Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden

Denise Ach wat een lieverdje!!
    Vagans Hoop dat jullie vandaag lekker naar huis mogen. Fijn dat de nachtzuster dit keer je standpunt begreep.
    Stefanie Hoop van harte voor je dat je man gelijk heeft en je morgen gaat bevallen.
    Chaartje Balen van je slechte nacht meis
    Minnie Hoe is het met jou en je prachtige twee babytjes?
    SQ en meimamma He! Niet gaan bevallen he, jullie moeten mij wel met je meenemen dan, ikke wil ook. Maar volgens mij heerst het onder de nog zwangere meimamma’s want ik voel me ook nog steeds bar slecht!!
    Bloem Jullie hebben wel de mooiste Ronja de roversdochter ooit hoor. Ik vind het echt mooie naam, hier was ie ook favoriet;)

Hier Redelijk geslapen. Hoefde maar 2 keer naar de wc (ten minste ik herinner me maar 2 keer haha) om 3:33 en om 9:00. Voelde me direct na het opstaan wel weer ontzettend beroerd dus denk dat mijn lichaam gewoon de aanloop maakt naar de bevalling?
    Hoofdpijn niet normaal, heel beweeglijk kind vanbinnen, misselijk als een gek & gewoon beroerd voelen. Humeurtje valt gelukkig mee maar moet zeggen dat dat niet beter wordt als je je zo voelt!

Vanmorgen kwam s-moeder ineens binnen! Ze had al 2 keer gebeld en we namen niet op (duh tel lag boven). Zaten we hier in onze onderbroeken, lekker privacy gevoel zo. Gek genoeg reageerde ik heel koeltjes maar zal straks wel effe tegen vriendlief zeggen dat we een deurbel hebben.. En anders is het sleutel terug!
    Mannetje is nu met haar dr kat ophalen bij de DA, ze hebben hem gelukkig nog kunnen helpen maar ja de vraag is hoelang hij nog leeft, wel zielig hoor!

Nu maar effe hondje wandelen want die eet weer eens niet, daarna wasje ophangen.

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Pfff hier ook helemaal niet lekker!!!
    Misselijk en vlagen van zweten!!
    En dan het nodige gerommel!
    Gaat lekekr vandaag!!

Bloem wat een mooie meid!!

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @troetel en meimamma; zeg jullie gaan niet ff voor mij bevallen hè... :p

@troetel; haha die 's-moeder ook! Idd de deurbel zit er ook og. Voor hetzelfde geld was je met andere dingen bezig. Die de bev ff op gang helpen zeg maar :D:D

Hier hetzelfde meegemaakt met ex schoonouders, die kwamen ook te pas en te onpas gewoon binnen wandelen. Zijn vader had namelijk het huis mee gebouwd (bungalow) en vond dus dat hij recht had op de sleutel en nee ze hoefden niet te bellen of aanbellen als ze wilden komen! (letterlijke woorden hè :cool:)
    Toen zei ik een keer heel droog; wij hebben ook recht op privacy, de volgende keer dat jullie on aangekondigd komen loop ik in mijn blote kont... ( en alles wat met naaktheid te maken heeft vinden zei al per definitie vies haha) :x
    Sindsdien belden ze eerst aan;)

@Vagans: goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Ik vraag me wel eens af of ze wel eens op hun eigen afdeling hebben gelegen. ;) piepen ze wel anders denk ik.

@Denise: jeetje wat zijn we blij met je terugkomst:D blij dat het nu goed gaat! Ik zou overigens eerst bv en dan rest evt bij voeden met fles, maar dat is mijn ervaring. :)

Hier weer tijd voor ee dutje want het was weer een hele ochtend met de kleine man. Hubby is namelijk klussen in het nieuwe huis met opa en oma. Tja dat moet ook af hè.:D

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    BUDDYBERICHT van MEEDJE:
    Om 22.12 is Tijs geboren. Hij is 4024 gram en echt een lekker ding. Het is ks geworden omdat zijn arm er al uit was en hij dus op deze manier niet geboren kon worden. Ze wilden het nog wel proberen, dus heb maximaal aan de wee-opwekkers gelegen die alleen maar verschrikkelijke rugweëen tot gevolg hadden. Na 12 uur weëen is besloten voor een ks, ik vond allang alles best. Het is een heerlijk mannetje dat al goed gedronken heeft. Ben bek af en ga nu slapen. Groetjes. (14-05-2011 00:45 uur)

Marieke en E. van harte gelukgewenst met jullie mooie zoon Tijs!!! Ga lekker genieten en een voorspoedig herstel toegewenst!
    Dikke knuffel van je buddy.

