Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    goedemorgen, lig net weer aan de ctg. vannacht veel en vaak harde buiken maar heb redelijk geslapen. over 45 min gaan ze kijken....spannend

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorge.

@troetel en heb je vruchtwater verloren

@Sq hoe was je nacht

@Stefanie suces ga hard duimen voor je

3. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Goedemorgen dames...

Hoera hoera 39 weken!!!!!
    Ben er zoooo klaar voor die volle maan heeft wel wat voor gerommel gezorgd maar het is nu weer stil.
    Wel jammer want ik word steeds ongeduldiger hahaha
    Ach het wachten word wel beloond maar ja duurt zo lang.
    Hopelijk heb ik vrijdag een andere gyn die me wel snel helpt

@ stefanie spannend meid blijf me vingers gekruist houden voor je
    Een fijne dag

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden

SQ Ik heb ook geen vervoer anders naar controle hoor, dus dat is et hem ook. En tot aan mijn ziekenhuisopname waren de controles veelal eind v.d. middag of ‘s avonds en dus naar werktijd. En moet zeggen dat ik hem niet overtuigd kreeg van niet mee te gaan haha.
    Oei meis doe je wel rustig aan, beetje verven met je hoogzwangere buik? ;)
    Lilo Neem maar lekker je rust hoor meid, dat ritme komt vanzelf wel!
    Esmee Je had ook nog een druk programma toch voor de bevalling? Daar houdt die kleine gewoon rekening mee hahaha.
    Gravid Groot gelijk, is ze vervelend; gelijk de deur uit schoppen die schoonzus. Net zoals we met de s-moeders doen he..;)
    Wat fijn dat het zo goed ging met Lydia en Luca, snap dat het best vreemd is dat ze ineens grote zus is, maar dat went vast wel;)
    Vagans Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu zo houden he;) Geniet nog lekker van je wondertje en las maar gewoon een extra kraamweekje in; hebben jullie verdient;)
    Meimamma Hoop dat het bij jou beter lukt als je iemand anders om boodschappen stuurt hahaha. Ik stuurde gister mijn moeder om 2 dingetjes. Kalkoenfilet en aardappelsalade, kwam ze terug met kipfilet heilig ervan overtuigd dat dat was wat op het briefje stond.. Ach ze bedoelt het goed he.
    Binna Geniet van je rustige dagjes. De kabouter heeft hier wel een paar taakjes gedaan maar niet alles. Zit ik nu tegen 2 vieze konijnenhokken aan te kijken, zucht.. Ik kan ze wel verschonen op slakkentempo maar niet opentillen/optillen zelf. Dus maar hopen dat ik dat van t weekend nog even samen kan doen met mannetje.
    Wish Wat fijn dat Vince nu al zoveel weegt en de verkoudheid aan het wegtrekken is. Balen van je vriend zeg, echt zo’n mannenstreek weer.

Vruchtwater Daarvan ben ik nog niet veel wijzer, maar denk dat het toch afscheiding was aangezien ik niet veel meer heb ‘verloren’. De truc van het blazen op je hand weet ik, maar de laatste tijd staat er vanonder zoveel druk op dat ik met blazen op mijn hand al urine verlies.. Dus dan moet ik in de wc kijken of het nou urine is of niet; errug handug..
    De ‘afscheiding’ was wel vele malen dunner dan normaal, niet dik en slijmerig maar meer waterig. Dus ben benieuwd wat dat weer te betekenen heeft..

Indalen Ja ze zeggen hier ook al weken bij elk apart krampje/pijntje dat ik aangeef. Heb inmiddels zoiets als ze dat zeggen van laat maar waaien. Nog even en dat kind daalt zo ver naar beneden dat het er al uit komt joh. Vliegende start straks tijdens de bevalling..

SQ Hier begin ik ook steeds meer te geloven dat ik overtijd loop, dus dan ben je niet alleen en zijn we nog samen;)! Heb me er nu maar op ingesteld dat wij hier dit weekend gewoon nog een rustig knuffelweekendje hebben en we volgend weekend opnieuw voorraad boodschappen moeten doen..
    Stefanie Suc6 meid, ik duim voor je;)

Ego Controle bij VK was goed. Bloeddruk weer helemaal de oude 110/60 & enkel een spoortje eiwit. Als mijn klachten weg waren wilde ze me weer terug op de week controle hebben. Maar heb nu zoiets van laat me maar staan, ik heb al 4 wkn lang verhoogde bloeddruk en na 1 lage bloeddruk laten jullie me weer ‘vrij’. Bovendien verminderen mijn klachten niet. Dus donderdag weer op controle.

