Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ binna: Bloed op shirt van manlief, dar had ik niet aan gedacht. En hier ook zon kont draaier ;) En wat een super schattige wieg!

@ Stefanie: hier heb ik ook steeds meer dagen dat ik dr minder voel!

@ Wish: he, das klote ja! Ik weet hoe veel geld auto's kunnen kosten helaas...

@ Troetel: He bah meid wat vervelend! Enige tip die ik je kan geven is het mailtje lekker weggooien! en miss kan je het adres wel laten blokkeren? Hier ligt de plank een cm of 25 naar onder.

@ meimamma: sterkte met je schouderblad en rug.

* bloeddruk: hier juist steeds aan de lage kant.

Hier vanaf 13:00 naar die verjaardag, daar ook gegeten.
    Pff mn rug is nu wel gebroken hoor!
    Hondjes mochten mee alleen de chihuahua die hun hebben en altijd leuk met ze speelt deed nu (na een hele tijd lief spelen) ineens vet lelijk, bijten enzo! duc pulchra gromt wel terug enzo (maar bijt niet) loopt dat kleine ding zelf tegen zn tand op! ja toen had die een sneetje... heb ff gekeken maat het was niet erg gelukkig.
    Beestje wordt iets teveel beschermd dus krijgt een te groot ego...

Nu lekker thuis, vriendlief moet morgen al beginnen! :( maar ze gaan naar de werf dus met een beetje geluk is die met eten thuis!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Binna, kom maar op met die grammetjes!

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hallo allen!!

Zo heb ik even weer 30 pagina's gemist! En teruglezen is echt teveel werk!
    ff alleen ego dan maar want het maagzuur staat me hoog.. Maar dat is dan ok het enige.
    Ik heb echt een super leuk weekend gehad! Zaterdag hebben we in de ochtend een fotoshoot gedaan die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. S'middags zijn we naar de kermis geweest en Chris vond het GEWELDIG! (hij vind het 50 ct bewegende autotje wat buiten bij een winkel staat al eng, hij durft alleen te kijken) Hij was niet uit de draaimolen te trekken!
    s'avonds naar een verjaardag en heb het zowaar tot 12 uur uitgehouden. (en er was iemand die het iets te hard over een babyshower had en tot stilte werd geroepen door manlief omdat het geheim was! haha *danst door de kamer* ik krijg een babyshower ik krijg een babyshower!)

s'ochtens lekker uitgeslapen want we sliepen bij mijn schoonouders en die staan maar al te graag op om met die kleine te spelen.
    om 11 uur lekker naar huis. s'middags nog ff lekker slapen en om half 5 met vrienden en kinderen naar de pizzaria. Om 6 uur weer thuis en lekker op de bank hangen, kleine naar bed om 7 uur. En toen kreeg ik de foto's van de shoot al binnen! Er zitten echt hele mooie bij!
    Al voelde ik me niet helemaal optimaal was dit toch door de omstandigheden een heeerlijk weekend!

Morgen weer een dag alleen met de kleine man. Dus nu op tijd naar bed zodat het lijf rust krijgt en ik morgen nog wat leuks met m kan doen..

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga slapen! Weltrusten en goede nacht! xx

5. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    welterusten meimamma! Morgen zijn we 33 weken!!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ esmee: wat super van je weekend en dat je een babyshower krijgt! :D

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @vagans: ja echt super! Ik heb bij mijn eerste al een shower gehad dus had niet verwacht dat ik die nu weer een ga krijgen! De vorige keer was echt geweldig! Echt een surprise feestje met vriendinnen en heel veel cadeaus en leuke bezigheden! Ik durf te wedden dat mijn beste vriendin er weer achter zit en die is echt helemaal in de wolken omdat ik nu een meisje krijg! Die ging keihard huilen toen ik met ROZE muisjes begon te strooien op de 'verras me met wat het word' beschuit. (ze heeft zelf ook een meisje en vind het echt geweldig! Had ik al GEWELDIG gezegt?:p)
    Ik geloof dat ik ga ratelen en in herhaling val :D
    slaap lekker allemaal!

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Esmee, wat een geweldig weekend heb je gehad en wat geweldig dat je een babyshower krijgt!!! Had ik al gezegd dat ik het geweldig voor je vind?:):p;)

Maar vind het echt heel leuk voor je! Geniet ook morgen van je dagje met je kleine man.

Ladies, ik duik er zo ook in.

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier ook weer paraat. hele dag visite gehad en net eerst effe op de bank tv gekeken. Dame is nog steeds reg rustig maar heb haar al wel 10 keer gevoeld vandaag :D

Guusje; mooi boxkleed hoor, hier precies dezelfde ;)

Binna; ooh wat een plaatje van een wieg, wat voor kleur ga je hem verfen??

Wish; balen van de auto hoor en is je bloeddruk al langer stijgend of vanuit het niets veel hoger?? oohh moet er niet aan denken dat je eutopech krijgt als je naar het ziekenhuis moet. Wij wonen op 20 minuten afstand. Lijkt me ook erg als je in de winter bevalt. Eerst krabben, auto voorverwarmen en die gladheid..

