Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Joyce: Gefeliciteerd met jullie dochter!!

Guusje: Ja mijn vriend heeft ene week ochtenddienst, andere week avonddienst, is om en om.
    Hij belde om 19.15u dat hij probeerde vrij te krijgen, en 19.30u was hij al thuis.
    Dus echt super lekker!
    Heeft gelijk Luca in bad gedaan en de fles gegeven, en zei net al tege me dat ik maar lekker op tijd naar bed moest gaan, lekker even bijslapen.
    Morgen is hij ook vrij, dus even bij tanken, dan hoop ik dat ik er woensdag zelf weer tegen aan kan.
    Voel me nu echt rot.. dat hij naar huis moest komen omdat ik het niet trek :):(

Vagans: Snap je vriend ook wel, ivm zijn moeder.. maar je moet inderdaad ook aan jullie meiske denken.
    Lastig meid *knuffel*

MamavanJordy: 10min over 60cc??
    Dat red Luca niet hahha, 70cc dronk hij binnen 2minuten leeg.
    Zitten nu op 130cc, en een andere speen.. daar doet hij wel wat langer over, maar alsnog geen 10min.

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Joyce van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Erg mooie naam! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Joyce en man, gefeliciteerd met jullie dochter Natalie!!

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Joyce en gezin van harte met de geboorte van jullie dochter

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Joyce: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

@Drinken:hier doet Vince ong 15 a 20 min over fles van 100cc...ben ik al blij mee aangezien hij eerst 35 a 40 min deed over 80 cc

@Gravid: Lekker dat je vriend naar huis kon komen om je te helpen! Wat is het precies dat je niet trekt? De vermoeidheid door slaapgebrek? Dan ff goed bijslapen zodat er woensdag weer tegnaan kunt.
    Hier speelt vermoeidheid ook een rol...zoveel energie ik in de eerste week had zo weinig heb ik dat nu terwijl ik nu toch meer slaap.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bas en Basman en de groots broer van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Joyce gefeliciteerd met jullie dochter !!

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Geen mama's online vannacht... zit hier dus met ons mannetje die denkt dat het dag is. Was hier al zo bang voor. :(
    Om manlief maar zijn slaap te gunnen (hij moet morgen weer werken) ben ik dit keer maar naar beneden gegaan, na zo'n 10 minuten bij de wieg te hebben gezeten.
    Ach er zijn hier 2 levende wezens die het wel kunnen waarderen; de katten!:p
    Slaap lekker verder allemaal!:)

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ guusje : heeft maelynn ook vaak last van! nu gelukkig niet aangezien ze de hele dag al krampjes heeft... zoo zielig om je kind zoveel pijn te zien lijden!
    hopelijk slaapt je kleintje snel!!!

dikke knuff xx

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hé Lilo, wat gezellig jij ook hier op dit onmenselijke tijdstip!:D
    Krampjes zijn zo onwijs zielig... hier maar 2 daagjes last van gehad gelukkig! Geef je Maelynn er iets voor? Ik masseerde zijn buikje en dat gaf al veel verlichting. Succes met voeden en de krampjes.
    Ons ventje is inmiddels in slaap gevallen dus ik ga hem in zijn wiegje leggen. Hij zal zich over 2 uur vast wel weer melden ben ik bang...;)

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Guusje: en heeft hij zich na 2 uur gemeld of heeft hij je wat langer laten liggen??
    Voor de krampjes gebruik ik cinababy en draag ik haar op m'n arm.
    Gelukkig is het nu even over want vind het zo moeilijk om m'n kind zoveel pijn te zien leiden! Zelfs een badje werkte niet.

Nou ga weer terug naar bed toe want m'n ogen vallen dicht.

Zal straks effe op iedereen reageren.

Xxx

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Wow wij hebben een super nacht gehad. Sky heeft vanacht in een baker zak geslapen en ze is alleen wakker geweest voor haar fles
    Om half 3 en toen sliep ze ook weer meteen normaal moet ik haar dan nog half uur tot driekwartier wiegen Heerlijk

@Guusje o je dat was een zware nacht dus. Sterkte vandaag

@Lillo erg is dat hè je kleine pijnzien. Hebben. Weetje wat ook fijn is een speciale kinder pitten zak daar zit ook lavendel in en deze leg je dan op het Buikje dat helpt onwijs tegen de krampjes weet zo even niet hoe hij heet hij legt beneden zal het straks even opschrijven

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden

Esmee Fijn dat alles goed is met jullie
    Sanny Dikke knuffel. Het zal er vast allemaal bij horen hoor meid, het komt allemaal goed;)
    Gravid Lief van je vriend dat hij probeert naar huis te komen! Je kunt het he meid;) Dikke knuffel
    Guusje Sorry dan lag het aan hoe ik het las denk ik. Kan de laatste dagen weinig hebben, rothormonen! Oh en dat dag-nacht ritme daar hoor ik vaker van, ik zou geen idée hebben wat je eraan kunt doen. Zou het sowieso effe aankaarten bij het CB.
    Joyce van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Binna Wat heerlijk dat jullie een super nacht hebben gehad.
    Meimamma Hoe is t nu? Hebben die lichte weeën al iets doorgezet?

