Monika lekker hoor dat je even bij hebt kunnen slapen Met die cadeaudoos moet je geloof ik wel in hun verspreidt gebiedt wonen. Dus als je reclame van ze krijgt zeg maar Lilo misschien is wat Binna zegt dan wel een goed idee om te proberen voor je een inbakendoek/zak gaat halen. Wie weet scheelt het al enorm voor je nachtrust zo! SQ Lekker hoor ontbijt op bed! Troetel, waarschijnlijk je slijmprop dat is een fijn idee!! Ik heb hier alleen maar steeds waterige afscheiding. Maar ja moet je perse je prop verliezen eigenlijk?? Vriend kwam gister thuis met een verhaal... Zusje van een collega van hem waren gisternacht om 12 uur de vliezen gebroken, om 2 uur de vk geweest en toen had ze zon 5cm ontsluiting. Dus de vk zei ik kom tegen half 6 nog weer terug. Maar toen ging het zo snel dat ze haar om half 4 hebben gebeld dat ze persweeen haddden, maar toen nam de vk de telefoon niet op. Naar het bureau gebled en hun ook die betreffende vk gebeld ook geen gehoor. Maar ondertussen werd het hoofdje geboren zat de navelstreng om het nekje van het kindje. Toen heeft haar man zo goed en zo kwaad de navelstreng los gekregen van het nekje. De baby is dus geboren toen ze met zn 2en waren. En de vk kwam om half 6 en die had geen oproep gemist of telefoon gehoord. Waarschijnlijk problemen bij de provider! Dan heb je ook wat zeg! En ik heb dan een buurvrouw (mijn leeftijd) die is eigenlijk 15 juni uitgerekend en die is 2 weken geleden met spontane weeen opgenomen in het zh. Ze had toen 6cm ontsluiting en couveuse alles stond klaar. Toen stopte de weeen spontaan!!! Toen mocht ze na een paar dagen naar huis maar ze moest wel volledig bedrust houden.. Nou heeft ze gister te horen dat ze volgende week woensdag wordt ingeleidt met 37 wk. Ik heb ook altijd gezegt dat die kleine hier ook de 25ste komt, dus wie weet liggen we wel teglijk te puffen daaro
Troetel spannend zeg. Ik heb volgens mij helemaal niets verloren of niet in de gaten gehad. Monika ik zou het gewoon proberen is toch 1 gemeente. xxx Joyce
Slijmprop De VK zei al dat die waterige afscheiding wijst op stukjes van de slijmprop (dus al die frutsels in mijn urine en die sliertjes etc. weken geleden). De ene vrouw verliest hem uurtjes voor de bevalling, de andere weken lang ervoor. Dus zo spannend is het niet denk ik. Had wel effe zoiets van : Jippie, jippie, jippie.. Maar toen dacht ik ohja het hoeft niks te betekenen!! Monika Heerlijk dat de kleine man je zo heeft laten uitslapen. Meimamma Jeetje wat een verhaal! Moet je toch niet aan denken dat je zoiets overkomt!! Hier Zometeen maar eens wasje ophangen.
Ik heb een nergens zin in ochtend Zit nu beetje spelletjes te doen op pc en radio te luisteren hihiih. Vanmiddag nadat we bij de gyn zijn geweest even een babybadje halen We zouden hem van mn zusje nemen, maar mijn nichtje van 1 jaar heeft nu helemaal haar draai gevonden in bad en wil dr het liefst hele dagen in. Dus ja dan haal ik er wel een, vind het anders sneu voor het kind
Haha meimamma, zo'n ochtend moet ook kunnen toch Je bent altijd zo'n bezig bijtje. Ik kan niet van mijn kont afkomen ben nogal moe. Maar wil pas tegen 13:00 effe gaan dutten eventueel. Dus maar even aan de slag in huis.. *Geeft zichzelf een schop onder de kont*
Goedenmorgen! Even een berichtje vanaf mijn mobiel voordat ik Samuel ga voeden: Chaartje. Had last van harde buiken en wat bloedverlies en krampjes! Toevallig had ze controle en de gyn ging voelen en wat denk je? 5 a 6 cm ontsluiting! Whoehoeeeeee! Zij is dus aan het bevallen! Succes Chaartje
Even ego vraagje: Zijn er meer meiden die echt slijmdotten/prop verloren voor de bevalling?? Ik had net dus weer giga slijmdotverlies. Weer een soort gelatine (kan onderhand een toetje ervan maken hahahahaha bah..) maar heb vooraf/achteraf ook giga menstr. krampen en beetje misselijk. Wil weten of meer meiden dit erbij hadden zegmaar..
