@ Gravid: Gefeliciteerd met je 36 weken!!! Nemen jullie echt allemaal zoveel mee voor vriendlief? hier is het zo dat als het allemaal nog heel lang duurt hij echt wel ff naar huis kan omkleden enzo, ga het echt niet allemaal mee slepen... Maja als je ver weg woont kan ik het wel begrijpen natuurlijk
Guusje: Dank je Vind het reuze hard gaan nu ineens. Al vond ik dat gerommel gister avond niet wat.. deed me echt zeer, van die menstruatie achtige krampen en straalde steeds uit in me rug.. Kwam wel heel regelmatig, dus vond het best apart. Maar goed, we wachten rustig af Ik vind het af en toe ook wel lkkr hoor, om alleen te zijn.. maar zit hele week al alleen thuis as vriendlief werken is. En kan ook niet weg omdat hij mn auto mee heeft naar werk en zoas nu naar voetbal. Zit gewoon echt aan huis gekluisterd.. en dat ben ik echt wel is zat.(zit al thuis vanaf augustus) En kan er dan niet tege as vriendlief halve zondag weg is, krijg dan echt last van die 'hele fijne' hormonen.. Denk dan echt van hij vandaag lol, en ik WEER thuis. pfff leuk hoor, hormonen, maken alles tig keer erger dan het is. *klaag modus weer uit* Maar goed, zo ff afwasje doen, was ophangen.. en lkkr uigebreide douche nemen, dan gaat tijd ook wel weer harder
Vagans: Hier is het 20/25min rijden naar zkh, dus vind het dan wel fijn idee dat ik voor vriendlief ook alles bij me heb, zodat hij niet heen en weer hoeft te rijden. Heb hem dan het liefst bij me, ipv dat hij nog eens heen en weer naar huis moet voor zn eigen spullen. En een extra shirt is nooit weg.
Vagans, hier neem ik denk ik ook niks voor hem mee... moet toch maar eens in het ziekenhuis vragen hoe het nu allemaal gaat nu ik onder controle sta... of ik moet blijven enzo. Gravid, oh ja, die hormonen... ze doen gewoon echt wat met je... alles is ineens heftiger. Soms grappig, maar soms ook zo irritant! Nog maar 3 uurtjes, dan is hij er weer!
Guusje: Ja af en toe word ik er zelf gewoon stapel dol van maar ach.. gaat vast wel weer keer over haha.. zal vast de enige vrouw nie zijn haha.
@guusje leuke box met een mooi box kleed @gravid jeeeee 36 weken @vangas oei meis balen zeg dat je zo'n last hebt van je alergie @wish hoest met jou dan (je regeerd wel maar verteld niet ) @troetel goedemidag @hier neem ik alleen een schoonshirt mee voor manlief. voor mocht er wel bloed of zo op zitten. tis hier ook 15 tot 20 minuten rijden en dan is dat niet fijn.
Goedemorgen dames, Heb effe weining puf dus reageer vanavond op iedereen. Komen zo vrienden langs met hun superlieve dochtertje van 8 maand. Heb hier effe baaldag. Voel haar erg weining. Normaal 's nachts wel als ik op een ander zij ga liggen dus zat vanmorgen om 6:30 (na twee uur woelen) op de bank met mijn angelsound op zoek naar haar hartslag (ach ja soms beetje paniek) Is dan wel weer fijn als je een krachtige hartslag hoort. Maar nog steeds heel weining beweging in mijn buik... Dus hopen dat afleiding mij goe doet en zij dan ook weer los gaat Prettige dag verder en tot later
Hier bagger geslapen. Om 3 uur kwam mijn man thuis en ik heb pracktisch niet meer kunnen slapen. Blegh! Hij had een vrijgezellefeest, had maar helemaal niet gedronken want er s middags al een paar die zo bezopen waren. En natuurlijk twee met een beetje kwade dronk. Dus hij was maar nuchter gebleven en niet al te laat naar huis gegaan. Ga zo even op de bank met een boekje, even rusten. Ik moet deze week ook maar eens een tasje klaar zetten, al hoop ik het niet nodig te hebben. Wij wonen trouwens wel dichtbij het ziekenhuis, fijn idee! Maar mijn man mag tijdens de bevalling niet van mijn zijde wijken. Tenminste zo was het de vorige keer, en zo ben ik normaal totaal niet! Spannend dat het bij sommige meiden (Gravid toch??) al wat begint te rommelen. Hier geen gerommel, harde buiken krampen oid. Laters meiden!
Hahaha Binna...vind reageren ook belangrijker dan zelf vertellen Maar gaat hier redelijk hoor...laatste week weer minder pijn gelukkig. Vrijdag weer naar vk...hopelijk is bloeddruk dan niet nog hoger(was 140/87) Verder is huisje redelijk op orde...nog wat kleine (schoonmaak)klusjes zoals rolgordijntje ophangen en badkamer goed soppen
Tis ook leuk om over je zelf te praten hoor ik wordt vandaag een beetje gestraft door ons meisje. pff die is exstra druk. en gemeen ook want ze gaat met haar kont van de ene naar de ander kant of zo. pfff doet af en toe erg zeer ha ha ze denk ook jij gisteren zo veel gedaan wat ik niet zo leuk vondt nu ben ik aan de beurt
Pfff mn vriend gaat net zn dochter ophalen(tenminste dat was de bedoeling) start de auto niet meer ANWB gebeld...accu dood...katjingggg ff 150 euries weer pffffff word er zo moe van he...denk je redelijk met geld uit te komen komt dit er weer tussen:x
Wat balen van de auto Wish! Dat is echt niet leuk geld uitgeven... Daarom ben ik ook zo blij met onze lease auto. Kost nooit wat! De kosten worden op het salaris van mijn man ingehouden, tanken is gratis. Heerlijk! Ik zou ook echt niet tegen dat soort tegenslagen kunnen... met een auto weet je ook nooit wanneer ze komen... Maarre... jij hebt dus ook een hoge bloeddruk?! Ik hoop onwijs voor je dat het niet hoger wordt!
Ja ik kreeg van vk te horen dat ik echt rustiger aan moest doen...was nog niet TE hoog volgens haar maar moest niet hoger worden,weet niet waar grens ligt,zal wel boven de 90 onderddruk zijn
Ja meisje we moeten nu echt om ons zelf gaan denken he. wel heftig hoor. ooo zo leuk he. heb gisteren op de rommelmarkt (waar ik op stond van de vereninging ) een schommel wieg gekocht. we hebben eigelijk al een wieg een family wieg. dus deze ga ik nu boven zetten en denk daarna voor buiten of zo. hij is zo leukkk (wil hem alleen eigelijk nog verfe of spuiten ha ha
Binna, foto!!!! Ik heb ook zo'n zwak voor wiegjes... Wish, inderdaad is de grens; onderdruk 90 of erboven... Ik ben met voor de tweede keer 87 al doorgestuurd.