Hier Weer een dag dichterbij he. Vanmiddag mijn moeder op visite, wel fijn wat afleiding.
    Mijn nachten zijn een beetje raar de laatste tijd, wordt ineens op andere tijden wakker (eerder bijv. 1:30, 3:00, 4:00 en 6:00 & sinds een nacht of 2 tussen 23:45 en 1:00 en daarna om 4:45 en die laatste tijd op de minuut exact hahaha..).
    Maar al met al is het een fijn ( en ook een beetje beangstigend) gevoel dat ik weet dat ons kleintje er voor volgende week vrijdag zal zijn. Ze laten me dus hooguit tot 41 +2 doorlopen, zakt wel een hoop van me af als ik daar aan denk. Gewoon omdat ik niet meer eet, slaap etc. & de druk op mijn borstbeen echt gigantisch wordt. Ook heb ik 24/7 harde buiken gewoon omdat ‘de rek’ eruit schijnt te zijn. Ik maak er gewoon wat van, die laatste week/2weken zonder ons ukkie:D

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo ligt onze Sky heerlijk te slapen
    Bekijk bijlage 153457

@lillo het heet een cosie bag
    Cosibag

@troetel ik had dat ook op het einden werd ik ook andere tijden wakker
    mischien is dat wel voor bereiding voor wat komen gaat. als je bevalen ben de ander gebroken nachten

15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Binna Wat een heerlijk poppetje:D

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Binna wat een lekkere meid!!

Troetel, tis hier weer rustig. Wel geregeld harde buiken maar niks wat erop wijst dat er aktie komt:(

Hier echt een baggernacht gehad. Kon niet in slaap komen. Tot 2 uur liggen woelen en draaien. Toen even ingekakt en moest om 2.45 alweer plassen toen om 5.36 weer plassen en ben dr van narigheid om half 8 maar uit gegaan.
    Ik heb doordat ik vocht vast houdt in mn pootjes zulke warme voeten. Dat is zo ontzettend irritant!!
    Zo nog maar eens kijken of ik even slapen kan.
    Ben hardstikke hees van de verkoudheid. En een grote slijm/snot fabriek!

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier een heel dubbele nacht gehad, Elise was al vanaf 18:00 wakker en heeft van 22:00 tot 2:00 liggen huilen, vooral op het laatst krijsen om het leven, volgens mij veel krampen. We zijn gisteravond overgegaan van vingervoeden naar de fles en dat trekt ze dus niet, gaat veel te snel. Niets hielp en zelfs mijn man barste in huilen uit :(

Om 2:00 met een spuitje wat gekolfde voeding in haar mondje gedan zodat deze weer wat vochtig werd want ze had zo'n droge mond van het huilen en daarna weer via het slagetje en de vinger gevoed en daarna heeft ze tot 7:00 geslapen. (en papa en mama dus ook, en dat doet een mens goed) Ik denk pure uitputting. We hebben haar ook voor het voeden een pipetje infacol gegeven, zou dat ook al zo snel kunnen werken??

Zo naar het ziekenhuis voor een echo van haar niertjes en hart en daarna effe naar de babyplanet voor een assortiment flessen en spenen. We gaan er 1 per dag uitproberen (rond 12:00) en de rest blijven we met slangetje doen totdat we een fles gevonden hebben waar ze lang over doet en niet teveel krampen krijgt. Zometeen ook meet oxytoxine spary ophalen en hopen dat het kolven beter gaat en dat ik straks BV uit de fles kan geven en belangrijker...Ik wil stuwing!!!! :)

mevrouw haar slaapuurtjes zijn weer begonnen (van 8:00 tot 16:00, lekker handig)

Bina; Hmm zo'n cosie bag is wel wat, zal effe online gaan zoeken.

Troetel; jeetje wat een slaapritme, of gebrek eraan zeg maar ;)

18. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    o, ja onze dochter :D:D:D

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wat een prachtig meisje Stefanie!! Leuk pakje heeft ze aan;)

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Binna en Stefanie, wat een schatjes!!!!

Lilo, meneer is vannacht 2 keer geweest. Om 2 uur en om half 5. Laatste voeding was 23.00 uur en de eerste vanmorgen om 06.30. Ik kijk uit naar de tijd dat hij doorslaapt!:)

Meimamma en Troetelbeer zou het vandaag dan jullie dag worden??? Ik praat die kleintjes gewoon de wereld in hoor!;)

Deel Deze Pagina