Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja hier nog aan het werk! Volgende week vrijdag is mn laatste werkdag.Ben druk ana het aftellen dus;)
    Vandaag eventjes gewerkt en een uurtje bj mn oma op de koffie geweest. Toen gauw naar huis en mn bed in gestapt. Moe moe moe! Dus een lekker uurtje geslapen.

Heb net bami gemaakt en de sate ligt nog in het warme water. Dus nu alleen nog wachten tot de papa-in-spe thuiskomt. Ben gammel dus ik hoop dat ie gauw thuis is;)
    Vanavond weer xfactor kijken en een houten kont kweken op de bank hihi.

Morgenochtend gaat mn vriend bij zn zusje nieuwe boxjes in de auto zetten bij zn ouders thuis. En aangezien ik helemaal geen zin heb om daar omheen te draaien blijf ik hier mooi thuis. Beetje wat aan mn huishouden doen.. Daar heb ik de hele week nog geen ene bal zin in gehad. En ik had vd week ook mn haar willen kleuren, maar daar heb ik ook nog geen zin in gehad, dus ook dat staat in mn planning voor morgen;)

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier staat haarverf al weken in de badkamer...totaal geen zin in gehad;) Heb ook iets nieuws gekocht...soort sokjes met spul die je een uur aan moet doen en waar dan je eelt van weg zou gaan;) eens proberen maar...scheelt me weer ritje naar pedicure

3. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha Stephanie, moest wel lachen om je reactie "dilpoma hogere organisatiekunde"
    Had je ook nog meegekregen dat ik een eigen bedrijfje heb aan huis voor ca 25 uur in de week? ;)
    Wel twee dagen opvang hoor anders ga ik ten onder hihihi

Troetel, geen 4 uur cup-a-soup gedaan, wel 12-uurtje dutje :D

Ik heb vandaag mijn eerste roze baan op de muur geverfd! Ja ja het begin is het na al het witten :cool:
    Ik was wel een uur met een baan bezig en het worden er zo'n... 20?
    Pfff morgen maar meerdere proberen te doen...
    Vandaag heb ik last van een niet zo erg meewerkende dreumes (kort geslapen ook nog) en ik moet nog een nieuwsbrief maken voor mijn site want ik ben vandaag een jaar online en en en... Gelukkig neemt mijn lief wat eten mee, hoef ik er daarvoor niet meer uit :)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

iedereen eet smakelijk

* eelt: Ik heb zon ped egg, werkt super!

Hier t eten weer op, straks ff met de doggies lopen, t voelt niet fijn maar het gaat wel opzich. Ff hopen dat vriendlief dan nog niet weg is dan kan die nog ff een xtje meelopen en heb ik er niet 2 (die op zich wel is kunnen trekken als ze wat zien ofzo)

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Eelt: hier altijd na het douchen als het zacht is eraf scrubben, en als het goed droog is is het ruw, dan ga ik er met een voetrasp overheen. Heerlijk om er dan weer even vanaf te zijn ;)

Vanavond op het menu: frietjes.
    Maar moet dan wel eerst de frituurpan schoonmaken.
    Pff en heb vandaag toch weer te veel gedaan voel ik.
    Maar goed, heb nog 1,5 uur voor mannetje thuis is.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo ik heb ook wel te veel gedaan vanmidag maar tis altijd wel erg leuk. koop er ook altijd te veel ik hou van rommelmarktjes

nu even rusten net Pitza gegeten en dan vanavond nog even heen

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Eten: Geen idee eigenlijk, en vriendlief had ook geen idee.. dus zal wel frietjes worden zo, of vriendlief moet ondertussen iets bedacht hebben haha.

Net lkkr gedoucht.. tenminste.. moest lkkr zijn, maar kleine man dacht er anders over, en schopte me behoorlijk, en veel harde buiken onder douche :(

Vraagje:
    Zijn er al dames waarbij uk al helemaal is ingedaald? zo ja, merken jullie dat aan buik?
    Hier is Uk al helemaal ingedaald, en heb zo'n laaghangende buik nu ;)

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hoe weet je eigenlijk of de kleine is ingedaald???
    vk zei dat ze met dr hoofd beneden lag en met dr voeten rechts, en zo ligt ze voor mijn gevoel al ruim een week maar hoe indalen precies voelt... geen idee...