he meiden @chaartje jeee meis oo super ben zo blij voor je. voor jou is het gewoon helemaal super dat je in mei bevalt en niet in de maand van je kleine mannetje @troetel nee dat is ook zo de een verliest hem al lang er voor. maar het kan ook wel helpen. ik ben hem beiden keren niet bewist verloren. maar ja ik ben dan ook bijde keren ingeleid @meimama je hoeft geen slijmprop van te voren te verliezen en shop ze vanmdidag @monika je moet even anders op de web site kijken bij de plus want daar staat als je klikt op jou fidiaal en dan baby doos voor welke gemeente het geld @lillo ze kan ook een onrustige nacht hebben gehad omdat haar darmpjes moeten wennen he. hoe nam ze de voeding ging het goed?? hier we gaan zo naar Artis erg leuk even wandelen en dieren kijken. en kijken hoe lang ik het vol hou en anders af en toe even wat drinken
@binna, ik kan niet vinden waar ik kan aangeven dat ik dat filiaal als mijn filiaal aan kan klikken. Kan alleen zien waar de winkel zit, maar ja dat weet ik al
Zo heb de ene was opgevouwen en in de kasten gelegd, andere was opgehangen & een pakketje voor mp verzendklaar gemaakt, konijntjes verzorgd, garage opgeruimd, kast op de nieuwe badkamer ingedeeld en nu effe zitten met een glas water. Heb er dorst van gekregen. Zometeen maar even aan de slag met een sopje om 4 stoelen af te doen. Hebben we gratis van marktplaats gescoord alvast voor het kraamfeest. Maar ze stinken naar rook (zei de anti-rookster haha)
Ik heb de piepers voor vanavond vast geschild en de bloemkool schoongemaakt voor vanavond Ik weet anders wel hoe dat gaat vanmiddag, vriendlief is geen held in de keuken. En vanmiddag ben ik kapot van alleen een badje halen. Dus dan hebben we beide geen zin om aan het eten te beginnen. Dus nu staat dat mooi klaar Ik zal me zo maar eens van mn pj ontdoen en lekker douchen!
Chaartje: Succes meid! Spannend. Troetel: Slijmprop ben ik verloren vanaf moment dat ze me gestript hadden en het aansloeg.. dus eigenlijk tijdens de bevalling zelf. Ik had toen dus ook krampen, maar dat waren bij mij al weeen Binna: Veel plezier bij Artis! Ego: Luca vanacht weer heerlijk geslapen!! Hij is alleen sinds gistere steeds onrustig na de voeding. Hebben het idee dat hij naar meer voeding toe moet, want uur na de fles komt hij alweer. En denk dat hij gister/vandaag last heeft met ontlasting.. dus even in de gaten houden. Gistere even flink pissig op vriendlief geweest, had thuis al 1000x keer gezegd dat ik best mee wilde naar voetbal met Luca, maar dat hij dan maar 1 helft moest spelen, want 3 uur langs de lijn staan/zitten red ik nog echt niet. Vriendlief beloofd dat hij dus maar 1 helft zou doen. Komen we op sportveld aan, komt zn trainer naar hem toe, of hij wil keepen.. maar dan wel de hele wedstrijd. Gaatie mij aan kijken, zegt dattie waarsschijnlijk hele wedstrijd spelen moet, terwijl ik verdorie gezegd heb dat ik dat nie red. Moet ik dus waar trainer en iedereen bij staan ook nog is duidelijk op mn strepen gaan staan. Ipv dat vriendlief zelf gewoon duidelijk zegt van nee ik heb gezegd dat ik maar 1 helft speel, dus daar blijf ik bij, nee kan ik ook op het sportveld nog is 10x zeggen dat ik niet wil dat hij de complete wedstrijd speel. pffff... Als ik het gered had, had ik gezegd van toe maar.. maar ik voelde me al nie fit, Luca moest ook optijd weer zn fles.. Dus ik heb even mn bitchie kant laten zien en even me mond open getrokken.. laat dus nie over me heen lopen. En het heeft wel geholpen, want vriendlief kwam netjes na de eerste helft naar me toe om naar huis te gaan. Dus af en toe even grote mond kan geen kwaad Vandaag rustig daggie.. heerlijk uitgeslapen met zn 3tjes.. Luca lkkr tussen ons in. (vriendlief sliep wel, maar ik wakker..dus kon geen kwaad) Vanmiddag me tante op bezoek, met 2 nichten.. waarvan 1 haar dochtertje van (bijna) 1 mee neemt.. dus erg gezellig!
