Jeetje Troetel, wat een heftig verhaal!!! Vind het knap van je dat je er zo mee om gaat!!! Dikke knuff!
Goedemiddag meiden.... Pfff mijn ogen staan echt nog maar half open en heb het gevoel dat er een bulldozer over me heen is gereden dus ik reageer even ego hoor! Vandaag lekker vrij dus heb de 1e wasmachine al aan gezet. Vanmiddag weer even wc en douche soppen en stofzuiger door het huis halen. Dan vind ik het wel weer heilig. Vriendlief en ik hebben gisteren boodschappen gedaan (doen we altijd samen) en toen heeft hij een zak paaseitjes er bij gegooid... dus nu staat er een schaal met paaseitjes op tafel.... erg verleidelijk.... Liefs
ha meiden Troetel: Wat rot zeg.. snap niet dat mensen het leven van een ander zo proberen te verzieken. Super dat je het van je af kunt zetten!! En inderdaad, onze man ligt klaar voor de start.. hopelijk blijft hij niet al te lang meer zitten Meimamma: Alweer druk geweest dus veel plezier bij je oma! Binna: Wat leuk gelukt zeg, de wieg!! Guusje: Fijn dat alles goed gaat!! En wat fijn dat je toch lkkr naar huis mocht! Inderdaad, me broertje zit er echt mee in zn maag..hoop voor hem dat Uk gauw komt. En inderdaad, het blijft hier rommelen.. dus ben zelf ook erg benieuwd. Maar we zien wel Stampertje: Inderdaad, was heel gek idee op naar de eerste echte foto En hoop dat je ogen gauw weer genezen, want snapt dat dit geen pretje is! En nu weet ik het niet meer Toch maar weer proberen meer bij te houden haha Hier: Vanacht weer eens niet zo heel goed geslapen, moest er weer tig keer uit om te plassen. Maar aangezien mn bekken snachts ontzettend pijn doet, kom ik ook mn bed niet makkelijk uit.. Maar goed, lkkr op bed gelegen tot half 11.. en nu langzaam aant opstarten Vriendlief ook nog dagje vrij, dus wel lkkr. Vandaag weer op gemakkie in huis rommelen, ff afwas doen.. boxkleed wassen, en de andere was opvouwen en wegleggen. En dan vind ik het wel weer best voor vandaag denk. Niet veel bijzonders op de planning staan voor vandaag en vd week. fijne dag meiden!
Hey meiden, Ik ben weer terug van een wandeling met de hond.. En zometeen maar lekker aan de slag hier in het huis, effe gedachten verzetten totdat mijn moeder er is. @ Wish; 'Zaadje' (zo wordt 'vader' genoemd tegenwoordig haha) heeft mijn moeder in de steek gelaten toen ik 5 a 6 weken was. Mijn mams was op dat moment pleegmoeder van zijn zoon (mijn broer). Een aantal jaren kwamen moeder en 'zaadje' weer terug bij elkaar maar elke keer weer liet hij zien dat hij mijn moeders vertrouwen niet waard is. Na haar voor de zoveelste maal in de steek gelaten te hebben toen ik 2 a 3 jaar oud was (mijn broertje toen 8 a 9 jaar oud) en haar te hebben bestolen, bedrogen en voorgelogen heeft mijn moeder de knoop doorgehakt. Sinds die dag heeft ze hem aan de kant gezet en voor haar kinderen gekozen. 'Zaadje' is toen die tijd van vrouw naar vrouw (of man) gehopt en dat scheen ook al te gebeuren toen hij nog met mijn moeder was. bij mijn moeder werd baarmoederhalskanker geconstateerd en ze heeft samen met haar familie en ons deze ziekte overwonnen. Jaren laten vertrok 'zaadje naar buitenland (wederom voor een vrouw) en hij trok van wereldstaat naar wereldstaat en t liet hem koud waar wij waren. Voor hij vertrok heeft hij zijn zoon 'gedumpt' in een opvang en hem afgestaan aan de kinderbescherming. Toen mijn moeder op mijn 7e hertrouwde heeft ze van jeugdzorg de volledige voogdij (wel gedeeld met de kinderbescherming, maar als enige ouder) van zijn zoon gekregen. En al die jaren heeft zij voor ons gezorgd. Heel de familie van zaadje heeft eigenlijk sporadisch wat laten weten en opa