Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    o wel de foto op de zijkant

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    wow binna die is echt leuk als je hem verft

Oeps guusje dan zit ik al tegen de grens aan...

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Leuk wiegje zeg!! En hier gaat er af en toe ook 1 echt met kont van links naar rechts, of met voet ineens rare beweging, voelt niet altijd even lkkr ;)

Stefanie: Rustig an doen meid..Hoop dat je je Uk weer voelt!

Aukje: Ja hier ist echt ant rommelen, dus ben benieuwd hoelang ik rommelend door loop ;)
    Inderdaad wel fijn dat je dicht bij het zkh woont, maar hier ist dus ook zo dat vriendlief niet van me zijde mag wijken.. dus zorg dat ik gewoon setje kleding mee heb voor hem, voor het geval dat.

Wish: Wat balen van jullie auto zeg!! Accu is inderdaad duur geintje :(
    En rustig an doen he meid!

Hier beetje teveel gedaan vandaag, of nou ja,.. alleen afwas gedaan, en 2 wasjes opgehangen. maar toch veel harde buiken nu.
    Dus ga zo lkkr rustig an doen.

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja gravid 150 euries;) had ik ook leuke dingen voor kunnen kopen voor de kleine man maar ja tis niet anders...liever dat ie het nu begeeft als dat we op het punt staan naar het zh te gaan met weeen;) positief blijven denken maar

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden!

@ Schoon shirt voor mannetje lief; Dat wou ik hier ook meenemen maar mannetje zei al.. Ohh als ik bloed op mn shirt heb, loop ik wel zonder shirt naar buiten hahaha..
    Maar dat schone shirt gaat mooi in de vluchttas hoor.

@ Stefanie; balen dat je die kleine zo slecht voelt, maar wel fijn dat de angelsound je weer gerust heeft kunnen stellen. Als je wat meer op je gemak bent denk ik dat die kleine ook wel wat drukker wordt.
    Hier is ons meisje de laatste tijd ook enorm rustig, denk dat het de periode wordt waarin je ze minder voelt omdat ze meer ritme krijgen en ‘vaster’ liggen ofzo? Misschien dat dat de oorzaak is.

@ afstand naar zkh; Hier ook maar iets van 5 minuten, maar heb liever dat mannetje niet van mijn zijde wijkt denk ik zo;)

@Wish; Jeetje die rotauto’s! Hoop dat jullie er toch een beetje uitkomen ondanks die extra uitgave nu. Hopen dat de accu nu wel weer een hele tijd mee gaat!
    @ Binna; Ohh wat leuk een schommel wieg! Snap wel dat je die niet kon laten staan.

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ego; Ik vergeet natuurlijk weer helemaal mezelf.. Haha hoezo blond...

Vanmorgen niet zo'n beste start gehad en ook al niet echt geweldig geslapen. Mannetjelief werd om 4 uur wakker met de laptop op schoot en daarna lag hij constant met zijn arm in mn rug te porren grrr..

Daarna keek ik even op de e-mail en kreeg ik een 'niet zo'n fijn mailtje' van 'familie' van de man die mij verwekt heeft..
    Met een hoop verwijten en onwaarheden, dat hakte er flink effe in.. Zal jullie de meeste details besparen maar enkele van jullie zullen nog wel herinneren dat deze zogenaamde familie ons al tijden stalkt en lastigvalt over een paar kasten die ze ooit gegeven hebben en ze terug willen. En dat we ze vorig jaar bij ons in huis hebben genomen etc.. Nou dat kwam nu allemaal effe haarfijn naar boven maar het kwam erop neer; alles was onze schuld en ze hoopten maar dat we ons kindje goed konden verzorgen (met de verwijtende ondertoon van dat verpesten jullie toch..) We verdienen het geluk niet etc.

Nou we waren laaiend en ik zat er flink doorheen (lekker in combi met emoties!)..

@ Effe iets anders; Hier hebben we zojuist de hele woonkamer omgegooid. Het is nu een stukkie beter en fijner en de box staat:D Ballonnen en aluminiumfolie erin en de katten hebben er (nog) niet naar omgekeken. Maar ik vraag me af hoe hoog de plank ligt bij jullie (hoogste hoogte zegmaar)????

