Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Sanny: Gefelciteerd met jullie zoon!

Guusje: Wat fijn dat de KV je de afgelopen dagen nog even een boost vertrouwen heeft gegeven!

Stefanie: Gefeliciteerd met je verjaardag! En met je 40 weken, hopelijk duurt het niet al te lang meer!

Vagans: Hopelijk is je meisje gewoon goed gegroeid! Mooie meid heb je hoor (even op je hyves gespiekt bij de foto's!)

Gravid: Jij hebt dus ookal zo'n lekker tevreden kereltje! Heerlijk, geniet ervan!

Ik ga er weer even van tussen!

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi meiden

Nog effe snel een berichtje voordat ik ga slapen :)
    Hier alles goed! Vandaag een lekkere rustige dag gehad. Maelynn was rond de middag lekker wakker dus hoop dat ze vanavond weer zo goed slaapt :)

@ Sunnie: Hier wel speengebruik. Maelynn heeft soms na de voeding ook nog zuigbehoefte en dan is zn speentje ideaal. Die van difrax lijken beetje op tepel. Hier geen tepel/speen verwarring. Ze moet toch wennen aangezien ze ook flesje afgekolfde melk krijgt.
    @ Binna: Wat fijn dat sky al beter poept!
    @ Troetel: Gefeliciteerd met je 38 weken! Over het vast houden: Ik heb het daar ook wel moeilijk mee hoor. Heb zelfs een keer van de KZ te horen gekregen dat het niet goed was om je kindje van hand tot hand te geven. Dus probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Maar babytjes zijn toch niet veel wakker dus ze konden bij ons in de wieg kijken maar meer niet :) gewoon je gevoel volgen meis!
    @ Chaartje: Jij ook gefeliciteerd met je 38 weken!
    @ Meimamma: Heb je lekker genoten van je offday :D. Ik kon na 2 weken weer op mn buik slapen :D heerlijk is dat!
    @ SQ: Heerlijk nog een weekendje samen!
    @ Vagans: Ik heb hier de handkolf van avant. Die moet je wel goed op je tepel zetten totdat die goed zuigt. Soms komt er pas na een paar minuten wat uit. Nu inmiddels niet meer want het stroomt ;) haha het is altijd weer een gevecht. Zodra mn bh los gaat komt er al een straal melk uit haha maelynn moet altijd maar snel aanhappen anders zit ze helemaal onder :p.
    Mij is verteld zolang je 5 volle plasluiers hebt is het goed.
    @ Guusje: Hopelijk gaat je voeding snel beter lopen! Maar zolang je er vertrouwen in blijft houden komt het goed :D
    @ Gravid: Fijn dat Luca beter drinkt met de andere speen! En wat een heerlijk ventje! lijkt op je vriend :)
    @ Aukje: Wat ontzettend vervelend van die hechtingen!! Snap dat je baalt! Wel fijn dat je nu al weer wat voedingen live kan geven! Pijnlijk he die kloven! Ooh heb tot jankends toe bv gegeven. Maar als ze eenmaal geheeld zijn komen ze ook niet meer terug dus dat is een fijn vooruitzicht :D

Nou ga zo maar slapen. Ben zo benieuwd hoe maelynn het deze nacht gaat doen :D Naja heb zelf iig voldoende slaap gehad dus kan er weer tegenaan!

Slaap lekker allemaal! Dikke kus en knuffel!

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meimamma, ik kon gelijk weer op mijn buik slapen. Heerlijk vond ik dat weer.
    Alleen 1 of 2 nachten door stuwing niet op mijn buik kunnen liggen, maar ben blij dat ik dat nu weer volop kan ;)

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @all; zwaait zo maar even;)

@ Denise; fijn dat het goed met je gaat. We hoorden het laatst van je toen je zei die middag van de Gyn te horen wat ze zouden doen. Daarna was er stilte. We hebben denk ik allemaal wel even gedacht dat het niet goed gegaan zou zijn. :). We zijn dus ERG BLIJ JE WEER TE ZIEN!!!
    Succes morgen en hopelijk gaat het snel goed met jullie!!!