Had vannacht het berichtje al gekregen. Las het in de loop van de ochtend... Hebamme kwam nog langs, onverwacht nog een andere koffiedrinker, een dorstige jongedochter.....

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Meedje en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs, al een hele kerel met 8 pond

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: Beterschap meid!

@ bloem: wat een schatje! Op die 2e foto kijkt ze precies zoal Yara ook wel is kijkt, ze lijken zelfs zo wel een beetje op elkaar haha!

@ Troetel: He meid wat vervelend weer van je s-moeder, dan zit je ook niet lekker op je gemak!

@ Meimamma: Jij ook beterschap!

@ Meedje: Van harte met de geboorte van Thijs! Lekker van genieten nu!

Wij zijn weer thuis!!!:D
    Dr billi waarder waren niet meer veranderd en kwa gewicht was ze wel wat afgevallen en normaal gaan kindjes pas naar huis als ze aan het aankomen zijn maar de kinderarts vertrouwde me op mn woord dat het echt al stukke beter met dr ging en ik dit ook in alles merkte, dus ze werdt me gewoon al toevertrouwd :D Nou das best een lekker gevoel kan ik je zeggen!!! ;)

Over 2 weekjes terug op de poli en als ik in de tussentijd veranderingen merk mag ik altijd bellen!

Ben echt blij om weer thuis te zijn!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Fijn dat jullie weer thuis zijn!!!!! Beterschap voor Yara!

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Effe een vraagje aan de dames die na 40 weken zijn bevallen; paste jullie kindje nog in maat 50 met 8 pond of is het dan al 56?? Zit wat te twijvelen wat ik mee moet nemen??

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    via deze weg ook nog een keer:

Meedje en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tijs! Lekker van hem gaan genieten!!!

@troetel, meimamma, zou het een voorbode zijn??? Straks gaan we alle 3 tegelijk los hahaha!Hier rommelt het ook regelmatig. Ik heb ook zo'n beweegelijke beeb en daardoor snel beroerd voelen. En hoofdpijn..... pfff niks aan. Ik zeg laat maar komen hoor die baby's!!!!

@Esmee, nou meid jij mag van mij ook wel gezellig mee doen met ons hoor. Gaan we gewoon met zijn 4-en bevallen!!!

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @vagans, fijn dat jullie weer thuis zijn. Oost west thuis best!!! Nergens tikt het klokje zoals het thuis tikt... En die spreekwoorden zijn zo waar!!!

Liefs

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @stefanie, dat is heel erg verschillend. De ene baby is namelijk qua gewicht heel zwaar maar qua lengte valt het weer mee waardoor mt 50 goed te doen is, maar de andere baby is juist weer zwaar en heel lang waardoor 56 weer beter past. Ik denk dat je dat van te voren niet kan zeggen en anders neem je van beide maten een pakje mee!

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ff spammen, want wat is nou geweldiger als een kleintje met lach stuipjes en gezichtspier oefeningen ;)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

tong uitsteken naar mama!

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meedje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs. Nu lekker genieten van jullie nieuwe spruit!

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ligt ook een beetje aan de lengte. Hier is 56 nog te "ruim", qua lengte past D het eigenlijk wel, maar de broekjes moeten worden aangesnoerd en ook de halsjes en de mouwen zijn vaak wat te "open". Hier kan ze dus ook nog in 50. (4120 gram en 53 cm lang bij geboorte)
    Dus neem gewoon van beide maatjes kleding mee naar het ZH.

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vagans ik ben jaloers, jij krijgt het lachje wel op de foto.
    Ik ben steeds te laat en hij kan zo lief lachen :(

18. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Esmee Hihi nee vooruit jij moet 2 dagen eerder bevallen dan ik:D Dus bevel even dan, dan kan ik ook hihih.
    Wat betreft s-moeder ach het was de eerste keer. En mannetje had afgesproken om haar tussen 11:15 en 12:30 te bellen en het was immers al 11:25..
    Meedje Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Net geen vrijdag de 13e meer he;)!
    vagans
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Goed dat het wat beter gaat met Yara! Geweldig die foto!!
    SQ Wie weet, ik had gister dezelfde VK als die van de week zei dat ik ‘er niet op moest rekenen voor de 40 wkn’. Nu krabbelde ze toch een beetje terug en ze zei omdat het 23:00 was dat het geen vrijdag de 13e meer ging worden hahahaha..