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Hoogste stand bij ons is vanaf de grond 52 cm.
    En hier liggen dr ook ballonnen in, maar kropen ze op den duur gewoon onderdoor.. dus hielp weinig meer.
    Nu gewoon goed opletten dat ze er niet in komen (wat ze ook bijna niet doen)

En wat rot zo'n mailtje! Maar niks van ander aantrekken hoor meid!!
    Jullie weten zelf beste hoe of wat!

Wat kleding betreft: Hier gaat voor vriendlief maar 1 setje kleding mee, dus broek en shirt, en sokken en 1 onderbroek.. gewoon voor geval dat we nacht blijven moeten.
    Dus valt nog mee kwa kleding haha.

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wish, balen van de accu, maar idd liever nu dan als het erop aan komt.

Troetel, jeetje hebben die mensen nu echt niets beters te doen tsss. Je mag niet wijzen, kijk eerst eens naar jezelf, maar blijkbaar kunnen ze dat niet.

Binna, leuke wieg! En helemaal onze kleur ;) Ik vind het bijna zonde dat je hem wilt verven/overspuiten.

Hier is de kleine vandaag rustig, maar niet zo extreem rustig als eerder deze week. Ben nog gewoon gerustgesteld nu :)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @monika nou dan heb je mazel want we gaan het denk niet doen omdat ik er gewoon de engerie nu niet voor heb. (maar eigelijk past het hier niet want alles is wit zwart met een hele lichte bruin grijze bank :) )

@troetel jeetje wat kunnen die mensen zeuren. en je dat goed verpesten met zulke stome dingen

@stehanie heb je de kleine vandaag wel weer gevoeld.

@gravid nu je veder weg bent zijn de harde buiken niet zo heel erg meer he. en ook een soort voor bereiding op de bavaling soort van weeen.

ooo ik wil dat de winkels open zijn. de wieg staat nu in de woonkamer we hebben hem schoongemaakt ( hoe er staan er nu twee :D ) en wil nu dan eigelijk ook meteen een matrasje er in en laketje en dekentje en zo ha ha.
    Heb hem al helemaal in me hoofd ga Paars geruiten stof halen en daar dan de sluier van maken en een laketjes en dan een wit of creme dekentje.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Binna, die is echt superrrr! Ziet er nog mooi uit zeg! Mooi wit of zilver maken. Helemaal gaaf! Wat leuk om hem te bekleden met paarse ruitjes! Kan me je shop woede helemaal indenken!
    Je onderschrift valt me nu pas op... wordt de kleine nu echt al op 3600 gram geschat? Volgens mij hadden ze het bij mij vorige week over 1800 gram... Onze baby is door mijn bloeddruk ook wat kleiner enzo, maar dat is gewoon de helft!:(

Stefanie, voel je de kleine ook niet als je een paar uur stil zit of ligt? Sinds mijn verplichte rust heb ik iemand in mijn buik die zijn kans grijpt! Niet te druk om maken hoor, dat is stress en dat voelt de kleine ook. Morgen anders even de vk bellen.

Oeh, Wish, dat zou inderdaad wat zijn… zie het al helemaal voor me… Jij volop je weeën aan het wegpuffen en manlief de ANWB bellen.:D Daarom moet je dus het telefoonnummer van een taxibedrijf klaar hebben liggen! ;)

Troetelbeer, wat ontzettend naar zulke e-mails. Ik snap echt in de wereld niet waarom mensen anderen zoveel pijn willen doen… Sterkte, want zulke berichten zijn niet fijn en zeker niet op deze momenten.
    Een foto van onze box heb ik vanmorgen hier geplaatst. Kun je de hoogte op zien. Als ik het even op moet meten roep je maar. Hier kijken de katten ook niet om naar de box. Bij gebrek aan ballonnen heb ik er gisteravond een kleedje ingelegd waarop ik Mispoes heb gespoten. Ze vinden er niks aan, lopen er langs alsof het lucht is. Fijn!:)

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @guusje ja dat is het gewicht wat ze nu hebben gemeten te groot dus. want normaal is dat gemidelt het geboorte gewicht en aan gezien ze nog tussen de 150- 200 gram per week aan komen wordt ons geboorte gewicht toch wel erg groot. (was Silver ook 4600 gram )

