Goeimorgen meiden Iedereen lekker geslapen ?? Ik wel redelijk alleen erg vroeg wakker van een zere buik Maar kwam toen ook tot het besef dat ik nog niet geplast had de hele nacht
ja goedemorgen! GuusjeB: WAAR BEN JE?! hoe was het? Binna: WAUW wat een gave wieg en hier ook paars RULES! Wat een mooie kleur! Heb net een feed 'n Sleep en KidzImpulz gekocht (hoes voor om het voedingskussen zodat het een 'zitzak' word) in het... paarst geruit! Echt helemaal in luv Vandaag voor het eerst naar de klinisch VK. Ben benieuwd of deze iets minder medisch zijn dan de gyn. Ik ga aankleden en die kleine wegbrengen.. Lekker rustig werkdagje!
Goedemorgen, Ben hier helemaal brak. Ik was om het uur wakker en alles doet pijn. Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd. Marjan; wat mooi dat de kleine op de curve ligt, scheelt vast een hoop stress de laatste weken. Binna; zou waarschijnlijk wit en paars doen
Goedemorgen dames! Ik heb gewoon van 23.00 uur tot 8.00 uur geslapen! Heerlijk zo'n nacht! L. heeft vanochtend een tophumeur hopelijk blijft het zo, gistermiddag was ze zo'n draak! Guusje: Ik ben ook benieuwd, hoe is het meid?? Hopelijk ben je gewoon thuis! Esmee, en Stefanie: Veel succes bij jullie gyn/VK bezoekjes! Binna: Ik ben heel benieuwd naar een foto van de wieg wanneer hij klaar is!
Goede morgen! Inderdaad daar ben ik weer! Lief dat jullie zo meeleven. Het was gisteren ook weer kantje boord... Na het ziekenhuis (wat erg lang duurde) snel eten, toen naar yoga en slapen... ben nu dus pas weer online. Gisteren urine afgegeven en bloeddruk laten meten (140/90). Een half weekend complete rust maakt dus geen zier uit! Er werden eiwitten in mijn urine gevonden en dan zegt het protocol; 24 uurs opname.:x Ik vroeg me al af of dit iedere week zo zou zijn... Lekker idee met nog 6-8 weken te gaan. Maar de gynaecoloog vroeg welke plas het was (begin - midden - eind). Omdat het de beginplas was kan er eiwit inzitten van de afscheiding (lekker verhaal op de vroege morgen of niet?!). Ik moest dus ter plekke weer urine inleveren, weer bloed laten prikken. Ook werd er een echo gemaakt om het vruchtwater en de doorbloeding van de navelstreng te controleren. Daarnaast nog een ECG gehad en alles was goed! Nou ja, vruchtwater is gewoon nog steeds te weinig, maar hartje van de kleine deed het prima en er zaten nu ook geen eiwitten in mijn urine. En aan mijn bloed konden ze zien dat er nog geen organen bij mij waren aangetast (nieren/lever). Na een paar uur kon ik dus opgelucht het ziekenhuis verlaten. Al met al heeft het me wel weer een opname bespaard! Ik heel duidelijk aan de arts gevraagd wat ik wel en niet mag doen. Ik mag eigenlijk alles, behalve grote klussen, zoals een babykamertje schilderen of een dag shoppen. Wel iedere middag minstens een uurtje plat en dan het liefst op mijn zij i.v.m. de doorbloeding van de placenta. Ik heb vannacht heerlijk geslapen en dat komt denk ik ook door de last die nu van me afgevallen is. Ik mag weer wat doen!!!! Iedere week krijgen we nu trouwens wel een echo. Om de week een groeiecho en iedere week een echo voor het vruchtwater en de navelstreng. Bedankt dat jullie zo meeleven! Is fijn om terug te lezen. Stampertje, wat balen van je ogen! Ik hoop voor je dat het met een week over is en je nog even een afsluitend werkweekje kan hebben. Beterschap! Gravid, ik hoop voor je dat de bevalling niet meer heel lang op zich laat wachten. Je loopt al zon tijd aan te modderen wel verstandig dat je jezelf er niet te veel op focust! Blijf bewegen; dat stimuleert de baarmoeder. Ik moet ook maar weer eens aan de slag met die adresetiketten; hoop dat het bij jou gaat lukken. Oei, 10 mei broertje weg ik hoop dat hij jullie ventje nog kan zien! Wat een mooie echo! Fijn dat het er allemaal goed uitziet! Troetelbeer, jij bent ook al lekker aan het rommelen wat vervelend zeg! Ik hoop dat je de familiestress een beetje van je af kan zetten en dat ook je buik zich rustig houdt. Monika, had mijn man ook maar die nesteldrang . Die is alleen maar bezorgd dat ik teveel doe Nou ja, is ook wel weer lief! Sanny, verlof is er om het iets rustiger aan te doen, niet om je juist nog drukker te maken! Meimamma, jij hebt het allemaal al goed op orde! Zelfs de enveloppen al in huis! Wij hebben van het weekend pas besloten welk kaartje het gaat worden en die wil ik vandaag gaan bestellen. Binna, wat knap dat jij zoveel uit je hoofd kan reageren op iedereen! Mij lukt dat echt niet Gaaf dat de wieg nu zilver is. Ik vind hem echt helemaal GEWELDIG!!!! Zal echt leuk zijn met paars. Mummie, wat balen dat de zwangerschap nu zo tegenvalt! Wel fijn hè die Antagel. Ik hoop voor je op een goede uitslag! Hopmarjanneke, wat fijn dat je gewoon weet dat begin mei de kleine er is!