Gisteren slecht nieuws gehad over s-vader. Denk dat sommige van jullie nog wel weten dat hij een vreselijke TIA heeft gehad vorig jaar. Hij was redelijk gerevalideert maar de oude zal hij nooit meer worden. Maandag kreeg hij vage klachten, van ’t weekend al koorts en hij kon ineens niet meer praten, slikken, eten& drinken etc. Dus zijn ze naar de HA geweest en doorgestuurd naar het ZKH, na controles bleken longfoto’s en al helemaal in orde enkel een wat geïrriteerde keel. Dus is hij weer naar huis gestuurd. Hij ligt nu al 1 wk in bed en kan nog steeds niet eten, drinken, praten etc. Het is niet dat hij zijn stem kwijt is ofzo maar hij krijgt gewoon zijn woorden niet uit de mond; spraak kwijt. Hij spreekt door zijn neus lijkt het wel. Het ZH was lekker vaag over hoe en wat verder, ze weten niet wat het is en hebben geen tijd gegeven waarin het moet verbeteren. Enkel als ze het niet vertrouwen moeten ze weer bellen en langskomen.

We zijn gister dus maar even langs geweest bij hem en het deed hem goed om ons te zien. Het enige wat hij hele dagen op zijn kladblok schrijft naar zijn vrouw is of ze al iets van ons heeft gehoord. We hebben dan ook beloofd om direct te bellen zodra ze geboren is, hoop dat ze zichzelf snel meldt want weet zeker dat hij daar van op gaat knappen. Maak me nu vreselijk zorgen dat het straks misschien wel te laat is.. Sorry hoor meiden, houd het hier even bij want de tranen stromen me weer over de wangen. Wat is deze ***wereld ontzettend vreselijk en oneerlijk!!!!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel vruchtwater schijn je ook aan de geur te herkennen. Volgens mn vk ruikt het iets "zoetig"
    Wat naar van je je s-vader. Idd oneerlijke schijtwereld!

Stefanie spannend spannend spannend!! Hopelijk wat meer aktie vandaag!!

SQ Hier ook enorme druk van onder niet zo prettig. En ik heb vanaf begin al gezegt dat ik overtijd ga. Hoop wel dat het natuurlijk gebeurd zonder inleiden o.i.d. Maar mijn gevoel zegt telkens de 25ste.

Ego:
    Meiden het spijt me maar ik ga even klagen.
    Ik zit hier met dikke tranen! Ik heb er zo genoeg van. Alles doet me zon pijn! s`nachts slaap ik slecht omdat ik iedere keer met omdraaien wakker wordt. Mn onderkantje drukt en doet pijn, liezen doen pijn en mn benen auw auw auw!
    Ik zit er echt ff doorheen!!!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Budie. Nieuw
    De vliezen van Stefanie zijn gebroken en het weeën invus
    Staat aan. De weeën komen ook al snel en heftig

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo effe uitblazen. Wordt zo gek van de hormonen, emoties, verveling etc dat ik maar de gekste dingen ga doen..
    Vriendlief zei gister voor de grap: en? het gordijn al opgehangen, nou astie niet uitkijkt hangt hij vanmiddag (het gordijn dan!).

Nu aan de poets in de auto, alles moet schoon! Zometeen effe de auto uitzuigen maar nu eerst effe een glas water.

Meimamma Begreep idd ook dat vruchtwater zoet moet ruiken, maar of het nou zoet genoeg rook om vruchtwater te zijn is mij de vraag. Ach ik zei gisteren al tegen mannetje: als het vruchtwater was komt er vast wel meer en anders niet. Loop mezelf anders alleen maar gek te maken:(!

En snap goed dat je er effe doorheen zit hoor meid. Het klinkt cliché om te zeggen dat het ’t allemaal waard schijnt te zijn, maar ik probeer me daar ook maar aan vast te houden want ondanks het besef dat het niet lang meer kan duren voelt het verschrikkelijk dit wachten. Ik wil niet slapen, series kijken, rustig aan doen, filmpjes kijken etc. Heb sinds maandag echt nergens zin meer in!
    Kortom: Dikke knuffel voor jou!

Stefanie Yes daar komt de kleine dan! Zet hem op, je kunt het;)

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meimamma: Nu snap je zeker wel waarom ik zo reageerde! Maar goed, daarom niet minder balen natuurlijk! Hoop dat het gauw opschiet voor je!

Troetel: Jij ook gefeliciteerd met je 39 weken! Schiet op nu! En wat naar van je s-vader!! Hoop dat jullie meid gauw komt zodat hij haar zien kan!
    Wat vruchtwater betreft, bij mij hebben ze vlieze zelf gebroke, hoorde dat het helder was, maar zelf dus niet gezien.
    Weet wel dat het bleef stromen haha... dacht dat het nooit meer ophield :p
    En inderdaad, mocht s-zus vervelend zijn/worden, weet ze waar de deur is.
    Vind het wel goed.
    Want kreeg laatst op msn dus dat ze de kleine zo snel mogelijk wilde zien, en nu hoor ik weer niks van dr, dus lkkr vaag.

Stefanie: Spannend zeg, succes!

Chaartje: Gefeliciteerd met je 39 weken!