de rest komt morgen wel weer, ben doodop! Slaap lekker allemaal!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meide

Hoe is hèt met iedereen

Hier een goede nacht gehad ti's echt te merken dat ze nu poept want ze is na haar flessen nu snachts ook rustiger en ze slaapt nu in haar wieg heerlijk (wel naast ons ;) )

Wij gaan zo even shoppen Silver is op het kdv
    Dus even een dagje met ze 3 ( al vindt ik dat wel een raar gevoel maar als je dan ziet hoe Silver naar het kdv gaat zo liefd. Ze ging Sky een kusje geven en verteldn dat ze bij de kindjes gaat spelen en daarna kreeg ik een kus en zwaaide ze doeiiiii. En weg was mevrouw ze stond al bij de deur klaar heerlijk

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @denise ik denk aan jullie vandaag. Hoop dat het een goede bevallig mag zijn

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik ben al enige tijd in het zhuis, ze hebben bij mij mijn vliezen nog niet gebroken, heb de laagste dosering gel gekregen omdat ze niet te veel risico willen nemen en liever iets meer ontsluiting willen, op de planning staat dat ze rond 12.00 mijn vliezen gaan breken en daarna afwachten.
    Rommelt beetje rug weeen wisselen zich af met buikweeen is nog goed te doen.
    hou jullie op de hoogte

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Hier een redelijke nacht achter de rug. Voedingstijden waren deze keer: 22:30, 02:30, 05:00 en 08:00 qua tijden hartstikke netjes maar maelynn bleef in de tussentijd best veel wakker. Heb haar bij de voeding van 05:00 naast me in bed gelegd want was zo moe dat ik geen puf had om troostend met haar rond te lopen.

@ Denise: Succes vandaag! Denk aan je meis!
    @ Binna: Want is Silver toch lief zeg!! Heerlijk zn kind :D

Nou om 12:00 komt een oud klasgenootje met haar dochtertje van 10 weken. Is 10 jaar geleden dat we elkaar gezien hebben dus wel leuk lijkt me dat!

Nou ga maar snel weer want maelynn roept ;)

xxx

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier:
    Redelijk geslapen maar werd om 6 uur wakker van een zeer druk draaiend kind. Ik werd er gewoon misselijk van zo lag het in de weg.
    Dus toen maar naar beneden gegaan en wat gegeten, maar de kleine lag zo in de weg dat mn ontbijt er ook zo weer uit kwam!
    Verder niet beroerd geweest ofzo. Dus weer terug naar bed gegaan en nog even 1,5 uur geslapen. Net weer wat gegeten en nu blijft het er allemaal in zitten;)
    Over een kwartiertje gaan we richting zh. Weer controle bij de vk;)
    De trotse papa to be is ook lekker de hele dag vrij. Lekker zon dagje met zn 2en. Dan heb ik geen poetsdrang en verveel ik me niet;)

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Hier redelijk geslapen, nu wel wat hoofdpijn dus effe rustig aan. Het is nog volledig rustig qua weeen activieit, af en toe een harde buik. Ze ligt ook nog niet vast dus ze heeft er echt geen zin in volgens mij.

Denise; heel veel succes!

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @lilo veel plezier met je vriendin, lijkt me idd spannend als je elkaar zo lang niet gezien hebt.
    @meimamma, succes vanmiddag bij de vk en lekker jullie nog eventjes met zijn 2 tjes kunnen genieten.

Ik heb mijn vriend net naar de supermarkt gestuurd voor wat lekkere dingetjes voor al shet nog eventjes kan duren, heb zón trek in drop hihi

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @stefanie mijn kleintje ligt ook nog niet ingedaald volgens de gyn komt dat met de bevalling helemaal goed en zo niet dan pakken ze het hoofdje ( wat dat inhoud wil ik nog even niet weten)

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Denise; dat vind ik erg fijn om te horen want mijn zusje zei dat ze niet inleiden als het hoofdje niet vast ligt en ik wil toch echt wel graag uiterlijk volgende week moeder worden. Veel succes en snoep ze zo effe :D

Volgens mij stuur ik mijn vriend naar de winkel om allemaal dingen te halen die ik pas na de bavalling weer mag. Ik heb zo'n zin in broodjes van de abkker bart, 1 met filet american en uitjes en de andere met roomkaas, gerookte zalm en dillesaus. Hoop dat ik overdag beval dat is de BB open... grr maak mezelf helemaal gek. Ga maar eens een koede pannekoek eten ;)

14. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Goede morgen!!!