Goedemorgen!! @Guusje;Fijn dat alles goed was!!!! Iig geen ziekenhuisopname!!! Heeft het duimen toch geholpen Goed dat je elke week een echo krijgt,kunnen ze het goed in de gaten houden. @Aukje:Heerlijk zeg zo'n nacht!!Kan een mens echt van bijkomen he. @Stefanie:Jij helaas wat minder geslapenVervelend dat je zoveel pijn hebt zeg! Succes bij de gyn vanmiddag Hier redelijk geslapen...wel paar keer wakker natuurlijk door het plassen maar ja dat hoort erbij.Vandaag proberen beetje huishoudelijke klusjes te doen en vanmiddag komt mn zusje ff de spulletjes bewonderen
Goedemorgen meiden, @Troetelbeer...je kleintje moet eigenlijk nog even blijven zitten hoor!! Vindt je het niet heel spannend als het al af en toe zo om de zoveel minuten komt? @Gravid, wat lief dat je broertje er zo mee bezig is! Wat een lieve echo! En super dat jullie kereltje al helemaal goed ligt! Lijkt me zo een gek idee dat dit idd de laatste keer was dat je hem in je buik zag!! @Meimama, vandaag lekker je vrije dag?! Geniet ervan @Vagans, wat fijn dat het beter met je voet gaat! En gezellig zondag een feestje van oma!! @Binna, Wauw...wat een super mooi wiegje meid!! Heel mooi!!! Fijn dat je lekker een nachtje hebt doorgeslapen! @Stefanie, hoe gaat het nu meid??? Voel je je wat beter vandaag? @Marjan, wat fijn dat het goed gaat met je meisje en ze mooi op schema loopt!!! @Aukje... fijn dat je ook zo lekker hebt kunnen slapen, en hoop voor je dat L haar humeurtje houdt . @Guusje..wat een dag zo meid, wel fijn dat je niet hoefde te blijven!! Idd wel fijn om te weten dat je wel iets mag, maar wel rustig aan dus!!! @Wish succes met de huishouding @hier...vannacht om half2 en half 4 wakker...dan zitten alle 2 mijn ogen helemaal vast geplakt... Moet dus op de tast naar de badkamer en kan daar mijn ogen open maken!! Wel iets minder pijn aan mijn ogen... dus hoop dat het aan de beterende hand is!! Vandaag ook maar wat aan het huis doen!!! Liefs
@ aukje: jeetje, glas in 1000 stukjes is zooooo vervelend! @ wish: 3 plasbeurten... @ binna: oe, jaloers! ik kon er weer 3 x uit vanacht... @ esmee: suc6 bij de VK @ stefanie: suc6 bij de Gyn @ Guusje: Fijn dat alles toch nog goed was! Houden zo! @ Stampertje: suc6 met je ogen, die van mij branden mn kop uit maar dichtgeplakte ogen lijkt mij ook niks! Hier redelijk geslapen, vriendlief had de honden mee op bed genomen en lag er zooo lief mee te knuffelen dat ik het niet meer kon om ze de bench in te sturen... Wel een aantal keer wakker geweest, normaal snachts komen mn allergie oogjes wel wat tot rust maar nu niet helaas, en dat niezen he, krijg je spierpijn van! Ik hoopte dat het vandaag minder zou zijn omdat het weer minder is, maar helaas. Miss als er is een lekkere stevige regenbui valt! vriendlief moet helaas toc met de auto naar de werf, de waterbus gaat op zn laatst 18:08 terug en dat vind zijn baas te vroeg :x Dus vanavond maar weer bij mn ouders eten want hij weet nog niet hoe laat die thuis kan zijn... Hier vandaag maar weer wat poetsen en stoffen, pulchra netjes kammen en verder zie ik het wel weer fijne dag meiden!
