Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jocye. Hè meis lucht maar lekker je hard en ti's ook niet leuk als er iets niet goed gaat en zekker in dit geval dikke knuf

@aukje. Merk wel dat het iets beter gaat nu ik verlof heb maar ja helmaal rusten vaat niet met een boefje om je heen

Alle àndere slaap lekker

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Wish, hier ook geen romantische man die me op handen draagt hoor, volgens mij is het nog niet eens echt doorgedrongen dat we nog een baby krijgen hahaha
    Ook geen spontane hulp in de huishouding, zou ik echt moeten vragen en dan nog... ;)

Guusje, balen dat je bloeddruk niet goed was maar positief dat je geen eiwitten in je urine had!
    Het is altijd balen als het niet gaat zoals je zou willen!
    Ik vind de pil ook fijn! Alleen dagelijks aan denken is lastig...

Stephanie, ik heb een webwinkel, ik stuur je wel een priveberichtje welke van mij is want ik krijg van het forumbeheer steeds op mijn flikker als ik wat zeg erover...

Cadeautjes NA de bevalling? Nog noooooit gehad... van manlief dan ;)

Indalen, dat zal hier neit gebeuren met een voorliggende placenta, lekker hoog mijn maag afknellen, dat wel hahaha
    Ingedaald voelt als dat je op het hoofd gaat zitten als je op de bank hangt hahaha

BAS, hopelijk is de volgende echo gewoon goed!

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Joyce, het is wat zeg. Zo ga je van een voorsprong op de curve naar een achterstand. Komt dit nu van de navelstreng?? Bij mij letten ze er ook nog extra op en ben ik door onze arbo arts met 20 weken naar huis gestuurd met de mededeling het rustig aan te doen. Hoop dat het dinsdag meevalt. Ik moet zelf dinsdag ook weer voor een groei echo. Zal aan je denken.

Rianne; leuke site...en straks de 4 draakjes ;)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

hoe is het met jullie
    Hier slecht geslapen vannacht. en waarom nou pressies deze nacht grrr
    vandaag sta ik namelijk op de rommelmarkt van onze verening dus wordt een pittig dagie. kan gelukkig als ik wil wel zo naar huis en weer terug maar wel jammer dat ik pressies vannacht slecht geslapen heb.

5. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Goeiemorgen dames, vreemd geslapen en voel me beetje blegh... maar zal het beste ervan maken, dat moet wel met dit weer :$

Stephanie, hihihi de 4 draakjes is de meest gehoorde opmerking voor mij dit jaar ;)
    Maar nee, dat wordt het niet, wel een andere site ernaast voor het 4e draakje :D

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen meiden!

Pfff hier ook beroerd geslapen....moet echt om de 2 uur plassen:$ Straks toch maar ff richting stad ,lekker op terrasje lunchen...zou zonde zijn om niet te profiteren van dit weer

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Joyce: He meid wat vervelend!

@ Binna: Suc6 vandaag! moet er niet aan denken, dat zijn echt de dingen die ik niet goed meer trek...

@ wish: oe lekker, geniet er van!

Hier best lekker geslapen, gister allebei in een vervelende bui dus even een film gekeken, elkaar gepest en gekietteld en toen is vriendlief nog ff achter de pc gekropen en ben ik ondertussen in slaap gevallen

vanochtend is die er om 8 uur uitgegaan om met een geleende auto de waterscooter van vrienden van ons op te halen, en hij belt net... weer een andere vriend van hun heeft de sleutels meegenomen en nu kan hij daar dat ding niet in de garage zetten! Aangezien die vrienden van ons schipper zijn en veel weg van huis zijn er wat mensen die wel is gebruik mogen maken van de garage. Maja dan moeten die niet de sleutels mee gaan nemen!!! Dus vriendlief is nogal pissig...

Hopen dat het snel wordt opgelost dan komt die hierheen en dan gaan wij vanmiddag naar mn ouders, kunnen we lekker in de tuin zitten, de hondjes daar spelen en wij nog ff een paar boodschapjes doen.

iedereen een fijne (zonnige) dag toegewenst!

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    goedemorgen meiden!

Hier nog eentje die absoluut niet lekker heeft geslapen! Kon gewoon niet in slaap komen :( heb ook beetje ruzie gehad met mn vriend dus dan kan ik al helemaal niet slapen voordat het is uitgepraat, maargoed. En waar ging de ruzie om : Alles MOET af voordat de baby er is .. stomme nesteldrang ook! Moet gewoon effe beseffen dat die klusjes ook nog kunnen als de baby er is.
    Naja het is gelukkig mooi weer! Zo gaan we met vrienden even wandelen in het bos met de honden, en daarna lekker beetje in het zonnetje in de tuin zitten.

