@Stefanie een super goede tip. Inbakeren niks geen gedoe met Veiligheids spelden en zo. Gewoon een inbaker zak van pucka of paco. @Lillo goed van je meis soms is het ook belangrijk om goed te slapen @esmee Oo meis ik snap je gevoel erg goed en hoop zo dat deze bevallig veel beter gaat en voor al dat je een soort van contour hebt Hier gisteren was Sky ontroostbaar en is steve een rondje met haar gaan lopen maar dat heeft niet geholpen uiteindelijk sliep ze bij mijn om 11 uur maar moest eigelijk om 12 uur eten nou ik zeg we gaan naar bed en zien wel waneer ze komt Nou dat was pas om 5 uur @Lillo. Bij ons bekijk ik per dag hoe me schema is en maak haar ook niet altijd meteen wakker als het3 uur later is
Hoi meiden Effe een vraag. Ik wil voor vaderdag handje en voetje met vingerverf op canvas zetten. Maar kan dit wel? Direct is ze allergisch ofzo. Iemand een idee?
Ohja en hoeveel flesvoeding geven jullie? Op verpakking staat 100 cc bij 6 voedingen op een dag. Maar maelynn heeft daarna altijd nog honger. Iemand? Ga woe na cb dus dan kan ik het vrage maar dacht maybe weet iemand hier het X
Hier alles prima. Had al 2-3 cm ontsluiting en vliezen zijn om half negen gebroken. Heb een fijne vk en legt alles uit. Mocht een klein uurtje wachten of het zelf op gang zou komen en dat komt het. Heb al best wat weeën dus dit word waarschijnlijk mijjn laatste bericht X
Goedemorgen dames, @Esmee, je zal het niet meer lezen waarschijnlijk, maar toch nog succes gewenst vandaag! Hier gaan wij er een gezellig ''hopenlijk laatste'' weekend met zijn 2-en van maken. Straks even lekker naar de blokker voor wat dingetjes en vanmiddag lekker in onze tuin zitten en vanavond nog even uit eten en daarna naar de bios: pirates 4. Ik heb der zin in. Ach je moet toch wat he als de kleine er nog niet uit wil hahaha! Fijne dag iedereen! Liefs
Goedemorgen meiden Stefanie Jeetje wat een bevallingsverhaal meid! Ik hoop dat jullie snel herstellen en lekker kunnen genieten van elkaar. Je hebt het maar wel mooi gedaan, je bent een kanjer Fijn dat het al iets beter gaat meid. Het komt allemaal wel goed. Esmee Wat spannend meid! Zo plots ineens hihi. Succes vandaag meissie. Ik kan heel goed begrijpen dat je zoiets hebt van kan mijn lichaam het niet zelf ofzo. En zeker als je het eerder hebt ervaren die inleiding en die weeën opwekkers snap ik dat je er niet al te vrolijk naar uit kijkt. Ik hoop dat alles mee valt en je gauw jullie wondertje in je armen mag sluiten Enne klagen daar zijn we hier ook voor he, groot gelijk dat je het er effe uit gooit. SQ Fijne dag meid, geniet van jullie (hopelijk) laatste weekend samen Hier Beetje een baalochtend. De laatste nachten alleen maar liggen piekeren van kan ik het wel aan, die bevalling. Gisteren wat heftige weeën vlug achter elkaar gehad maar op een gegeven moment zakten ze weg. Maar fijn was anders, t deed echt flink pijn. Mannetje heeft s-moeder nog kunnen overtuigen en ze is naar de DA geweest. Die gooide het op een vlooienallergie dus daarna had ze toch echt wel effe door dat ze achterlijk bezig was geweest en dat ze goed fout zat. Mannetje wordt niet zo gauw boos maar nu was hij flink boos hahaha.. Haar verdiende loon!! Effe zeuren hoor.. MANNEN! Wat een @#!$*@#*$*#@#$* zijn het toch. We waren om 9:00 al wakker ofzo nouja lekker geknuffeld in bed en daarna rustig ontbijtje gedaan beneden. Zit ie vervolgens tot 10 min. Geleden achter de pc filmpjes te kijken. Ik stond op een gegeven moment maar op en ben wat gaan doen in huis (heb serieus al de beesten eten gegeven, was naar beneden gesjouwd &buiten gehangen, afwas opgeruimd, handwas gedaan, bed opgemaakt) En dat vraagt ie niet even of hij kan helpen. Het enige wat hij zei was: je hebt geluk dat ik geen broek aan heb anders had ik de was buiten gezet.. Ja grapjas. Nu staat hij te douchen ( zei om 12:00 doodleuk: zo nu ga ik effe douchen).. We hebben opzich niet veel plannen vandaag maar zouden wel naar de stad gaan.. Ja dan ga ik liever een beetje vroeg. Nee nu is het 12:00 geweest en ik moet de hond ook nog uitlaten en meneer staat rustig te relaxen. Nou ik heb straks geen puf meer voor de stad.. Maar dat voelt ie dan wel! Fijne dag meiden!