Volgens mij komt het met die regen wel goed vandaag Vagans.Hopelijk heb je dan wat minder last van je allergie
Goedemorgen meiden! Hier alweer lekker in de week maar ben er alweer klaar mee voor vandaag Verstandig he hihiih Vanmorgen eerst fysio gehad, mn schouderblad is lekker losgemasseerd lekkere start van de dag. Toen hier thuis de vaatwasser uitgepakt en toen zon schoonmaakflesje erin en laten draaien. Boven de wasmachine op het warmste program met soda laten draaien, zijn die 2 machines ook weer eens doorgespoeld. Mn toilet en badkamer schoongemaakt. Babywasje opgeruimd en paar dingetjes in de kast gestopt. En de kinderwagen opgemaakt. En nu kap ik dr lekker mee voor vandaag. Ik ga zo ff bij mn oma op de klep.
Misschien domme vraag hoor maar waar gooi je die soda in meimamma? ik was altijd met bolletje dus heb geen idee waar de soda in moet.In het grootste vakje denk ik? Lekker dat jij de kinderwagen al hebt...wij gaan hem eind april ophalen
Ik doe de soda idd in het grootste vakje, bij ons is dat de middelste Normaal was ik ook met een bolletje Ik heb de kinderwagen van mn zusje dus die staat hier al een poosje hhi. Maar ik had een dekentje en lakentje gekocht met het idee voor in het ledikant, blijkt het dus voor een wieg te zijn, dus nu heb ik de kinderwagen e maar mee opgemaakt Wit met paars Zo ik hoor dat mn wasmachine is uitegdraaid, dus ik ga m eens uitzetten en naar mn omaatje toe! Tot laters!
Oke ga ik ook eens doen dan met soda...kan nooit kwaad. Hier turquoise dekentje voor in kinderwagen EN een paarse
Zo en nu ff lekker 3 warme broodjes met roomboter en kaas eten daar ben ik helemaal verslaafd aan hahaha
Goedemorgen meiden! @ Gravid; Wat fijn dat de echo goed was en jullie kleine man zo goed klaar ligt al! Klaar voor de start af hihi. En een mooi gewicht al inderdaad. @ Sanny; Rustig aan he meid. Wat lief dat je mams & schoonmams zijn komen helpen in huis. @ Meimamma; Dat pijnlijke gevoel, spierpijn achtig.. Herken ik wel! Dat gevoel had ik ook wel eens lichtelijk tijdens menstruatie, alsof ik helemaal leeg liep haha. Denk dat het nu te maken heeft met indalen. Een van de andere meiden enig idee? @ Binna; Heb de wieg gezien op hyves, prachtig geworden zeg Enne denk dat paars wel heel mooi staat bij zilver @ Stefanie; Doe je rustig aan meid? @ Mummie; Welkom terug! Lekker rustig aan doen meid. Enne urine inleveren heb ik nog geen een keer (vanuit routine) moeten doen bij VK! Enkel toen er het vermoeden bestond op blaasontsteking door klachten die ik zelf aangaf. Hoop dat de uitslag van je HB en glucose in orde is @ Marjan; Fijn dat de groei-echo in orde was en dat je nu al veel duidelijkheid hebt over wanneer frummel komt. Lijkt me toch een fijn gevoel! @ Guusje; Fijn dat je lekker terug naar huis mocht, dat is toch wat fijner dat wanneer je moet blijven. Rustig aan he meid en niet teveel hooi op je vork nemen! @ Stampertje; Ja ik weet dondersgoed dat de kleine meid nog lang moet blijven zitten. Ze mag ook helemaal nog niet komen haha. Papa in spé moet de badkamer nog afmaken en mama wil minstens 1 keer in het nieuwe bad vóór de bevalling+ we hebben nog een beste to-do-list! Ik vind het inderdaad wel spannend (tussen het auw roepen door vloog de angst me ook wel effe aan. ).. Maar zal het gewoon weer aankaarten bij de VK (heb nu een lievere VK) maar degene toen met die blaasontsteking zei dat als er geen infecties e.d. waren gevonden ik gewoon de pech had van veel pijn. Dus ja! Balen van je ogen dat je er zon last van hebt. Wel voorzichtig met een warm washandje of wat afgekoeld gekookt water je ogen