Ow ik had trouwens toen ik wakker werd het gevoel alsof ik paard had gereden. Beetje spierpijn achtig gevoel boven in mn bovenbenen net onder de onderbroeklijn, snappu??
Hey meiden nou de wieg branden toch qua wel verfen omdat dat het totaal niet onze kleur is. en heb hem dus vandaag Zilver gespoten. en hij is zo gaaf geworden. morgen ga ik stof halen en dan met me moeder de sluier en een lakentje maken. en dan woensdag op de markt een matrasje laten maken en donderdag bij de baby dump een dekentje halen. twijfel alleen nog tussen wit of paars dekentje. ben helemaal happy. de ander wieg staat nu naast me bed en deze in de woonkamer. @meimama o meis doe je wel rustig. en ik zie me zelf wel in jou terug hoor. ik had de eerst keer ook nergens last van @gravid wat een moppieee en wat leuk dat ie al haar heeft @vangas o meis wat balen da tje vriend ze baas zo doet. en helemaal voor jou @Lilo gelukkig maar dat je hoofdpijn weg is. @Sanny oei meis doe je wel rustig al is het wel lekker dat nu bijna alles klaar is @Monika sorry zei dat we de wieg niet gingen schildere toch wel gedaan. wat fijn datje lekker met je vriend schoongemaakt hebt @stampertje oei twee onstoken ogen balen zeg. schoon maken met gekookt water he. maar dat weet je vast wel @stephanie wat fijn da tje klein nu weer lekker beweegt @troetel oei meis wel goed al wat oeven a voor weenen hoop alleen dat je ze neit heel lang gaat houden @Gravid oei ik snap je broertje wel. is voor hem ook spannend. @guusje hoe was het in het ziekenhuis sorry als ik je vergeten bent doe het niet bewust maar heb het dit keer uit me hoofdgedaan
Gaaf hoor Binna van die wieg. En zilver is ook wel een hele gave kleur voor zon wieg. ZIlver met paars is ook wel erg mooiii! Ben benieuwd naar de foto!
@Binna: PAARSSSSS,ik ben helemaal gek van paars dus ik zou het wel weten @Guusje:Hoe was je bloeddruk meid? Ben zo benieuwd...zit al de hele middag te duimen voor je!!
effe echo meiden; keelpijn slaat om naar een griepje. Ondertussen ook volle neus en gewoon kapot. In plats van rustig aan heb ik vanmiddag teveel gedaan. moest naar cesartherapie voor mijn bekken dus meteen naar hema, kruyidvat, trendhopper geweest. Was niet zo handig en ben nu kapot Heb de hoestdrank van VSM genomen, was de enige bij de kruidvat die mocht. Voor de rest lekker veel activiteit vandaag. Binna; ben benieuwd naar foto's van het resultaat Sanny; pas je wel op jezelf?? Wel heerlijk als je hulp krijgt bij zo'n grote beurt van je huis.. Guusje, hoe ist gegaan?? Dames ga zo de bank opzoeken. Waarschijnlijk tot morgen
Superleuk binna!!! Het kan mij niet paars genoeg hoor hahaha...ik ben wit ledikantje met wit/paars hemeltje EN paars dekentje
Mijn hemel wat gaan jullie snel.... Heb even een paar dagen niet kunnen reageren want we hadden geen internet meer. Afgelopen vrijdag kwamen ze van KPN het glasvezel aansluiten dus we zijn weer online.... Hier gaat het zo zo.... heb het erg zwaar momenteel, veel harde buiken en erg veel maagzuur, erg gaat een fles antagel per week door momenteel. Een stukje lopen gaat al bijna niet meer omdat ik dan het gevoel heb voorover te kukkelen. Zo bol ben ik nog niet eens maar pfffff Vorige week nog 3x op een dag naar het ziekenhuis geweest om mijn HB en Glucose na te laten kijken. Heb vaak last van watergolfjes voor de ogen en dan valt mijn halve zicht weg. Morgen even bellen voor de uitslag. Heb trouwens nog niet weer urine in hoeven leveren bij de VK is dat normaal???
Binna hij is echt supergaaf! Mummie denk dat het wel normaal is dat je verder geen urine in hebt hoeven leveren bij de vk. Hier alleen de eerste 2x gedaan verders niet.
