In het mei indiaantjes topic vragen we ons af waar meimamma is? Muts heeft net al even gekeken dat ze hier voor het laatst vrijdag heeft gereageerd!!! En op hyves ook geen nieuwd... spannend....
Baby's van Sunnyqueen en Troetelbeer, komt u maar! Oh dat is spannend van Meimamma! Ben benieuwd! Dat is dan toch wel weer lekker; na je bevalling kun je gerust een paar dagen wegblijven hier. Maar oh, oh, wat zijn we toch lekker benieuwd naar babynieuws! Over een paar weken hebben we dat niet meer. Al die maanden naar onze kleintjes uitgekeken en dan zijn ze er gewoon allemaal! Net voor het eerst bij opa en oma geweest. Ofwel mijn ouders. Denk maar niet dat meneertje zijn oogjes open deed.... die sliep lekker door! Vanmiddag ook weer een keer niet geslapen. Ik vind het zo ongezellig als manlief ook thuis is. En daarbij vind ik het zonde van mijn dag, maar ja, heb de slaap toch wel nodig, want ben steeds binnen 5 minuten vertrokken voor ruim een uur.
Zo, eerst vrienden op visite met hun dochtertje, daarna de s-zus van mn zus (waar we ook de maxi cosi van hebben) met dr 2 zoontjes en ondertussen ook mn zus en zwager en die blijven ook eten. Vriendlief en zwager zijn nu naar de chinees (Jammie!) Alleen moet yara ook om 6 uur eten, niet lekker uitgekiend... ik hoop dat ze ffies door blijft slapen
Joehoe meiden hier ben ik Compleet met baby in buik Allereerst.....Esmee gefeliciteerd met jullie dochter! Nou ja zoals jullie lezen, here she is!! Gister zijn we bij mn s-zus geweest even om eruit te zijn, in de tuin geklungeld en idd gebbqt. Gisteravond nog een poos in de tuin gezeten en de pc dus niet aan gehad de hele dag. Ik kan wel meelezen via mn telefoon maar niet reageren En vandaag eerst verjaardag van mn zwager gehad en zojuist waren mn s-ouders hier dus ook niet eerder als nu in de gelegenheid om wat te kleppen Maar ik ben weer een stapje verder.... ik heb slijmverlies en mn doosje voelt ligt branderig aan, maar niet tot vervelends toe Dus er is progressie dames! Maar ja morgen DE datum. Maar ik blijf bij die 25ste. Ik heb allerlei zenuwleiers in mn omgeving (lees: Vriendinnen, buren, familie) die de heilige veronderstelling hebben en hadden dat ik dit weekend zou bevallen. Dus mijn telefoon staat ook op stil wordt vervelend van dat gesms naar de bekende weg. Is het er al? Ben je al bezig?
Meimamma: leuk he, die reacties!! Guusje: Jij ook al zo moe dus, hier nog 1. Lig echt de hele dag op bed, en nog moe zijn Even bij tanken haha. Vagans: Gezellige dag dus! Hier houden we beetje rekening met Luca zn tijd, die krijgt normaal rond 17.30u, dus dat is ideaal.. kunnen wij mooi om 17.00u eten. Hoop voor je dat ze even wacht voor jullie
Meimamma, kan me indenken dat je helemaal moe wordt van al die meelevende mensen. Volgens mij is het toch algemeen bekend dat je niet op een knopje kan drukken en hopla, baby is er! Succes met het aanhoren van de mensen om je heen. Eten Hier maakt het niet uit hoe laat we eten. Mannetje komt zodra hij het eten ruikt. Manlief heeft daar straks mijn laatste pannenkoek aan me moeten voeren... Gravid, vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Dit is zo'n item dat ze niet van te voren vertellen... net als het moeten plassen na de bevalling... Grrrr... wordt een beetje moe van mijn ticker. Ik krijg hem gewoon niet veranderd!
