Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Lekker bekkie :)

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohhh Vagans wat een schatje is jullie kleine meid zeg. Echt een lekkerding inderdaad;) Ze ziet er een stuk alerter uit, daar heb je echt gelijk in.

Kun je weer een beetje genieten van het thuis zijn en rustig aan doen?

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja genieten doe ik overal van mn meisje, of dat nou het ziekenhuis is of thuis ik ben en blijf een hele trotse mama!

Ik wil nog wel teveel doen in huis, de was enzo en de beestjes verzogen, maar vriendlief schopt me gewoon met een lekker dik kussen de bank op (wil echt niet op bed liggen) en moet het rustig aan doen. wordt zelfs bediend met drinken als ik daar om vraag ;)

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: En zo hoort het ;) Doe maar lekker rustig an! Je hebt echt een super meisje zeg!! Met dr mooie kijkers!

Troetel: Haha, jij weet dus van gekkigheid ook nie meer wat je doen moet ;)

Buikje: Hier is buikie alweer stuk kleiner.. ben dan ook alweer 10kg kwijt.
    van de 18.. dus mwah.. gaat goeie kant op!

Huishouden: Is hier ook nog nie echt op gang.. mag al blij zijn als ik om 09.00u smorgens zelf aangekleed ben en gegeten heb, en Luca gedaan heb, en dan om 12.00u Luca na 2e fles weer op bed lig, en ik zelf ook kan eten en even op bed kan.
    Tussendoor probeer ik sowieso de afwas te doen, zodat aanrecht leeg blijft, en probeer steeds even een was te doen.. maar is me steeds mislukt.
    Ach, dan maar niet.. komt allemaal vanzelf weer.

Nou, Ik heb misschien hooguit uur op bed gelegen, nie eens geslapen,..want Luca had weinig zin om zelf ook te gaan slapen, dus mama kon er 2x uit.
    Oke, was dan ook alweer tijd voor de fles,.. daarna maar weer in bed gelegd, maar meneertje ligt nu weer te jengelen.
    Ach, beter overdag dan 's nachts ;)
    Hier in dorp is het finisch van een wielren gebeuren, is int centrum maar heel dorp kan mee geniete .. irritant!

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai meiden

ik wil bevallen hoor lol net als jullie
    dit duurt me allemaal nu te lang hahahaha
    stomme doktoren die het zo goed wisten dat ik zou bevallen
    en kijk nu 39 weken
    ben het zo zat en de godganse dag vraagt men me of frummie er al is

bedoel als frummie er is dan hoor je het toch direct
    heb net gewoon de telefoon in het oor van me nicht opgehangen
    vond ze natuurlijk niet leuk maar kom op als ik bevallen ben dan schreeuw ik het wel van de daken

Stomme volle maan bracht alleen wat gerommel en voor de rest niks

ah toe frummie kom dan er uit lekker kroelen met mamma
    nu vrijdag controle en dan ga ik echt zeuren want het duurt me gewoon te lang hahahaa

Wil ook gewoon weer naar me huis zit tot nu toe bij me ouders en ik verlang gewoon naar me huis en privacy

nou dat was mijn potje geklaag blehhhh

voor de rest gaat hier alles rustig me vader en broertje zijn terug uit Suriname en heb allerlei lekkere vruchten gehad enzo dus ikw as heppie

fijne dag dames!!!!

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vagans Groot gelijk laat je maar lekker verwennen;)
    Gravid Balen dat je niet echt heb kunnen slapen. Hopen op meer slaap vannacht;)
    Chaartje Hihi jij bent het ook al beu. Begrijpelijk hoor, ook dat je je privacy en je eigen huisje wel wilt inmiddels.

Hier Weer honger die niet te stillen is, vreet baby hahaha..
    Heb in 2 dagen een kadootjesmand voor mannetje en baby in elkaar geflanst. Had ik ineens zin in. Wil hem de komende dagen nog wel wat aanvullen maar als de beeb nu komt is de mand klaar op een blikje redbull na!;)

Gister trouwens de kolder in mn kop en heb alle kleertjes kleine maatjes op de foto gezet, leuk voor in het album. Dus morgen op de planning lekker knutselen in de albums en de bovenverdieping even schoonmaken.

