Esmee wij zijn vandaag beide 33 weken zwanger!!!!!!! En wat onwijs leuk dat je een babyshower krijgt!! Goodmorning meiden! Hier lekekr geslapen aleen had ik nog wel even willen blijven liggen Hoef pas om 12 uur te werken. Maar ja mn maag knorde van de honger. Als ik nu weer terug ga in bed ben ik strakjes te duf. Dus ik ga vanmiddag nog maar even tukken. De laatste maandag dat ik moet werken tot voor mn verlof! Aftellen geblazen! Ik heb ook geen donder zin meer!
Bnna hier schijnt het nog een beetje te kunnen gaan regenen vandaag hoorde ik net op de radio, afwachten dus maar Vanaf donderdag totaan het weekend schijjnt het erg mooi te worden... En weer lekker warm. Hier had mn vriend zaterdag een deel van de tegels in de tuin geschrobt daar zat nogal groene-aanslag op en die zijn nu heel erg moooi schoon geworden. Dus daar kunnen we dan weer van genieten Mannelijke nesteldrang hihihi
Goedemorgen meiden!! Wat is er weer veel gekletst van het weekend @ Binna: wat een ontzettend leuk wiegje! @ troetel: vervelend dat die kasten Issue weer naar boven komt!! @ esmee/meimamma: gefeliciteerd met jullie 33 weken!! Nog maar eventjes!!! Verder hier ook weer een nieuwe week Alweer 35 weken zwanger, het gaat nu echt opschieten. 9 april nog (officieel) 1 maand woehoeeeee Nou ga weer terug m'n bed in want m'n vriend is grieperig en ben zelf ook niet zo lekker! Tot vanmiddag xxx
Lilo: Beterschap voor jou en je mannetje! Lilo, Esmee, Meimamma: Gefeliciteerd met jullie nieuwe weekje! Meimamma: Echt aftellen dus nu! Succes met werken vandaag! Weer: Hier bewolkt, maar blijft droog.. ik heb de was buiten ben benieuwd of het een beetje droog wordt! En over de voorspelling van het weekend wordt ik echt blij! Ik heb vrijdag een trouwerij en zaterdag een vrijgezellenfeest zou super zijn als de weergoden ons goed gezind zijn. Stefanie: Die hoeslakens van de Action zijn erg fijn. Helaas passen ze hier niet... dus moet wel aan de slag met zeiltje. Ik heb ook vaak dat ik de beeb beter voel als ik me er even voor ontspan, gelukkig al weer een paar keer gevoeld! Esmee: Wat leuk een babyshower, wel jammer dat het niet meer geheim is! Hier is L. even naar de gastouder tot 12 uur en dus ga ik even de keukenkastjes uitsoppen, ben vorige week al begonnen met de keuken nu maar even afmaken! Groetjes!
Aukje alvast veel plezier voor komend weekend. Vrijdag een trouwerij en zaterdag vrijgezellenfeest. Ik denk dat je blij zal zijn als het zondag is
Goedemorgen allemaal, Esmee, lilo en meimamma; alweer een weekje verder!! Grr hier zeker kou gevat, last van mjijn keel maar nog geen verstopte neus. wat voor hoestdrank mag je wel hebben??
Ik had vorig jaar een hoestdrank van VSM, Tussistin. De rest mocht ik niet hebben ivm de zwangerschap.
Goede morgen allemaal! Iedereen die weer aan het werk mag; succes! En geniet er ook nog even van. Lilo, Esmee en Meimamma, gefeliciteerd met weer een nieuwe week! Hier geen plannen vandaag... mag ik ook niet hebben. Tot 15.00 uur moet ik mijn gemak houden. Ben benieuwd of het de bloeddruk omlaag brengt...
Ja inderdaad. Mag gelijk weer urine meenemen... Als de bloeddruk weer boven de 90 is gaan ze me weer lekprikken. Ik heb al 2 mooie blauwe plekken van vorige week, dus een derde kan er ook nog wel bij. Als het nu weer niks is, ga ik vragen of ik terug mag naar mijn verloskundige. Zal wel niet mogen, maar vragen staat vrij.
Hoop echt voor je dat ie onder de 90 is...zou lekker zijn als je de laatste weekjes nog ff kan genieten en terug naar je vk zou helemaal mooi zijn!! Maar denk toch dat ze je onder controle willen houden
Guusje ik hoop heel hard voor jou dat je bloeddruk lager is, duim duim duim. Hier nu een te hoge bloeddruk... Zweetparels gutsen me van het hoofd, fout fout fout!!! Denk ik ga eventjes stofzuigen en de meubels afnemen met pledge meubelspray.. Nou ik ehb ieder hoekje en kiertje afgestoft met dat spul, toen beneden de ramen binnen en aan de achterkant ook buiten gezeemd. Nu druipt het zweet me echt langs mn nek!! Warm!!! Dus nu ffies een half uurtje uitzweten en dan douchen en dan ff 2 uurtjes werken.... *zucht* Eigenlijk wil ik vanmiddag mn keuken en toilet ook nog even soppen (eigenwijsje i know) En morgen ben ik vrij, dan moet ik om 8.30 al bij de fysio zijn, dan had ik in mn hoofd daarna even wat aan mn bovenboel te gaan doen... Klein vlaagje nesteldrang
@ esmee: nou super leuk toch! mag je best over ratelen hoor! En gefeliciteerd met je 33 weken! @ stefanie: haha ja het is echt een chihuahua kwaaltje natuurlijk. Gelukkig zaten er meer mensen met verstand bij die meteen zeide dat het NIET pulchra zn schuld was, die verdedigde zichzelf alleen (die kleintjes kunnen ook hard bijten!) @ Binna: hier nog niet echt lekker, erg bewolkt @ Meimamma: Gefeliciteerd met je 33 weken! enne doe je wel rustig aan meid!!! @ Lilo: gefeliciteerd met je 35 weken! En beterschap voor beide! @ GuusjeB: Suc6! ik hoop dat alles goed is en ze je niet hoeven lek te prikken! Iedereen goede morgen. Hier niet al te goed geslapen, veel last van niezen en een dichte neus. Vriendlief moest om half 6 al weg met de kappotte auto zonder remmen... vond het helemaal geen fijn idee! Maja als hij op de fiets met de waterbus zou gaan zou die te laat komen (die gaat pas om kwart voor 7) en dan had die er al moeten zijn. Hij smste toen die er was en belde later nog dat hij de rest van de week wel op de fiets mag en later mag komen! Vanavond weet die nog niet of die naar huis kan dus ik eet bij pap&mam en dan hopelijk is hij de rest van de week elke aaf thuis. maar das dus nog ni zeker. Het weer ziet er hier helemaal niet zo lekker uit! Ik wilde ff naar mn ouders wandelen maar dan moet het niet ineens gaan regenen ofzo! ik hoop dat het nog op klaart, iedereen een fijne dag!
Dat is idd geen fijn idee met die auto Vagans. Gelukkig mag ie de rest vd week op de fiets. Hier was het treurig vanmorgen buiten. Maar het zonnetje komt er nu zachtjes aan door Heb ik toch nog eer van mn schone ramen ahhaha. Nu net ook de roosters van mn afzuigkap ff in een sopje gezet. Kan dat mooi een poosje staan tot ik weer thuis kom vanmiddag. Grrr hoezo nesteldrang!!