Wij hebben hier de pannenkoeken ook weer achter de kiezen. Ik heb vandaag echt gewoon een baaldag. Ik verveel me te pletter en heb eigenlijk nergens zin in behalve bevallen dan.... Vriendlief vraagt me ook regelmatig wat ik dan wil doen en het enige antwoord wat ik kan geven is: Bevallen en wel NU!!! Maar ja die kleine van ons is zo eigenwijs als zijn/haar pappa en mamma en die denkt bekijk het maar ik zit hier nog prima... GRRRR!!! Dus heb al even wat traantjes gelaten vandaag. Gelukkig is vriendlief erg meelevend en begripvol.... Liefs
Meiden een vraagje. (denk eerder voor meiden met een 2de of meer kleine nu). Het vloeien is hier nu over en wilde weer kijken voor wat meer quality time, maaaaar nu is het erg gevoelig/pijnlijk zelfs. Wanneer was het voor jullie weer prettig?
Goeie vraag....moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel mis maar had iets gelezen op internet dat het ong 6 weken kan duren voor het weer kan
Ik durfde het nog niet aan hier...ben ook beetje bang wat een hoogtepunt met de baarmoeder zal doen...misschien doet dat wel megazeer
Hahaha, dat voelde dan wel normaal, heb er alleen enorme spierpijn van Hadden het met handwerk afgemaakt.
voelt hetzelfde als ervoor! Hier ook handwerk... zou het zelf wel weer durven, maar manlief is veel te bang mij pijn te doen...
Guusje: Ja inderdaad, dit is iets wat ze niet vertellen Ben echt zo ontzettend moe,.. kan bijna geen stap verzetten.. En dan te bedenken dat ik er morgen vanaf 13.30u tot 23.30u alleen voor sta. (vriendlief avonddienst) Kan je zeggen dat ik er nu al tegen op zie.. om dan zo moe Luca te moeten verzorgen in me eentje. Ben bang dat alles wederom op de automatische piloot gaat En dat zit me echt niet lekker. SQ: Kan je baaldag goed begrijpen, ik voelde me op het eind net zo. Nog heel even meis! *Knuffel* Monika: Hier nog niks ondernomen, wel wat voorwerk.. maar niet het echte werk Ben niet echt bang dat het pijn doet.. heb namelijk nergens last meer van. Dus we zullen zien Gewoon rustig an doen haha Nou, hier nog steeds ontzettend moe.. ken me zelf zo gewoon niet. Dacht dat ik wel bij geslapen had, maar ben zo moe dat ik geen stap kan verzetten. Voel me gewoon beroerd. Luca huilt ook steeds na zn flesjes.. terwijl hij dan toch schone luier heeft, geboerd heeft.. hebben echt het idee dat hij naar meer voeding toe kan. Dat dat het gewoon is. Dinsdag maar even langs het cb, even wegen en vragen hoe of wat. Trouwens, wat een 'eng' gezicht, als er melk uit zn neusje komt Schijnt normaal te zijn, maar ik vind het maar naar gezicht
Guusje hoelang geleden ben jij ook alweer bevallen? Hmm als ik jullie zo hoor ga ik toch ook langzamerhand weer eens wat proberen hoor...mn man verklaarde me voor gek...ik begon vorige week alweer te zeuren wanneer we het weer eens konden doen haha.
Hé Gravid, hier is ook op dinsdag een weegmoment. Denk dat ik daar ook maar heen ga, vertrouw het spugen in combinatie met zijn gepiep en gekreun gewoon niet zo... Wish, Ben op 2 mei bevallen. Morgen is ons mannetje alweer 3 weken!
Guusje: Ja gewoon even naar Cb dan.. Ik ga dinsdag ochtend ook even voor zijn voeding. Ben benieuwd of hij al naar meer mag. Wish: Dan ben je nie de enige hoor, ik heb er ondertussen ook wel weer eens zin in Is me nu al te lang geleden haha.
Daar is het weegspreekuur voor he meiden als je vragen hebt of onzeker bent over het aankomen. Ik moest Bas in het begin elke week 2x laten wegen en ik vond het ideaal neemt echt je onzekerheid weg. Nou meiden. Bas is straks opgehaald door zijn oom en tante en hij blijft daar nu slapen, want morgenvroeg 7:30 is het zover dan wordt ik ingeleid en gaat de bevalling beginnen. Spannend spannend. Iedereen dikke knuf. xxx Joyce