Heb vandaag het vestje dat ik besteld had via marktplaats binnen gekregen. Is van Lief lifestyle ... helemaal nieuw met kaartjes voor maar 11,25 incl verzendkosten. Nou ben er helemaal blij mee :)
    Vanmiddag moeten ook de andere tuniekjes binnen komen en dan moet ik maar even kappen met kopen hahah.

Mijn vriend heeft gisteren nog een pakje bij babywalz besteld van adidas hahah echt wat voor hem.

Meiden wens jullie een prachtige dag toe! Geniet lekker van het zonnetje :) wat doet een mens dat goed he :)
    Ik zie mn kinderwagen staan en heb zoveel zin om straks lekker te wandelen en op het terras te zitten :D heerlijk!

xxx

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

@Aukje, ja het therapeutisch werken is nog wel vol te houden, maar ben blij als ik straks verlof heb, want ben toch wel moe iedere keer. Ze houden heel erg rekening met me. Laatst dreigde er een bewoner te vallen en als eerst reactie wou ik er hee natuurlijk om haar op te vangen, nou toen draafde mijn collega nog harde om mij zowat aan de kant te duwen (niet hard hoor haha) zodat ik dat niet in mijn hoofd zou halen. Dus ik heb die vrouw eigenlijk amper aan geraakt en nog vroeg mijn collega of ik niks had en of het goed ging. Dus dat is erg lief. Mijn leidinggevende begon van de week uit haar zelf te vragen hoe het ging en of het nog vol te houden was anders wou ze er nog wel een dag afhalen. Dat ik nog maar 2 dagen therapeutisch 3 uurtjes kwam. Gezegd dat het nog wel goed ging dus dat het prima zo is. Dus ze houden zeker rekening met me gelukkig. Nog 5 dagen en dan heb ik verlof. Volgende week nog 3 en die week daarna 2 en dan GENIETEN!!!!

@Guusje echt balen meid dat je weer een hoge onderdruk hebt, maar inderdaad ga op je kont zitten en kweek maar eelt, want HELLP syndroom wil je echt niet mee maken als ik die verhalen soms zo lees.

*borstvoeding te erotisch* whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha nou het spijt me wel, maar vind er niks erotisch aan! Diegene die die onzin in zijn hoofd gehaald heeft werd zeker opgewonden van het feit dat er zo'n baby uit je tiet lurkt en projecteert vervolgens maar op iedereen dat het te erotisch is!!! Laat me niet lachen zeg. De natuur heeft ons vrouwen gemaakt met borsten juist om onze kinderen te kunnen voeden!!! Wat er verder met die tieten gebeurt door je partner is bijzaak hahaha

Ik dacht vanochtend ik probeer mijn 3 kwart legging van voor de zwangerschap eens aan (geen positie) Omdat het zulk mooi weer wordt vandaag is dat wel lekker. En verrek hij past ook nog! Dat is heel mooi want dan hoef ik geen nieuwe te kopen voor die laatste weekjes nog!

Hier de eerste babywas draaiende. Beddengoed voor de kleine en hydrofiele doeken + spuugdoekjes!!!

Liefs

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

pff JA HOOR vriendlief is nu ondertussen weer iemand anders aan het helpen... waarom kan die toch altijd IEDEREEN helpen behalve MIJ!!!!! :x En ik zit hier maar op mn flatje, op tijd opgestaan omdat we naar mn ouders zouden gaan en meneer is weer voor iedereen aan het rennen behavle voor mij... bah! :x

en ik hoop dat het een wolkje is, want het weer begint er ineens minder uit te zien...

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @vagans, heb je het ooit zo boos eens tegen hem gezegd?

Mijn man had er ook altijd een handje aan, ben toen echt een keer heel boos op hem geweest en sindsdien overlegt hij alles...:D

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    heb effe bijgelezen. Hoop dat iedereen kan genieten van het mooie weer en dat jou vriend ook snel thuis is Vagans. Zo effe boodschappen doen. Tot later!!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Monika: gisteren nog!

ik zeg: Het is altijd wel makkelijk dat iedereen jou altijd om hulp vraaggt, maar NIEMAND houd er rekening mee dat jij tegenwoordig mij en straks de kleine hebt dus niet meer als toen je vrijgezel was elke minuut van de dag klaar kon staan! Ben het zat om altijd maar aan andere te denken en naar hun pijpen te dansen! IK ben er ook nog IK heb jou ook wel is nodig!

En toen ging ik koken en kreeg ik het gas niet aan (had aan de verkeerde knop gedraaid hihi) en toen kwam die en gaf me een knuffel en zei dat ik rustig aan moest doen.

Savonds toen mijn moeder belde heb ik het ook nog een keer gezegd (waar hij naast zat)

maar nu... nu mag ik hier wachten, hij belt als die er aan komt dan kan ik klaar gaan staan want de dochter van zijn collega rijd achter hem aan. Hij moet deze auto weer achterlaten en dan brengt zij ons naar mn ouders (zij wonen daar vlakbij)

Dus ik mag hier netjes wachten op mn belletje...

14. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Guusje, meid doe echt rustig aan! Anders nemen ze je inderdaad op in het ziekenhuis en lig je de hele dag in bed. (ervaring mee!!!)
    @ Joyce, meid het zit jullie niet mee, sterkte!
    @ vagans, vervelend dat je vriend iedereen aan het helpen is behalve jou. Hier ook zo een.... Vandaag ga ik hem ws niet zien... Vanavond is hij gelukkig thuis.
    @ Aukje, morgen vlakbij je, gaan naar Pake zijn verjaardag!

Nu ff koekjes bakken om mee te nemen!

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ha meiden

Guusje: Wat naar dat je bloeddruk alweer te hoog is!! Doe wel rustig aan hoor meid!!

Sunny: Heerlijk he, dat kleine baby spul :)

Lilo: Zo dacht ik ook hoor, dat alles af MOET zijn, maar we hebben nu het belangrijkste, en de rest komt wel ;)

Vagans: Begrijpelijk dat je zo iets hebt van nu Ik even. Maar rustig an hoor meid, veel plezier bij je ouders!

Bloem: Succes met je koekjes!

Kleding: Ook hier draag ik nog heel veel 'eigen' kleding, dus ben ik wel blij mee..

Baby ingedaald: Hier ligt Uk dus al wel vast in mn bekken, en dat merk ik echt aan mn buik, die 'hangt' heel erg laag. Wel grappig ;)

Sow, hoop dat ik weer beetje bij ben ;)
    Ik vanmorgen met vriendlief mee geweest naar voetbal veld waar de kleintjes weer wedstrijd hadden, gewonnen met 4-0 dus hartstikke mooi!
    Daarna even boodschapjes gedaan, heb nog nieuwe 3kwart broek gekocht voor kraamweek, en we hebben bloembakken en verschillende bloembollen gekocht, dus vriendlief nu even op balkon bezig.
    Hebben we straks fleurig balkonnetje :D
    Tis hier echt prachtig weer, van mij mag het voorlopig zo blijven!
    Vanavond Fc Twente kijken, en verder geen plannen.. lkkr rustig zaterdagje zo.

Fijne dag nog meiden!

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ben benieuwd of het bier daar lekker is... vast wel!
    Grr het zonnetje is niet echt meer terug gekomen... tis niet echt bewolkt maar ook niet dat de zon lekker hard schijnt. Gewoon licht zeg maar...

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Oh oke, hier schijnt de zon volop.. echt super weertje!
    De bloembakken staan al gevuld met de bollen, dus ze kunnen groeien ;)
    Word fleurig balkonnetje vd zomer.

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje balen van je bloeddruk meid. Kan wel zeggen kalm aan doen, maar dat doe je vast al.

Vagans is je vriend inmiddels al weer terug? Wat een (piep) om zn zwangere vriendin zo op te laten fokken;)

Gravid, gezellig zeg zon fluerig balkonnetje.

Hier:
    Best wel aardig geslapen vannacht, thank god!
    Ik zit nu net met laptop op schoot in de tuin. Ik zit al wel een poosje vol bewondering te kijken hoe druk mijn vriend kan zijn met het schrobben van de tegels die bijna mosgroen waren. Heerlijk hoor zelf relaxen en een ander hard zien werken;) Mooier kan je het niet hebben.
    Vanmorgen een babywasje gedaan, mn haar geverft, boodschapje gedaan en klein maar dan ook echt een heel klein dingetje in huis gedaan. Nu zit ik toch alweer 4 uur op mn krent;)
    Mn vriend brengt me zelfs wat te drinken en te snaaien tussen zn drukke werkzaamheden door:);)

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meimamma: Wat heb ik met je te doen :p heerlijk op je gat en vriendlief die tussen zn werkzaamheden door ook jou nog is bediend :D
    Geniet er van meid :cool:
    En wij geen tuin, dus ja dan maar bloembakken neerzetten op balkonnetje he.. maken dr gewoon tuin van ;)

En wat betreft haar kleuren, wat voor merk of spul gebruik jij as ik vrage mag?
    Ik verf meestal bij de kapper, maar aangezien de prijzen daar de pan uitreizen, en ik toch ff me haar weer gekleurd wil hebbe.. zit ik te bedenke om het dan maar zelf te doen.
    Maar eigenlijk geen ervaring mee.. dus eh advies is welkom ;):):D

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik had nu van Garnier Nutrisse gehaald. Ook niet het goedkoopste pakje 12 euro... Maar ja ik vond m best fijn.
    vaak laat ik ik t ook door mn (thuis) kapster doen. Maar die is ook met verlof. Dus dan moest ik ook wat verzinne.

Deel Deze Pagina