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oeh, Binna, dan produceer jij inderdaad reuzen! Goed dat je het kan bespreken. Ben wel benieuwd wat ze van de week zullen zeggen.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik mag daarom ook niet over tijd. maar hoop eigelijk dat de gyn donderdag al inwendig wil kijken of er al wat gedaan kwam worden. want het wordt nu wel erg zwaar. de computer rekende ook uit van uit het gewicht van ons meisje dat ik toen die dinsdag toen ik 35 weken en 3 dagen was. al 39 weken en 4 dagen was op het einden dus

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje onwijs leuke box zeg! Leuk en lekker dik kleed ook!

Gravid, kan me wel voorstellen dat je baald als je naast door de weeks ook nog een groot deel van de zondag alleen zit... Gefeli met je 36 wk;)

Ik heb er nog helemaal niet bij stil gestaan om voor mn vriend kleding enzo mee te nemen hihihih. Maar daar zal ik ook het een e.e.a. voor klaar leggen;)

Binna ben je lekekr uitgerust vandaag?

Stafanie: Balen van je baal dag. Maar ja die kleintjes zijn niet iedere dag heel fanatiek in aktie;) Misschien steld dat je gerust:D

Vagans balen van je allergie..

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje balen van je verstoorde nachtrust;)

Wish kalmer aan doen is lastig he;) Balen van de auto. Autoos zijn leuke dingen ze moeten het alleen wel doen! Kost ook gelijk weer zon klap geld als er wat mankeerd!

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oei Binna, dat is niet niks... Jullie kindje is gewoon 4 weken verder met de groei... Kan me voorstellen dat je wilt dat ze er naar kijken. Succes! En dan bedoel ik met de zware vracht, maar straks ook bij de gyn.
    We zijn trouwens wel 2 uitersten... ik heb een te kleine baby en jij een te grote!

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Binna schattige wieg! En wat heb je er leuke plannen mee!

Troetel wat een kloot volk! Niet teveel van aantrekken meid!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @guusje zou bijna zeggen wil je een beetje.:)

@meimama hoest met je zelf ?

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Binna: Wat een ontzettend leuk wiegje! Ik zou hem denk ik ook even verven en dan is het echt een topwiegje!! Ben heel benieuwd naar donderdag, de kindjes hebben het heel goed bij jou! Eigenlijk iets te...

Troetel: Leuk zo'n mail. Jammer dat ze het niet laten rusten en erg laag om dan even een opmerking te gaan maken over je aanstaande ouderschap.

Guusje en Wish: Rustig aan meiden, hopelijk gaat jullie bloed druk niet nog hoger!

oh en wish wat balen van de accu! Maar idd beter nu dan over een tijdje, maar toch je kunt het geld zoveel leuker uitgeven.

Gravid: Snap dat het niet altijd even fijn is dat je ook in het weekend vaak alleen bent!!

Ik ben nog even bezig voor wat laatste dingetjes voor het vrijgezellenfeest van zaterdag te regelen. Ben het bijna wel een beetje zat... vrijgezelle moe zullen we maar zeggen. Maar leuk wordt het denk ik wel!

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Met mijzelf gaat het allemaal wel lekker hoor.
    Ik wordt alleen ramgek van mn schouderblad, waar ik nu fysio voor heb. En ik heb sinds een paar dagen last van mn onder rug.

Ik ben nu aan het aftellen wat mn werk betreft. Nog een weekje! Ik heb er ook echt genoeg van.

Heb van het weekend toch mn baby wasjes maar gedaan;)
    Alleen de kleertjes maat 50 en 50/56 en 56. Dan staat dat klaar.
    Overige maatjes was ik later.
    Maar heb wel overzicht gekregen in mn boeltje. Ik heb 4!!! jasjes maat 50/56 en mega veel rompers en badcapes!
    Maar ook zoveel leuke kleertjes!
    Ik heb nog geen wasdroger en mn wasrek hangt helemaal vol! Mede omdat er ook was van onszelf hangt.
    Heb gelukkig een hoop kunnen hangen aan een hangertje.
    Maar wel een aantal kleine dingetjes over de rand vd wasmand moeten hangen hahha

Deel Deze Pagina