is het mooiste wat er is Stefanie Groot gelijk hoor meid dat je gelijk belt als je twijfelt. Wat irritant he dat die kleintjes áltijd reageren op de CTG terwijl wij a.s.- mamas ons soms zo ontzettend druk maken omdat we ze niet voelen. Mij werd gezegd dat die dingen van de CTG op je buik hetzelfde geluid maken als een voorbijkomende trein.. Dus vandaar dat onze meid ze er altijd af probeert te trappen.. (Ach heeft papa ook nog lol terwijl we in het ZH zitten). Fijn dat alles goed was, en beter een keer teveel bellen dan te weinig Guusje Ik kan begrijpen dat jullie nachten ook brak zijn met zon kleintje. En ik weet niet hoe het bij de andere zwangere mamas gesteld is, maar mijn nachten zijn denk ik al aan het voorbereiden op straks met de kleine.. en die van vriendlief ook (arme man haha). Ben om de 2 a 3 uur sowieso wakker, als het niet om het uur is. Kan daarna niet meer in slaap komen en ben s ochtends een wandelende zombie. Maar alles voor ons ukkie he en tja papa in spé wordt telkens wakker van mijn gedraai en mijn gekreun& gezwaai met het voedingskussen haha. Wat fijn dat jullie lekker buiten zijn geweest met de kleine man! Wel balen dat je mannetje pas eind v.d. maand vrij kan nemen, maar daarna kunnen jullie lekker samen genieten Sanny Nou mag er ook wel babynieuws van jou komen hoor Esmee Meis hoop dat je vannacht wel aan je rust bent toegekomen. Kan me voorstellen dat je flink sago wordt van constant wakker worden & niet kunnen slapen! Chaartje Wat fijn dat je zon heerlijke Moederdag hebt gehad. Hoop dat de bevalling bij jou spontaan begint dan komende week, het is je van harte gegund Ego Gisteren lekker samen met mannetje over de boulevard gelopen want daar was braderie. Niet veel gekocht maar lekker gesnuffeld. Al die leuke jurkjes nog niet kunnen kopen grrr.. Maar wie weet gaan we over een paar maandjes met de kleine in de wagen weer over een (andere) braderie!! Wel leuke moederdagkados gekocht en lekkere aardbeitjes en nog samen van een ijsje gesmuld aan het water Vriendlief ook nog bijna 1 kg snoep geschept (de snoepert) en hij had een soort pepertjessnoep nou ik heb me kapot gelachen hij nam een flinke hap en werd me toch rood en stopte toen de andere helft er nog achteraan dat kon toch wel. De vrouw van het snoepkraam zei nog: als je wilt dat je vrouw vandaag gaat bevallen, moet je die geven.. Hij wou wel weten waarom. Nou mijn mannetje is best van pittig eten, maar dit had hij niet van snoep verwacht hahaha. S middags nog even met mijn mams gebeld, viel me effe zwaar dat ik haar deze Moederdag niet heb gezien. (ze woont best ver en zag het met die hitte niet zitten om die kant uit te gaan + met al die rugkrampen 2 uur in de auto was geen optie). Daarna naar s-moeder geweest en haar een slabbetje met omas knuffel gegeven. Ze had lekker aardbeiengebak en we kregen nog een hele taart mee.. Omdat haar andere zoon toch niet meer kwam. En ik ben zelf ook verwend door mijn mannetje omdat het toch een soort van Moederdag was volgens hem met de kleine in mn buikje. nou meiden, hier weer klaarwakker nu maar lekker herhalingen kijken en wie weet straks nog een dutje. Buiten is het heerlijk afgekoeld, dus straks lekker met de hond wandelen
Gravid en gravid man en zus van harte met jullie zoon en broertje Wow meis wat een heftig einden ben blij dat. Jullie nu lekker thuis liggen en kunen gaan genieten @troetel ik miste je al. Wel moeilijk hè soms niet alles te kunen kan me voor stellen dat je baalde dat je niet naar je moeder kon Knufff
Gravid en Mutsevluts super gefeliciteerd geniet van jullie jochies. Hier amper geslapen en vanmorgen, ik weet niet wat het was uren achter elkaar steken in mijn benen/bekken/onderrug en het kwam en het ging weer en als ik op mijn rug ging liggen wat heel moeizaam gaat was het even weg en nu ik gewoon op ben heb ik er geen last meer van snap er niets van. xxx Joyce
woehoooeeehhhh eindelijk! gravid en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! geniet er maar lekker van! x
@all; ja heerlijk geslapen vanacht! Van 2 tot half 6 in een ruk! Is echt een uitzondering maar zo hoop ik meer nachten nog te hebben
Gravid en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Na al dat voowerk is hij er eindelijk! Ben benieuwd naar zijn naam. Geniet van elkaar.