Denise wilde je even heel veel succes wensen voor vandaag komt helemaal goed en denk er maar aan dat je strakkies heerlijk je kleine in je armen hebt

Succes

dikke knuffel van ons

15. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Guusje, is toch logisch dat je hier minder komt, al dat mama en baby gedoe vreet alles, tijd, energie... Gewoon lekker wennen, dan komt de rest vanzelf weer!

Vagans, wat goed dat je zonder tepelhoedje hebt gevoed, zonder hulpmiddelen voeden is toch uiteindelijk het doel toch?
    Plassen en poepen is de beste indicatie met bv hoor, dat groeien gaat in fases, ene keer meer dan de andere, vooral letten op je baby zelf, genoeg plassen, alertheid enz...
    Die eerste week is bijna over, zal je zien dat het echt beter gaat!

Aukje, ook al moeite met de start van bv, lastig he! Wat goed dat helft alweer live gaat!

Denise, succes!!!

Hier een rustigere dag, het regelen is even over geloof ik, gisteravond was het 23:00, daarna 2:00 en daarna 6:00 en daarna 9:30. Daar kan ik me helemaal in vinden voorlopig, minder dan 3 uur er tussen heb ik wel even gehad, dat wordt ik na twee dagen toch wel wat weemoedig van :)

16. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden

Vanmorgen al een heel stuk getypt, maar moest tussendoor naar de VK voor controle dus had word open laten staan op pc. Maar dat pokkeding was uitgeschakeld en heeft dus niks opgeslagen.. Fijn..
    We beginnen maar weer opnieuw;)

Meimamma Zou grappig zijn als we na elkaar gaan. We zijn wel vlak achter elkaar uitgerekend, ben benieuwd hoe dat straks gaat;) Enne tja dan wennen we alvast aan onze oude dag he hihih.
    Guusje Lekker rustig aan doen hoor meid en genieten van jullie kleine man. Logisch dat je niet de tijd hebt om het forum nauwlettend bij te houden. Succes en je kunt het ook alleen hoor meid;)
    Gravid Fijn dat het met Luca goed gaat en dat hij beter drinkt met een andere speen;) Wel typisch inderdaad dat hij bij je vriend de fles niet leegdrinkt. Geniet lekker van jullie weekje met zijn 3-tjes!
    & wat is Luca toch een prachtig ventje, heerlijk die babyspam:D
    Aukje Wat fijn dat het met Jarin goed gaat. Balen dat het hechten niet goed is gegaan zeg, hoop dat ze het over een paar maanden goed kunnen doen en je er niet al te veel last van hebt.
    Lilo Gelukkig ben ik dan niet de enige die met het vasthouden van de kleine ‘problemen’ heeft. Wel fijn om te horen dat zelfs mama’s in de praktijk dit herkennen;)
    Binna Geniet van jullie dagje met zijn 3-tjes:D
    Denise Zet hem op vandaag meid!
    Rianne Fijn dat het voeden beter gaat. Kom jij ook een beetje aan je rust toe;)

Hier Net controle VK gehad en weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk is aan het dalen maar ze willen me om +- de halve week blijven zien en vroeg in de ochtend/middag zodat ze me ten alle tijden door kunnen sturen. Ik zei voor de grap dat ze morgen (vrijdag de 13e) niet geboren moest worden en toen kreeg ik een reactie van de VK die effe voor een domper zorgde. Ik moest er maar niet op rekenen want ik moest nog 2 a 3 weken minimaal. Ik weet wel dat het zo is, maar voelde me er juist zo lekker bij dat er ook een kans is dat het elk moment kan gebeuren. Blijkt dat het beladvies hier ook bij weeën 1 uur lang om 3 minuten is, dan weten ze pas zeker dat de baarmoeder ver genoeg ‘gezakt’ is, open staat en er ontsluiting gaat volgen.

