Arri & man: Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoop dat de bevalling goed is gegaan en nu lekker gaan genieten! Hier is vriendlief weer naar huis, naar de hondjes en ook mn ouders zijn weg. Ben dus weer alleen met Yara en das best stil. Gelukkig hier wel tv en internet maja ik mis mn hondjes wel heel erg en het tegen vriendlief aan knuffelen in bed... maja nog ff volhouden maar! Hier nog wat fotos
Ohhh oke!! Dus de gewone flessen maakt het niet uit hoe je de speen doet dus? Ga ik morgen maar ff naar zo'n 3standen speen kijken.Heb wel het idee dat de speen van de Difrax fles wat zachter en dus wat comfortabeler is.Hij had hem iig zo leeg! Nu ff kijken of dat gelukstreffer is of dat het echt aan de fles/speen ligt
Ahhh lief Vagans!! Moet elke keer weer lachen om de hoeveelheid haar die ze al heeft...echt schattig!!
Omdat ie halverwege de fles in slaap valt dus ik dacht dat ie misschien te hard moet zuigen...dat het te vermoeiend voor hem is
Hey meiden, Vagans; wat een plaatje en ik hoop dat mijn meid ook zo'n lekkere bos haar krijgt. Arri en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Nou, hier zo nog effe tv kijken, douchen en laatse spullen pakken. Hoop dat het morgen snel gaat en ik jullie snel kan vertellen hoe het met onze jongedame gaat Ennuh sssst op hyves voor de meiden die me daar hebben
Vagans wat eheb je toch een mooie meidl Stefanie heel veel succes morgen! Wish, ja heel lullig voor die vrouw dat ze rammelende eierstokken heeft en een vent die geen kinderen wil. Maar ik vind dat echt tever gaan van haar hoor dat ze jou vraagt haar alleen te laten met JOU kind!
@wish oke je kan dan ook de mt M proberen weet niet of je ook een groter fles al hebt van Drifrax want soms zit daar de M al op
oke hmmm tja daar zit wel verschil in. mischien pakt ie inderdaat deze beter en is het minder zwaar. tis moeilijk soms.
Succes Stephanie morgen. Vagans idd wat een dos haar leuk hoor. En jij kijkt gelukkig wel heel vrolijk doet me goed, aangezien je nogal wat voor je kiezen hebt gekregen. Wish goe gereageerd doordat af te kappen, echt belachelijk van die vrouw zeg, dat vraag je toch niet als het een tante was van je kindje oke, maar dat ga je toch niet vragen bij een kennis. xxx Joyce
Arri gefeliciteerd met jullie dochter. Hier heel veel plassen en steekjes onderin, lijkt wel of de kleine de uitgang aan het zoeken is. xxx Joyce
@wish; fijn dat het zo leuk was en WAT EEN RAAR GEVAL zeg. Dat ruikt echt naar rare acties. Ff vasthouden is 1 ding maar voeden gaat mij al te ver! Laat staan foto's maken en dan ook nog alleen!!! GESTOORD ZEG IK!!! Inderdaad rammelende eierstokken en wil iedere gelegenheid aangrijpen om maar met een baby te knuffelen en de geur op te snuiven. :x Goede dat je geweigerd hebt. Dat gaat ECHT te ver. Je moeder mag dat maar verder (bijna) niemand. @Joyce; spannend! Ik ga slapen. Die kleine ligt weer met haar kont tegen mijn ribben te drukken. :x not funny!