Troetel: Heftig he, die voorweeen! Weet er alles van.. maar meis, de bevalling gaat jou ook lukken hoor!! Weet ik zeker! Al snap ik best dat je er even tegen op ziet! *Knuffel* En wat je vriend betreft, pfff.. sommige mannen komen echt van Mars, en dan spreek ik incl. de mijne Esmee: Succes meid! Spannend!! Stefanie: Dat was een heftige bevalling zo te lezen! Wel fijn dat ze nu drinkt en het beter gaat!! Persweeen wegpuffen is inderdaad drama, ik had vanaf 8cm ook persweeen, en die kun je bijna niet wegpuffen.. moest echt geluid maken om die kracht tegen te kunnen houden. Lilo: Ik denk dat verf niet veel kwaad kan, althans.. niet als je verf op waterbasis gebruikt (?) * Wat de voeding van Luca betreft, hij krijgt 's morgens rond 04.30- 05.30u, dan 08.30u, 11.30u, 14.30u, 17.30u, 20.30u, en 23.30u.. dan slaapt hij weer door tot 04.30 a 05.30u ongeveer. Tot nu toe hebben we nog elke dag ditzelfde schema. Om 23.30u krijgt hij 130cc, en de eerste 's morgens ook 130cc, en overdag 100cc. Al gaat hij binnenkort ook overdag over naar 130cc. Ego: Vanmorgen lekker met zn 3tjes naar voetbalveld geweest, kleintjes van vriendlief moesten laatste wedstrijd spelen, dus even lekker buiten geweest. Luca net even tukkie gedaan, en gaan zo nog even naar dorp wandelen. Echt super lekker weer!! En heerlijk relax dagje zo!!
O ja het vaderdag cadeau kan je gewoon met verf doen hoor Zo doen we dat op het kdv ook. Wel met kinder verf op water basis
Hier vanmiddag een poging gedaan om het baby pakket op te halen bij de dichtstbijzijnde Plus. Nee mevrouw, sorry, geld alleen voor het dorp hier. Echt balen, maar ja, heb het iig geprobeerd.
Goedemiddag meiden, Wat is het rustig hier! Ben benieuwd hoe het met Esmee is Monika Balen van dat babypakket bij de Plus maar je hebt het iig geprobeerd. Hier Vanmiddag toch nog naar de stad geweest. Het ging me beter af dan ik verwacht had, we zijn helemaal tot achterin de stad gelopen en toen had ik zelfs nog energie om de prénatal & zeeman binnen te gaan. Kortom we hebben lekker geshopt: Borstencrème, leuk broekje voor de kleine, roosvicee ferro, een wit shirtje (zodat ik het kan bedrukken), en een tut met papa is the best (voor erbij in de kraammand voor papa). Alleen een !@#@*@!*# ding (ja het zit ons echt mee) vlak voor de parkeergarage donderde onze uitlaat vanonder de auto.. (Ja en hij was net gekeurd & de helft een nieuwe onder geplaatst in maart!!).. Maar dit stuk was gemeld dat het aan het verslijten was, alleen hadden we gehoopt dat hij het iets langer zou redden dan 2,5 mnd. De auto zou te koop gaan na de bevalling. Tja nu hebben we hem dus maar alvast op zo'n autosite gegooid. We hebben al wel 2 potentiele nieuwe auto's in gedachten. Zo effe eten Liefs
Monika: Oh dat is balen! Misschien bij de C1000 proberen? Troetel: Oh wat K**t van de auto Zul je natuurlijk weer net hebben. Maar wel leuk geshopt dus!! Ego: Vanmiddag lekker met zn 3tjes naar dorp gewandeld (10min lopen dus niet ver ) Even bij Kruidvat geshopt, de nodige dingentjes zoals pampertjes, maar ook een paracolletje voor de kinderwagen.. anders ligt hij te veel in de zon. Gelijk maar zonnebrandcreme gehaald, want ondanks dat hij in de schaduw lig, smeer ik hem wel goed in. Was echt even lekker, zo door dorp wandelen. Daarna lekker chinees gegeten en Luca in bad gedaan.. en die krijgt nu lekker de fles.. en dan hebben we relax avond Was vandaag wel lekker bezig, in plaats van paracolletje zei ik steeds paracetamolletje.. en toen ik hydrofiele luier moest hebben om Luca af te drogen vroeg ik an vriendlief of hij even luier wilde pakken, op de vraag waar hij ze kon vinden (lagen niet meer in commode) zei ik: hangt boven aan de kapstok, en ipv dat ik mezelf gelijk goed verbeterde zei ik: eh ik bedoel hangt aan de wasmand, neeeee ik bedoel aan de waslijn.. he he.. we komen dr wel
