Gravid en Gravidman; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Foijn dat je nog thuis mocht bevallen. Hij was het wachten vast meer dan waard! Troetel; Blijf elke keer voor je hopen dat je nachten beter worden want dit lijkt me helemaal niks zo. Blij dat je in ieder geval een leuk weekend hebt gehad en hoop dat je er nog wat energie uit haalt. Als je nog herhalingen wil kijken om 10:00 komt een herhaling van in the womb op national geografic, over bijzondere zwangerschappen (zesling, buitenbaarmoederlijk) Loopt alleemal goed af geloof ik, maar schijnen hele bijzondere beelden te zijn. Esmee; gefeliciteerd met 38 weken! Hoop dat iedereen beetje goede nacht heeft gehad (met of zonder kleine ). Ben in iedergeval blij dat het wat afgekoeld is want de afgelopen wtee dagen waren echt te warm voor mee, vooral omdat ik nog wilde schoonmaken..mannetje heeft nog een heel lijstje weggewerkt dit weekend maar het huis is nu echt babyklaar. Schoon, opgeruimd, veilig (ook errug belangrijk ). Nu afwachten..heb niet veel op het programma staan deze week. bden woensdag jarig en uitgerekend dus had al lang geleden besloten het niet te vieren omdat ik dacht dat ze er of wel was, of dat ik er geen zin in zou hebben maar hoop nu toch stiekum dat wat familie toch langskomt. Ach we zien wel. Tot later
Gravid: gefeliciteerd met jullie zoontje!!! En hopelijk volg ik je vandaag nog op want: Vannacht om 3.45 zijn m'n vliezen gebroken en de eerste echte weeën kwamen binnen een uur ook al. Ze zijn alleen nog niet super regelmatig geweest een uur lang. Het varieert een beetje, maar de meeste zijn aardig heftig. Vk is nu nog even bij iemand op bezoek hier in de buurt en komt daarna bij mij checken. Ben benieuwd naar de ontsluiting!
Gravid, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Sanny, spannend en veel succes meid!
goeimorgen meiden @sanny spannend meis @stefanie ik snap je gevoel. ik had ook zo iets vier me verjaardag niet en hoopte ook dat er mensen kwamen. ging alleen niet door lag in het ziekenhuis met weeen. mischien lig jij dan ook wel te pufen @Esmee dat is inderdaad een lekker ruk hier gisteren naar me ouders geweest en daar lekker chinees gegeten. Alleen had Sky weer gespuugt is nu de 3 keer deze achter me kaar qua dagen. dat ze spuugt (zoals me moeder het noemt zoals in de film ) met een boog. echt zielig want ze geeft niet aan dat ze moet spugen of zo. ze had alleen gisteren later ook nog wat groenig gespugt wel gek. nu ligt ze naast me op de bank te kletsen. en zijn Steve en Silver zwemmen.
Zat net nog effe op de lijst te kijken maar als Sanny bevallen is ben ik officieel de volgende...laten we hopen
@Gravid!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Eindelijk is hij er!!Wat heb jij er lang op moeten wachten meid! Geniet ervan!! @Sanny:Succes!!!Hopelijk heb jij je kleintje snel in je armen
Gravid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Je hebt er even op moeten wachten en je hebt er veel voor over gehad, maar het moet het wachten meer dan waard zijn geweest! Ik ben benieuwd naar de naam!
Gravid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie jongetje!! Hij is er!! Geniet er van! Heel veel geluk!! Sanny, spannend.... heel veel succes! Zet 'm op! En hier inmiddels ook 40 weken...
@Gravid en man, van harte gefeliciteerd met jullie kleine kereltje! We zijn erg benieuwd naar de naam en het gewicht! Nu kunnen jullie eindelijk van jullie ventje genieten en het was het wachten vast meer dan waard! @Sanny, zet hem op meid. Hopenlijk aan het einde van de dag jullie kleine in je armen!!! Goedemorgen, Ik heb ook als een roosje geslapen. Ach ik geniet er nu nog maar even van zolang het kan! Gelukkig vandaag minder warm. Ik moet het huis ook poetsen, want hier is het ook een bende! Gelukkig alle tijd daarvoor hahaha Vanmiddag even met vriendlief naar de winkel voor de laatste dingetjes voor de kleine. En even een blender kopen. Heb namelijk de laatste tijd ontzettend veel zin in fruit, maar dan als smoothie... Maar ja dan moet je wel een blender hebben hihi! Liefs
@wish wat een kanjer @arri gefelcie met je 40 weken @sq Lekker is dat he. en ach staks heb je ook wat aan je blender met de hapjes van de kleine
@binna, inderdaad ik zei ook tegen vriendlief dat ding is niet alleen handig voor nu, maar ook voor straks met die kleine!!! En die dingen kosten echt maar een schijntje dus voor het geld hoef je het niet te laten. Kijk ik eet dus noooooooooit fruit. Ik vind het wel lekker hoor, maar heb gewoon nooit geen zin in fruit in stukken zeg maar. Maar fruit als smoothie dat je het gewoon kan opdrinken vind ik dan wel weer erg lekker dus leek me dit wel een mooie manier om toch mijn fruit binnen te krijgen! Liefs
Thnxxx....ben ook helemaal verliefd op em Zo vandaag eindelijk een beetje het gevoel tot rust te komen...geen kraamzorg meer geen verloskundige...alleen vanmiddag ff bezoek.Vriend werkt vandaag zn laatste dag en is dan lekker 4 weken vrij...eindelijk lekker met zn drietjes genieten!!