Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi wat een leuk kaartje Vagans!

Moet die van ons ook maar eens inscannen :)

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans wat fijn dat Yara niet meer onder de lamp hoeft ze ziet er goed uit!!!;)

En een ontzettend grappig kaartje! Leuke gedichtjes ook!
    Helemaal jou stijl met die kikkers hihi

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @rianne; oh echt he. RAZEND! Ik laat me ook niet meer foppen hoor!! Dat die vpk ook echt nog discussie aan gaan hè. Houd je bek, ik weet toch wat het beste is, ik voel dat toch en oja, het was geen vraag?! Het is een mededeling! Als jullie zo pro-borstvoeding zijn waarom willen jullie dan à la minute bijvoeren met fles voeding?? Alsof je meteen gaat OVER stimuleren. Er komt nu helemaal niks omdat hij het niet eens trekt om maar te drinken!
    Chris was wel snel misselijk en ging spugen. Zal vast nog van de bev komen. Nee hoor, je moet dat kind niet zo over je schouder mikken alsof het een 10 ponder is!
    Hij spuugde ook alle bijvoeding eruit. Na 2 keer heb ik gezegt dat ik het zelf wilde doen want ik voelde gewoon dat ze het erin propte... Dan duurde het maar 15 minuten extra maar er kwam echt niemand meer aan mijn kind! En toen hield hij wel alles binnen. Toen kolven en bijvoeden met bv. Toen ging het beter en kwam hij meteen aan.

Pfff ik hoop echt dat ik nu geen ks krijg en meteen naar huis mag want god wat zullen ze me gaan haten daar :D

Zo mijn stoom weer even kwijt:D

4. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Hai dames

vandaag weer controle gehad en natuurlijk WEER een ander Gyn en ze hebben me gewoon een uur laten wachten omdat er nog een andere mevrouw de Waal was en ik ben gewoon mevrouw WAAL zonder tussenvoegsels
    en om het nog mooier te maken hadden ze op me dossier 1e echo geplakt
    nou vraag ik je !!! 1e echo maw ik ben dus een dik olifantje met een draagtijd van een jaar :(

Nou de gyn die ik dit keer had was ook de gyn die ik steeds op de afdeling zag toen ik in het ziekenhuis lag en die vond het natuurlijk ook geweldig dat ik nog steeds rond liep maar ik word steeds huiveriger dat ik over datum ga en dus in de tijd ga bevallen rond Levi
    DAt wil ik gewoon niet omdat ik mezelf ken en ik ook me tijd wil hebben om als ik dat wil rustig om me zoon moet kunnen huilen of treuren en me dan niet schuldig wil voelen omdat frummie ook dan rond die datum geboren is
    ik heb het er echt moeilijk mee want ik gun frummie gewoon een eigen dag en dat hij zij zich schuldig of naar gaat voelen omdat hij zij mij elke keer rond zijn haar verjaardag in tranen ziet

En zo blijkt dan weer dat elke gyn weer anders reageert want deze vond het niet nodig om frummie te laten halen de 19e
    Ben er echt terleurgesteld over en toen kwam hij met ja het kan toch ook mooi zijn en een teken zijn dat je door moet gaan met je leven

Wie zegt dat ik niet door ga met me leven maar ik wil wel gewoon die tijd die ik had met me zoon kunnen verwerken hoe ik het wil en niet hoe mensen willen dat ik verwerk
    want eindstand ben ik degene die voelt

En dan nog blij er bij zeggen nou wil je de weeen opwekken moet je maar lekker veel sex hebben
    Dus antwoorde ik nou als u me ticket naar Suriname betaald dan doe ik het graag

Maar ja nu maar hopen dat frummie uit zich zelf voor de volgende afspraak das volgende week vrijdag

Ik kan gewoon niet meer wachten wil gewoon dat frummie nu komt hahaha
    maar ja ken blijkbaar op me kop staan want er gebeurt zo weinig hahahah

Nou dat was dus me dagje ziekenhuis
    sorrie dat ik ff klaag maar het was echt best wel terleurstellend

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@chaartje heb je gyn breuwer ( weet niet of je het zo schrijft ) al gehad dit vondt ik een super aardige man die mijn meteen hielp. Hoop dat ze jou ook straks helpen
    En wat balen van die tijd die je hebt moeten wachten om niks.