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Geen idee of ventje al ingedaald is? Hoorde wel dat ie al in mn bekken zit..is dat hetzelfde?:)

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

In je bekken is ingedaald toch?
    Hier ligt baby wel met hoofdje naar benden en al lager, maar das nog niet ingedaald geloof ik..

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Vagans...wat baaleh dat de auto niet gemaakt kan worden!!!
    @Indalen, geen idee..weet ook dat de kleine naar beneden ligt mijn z'n koppie!! Maar verder!!
    @Eten, wij eten sla...heb enorme trek in de Mac...maar manlief wil het niet meenemen uit zijn werk en ik heb geen zin om er heen te fietsen, is nog best een stukkie! Dus maar gezond doen..

Heb morgen vrijgezellenfeest van goede vriendin, gezellig!!
    Liefs

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Flauw van je man Stampertje;) Weet ie niet dat je zwangere vrouwen niet moet tegenspreken en juist moet verwennen?;)

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Wish...dat heb ik hem ook al verteld, maar hij zegt dat ie er ook moet omdenken dat ik ook gezond eet!!! Ja kan ik er wat aan doen dat ik enorme trek in chocola heb (iedere dag hihihih)!

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Trouwens meiden...worden jullie echt in de watten gelegd door jullie man?
    Hier niet hoor...of ik heb een onromantische rare kerel....of het komt doordat dit zn 3e kindje al is....of ik heb me er een TE romantische voorstelling van gehad.Ik dacht echt nou als ik zwanger ben dan zal ie me wel lekker gaan verwennen enzo maar valt vies tegen hahahaa

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @wish hier ook niet hoor. niks van dat romatiese of zo. ik geef hem leuke shirtjes met tekste papa is de liefste en zo. maar nee ik krijg niks biezonder

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Oef gelukkig Binna...dacht dat alleen ik zo'n man had. Je hoort toch vaak dat die man hun vrouwen op handen dragen als ze zwanger zijn...bloemen meenemen en zo en alles gaan halen waar ze op de gekste momenten zin in hebben...lekkere massages geven enz enz

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ben trouwens wel benieuwd of ik iets krijg als ik bevallen ben ahhahaa heb wel tips gegeven

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nou mijn man is ook niet echt romantisch hoor.... hij helpt wel uit zich zelf meer mee met huishouden, en maakt heel lief koppie thee etc.... Maar echt extra verwennen of bossie bloemen, nou nee...helaas...

Ga als het goed is, een maandje of 2 na de bevalling wel lekker naar zo'n verwendagje in de zwaluwhoeve...dat vond ie dan wel dat ik moest doen.... dat vindt ik al heel lief...:D

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sorry meiden dat jullie nog niks van me gehoord hadden. Lief dat jullie hebben geduimd. Weet alleen niet of het geholpen heeft.
    Bloeddruk was weer te hoog... 140/95. Kon gelijk weer bloed laten prikken en zo'n potje vol plassen. Fijn!:x
    Heb heel lang moeten wachten op de bloeduitslagen. Mijn nieren en lever zijn nog niet aangetast, er zit geen eiwit in mijn urine en ik heb niet de gebruikelijke klachten. Daarom maar geen medicijnen en ik mag maandag weer terug...

Krijg ik van manlief te horen dat ik me dus toch nog te druk heb gemaakt. Maar ik het HELEMAAL NIETS gedaan!!!!
    Heel onverantwoord, maar ik ben gewoon jankend naar huis gereden... Wat voel ik me beroerd zeg. Doe je zo je best om alles op orde te krijgen, neem je je rust als dit moet en dan krijg je nog fijn een duw na.

Thuis was manlief gelukkig wel weer lief... hij belde toen ik in de auto zat; gevolg> nog harder janken! Pfff, stomme hormonen ook, ik voel gewoon dat ze met me aan de haal gaan.

Nou ja, er is gelukkig ook leuk nieuws te melden: we hebben de geboortekaartjes uitgekozen en zijn eigenlijk ook uit de naam. Tekstje is ook bijna klaar... echt heel fijn. Geeft de burger weer moed zeg maar!:)

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Nou stampertje, dat is iig al heel wat haha
    Ach misschien denk ik wel te romantisch...of zijn het mn hormonen;)

Deel Deze Pagina