@gravid, die van de c1000 heb ik al Wacht nog op het kaartje om het pakket bij de Jan Linders op te mogen halen. Dus sowieso 2 pakketten hier
Hai hai meiden Kom ff me bevallingsverhaal doen Ja gisteren was het eindelijk zo ver.. Eergister was ik nog naar de film geweest want ik had zoiets van hmm met Levi was ik ook naar de film geweest en toen braken me vliezen dus misschien nu ook weer hahaha Maar anyways Donderdag avond had ik best wel last van harde buiken ( maar blijkbaar waren dat weeën aangezien ik het verschil dus niet kende tussen weeën en harde buiken ) En vrijdag ochtend moest ik voor controle naar het ziekenhuis en tijdens het douchen zag ik een klein bloedpropje dus ik grapte tegen me ouders zijn jullie klaar om vandaag opa en oma te worden. Nou me moeder die stond gelijk op en me vader die had nog een uurtje nodig om bij te komen hahaha Wij naar het ziekenhuis en daar een van de assistenten die mijn controle deed vertelde ik van het bloedpropje en toen zei ze nou ik toucheer u wel ff om te kijken hoe of wat. Nou dat toucheren DE @#!$@#@ die vrouw deed net of zij en ik beste vriendinnen waren hoe die 2 vingers er in schoten dat kan toch ook wel wat rustiger :x:x Kreeg ik opeens te horen van ja mevrouw weet u zeker dat het harde buiken waren en geen weeën want u heeft al 6 cm ontsluiting Dus zij naar de gyn rennen echt rennen gewoon en kwam terug met ja u mag naar boven Daar aangekomen bleek er geen plaats meer te zijn want alle verloskamers zaten vol en ik werd in een heel klein kamertje gezet iedereen in hoogste paraat gesteld zusje onderweg met haar beste vriendin me schoonzusje en me broertje Me beste vriendin die het voorgevoel had van ik neem de auto naar het werk en die kwam dus ook En me ouders.. Voor dat hun er waren werden me vliezen gebroken en toen ging het echt supersnel me vliezen werden gebroken 11.22 en om 12.03 mocht ik persen en 12.07 was ze en 4 min later de placenta Maar het weg puffen van de persweeen was echt hels ben een beetje uitgescheurd en kreeg 4 hechtingen En toen ze aan het kruinen was was iedereen van wil je het hoofdje voelen en ik had echt zoiets van DUW DER TERUG of HAAL HAAR ER UIT!!! Ook toen met de placenta ik heb totaal geen behoefte om die te zien maar iedereen was zo laaiend enthousiast om het me te wijzen Dus mijn opmerking maak er maar een foto van ik zie het later wel werd geheel in de wind geslagen Nou toen kwam het plassen gebeuren want dan pas mocht ik naar huis maar dat duurde zo lang en me moeder die kwam om de haverklap naar binnen gelopen omdat ze bang was dat ik weer flauw zou vallen als tijdens het douchen Maar nu zijn we gelukkig thuis en Jeliyah hapt al goed toe maar de stuwing moet nog op gang komen maar we zijn uber gelukkig en lekker thuis dikke knuffel van ons
