SQ Ohh wat een rotbanner!! Terwijl maar 5 % v.d. vrouwen op of rond de uitgerekende datum bevalt en dan staat er zo'n tekst!
Oh, Troetel zou dit dan eindelijk het begin zijn??????? SQ, beetje jammer zo'n tekst... en wat daarvoor ook staat: 'Ben je al nieuwsgierig?' Hier zit er geen wandeling naar het dorp in. Weer was op zich nog wel prima (wel veel wind), maar het onderstel van de wandelwagen ligt nog in de auto en die heeft mijn man mee... Als hij zo komt eten haal ik hem er even uit. Kunnen we misschien vanmiddag na ons dutje en de voeding nog even op pad...
Troetel, ik heb ook niks horen/voelen knappen, het stroomde bij mij alleen gelijk langs mijn benen. Hoop het zo voor je!
Hier heb ik het echt voelen knappen. Maar het kan zijn dat er bij jou een scheurtje in zit? Hoe je het omschrijft; lijkt mij vruchtwater. Fijn ook dat het helder is, mocht het echt vruchtwater zijn!
Guusje Ja ik begreep dat tegen het eind v.d. zwangerschap het hoofdje zo diep ingedaald kan zitten dat het werkt als een stop. Dus dan hoeft het niet altijd te knappen of in een plons. Maar kan het in straaltjes.
@Troetel:Het klinkt alsof het begonnen is bij je Spannend!! @Monika: zielig he als ze verkouden zijn...ik heb zo'n blauw peertje waarmee ik snotjes uit zn neusje kan halen.Vind ie niet zo leuk maar daarna heeft ie weer lekker meer lucht. @SQ: Domme vragen bestaan niet he Ik doe 20 cc afgekoelde thee bij zn flesje.
Vagans, weet weer hoe die doek heet; Kip kep feedi. KipKep - Feedi Zijn nieuw lekker prijzig, maar staan ook op marktplaats.
@ Stefanie: haha echt he zal je altijd zien! Maar gewoon je gevoel volgen hoor meid! @ troetel: kan me helemaal voorstellen dat het w88 jullie op breekt! knuffel! en wbt je hondje: Bikkel doet dit ook!!! al zijn hele leven! is een gedragsafwijking omdat er wss iets niet goed zit in zn koppie doordat hij een broodfok hondje is. Hij heeft ook al 2x een soort epileptische aanval gehad. Dus aangezien jou hondje syngro heeft zou dit miss daardoor kunnen komen... @ meimamma : knuffel voor jou! @ Binna: Feli met Sky dr eerste maand! @ Stefanie: thanx, jij suc6 bij de VK @ Lilo: Hier de chicco draagzak, beetje het zelfde iedee volgens mij. @ guusje: thanx voor de tip! verder kom ik niet, yara laat me niet verder lezen haha ik ga de hondjes uitlaten en dan naar mn ouders, vriendlief heeft nog niets van zn baas gehoord dus wie weet heeft die wel ff tijd om te brengen maar miss ook niet ik neem mn laptop niet mee dus kan zijn dak vanaaf pas weer reageer (niet meteen denken dat we weer in het ZH zitten ) fijne dag meiden!
Nou we moeten dus naar de praktijk haha. De VK is net opgeroepen voor 2 bevallingen tijdens haar lunch. En die hebben al wel weeen. Dus ze vroeg van als het mogelijk is wil je dan effe naar de praktijk komen. Dus vriendlief nu onderweg naar huis en dan gaan ze me daar effe bekijken Liefs
OH wat maak je het heerlijk spannend Troetel!!!! Super dat vriendlief ook onderweg is. Geniet van al deze bijzondere dingen! Succes!
Je kraamhulp doet ook veel in huis hoor iedere dag stofzuigen je douch en wc Ze houd de keuken redelijk bij (niet het gasvoorneus als dat heel vies is) Ze verschoont je bed. Weet niet hoe schoon je het wilt
Troetel: Thanx voor je sms!! Ik kan helaas niet terug smse, loop wat achter met rekeningen .. dus ze hebbe me mobiel half geblokkeerd. Kan nog wel gebeld en gesmst worden, maar kan zelf nie meer bellen en smsen Maar SPANNEND meid!!! Zoals je omschrijft klinkt het mij in de oren als vruchtwater!! Zou de kleine er dan toch eindelijk genoeg van hebben?? SQ en Meimamma: Hoop voor jullie dat jullie ook niet te lang meer hoeven!! Denk aan jullie *knuffel* Vagans: Veel plezier bij je ouders! Monika: Net als wat een andere mama al zei (weet zo uit me hoofd niet meer wie ) je kunt zo'n neuspeertje gebruiken. Heb ik gister avond bij Luca ook gebruikt, zn neusje zat helemaal dicht, maar na het gebruik van het peertje, was zn neusje weer vrij. Kon gelijk merken dat hij beter kon ademhalen. Wish: Oh dat is wel een goeie tip van die thee. Mocht Luca krampjes krijgen dan weet ik hoe of wat Stefanie: Bij mij is het net als bij Binna hoor.. Ik geef ook geen bv, ook niet gedaan.. maar mijn borsten lekken ook nog steeds. Niet heel erg ofzo, maar kan nog niet zonder bh slapen. Ego: Heb even heerlijk bij geslapen!! Vriendlief kon gisteravond helaas niet eerder naar huis komen, dus moest het zelf zien te redden tot 23.30u, wat me uiteraard wel gelukt is, maar was wel gebroken/gesloopt. Vanacht heeft Luca lekker doorgeslapen, hij kreeg om 23.00u zn laatste voeding, (175cc, klein vreetzakje) en kwam toen om 05.00u pas weer. Vriendlief heeft hem toen zn flesje gegeven zodat ik lekker verder slapen kon.. en om 10.00u ofzo is vriendlief met Luca boodschappen gaan doen, zodat ik lkkr slapen kon! Heeft me wel even goed gedaan. Hij heeft vanmorgen ook zn werk gebeld dat hij eigenlijk geen avonddienst meer wil draaien tot ik weer de oude ben. Ze deden wel moeilijk, maar vriendlief zei ook: mn gezinnetje gaat voor. Dus die heeft even doorgedramd, en hij heeft het nu zover gekregen dat hij vandaag vrij is, en morgen wel moet werken, maar ipv tot 23.00u tot 18.30u.. dus dan ben ik alleen van 13.30u tot 19.00u alleen. Gelukkig niet zo heel lang. Dus wel super lief dat hij dat geregeld heeft! Luca slaapt weer lekker, ik ga ook weer plat!
Spannend hoor. Bij mij kwam er eerst rustig een straaltje en toen ik in de auto zat kwam het met bakken eruit zeg maar.. Hahhahaha. SUCCES HOPELIJK IS HET VANDAAG ZOVER