@binna, ik vind het toch erg zonde van de originele kleur, maar ach, je moet doen wat je zelf leuk vind
@ esmee: Lijkt me HEERLIJK een poetshulp!!! @ troetel: wat vervelend van die krampen zeg! zekr ff tegen de VK zeggen hoor!!! @ gravid: etterbal vriendjes zijn de leukste! Hier printen we de kaartjes zelf en de enveloppen vind ik totaal niet belangrijk dus dat worden gewoon de standaard goedkoopste enveloppe die ik dus van tevoren al kan schrijven En ik hoop voor je broertje dat hij de kleine wel kan zien ja! En wat een mooie echo! Ik heb ook heel beniewd of de kleine een lekkere bos haar heeft net als dr mama @ meimamma: super dat je je zo goed voelt! @ Monika: Ja hier is mn vriend wel een beetje teleurgesteld dat ik geen nesteldrang heb volgens mij hahaha @ Sanny: Rustig aan doen hoor meid! Het hoeft niet in 1 dag klaar he! @ Binna: Ik vind dat je nog veel weet uit je hoofd!!! Enne ik zou voor paars gaan! (of beide natuurlijk) en wat is die verder mooi geworden! @ Stefanie: Beterschap! @ Mummie: Leuk dat je er weer bent, wat rot dat je het zo zwaar hebt! Sterkte! * baby kleertjes wassen: Hier nog niks gewassen * krampen: Hier een soort blaasontstekingsgevoel (vorige week nog laten testen maar heb t niet) en een drukkend gevoel in mn vagina, alsof ik constant aan het persen ben wat ik niet ben... hij zit ook echt op slot zeg maar. Hier weer thuis, vriendlief is onderweg. Ik moest zowiezo morgen maar bij mn ouders eten vertelde die want hij hoeft dan niet tot 22:00 door maar wist ook nog niet hoe laat het ging worden, echt he... met schippers kun je gewoon NOOIT afspraken maken, het verandert per minuut! haha Verder nog steeds last van jeuk ogen en niezen, en de kleine meid vind niezen niet zo leuk volgens mij...
Hé ladies, vanmiddag voor groei-echo geweest ivm zwangerschapsdiabetes. Het voorlopen van anderhalve week geleden is mogelijk een groeispurtje geweest, want mevrouw lag nu weer mooi op schema (geschat nu op 3000 gram). Ook geen vergrote hoeveelheid vruchtwater, dus zolang er geen insuline hoeft worden gespoten en de Frauenartzt geen "rare" dingen opmerkt, mag ik mooi blijven doorlopen tot eind april. Ben ik de 27e nog niet bevallen, dan moet ik me melden bij de gyn. Gaat hij echo maken, inwendig onderzoek doen ivm evt verwerking baarmoedermond en/of evt ontsluiting. En dan wordt direct een datum geprikt voor inleiden. Ivm de suiker mag ik niet heel ver "overlopen" dus ik verwacht dat wij uiterlijk in de eerste week van mei onze frummel mogen verwelkomen. @las iets over ontstoken ogen: balen zeg. Goed "uitsoppen" met afgekoeld gekookt water. @alle drukke dames... rustig aan doen hè... we zijn allemaal voorbij de 30 weken.... @binna: hij is mooi geworden zeg... maar ik zou geloof ik ook voor t paarse dekentje gaan.
@ marjan: super dat ze goed op schema lag! @ lilo: weltrusten Hier is vriendlief thuis, ik heb nog steeds jeukende ogen en een snothoofd...
Marjan mooi dat de kleine op groei ligt Vagans sterkte met je allergie Weltrusten meiden ik ga ook mn bed op zoeken... Trusten xx
Hoi Meiden! Morgen reageer ik weer even uitgebreider, maar ik zo op bed... Heb vandaag iets teveel gedaan, ik was bezig met het keukenkastje soppen toen ik een theeglas liet vallen, niet in 100 stukken maar in 1000! Op het speelkleed en tussen het speelgoed van L. Dus dat het ik eerst maar schoongemaakt, en opgeruimd, tjees wat een werk! Dus vanavond de keuken maar afgemaakt. Maar ik heb alles straks voor de 37 weken van mijn to do lijstje afgerond! Toch een heel fijn gevoel, hoef ik het alleen maar bij te houden. Even in het kort wat ik nog weet: Marjan: Fijn dat de echo goed was! Binna: Leuk die wieg! Kwaaltjes: Hier weinig last, alleen is het slapen soms wat minder, maar ik maak ook goede nachten dus dat is nog niet slopend. En ik heb in tijdens geen harde buiken meer gehad, geen krampjes geen indalings weeen of wat dan ook. Goede zwangerschap dus! Voor alle meiden die er wel even doorheen zitten/ moeilijk hebben een dikke knuffel! Oh en voor de meiden die geen nesteldrang hebben: Ik ben jaloers!!