Goedemiddag dames, @chaartje, You go girl!!! Eindelijk!!! Zet hem op!!!! @Troetel, la palma is haar slijmprop ook op die manier verloren als ik me goed kan herrinneren. Ook iedere keer flinke dotten. Dat is heel normaal hoor. @meimamma, ach een lekker dagje niks doen is ook wel eens lekker toch? Ow jee toen was ik het weer kwijt.... Ow ja Caelis kwam ook wel in dit topic, maar kletste vooral in het topic van de meimamma's die hun 1e krijgen en ik was daar haar buddy. Zij is gisterochtend ingeleid, maar het ging allemaal erg langzaam ze had veel pijn en heeft toen een ruggeprik gekregen. Ze zat toen op 7 cm en heeft uiteindelijk een keizersnee gehad, want een gewone bevalling zat er niet meer in. Om 21.42 zijn ze trotse ouders geworden van een zoon: Benjamin George! 3850 gram en 52 cm lang. Ze moet nog tot zondag in het ziekenhuis blijven zowieso! Wat mij trouwens opvalt is dat er volgens mij nog geen enkele meimamma een stuitbevalling heeft gehad of heb ik dat gemist? Tot nu toe liggen volgens mij al onze kindjes keurig met het hoofd naar beneden of niet? Onze andere poes is trouwens wat van slag. Die zat echt te kijken, van waar komt dat gepiep (van die kittens) toch vandaan. Maar toen de moeder even ging eten sprong zij in de doos nou toen was moederpoes heel snel weer bij haar kittens en gromde dat onze andere poes weg moest. Die is veel buiten net als anders, maar snapt er weinig van en loopt zo nu en dan wat te miauwen en naar binnen te kijken. Ik zal zo ff wat foto's in mijn album zetten van de kittens! Liefs
@ Troetel: haha hier werden de plas pauzes ook duidelijk met regelmaat en hier geen slijmprop gezien... @ SQ: wat lief van dat ontbijtje! @ Monika: oe wat lekker dat hij zo goed door sliep! @ Meimamma: Jeetje wat een verhalen zeg!!! @ Chaartje: KOM OP MEID!!!!! JE KAN HET!!!! @ Gravid: wat fijn dat vriendlief toch nog luisterde, hier is dat meestal niet het geval... * eten: hier 2 verschillende. Vriendlief witte bonen in tomaten saus, ik andijvie met aardappel purree. hier: vanmorgen naar het CB voor de gehoortest, maar oe die kindjes moeten echt lang stil liggen!!! Yara was natuurlijk vet wakker en bewoog heel de tijd dus het lukte voor geen meter, toen vroeg ze of ik geen speen had om dr rustig te houden... Uh... NEE maar ik kan dr wel ff aanleggen zo gezegd zo gedaan en ze is helemaal goed gekeurd! ook gewogen, wel wat aangekomen maar niet veel... van de 3200 naar de 3225... maja de 30ste naar het ZH terug dus dan zullen we wel weer zien. Daarna nog ff voedseldieren gehaald bij de reptielen winkel en zo komen er 2 tantes van me. fijne dag allemaal!