Ego:
    Luca voor de 3e nacht op rij door geslapen!!
    Echt zo super lekker!
    Hij krijgt overdag nu 100cc, en de laatste fles zo 23.00/23.30u krijgt hij 125cc, en daar slaapt hij lekker mee door tot 05.00/05.30u!
    Net zn fles weer gegeven, en nu slaapt hij weer lekker.
    Kan ik zelf ook even eten en wat doen ;)
    Hoop dat het vandaag iets beter ga, zat er gister avond echt ff doorheen.
    Vriendlief sliep om 22.30u al, ik moest wakker blijve tot laatste voeding.. maar deed alles gewoon op automatische piloot.
    Toen Luca eindelijk sliep, had ik ook nog eens buikkrampen.. daarna hoorde ik Luca spugen in bed, dus voor ik zelf goed en wel sliep was het tegen 03.00uur.
    Ben nu echt gebroken, vanmiddag maar lekker even bij slapen!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel jeetje war heftig van je schoonvader
    En vruchtwaterruikt zoetig dus dan moet je even in een maandverbandje op je hand blazen en niet fris maar even ruiken

@meiemma o meis dikke knuf

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @gravid. Oooo ben jaloers hoe lekker door slapen

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Ja, is echt super lekker!! Al had ik dit niet verwacht hoor, na een week al doorslapen.
    Had echt gedacht dat we nachten lang op waren, maar valt mee gelukkig.

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohhhh nog even en ik ga met onze hond gooien!!!
    Dat gejeuk van hem, word er helemaal kriegelig van. Beest kan geen sec. zonder een kap om zijn kopje want dan gaat hij agressief zitten bijten in zijn poot of kont of staart tot bloedens toe.. Argh!

Ben trouwens zoo benieuwd hoe s-vader reageert als hij hoort dat we een dochter hebben gekregen. Hij was overtuigd dat het een jongen is maar twijfelt de laatste tijd.
    In hun familie zijn meiden zowat zeldzaam mijn s-moeder was de laatste meid haha.. Dus ben echt benieuwd:D

Zo en nu over naar de orde van de dag euh ochtend; de auto stofzuigen! Wie weet brengt ut wat op gang:)

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jammer, dan wil je vast geen nachtje met mij ruilen Gravid?

Ik sliep gister om euh 23:30 denk.. Uit bed om 1:30, 4:00 en 6:00 klaarwakker van kramp in mn been @#*@#* en dat voel ik nu nog.... Ach je raakt eraan gewend:D

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik klets teveel nu de auto schoonmaken hahaha

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

hahaha Troetel, die nachten heb ik gehad :p
    Ga jij nu maar die auto doen haha.. ik ga eens zien dat ik een broodje en een glas melk naar binnen geschoven krijg.
    En dan eens aan mn was beginnen.. ff afhalen en de schonen weer an de lijn.
    Beetje zien dat ik het huishouden weer draaiende krijg ;)

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel, geirriteerd raken door huisdieren herken ik wel..
    Mijn kanarie heeft het heen en weer op zn stokjes... links rechts links rechts links rechts. Heeeeeeeellllleeeeemaal gek wordt ik ervan!!! Dus ik heb m maar ff buiten op tafel gezet.
    Voor alle dierenvrienden=> Dat had ik niet gedaan bij rotweer e.d hoor!
    Maar ik heb veel musjes en duiven in de tuin dus piet ver,maakt zich prima. Nu heeft het kreng niet het heen en weer!

Gravid, nu begrijp ik je idd!

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Zet hem op Stephanie nog even en dan is de kleine daar succes. Toch wel apart dat de natuur niet geheel alles alleen kan bij sommige. Ik ben benieuwd of de natuur me deze keer ook in de steek laat en net zoals Stephanie de hele rataplan moet krijgen wil deze kleine geboren worden. SPannend hoor.

Ik wordt ook al weken gek van mijn katten haha, zal wel met de aankomende verandering te maken hebben.

xxx Joyce

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Spannend Stefanie!!! Vandaag wordt je mama!!!

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid Eet smakelijk:D
    Meimamma Erg he die huisdieren. Nu zit de hond me ook zielig aan te kijken met zijn kap op. Tja ik probeer me er niks van aan te trekken;)
    Joyce Idd vreemd dat bij de ene vrouw de bevalling zo op gang komt en er bij de ander 'hulp' aan te pas moet komen. Vrees ook dat het hier geen 'spontane thuisbevalling' gaat worden..
    Mag ik weer naar dat fijne ZKH, als ze dan maar niet proberen vriendlief weg te sturen want dan keten ik hem met handboeien aan het bed en slik ik het sleuteltje in, achterlijke idioten daar.. :)

Zo effe b'hammetje eten hier. Net de matjes schoongemaakt v.d. auto en zie dat het nog tot 11:30 droog moet blijven dus zo nog effe de haspel naar buiten en de auto zelf ook nog stofzuigen.
    Het was eigk. vriendlief zijn taak; auto schoonmaken.. Maar ik ben ongeduldig en wil het nu zelf doen haha.

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Stefanie, heel veel succes!

Gravid, ben jaloers hoor. Hier nog altijd om de 3 a 3,5 uur het bed uit. Vannacht 2 uur en half 6 eruit gekund.
    Hoop dat Gabriël ook snel door zal slapen.

Deel Deze Pagina