Ben echt benieuwd wie (na Stefanie natuurlijk) de volgende is die beebje in haar armen mag sluiten. Volgende week zijn er heel wat uitgerekende data he;)

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Yara net weer lekker gedronken, nu fingers crossed dat ze het ook binnen houd natuurlijk! Verder is ze heel de dag al veel wakker en lekker levendig, heeft goede volle luiers en ligt nu vrolijk te wezen in de box :D

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Buddie nieuws

Ik kreeg net dit sms van Stefanie
    Om 15:16 is onze lieve dochter, Elise Roos geboren, gewicht 4045 gr. En 53 cm lang.
    Super heftige bevallig, maar daarover later meer.
    Ze is verder gezond en zit al aan de borst.

Stefanie en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter
    Wat een schatig namen

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Stefanie en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elise Roos. Nu lekker genieten!

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Stefanie en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Leuke namen!!

Hier gaat alles goed. We hebben een goede nacht achter de rug. Heb maelynn gisteren om 21:00, 03:00 en 07:00 gevoed, dus kon eindelijk weer wat uurtjes bij tanken.
    Vandaag heeft ze ook een mooi ritme qua slapen en eten dus dat maakt me erg blij. Heb alleen zelf vandaag niet geslapen waardoor ik nu dus weer oververmoeid ben.

Krijg direct om 18:30 nog kraamvisite .. pff maelynn is al 4 weken en nog hebben we visite, moet zeggen dat ik het zo onderhand wel zat ben. De vrouw die vanavond komt is een ontzettende kletsmajoor en ben bang dat ze heel lang blijft .. iemand enig idee wat ik kan zeggen dat ze na een uurtje weer weg is? Ik ben weer zn schijterd die niet durf te zeggen dat ik moe ben ... kies dan gauw voor het leugentje om eigen bestwil ;) maar kan nu effe niets bedenken......
    Ja het enige wat ik kan zeggen is dat ik maelynn moet voeden .. als ze dan nog niet weggaat dan weet ik het ook niet meer ...

Verder alles goed met iedereen??

@ Vagans: Wat een knap meissie is het toch he :D heerlijk die mooie kijkers! Ik duim voor jullie dat ze de voeding binnen houd.

Dikke knuff voor iedereeen! xxx

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ohja voor de meiden die het leuk vinden vanavond begint de nieuwe serie babyboom weer :D vond dat zn leuk programma!

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Stefanie en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elise Roos! Lekker genieten meid!

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Stefanie en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Lilo, gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je vermoeid ben, dan kan je ook op tijd je bedje in ;)

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Stefanie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.Wat een mooie namen!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Stefanie+man: Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ga er lekker van genieten en dan ben ik heel benieuwd naar je bevallingsverhaal! *knuf*

@ lilo: idd voeden gebruiken of gewoon zeggen dat je te moe bent, gewoon aan jezelf denken hoor meid!

hier: Eten zit er nog in bij zowel Yara als ons, ik heb gekookt (spinazie) vriendlief mag afwassen. en dan zo lekker bankhangen!

vandaag weer een lading kaarten gehad, nu 24 al :)

Meiden hoe lang vloei je? Ik vloei nog steeds (wel minder) maar als ik veel gedaan heb meer, spoel ook nog steeds en dep droog want het voelt niet heel erg lekker.

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Ik vloei nog steeds een beetje .. wordt er niet goed van!

Ja meiden moet gewoon eerlijk zijn inderdaad! Maar vind gewoon dat kraamvisite niet langer dan 1 uur moet blijven .. dat snappen ze zelf toch ook wel?? maar misschien loop ik te ver op de zaken vooruit hoor ;) maar ken die vrouw en verwacht dat ze langer blijft

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Stefanie wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie namen!

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vloeien, hier niet zo meer, verlies alleen nog regelmatig rood/bruin slijm. Het komt en het gaat. Tussendoor is er niets te bekennen.
    Zijn er meiden die dat ook herkennen?

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vloeien: hier nog beetje bruinverlies verder niks meer

20. binnabinna

binnabinna VIP lid