Hier Net boodschapjes gedaan en een roze vlag gekocht, ben benieuwd wanneer ik nouja mannetje die uit mag hangen:D Boodschapjes zijn weer in huis dus de kleine kan komen.

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Zo meiden heb eindelijk weer tijd om op jullie te reageren!

@ Denise: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooie naam en een pracht kereltje! En wat een mooi gewicht! Veel meer dan ze schatten toch?
    Wel rot dat je zn last hebt van naweeën! Is het inmiddels al minder?
    Is Kai al minder misselijk en drinkt hij al weer beter?

@ Troetel: Heerlijk he in bad! Ik mis wel een bad in huis! Is altijd zo lekker genieten met een boek. Hoe voel je je nu? Al wat beter?

@ Gewicht: Hier zn 11 kilo kwijt. Blijf hier een beetje op hangen ;) maar dat komt omdat ik gewoon nog teveel snoep hihi

@ Vagans: Leuk geboortekaartje en wat heb je toch een snoepje van een kind! Echt een mooi meisje! En wat fijn dat je na die zware dagen weer lekker thuis bent! Hoe doet ze het nu?

@ Guusje: Ik vind Maelynn ook echt veranderen met de week. Tot nu toe hebben we iedere week wel foto's gemaakt en elke keer anders :D
    Hier al geen middagdutje meer (tenzij maelynn mij snachts echt wakker houd).

@ Wish: Gezellig een kraamfeest! Hopelijk word het mooi weer!
    Bij mij begon de druk aan mn onderkantje pas met 3 weken minder te worden. Maar het kan ook zijn dat er een hechting niet lekker zit (was bij mij het geval). Sinds ze die hebben weggehaald bij de HA kan ik weer een uur lopen zonder last beneden.Heb wel beetje last van mn oplosbare hechtingen. Heb mn vriend laten kijken of ze er nog zaten en ze zaten er alle 4 nog. Hopelijk lossen ze snel op anders ga ik ook daarvoor naar de HA.

@ Rianne: Maelynn drinkt bij mij ook beter aan de rechterborst dan aan de linkerborst. Merk dat er met kolven ook sneller wat uitkomt bij de rechter.

@ Bloem1978: heerlijk dat je meissie al zolang achter mekaar doorslaapt. Hier max 4 uur maar daar ben ik ook al tevreden mee :D
    Wat een prachtdochter heb je!

@ Stefanie: Spannend hoor dat je dinsdag ingeleid wordt! Hopelijk komt de kleine toch eerder :)

@ Hopmarjanneke: Leuk Kaartje!

@ Binna: Leuk dat de geboorte van Sky in de krant staat! Wel jammer dat het in beide kranten verkeerd staat! En wat een mooie foto van de handen!

@ SQ: Vervelend dat je je zo naar voelt! Hopelijk voel je je snel weer beter!

@ Meedje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Klinkt als een heftige bevalling! Hopelijk herstel je snel weer!

Hier alles goed! Wel een zware week achter de rug. Maelynn kon dr slaap snachts niet goed pakken. Heb haar 2 keer bij me in bed gelegd op een waskussen met haar eigen dekentje. Ze bleef maar huilen en stopte pas toen ze bij me lag. Moederhonger dus ;)
    Sinds donderdagnacht gaat het weer beter en slaapt ze snachts ook weer beter door :) Gelukkig maar.
    Verder niet zo veel te vertellen :)

Liefs xxx

20. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Denise, mooi ventje! Hij ziet er op en top uit, jullie mogen vast naar huis! Had je zeker niet gedacht na de afgelopen weken of wel? ;)
    BV komt maar langzaam op gang, begint met hele kleine beetjes, colostrum? Hoe heet dat? Ik zou hem eerst borst bieden, beide kanten, daarna aanvullen met kunstvoeding en dan kolven (10 min per kant). Komt het helemaal goed binnen een week, let maar op!

Meedje, GEFELICITEERD met TIJS!!!

Vagans, lekker weer thuis, mooi zo!
    Wauw, mooie foto van het stuipje, die gaat een killer lach krijgen straks! :D

Stefanie, mijn zeven ponder in 2009 was 53 cm en paste in 50 maar ook zeker in 56. Het is niet alleen het gewicht maar vooral ook de lengte ;)
    Mijn mini van nu past met haar 2540 gram in 44 (alleen mouwtjes beetje kort) en 50 in lengte wel maar alles is zo breed! Ze was dan ook met haar 36,3 weken al 49 cm ;)

Misselijke en rommelende dames, beterschap en zet hem op als het door zet :D

Deel Deze Pagina