openmaken he meid! En rustig aan @ Vagans; Volgens mij komt die regen wel goed vandaag (hier wel in ieder geval!). En wat je vriend betreft; echt te gek voor woorden hoor als de auto kapot is, is hij toch gewoon kapot. Verdorie wat een raar gedoe! Ze mogen op zijn werk maar blij zijn dat hij nog komt, beter te laat aanwezig en te vroeg weg dan dat hij helemaal niet kan komen! @ soda in de wasmachine; Ik gooi gewoon een hand in de trommel zelf, werkt ook prima @ ego; Hier kom ik volgens mij echt slaap tekort. Wilde om 9:00 opstaan maar viel tijdens het opstaan gewoon weer in slaap en schrok om 10:15 wakker. Daarna effe ontbijtje gedaan en met mijn moeder gebeld. Gisteren heeft de e-mail ellende nog een extra aanvulling gekregen. Ik had ze niet ontvangen omdat ze bij mij op spam staan maar mijn moeder daar cc-en ze hem expres aan om haar ook effe te steken ofzo. Dus mijn moeder belde overstuur op. Vriendlief dus in de prullenbak gekeken (daar gaan de mails bij ons automatisch naartoe bij filtering). En het was een best heftig mailtje, ik heb m zelf niet gelezen maar hij heeft me kort verteld waar het over ging Nou mijn moeder helemaal naar beneden gehaald door zaadje (wat een vader moet voorstellen). En het was schandalig dat hij niet op de hoogte was gesteld dat hij opa wordt. En ik palmde mijn broertje in om geen contact met die fam. Op te zoeken.. En mijn moeder had mij & broer helemaal verkloot tot onbeschofte en respectloze kinderen. En hij zou het ons nooit vergeven dat we ze op straat hebben gezet.. Nou ik heb de afgelopen dagen geleerd om het flink van me af te zetten, maar ik wilde toch ook mijn moeder geruststellen. Echt waar elke keer als ze uit haar werk komt heeft ze 10 verwijtende e-mails van die familie.. Gek dat ze haar eerst 10 maanden doodzwijgen en dan ineens haar e-mailadres weten en idem dito wat betreft ons.. Ik zou zo graag met iets op zaadje en zijn familie afrijden om ze wat aan te doen he.. Maar ik schiet er niks mee op. Het is gewoon te erg voor woorden dat ze hun eigen leugens gaan geloven! Ze zijn hier toendertijd zelf vertrokken (wij kwamen thuis van boodschappen en hadden daar ruzie gehad met hun & ik ging de trap op om te praten met het lood in mn schoenen.. en toen kwamen er tientallen koffers de trap af geschoven..) Nou in de staat waarin ik nu ben mag bij BLIJ zijn dat ze niet op straat zijn gezet. Dan had de auto niet meer gereden en had de gemeente kunnen komen voor opruimwerkzaamheden echt waar. Dan was er niks heel naar buiten gegaan!! En over mijn broer; echt lachwekkend die heb ik met mijn verjaardag voor het laatst gezien (begin december!) en vorige maand voor het laatst gesproken (en dat ging over iets heel anders, we praten nooit over zaadje).. Maargoed meiden, genoeg ego Wil jullie er ook niet teveel mee belasten.. Maar wou het gewoon even kwijt, het staat me best hoog dat mensen zo kunnen zijn. Ben je dan volwassen? Ik ga eens effe lekker met Toby wandelen en straks komt mijn moeder langs. Ze is nu het pupje van mijn broer wegbrengen want daar heeft ze een huisje voor Liefs
Oh, Troetel, wat een ellende allemaal! Onbegrijpelijk gewoon... heel veel sterkte. Ik vind het knap dat je het een beetje van je af kan zetten. Goed dat je even lekker gaat wandelen, want dat ruimt ook vaak op in je hoofd. Knuffel!
Wat een toestand zeg Troetel! Dat mensen nog zolang haatdragend kunnen zijn tegenover mensen waar je ooit van gehouden hebt.Tenminste ik ga ervan uit dat dat zich allemaal jaren geleden af heeft gespeeld?.Ook sneu voor je moeder om elke keer weer die verwijten te krijgen pfff