Ja ik denk dat het probleem bij de batterijen zit. Er zaten namelijk duracell alkaline batterijen in en nu heb ik er gewoon goedkope philips batterijen in gedaan... en dan doen hij dus niks of valt steeds uit. Dus ik denk dat ik gewoon weer alkaline duracell moet halen... Liefs
He SQ gefeliciteerd met je 3 kittens. Vagans dikke knuffel, nooit leuk als je geliefd huisdier doodgaat. Verder weet ik het even niet meer en hier is het nog steeds rustig hihi. xxx joyce
Grrrrr heb ik hier de boel netjes aan kant... Staat de buurvrouw voor de deur met hond (boerenfox) Laat mn vriend dr binnen zodat ik niet zo lang bij de deur hoef te staan, heel lief natuurlijk, maar nu kon ik net weer met de stofzuiger aan de haal omdat de halve hond hier verspreidt in de kamer lag (aan haar)!!!!
@ wish bij deze c1000 hadden ze geen klanteservice en zei ik het gewoon bij de kassa en qua de plus je moet dan wel in het postcode gebied wonen dus kortom een folder van hun krijgen
Bedankt allemaal voor de tips!! @ Binna: Er stond op internet dat als je loten/loden (weet niet welk van de 2 ) leidingen heb liggen dat ik dat water dan eerst moest uitkoken .. maar ik ben een leek Maar wat ik ga doen is een afgesloten maatkan bij de blokker halen (van glas) ga ik water koken en doe ik het daarin. Het enige wat ik dan hoef te doen is het water in het flesje 30 sec in de magnetron, poeder erbij en klarie dus zo ga ik het straks doen! Ben benieuwd wahah ben gewoon een beetje zenuwachtig, maar gaat goed komen.. Hoop dat ze niet teveel last krijgt van dr darmpjes. Nou meiden ga afsluiten! Neem van het weekend weer meer tijd om op jullie te reageren. Ga nu slapen want ben bekaf!! Knuffel!!
@ Binna: Ja je hebt ook wel gelijk, ben toch ff gaan lopen en de honden waren echt door het dolle heen hahaha! (bij mij mogen ze los, bij vriendlief niet) @ SQ: wat kut van je camera! @ meimamma: rot he, verharende honden! @ Lilo: weltrusten Hier dus een klein rondje met de honden gedaan, maar halverwege kreeg ik weer pijn in mn buik, aan de zijkanten. Beetje bandenpijn idee. Dus maar weer terug lgelopen. Toch vonden de hondjes het wel leuk volgens mij, bij mij mogen ze namelijk wel los en bij mn vriend niet omdat ze niet zo goed naar hem luisteren. O en yara spuugde net weer flink wat eten uit, moest dr meteen verschonen...
@lillo wat je ook kan doen. is gewoon je flesje vullen met water en die in de koelkast zetten. welke voeding heb je
@Wish, ik heb het kaartje hier afgegeven bij de sigaretten balie. En daar heb ik de tas gewoon meegekregen. Plus zit hier helaas niet in de buurt, maar wel een Jan Linders. Daar kan je dus ook een tas/doos krijgen, maar moet je eerst op de website aanmelden, dan krijg je een kaartje thuis en met dat kaartje en het geboorte kaartje kan je het pakket ophalen.