@ esmee: Meid wat vervelend! Kan me voor stellen dat je er mee zit! Ik hoop dat ze dit keer wat liever voor je zullen zijn! *knuf* @ Lilo: wat fijn dat je lekker geslapen hebt! verlang ik ook wel naar HAHA @ Stefanie: wat fijn dat het weer beter gaat!!! En wbt die zwaaiende armpjes, het enige wat ik doe is haar heel strak tussen de dekens stoppen en heel eigewijs op dr zij... @ SQ: veel plezier met al je leuke plannen! @ Troetel: wat fijn dat s-moeder geluisterd heeft!!! En tsja mannen... ze zijn ook allemaal het zelfde! En wat klote van je auto! @ gravid: haha spraak gebrek? Hier wel soms kom ik echt niet uit mn woorden echt heel raar! heb ik pas sinds de bevalling... @ Chaartje: wat een verhaal! sommige dingen herken ik wel... dat ze een beetje laat je ontsluiting merken (hier direckt na de ruggeprik 10cm) wegpuggen van die rot persweeen en ook een scheurtje met 4 hechtingen en flauwvallen en moeite met piesen Komt dus ook allemaal wel goed! (hier ook) Geniet er lekker van meid! * vaderdag: Iemand een leuk (zo goedkoop mogelijk) idee? Yara kan nog moeilijk een tekening maken voor papa Hier: Druk dagje gehad, eerst naar ridderkerk om een duiven vriendinnetje te halen voor duifje. Een mooi wit diamantduifje hebben we meegenomen en duis is nu al verliefd Daarna naar huis, voeden en naar mn ouders, daar de hondjes gedropt en wij naar het winkelcentrum. Heb voor alle zekerheid een Tommee tippee Closer to nature zuigfles gehaald! Wel zo fijn als ik straks de fles en borst wil combineren als ik bijv weg ga, of als ze uitijnderlijk toch bijvoeding nodig heb dan heb ik de goede fles iig in huis! Was ook helemaal niet duur! ik dacht das vet duur maar was maar 3 euro! Yara heeft het super gedaan, lekker geslapen in de kinderwagen en goed gedronken bij mn ouders thuis en net ook weer. Ondanks dat ze nog niet op dr geboortegewicht is ben ik er van overtuigd dat ze niks krijgt van is een keer de hort op gaan met mama en papa.
@chaartje jeetje meis wat een verhaal. welke gyn had je @vangas meis tuurlijk krijgt je meisje niks van dat ze nog niet op haar geboorte gewicht is. ze is allen iets vatbaarder dus goed aan kleden ondanks dat ze zich goed warm houd @monika oooo jij zit al goed met je paketen @gravid een lekker dagje dus lekker he wandelen
Chaartje: Dat is rap gegaan dus! Nu lekker genieten van jullie kleine! Vagans: Wat fijn dat Yara het goed doet! En inderdaad, vandaag spLaak gebLek Heb ik wel vaker last van struikel af en toe over me eigen tong haha. Binna: Ja was echt lekker even buiten zijn!! Monika: Is die van de C1000 wat? Wil hem ook nog gaan halen Hier net nog even gauw een wasje opgehangen, en nu filmpie maar weer afkijken, was Hostage ant kijken op tv.
@ Binna: idd! en ik kleed dr goed aan hoor! (romper met kange mauwen, broekje, jurkje, sokjes, jasje en dan ligt er een lakentje in de kinderwagen. En ze kan zich op zich ook al heel goed zelf warm houden! Alleen ja de ''regeltjes'' zeggen dat ze pas naar buiten mogen als ze op t geboortegewicht zit. Maja Yara doet het gewoon lekker niet volgens de regeltjes @ Gravid: Ja ik heb het echt pas sinds ik bevallen ben! echt erg!
@bloem eerst had ik gyn Brouns die heeft me laaste controles gedaan en zo en toen met de bevaling had ik oliver en co thomas en jij ???? @gravid ik vindt de c1000 leukk. iet voor de man iets voor je zelf en van alles echt nutig om te gebreuken (wil wel zeggen wat het is maar weet van me zelf at ik het leuk vindt om het open te maken en nieuwschirig te zijn. het zit in een redelijk leuke tas )