@sq. Zo dan had je het wel nodig

@vangas oo wat fijn dat ze niet meer onder de lamp hoeft
    En ze ziet er al beter uit

@troetel en ben je al weer in bad geweest

@Guusje mijn is nu door 2 kraamhulpen en de vk gezegt dat je 6 weken lang niet mag zwemmen of in bad. Ik moet zeggen dat ik het van Silver niet meer weet dus weer niet wat jou kr of vk à gyn gezegt heeft

@Rianne. Haha ik heb er als niet bv mama zelfs last van want me borsten lopen nog steeds en de linker meer als de rechter

@stefanie jeetje meis wat fijn nu op naar het laaste wiekend met ze twee geniet er van

@Gravid hoest met je borsten? ( klinkt gek zo ;) )

@vangas leukk kaartje

@Marjan Mooi Kaatje helemaal bij de naam pasend. Ik hou meer van zwart wit en zoals ik hEt voor beeld zie hebben hun dat ook gedaan
    Tip foto's maken voor en na het badje zijn ze vaak erg wakker en mooie foto's

Hier vandaag bij mijn opa en oma geweest mijn oma had Sky al gezien maar me opa is bijna blind en komt niet vaak uit huis. Dus die zag en voelde haar vandaag voor het eerst echt mooi om te zien hoe hij daar van op klaarde.

@bloemmm ik had het nog niet gezien maar dat is echt leuk

Alleen zo jammer da beide kranten een fout genaakt hebben

Krant 1 daar staan Sky lexie. Dv steve smit en Sabrina petra. Broer van Silver Roxy Hmm. Eerste dochter van en dan broertje van. Hallo tiss een meisje. ( zit een foto bij met roze kleren )

Krant 2. Sky lexie smit. Dv steve smit en Sabrina petra
    Grrrr. Ze heeft mijn achternaam

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Stefanie wat een vooruitzicht. Jullie laatste weekend samen. Gek idee he;)

Binna wat slordig van die kranten! Ik zou dr ff heen bellen om te laten rectificeren

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama dat wil ik ook nog even gaan doen

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Buddybericht van MEEDJE:
    Pittige weëen. Handje baby boven hoofd. Mogelijks keizersnede, nog even afwachten. Drie uur geleden 3 cm. Heftige rugweëen met bijna geen pauzes.

Dus da's behoorlijk heftig daar!

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Heb hier ook de dringende boodschap gekregen om 6 weken niet te gaan badderen, sauna-en of te zwemmen!!! Ivm mogelijke "kruisbesmetting" vanuit je "vloeisel" naar je borsten toe. Dus zeker voor de dames die BV geven en zeer goede raad

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje Meedje! Hoop dat de kleine zich snel laat zien.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Binna; Ja ik zag al dat het fout stond! Heel vervelend, zou er ook even voor bellen. Maargoed, ik vond het wel leuk dat ze samen in de krant stonden :D

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Even spammen hoor. zo mooi
    mijn opa ze hand (90 jaar ) en ons meisje der handje (2 weken oud)

Bekijk bijlage 150724

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meedje o meis wat heftig hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt

@bloemm zekker leuk dat ze samen in de krant staan.
    he jij hebt toch die stoke stoel met baby set. heb je mira er al in gehad is het nu al wat wij willen hem gaan halen na het kraamfeest. hebben al en stoel

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @binna: zoooooo lief, helaas heeft mn opa dit net niet meer mogen meemaken. Opa is 29-4 overleden, 3-5 is Dominique geboren en opa's op zn 90e verjaardag begraven.:(

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier een kleintje met buikpijn.....zo maar even hittepitje klaarmaken.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Marjan. Heftig hè van je opa knuff

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ chaartje: Jeetje meid, lekker rotzooitje was het daar! Moest wel lachen om je opmerking ;) Wel ontzettend rot dat je nu rond die datum zit, lijkt me heel moeilijk! Dikke knuffel! En heel rot dat ze frummie niet willen halen! En wat een domme opmerking!

@ binna: wat leuk dat je opa Sky heeft gezien! Altijd geweldig om die oude mensjes dan zo te zien opleven en echt een geweldig mooie foto!! En wat stom van die kranten!

@ Meedje: oe kippevel hier, kan het me nog goed herrinneren die pijn vorige week! Maar ik weet nu ook het resultaat dus zeg ik: ZET M OP!

@Hopmarjan: dat van het badderen enzo dat is hier idd ook verteld en ik ben ook zeker van plan me er aan te houden!

Hier: Yara dronk steeds rond de 30-35 (gram als in hoe ze aan komt na het voeden) en dit moet rond de 65 zijn :( MAAR net heeft ze 45 gedronken ;) toch weer een stappie in de goede richting, nu hopen dat dat zo blijft

vriendlief is al naar huis, hij zei nog wat in het huishouden te willen doen dus ben nu alleen, naja met mn kleine meid dan wel!

Ben benieuwd of ze goed blijft drinken!

Iemand nog een antwoord voor me op een stinkend navelstompje?

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas dat ie stinkt is niet erg. want dan gaat de het stukje nafelstreng er af vallen

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij zetten haar als ze wakker is er wel in, vooral in de ochtend als we ontbijten. Echt heel leuk! Heel nodig is het niet, maar meer gewoon leuk :p

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Vagans nog gefeliciteerd met je meis. Volgens mij ben jij ook 6 mei bevallen toch?

Deel Deze Pagina