*EGO* moederpoes lag nadat de 3e geboren was om 17.08 in coma tot een uur of 20.00 dus wij hadden niks meer verwacht, maar om 20.30 besloot ze nog even de 4e kitten ter wereld te brengen. Dus ze is trotse moeder van 4 kittens. Prachtig gezicht echt waar. Ze maken het allemaal prima en ik ben onwijs trots op onze moederpoes!!! Ik zal binnenkort wel even foto's plaatsen, maar heb nu ook foto's gemaakt, maar doordat ze nog zo klein zijn en zowat in de moederpoes kruipen en bijna dezelfde kleur zijn allemaal is het moeilijk te onderscheiden op de foto's. Wij gaan zo lekker op bed en ik hoop dat onze kleine dit als het goede voorbeeld beschouwt en dan vannacht ook de wijde wereld wil gaan verkennen.... Liefs
Pff wat een nacht zit er echt doorheen!! Maelynn had om 18:30 een voeding op en kwam toen weer rond 23:30. Lekker geslapen zonder gehuil. Maar vanaf die voeding ging het weer mis. Klaarwakker dat ze was (heel de dag slaapt ze al). Soms slaapt ze snachts zo goed dat ik het idee heb dat ze al wat meer ritme krijgt. Na de voeding van 23:30 was het niet meer slapen en ik wil zo graag een paar uurtjes slaap! Ze heeft denk 2 uurtjes geslapen. Ongelofelijk hoe onrustig. Met armpjes maaien en benen bewegen. Pff zit gewoon inbakeren te overwegen maar vind het zo zielig. Zou de puckababy wat zijn? Iemand ervaring mee? Naja ben dr nu weer aan het voeden en daarna leg ik haar terug in ledikant. Hoop zoooo dat ze slaapt!! Please Xxx
@sq watleuk nog een 4 lijkt Mw. Echt een ervaring @wish alleen maar beter het paket van plus is grote
@Lillo wat je nu voor de nacht kan proberen is haar in een dunne. Wikkel doek of padcape wikkelen en dan dus der armpjes vastig leggen somige kindjes houden zich zelf wakker met hun armpjes Een puckababy is een hele fijne inbakkerzak zou hem wel eerst via mp kopen ze zijn erg duur
Goedemorgen meiden Gravid hihi hoop dat je kitkat lekker was cadeaudoos bij de supermarkt Inderdaad dat ga ik even onthouden SQ Prachtig om te zien he Tip voor de camera om ipv 1600 mAh batterijen een setje van ik geloof 2300 mAh batterijen te kopen. Sommige batterijen vreet zon camera gewoon direct leeg. En onze camera heeft ook kuurtjes op een bepaalde stand (slechte fotos en de flits gebruikt hij dan niet terwijl ik zeg dat ie dat wel moet doen etc.) maar moet zeggen dat hij met zwaardere batterijen het stukken beter doet Lilo Hoop dat je vandaag wat slaap kunt inhalen meis. Hier Beetje slechte nacht gehad maar je raakt eraan gewend moet ik zeggen. Als ik naar de wc loop kijk ik op de wekker en denk ohja 1:30 plastijd of 4:00 of 6:00.. Het is een gewoonte aan het worden. Bijna weekend om lekker bij te komen samen met mannetje; zijn we wel echt aan toe geloof ik! Vannacht toch een aanhoudende kramp, zeurende menstruatiepijn onderin mijn buik maar niet echt met pieken. Verder echt giga rugpijn! En gisteren tijdens het plassen verloor ik een behoorlijke dot doorzichtig slijm vergelijk het met gelatine hahahahaha.. Was helemaal trots, maar zegt natuurlijk niks kan nog weken aanhouden! Liefs
goedemorgen dames, @troetel, dus je bent je slijmprop verloren... Spannend, nou hopen dat het wat in werking zet. Hier helemaal niks nada noppes. Ik heb net een heerlijk ontbijtje op bed gekregen van vriendlief voordat hij richting werk ging. Super lief en nou nog even proberen te slapen. Liefs
Hier heeft Gabriël ineens 6 uur doorgeslapen na de fles van 8 uur. Had verwacht hem wel rond 11 uur, maar niks daar en om 2 uur meldde hij zich pas weer! En daarna weer om 6 uur. Dus deze mama heeft eens een beetje fatsoenlijk kunnen slapen vannacht Als ik het zo hoor moet ik binnenkort maar eens een stukje gaan rijden voor een plus...alle gratis dingetjes zijn leuk natuurlijk
Goeimorgen Hier ook een redelijk goede nacht @troetel Oo. Je verliest je slijmprop mischien helpt het @monika bij de meeste mag je geboorte kaartje alleen wel niet ouder als 4 weken zijn