Dus ja stel me nu maar in op dat ze op het nippertje komt en ze anders tegen week 41 vast wel gaan strippen of evt. inleiding. Maar hoop zo dat het spontaan begint!! En het liefst niet eind mei, vind ik niet zo fijn.. Maar goed wij hebben het niet voor het zeggen.

En mannetje begon sinds deze week ook enthousiast te worden dat het elk moment kan gebeuren. Vrouw van een collega van hem die 1 week eerder was uitgerekend is afgelopen maandag ook bevallen en dat kwam ook plots. Ineens kreeg ze heftige weeën en moest ze naar het ZH (zou daar bevallen). Dus ja die mannen krijgen dan hoop dat het hier ook ‘plots’ gebeurd. Kan het me goed voorstellen want echt heftige krampen etc. heb ik (nog) niet gehad, in ieder geval niets wat op het begin lijkt volgens mij.

Zo ga maar eens wat doen in huis, gaat de dag sneller en de week ook;)

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @troetelbeer, kan me je teleurstelling wel voorstellen, je hoopt toch ergens dat het elk moment kan gebueren en volgens mij is dat ook zo, kan zomaar ineens uit het niets doorzetten.

Hier nog lichte buikeweeen ( vind die een stuk prettiger dan rugweeen maar zal nog niet te hard juichen ) strakjes aan het ctg en dan mijn vleizen breken.
    Vriendlief ligt te slapen op de bank hier in de kamer....grrr mannen haha nou ja hij is straks wel uitgerust hihi ik zou ook wel ff willen slapen maar weet dat ze zo komen dus heeft het niet echt zin.

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Denise, je zal het misschien niet meer lezen, maar ik wil je nog even heel veel succes wensen vandaag! En dat jullie maar een gezond kindje in jullie armen mogen houden straks!

Liefs

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou even een onsmakelijk verhaal.... Gisteravond op bed was ik me toch een partij misselijk ineens. Ik schoot overeind en zat op de rand van het bed zodat het wat af zakte. Krijg ik ineens dikke steken in mijn buik dus ik roep AUW AUW AUW. Vriendlief zegt dat is toch geen wee wel?? Dus ik zeg dat ik geen flauw idee heb. Vervolgens ga ik naar beneden naar de wc en serieus mijn darmen hebben zich volgens mij van top tot teen geleegd in de substantie Diarreee..... Dus die steken in mijn buik waren mijn darmen, maar ik liep echt volledig leeg.... Is dat normaal zo op het einde in je zwangerschap?

Liefs

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denise Ach die mannen ook! Maar wel fijn dat hij lekker bij je is. En inderdaad dan is ie straks lekker uitgerust;)
    En meid weet niet of je het nog leest: Maar Zet hem op!!

En ik geloof ook dat het zomaar vanuit het niets kan doorzetten hoor. Hou ik ook gewoon rekening mee! En ik denk maar zo, hoe langer ze blijft zitten hoe langer ik kan genieten van onze verbouwde badkamer hihi:D

Ego Grr mijn nesteldrang wil de auto poetsen en stofzuigen maar vriendlief heeft hem (volgens mij opzettelijk) na het VK bezoek aan de overkant van de straat geparkeerd.. Zal hem vanavond lief aankijken of hij m voor de deur wil zetten :D

Nu even het bad door laten spoelen zodat ik er vanavond heerlijk in kan:D Ohh wat zal dat een verlichting zijn.
    Gister vroeg vriendlief trouwens wat ik nog graag wilde doen voor de bevalling. Ik heel droog: Minstens 1 keer seks en minstens 1 keer in bad.. hahahahaha

Meiden ik ga aan de slag:D

Deel Deze Pagina