Gravid; hoop voor dat het of ophoudt met rommelen of doorzet (mag wel bij 36 toch??) ,maar niet dat het nog weken doorkwakkelt...Ennu gefeliciteerd met je 36 weken!

Troetel; idd toen ik vanavond rustig op de bank ging zitten en wat ontspande voelde ik haar al meer. jeetje, dat dat verhaal van die kasten nog speelt. Ik heb daar over gelzen toen ik alleen nog maar meelas op het forum. Het waren toch kasten die ze aan je moeder gegeven hadden?? jeetje die mensen moeten echt een leven vinden hoor dat ze nog zo bezig zijn met dat van jullie...ennuh hier staat de box op de hoogste stand en tot mijn verbazing hebben de katten er nog niet naar omgekeken.

Meimamma; hoop dat je fysio nog wat helpt. Lijkt me zwaar bevallen als je nog last hebt van je schouderblad. heerlijk he wassen en op orde brengen. heb hier ook maar een worddocumentje aangelegd om te kijken wat ik al had en hoeveel...zit ook erg ruim in de rompers ;) Ach ja als het warm is zal ze misschien ook gewoon in haar rompertje liggen

Vagans; haha kleine hondjes hebben idd vaak grote echo's, denken soms net dat het rotweilers zijn. Gaan soms tekeer tegen die van ons (55 kilo schoon aan de haak) en die van ons kijkt ze dan aan alsof ze compleet gek is geworden. errug grappig. maar verveled dat ze dan een sneetje heeft van de groeter hond krijgt al snel de schuld.

Esmee; leuk dat je een babyshower krijgt en fijn dat de foto's zo goed gelukt zijn.

Hier gisteren een hoeslaken gekocht bij de action van 180 bij 200 cm dat waterafstotend is...was maar 9,95. Kraakt een stuk minder dan zo'n zeiltje en is gewoon katoen aan de bovenkant. Echt wel handig!! verder niet zo veel intressants te melden. Ga zo nog effe bankhangen en duik dan mijn bedje in. hoop dat ik vanannacht beter slaap (lees dat onze meid wat drukker is 's nachts :) Schijnbaar slaap ik daar beter op..)

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Stefanie, wat fijn dat je de kleine al weer gevoeld hebt! Slaap maar lekker met dat getrappel in je buik!

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Stefanie:bloeddruk was ineens hoger de laatste controle;) Had daarvoor juist lage voor mijn doen

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ja, zoals ik het begrepen kan een plotselinge stijging komen van of je een dagje te druk maken/verkeerd eten of het is een voorbode van zwangerschapsvergiftiging. Een langzame stijging wordt vaak gewoon aan een zwangerschap toegeschreven. Maar als je normaal heel laag bent wat gek dan dat ze je niet een dag later opnieuw meten. misschien morgen ffe langs de huisarts vragen of de assistente effe meet (als je daar uberhaupt behoefte aan hebt)

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik wil ook zo'n hoeslaken!!!:( Maar denk dat weekaanbieding nu om is?

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja maar heb verder geen klachten ofzo..dus zal wel kunnen wachten tot vrijdag toch?

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Volgens mij liggen die hoeslakens er wel tot dat ze op zijn, volgens mij hebben ze die niet standaard op voorraad. In de folder stond alleen een 1 persoon maar in de winkel hadden ze alleen 180 en 140 breed nog liggen. Anders eerst effe een vestiging bellen.

Ennu als je geen klachten hebt zou ik me niet te druk maken en lekker wachten tot vrijdag. Ik zit vanwege zorgen van de artsen ook in zo'n medisch gedoe en ik heb nu maar besloten dat zolang ik me goed voel en een goed gevoel over mijn buik heb het vast ook goed gaat!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja volgens mij kun je best op je eigen gevoel vertrouwen hoor.Goed idee..ik ga via de action site ff mailen over die hoeslakens

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    veel succes, hoop dat ze snel reageren en anders kan ik hier nog altijd wel voor je kijken (waren er nog 2 ;)). Is echt wel super handig. Ik werkte eerder op een jeugdinternaat en daar hadden we deze dingen ook om het matras. Echt wel een stuk beter dan een zeiltje. Wij leggen hem nog onder de molton en een dun dekmtrasje. Die zijn allebei wasbaar. Nou dan geloof ik niet dat ik er een seconde slaap op zal verliezen :D
    En over slaap gesproken..ik ga hier mijn bedje opzoeken. Tot morgen!!

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik lees net dat de filialen niet telefonisch bereikbaar zijn,dat er niks nabesteld kan worden en dat alleen medewerkers van het filiaal je kunnen helpen pfffffffff slechte service

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ok, lig bijna in mijn bedje :p. Als je ze morgen zelf niet kan vinden wil ik hier wel effe kijken en stuur ik hem wel op. Goede nachtrust boven alles zeg maar. Stomme service zeg (of beter gebrek aan)!!

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dat is lief van je Stefanie,zal morgen eerst ff zelf gaan kijken of ze hem hebben,wil wel de 2 persoons. Slaap lekker!!!

Deel Deze Pagina