en oma kwamen af en toe op visite of verjaardag. Altijd vielen er tussen neus en lippen door wel verwijten naar mijn moeder (zij had mijn broer nooit uit dat tehuis moeten halen want dan was hij beter afgeweest; oftewel de familie was er vanaf geweest).. Nu ik 20 ben en mijn broer 26 kijken ze nog steeds niet anders naar ons om dan 13 jaar geleden. Zaadje is er op wat uurtjes wandelen in het bos of op t strand of een drankje op het terras nooit echt als vader voor ons geweest. Oh ja wacht toen mijn broer vast kwam te zitten is hij teruggekomen naar NL voor een halfjaar. Bezocht broer af en toe in de inrichting maar verweet vooral mijn moeder en haar nieuwe gezin dat als zij niet had gedaan wat ze had gedaan, broer nooit zo terecht was gekomen (in een instelling dus).. vorig jaar wilde zaadje terug naar NL komen voor zijn kids en de familie. Ik geloofde hem en heb alles geregeld hier op Nederlandse bodem zodat ze konden komen. Maandenlang werd ik 'gestalkt' door zijn exen die beweerden dat hij gezocht werd in de VS en op de Antillen door politie en justitie vanwege fraude, bestelen, bedriegen en weet ik wat. Wij dachten dat is bullshit (het was immers mijn 'vader'). Ze hebben hier welgeteld 2 wkn in huis gezeten ( wij hadden in maart ons huis gekocht en hebben ons een slag in de rondte moeten werken om het bewoonbaar te maken voor 4 man extra.. Helemaal met zijn tweetjes en hulp van de moeders). Ze waren het niet eens met onze 'regels'. Wilde dure producten en gooiden dat dan wel in onze kar terwijl we een potje voor de boodschappen hadden. Vonden het moeilijk om een handdoek niet over een deur te gooien (deuren waren nieuw, net geverfd en trekken dan krom he!) of om een raam te sluiten na het douchen. Ze kwamen nooit opdagen bij het eten maar stonden om 23:00 savonds nog in mijn keuken en de volgende ochtend kon ik geen eten maken want er was iets op en niet gemeld.. Ga zo maar door. Op een dag tijdens het gezamenlijk boodschappen doen gaf ik aan dat ik iets liever bij een andere winkel wilde kopen omdat het daar de helft groter was en de helft goedkoper + ik zei dat we nog 5 kg uien hadden en gaf daarmee aan dat ze die niet mee hoefden te nemen. Nou toen vloog 'zaadje' ons zowat naar het strot met groffe woorden dat 'dit niet langer zo ging' en ze liepen boos weg uit de winkel. Wij stonden perplex en ik riep dan ook: donder dan maar op uit mijn huis. Wij afgerekend, boodschappen mee. Kwamen thuis (5 minuten later) en alle 25 koffers stonden gepakt.. (gepland vooraf??) Al hun spullen gingen met geweld de trap af en er was geen woord tussen te krijgen. Na veel tranen en 2 tegenhoud pogingen liet ik het voor zover ik kon en stortte ik in. Halfuur later stond er politie aan de deur dat ze EISTEN dat wij hun fietsen binnen 2 minuten buiten zouden zetten anders zou er een inval volgen.. (moet je nagaan ik nog half gebroken& vriendlief mij proberen te kalmeren).. Werkelijk die fietsen hadden we aangeboden even hier te laten staan omdat ze met zijn 4-en in een 3 deurs toyota starlet wilden met 25 koffers en ik was erg beduusd van dat mijn hele huis ondersteboven was getrokken.. Plus de auto stond op ONZE naam omdat hun geen NL rijbewijs+id hadden, dus we wilden eigenlijk niet dat ze daarmee vertrokken.. Al met al gedwongen om die fietsen toch mee te geven en een hele stennis rijker op straat (leuk als je ergens net 4 mnd woont hoor dat de buurt zo staat te kijken!) Sinds augustus vorig jaar (toen is het allemaal gebeurd) nog enkele verwijtende telefoontjes gehad dat wij HUN op straat hadden gezet. Verder niets meer vernomen. Totdat ze over die kasten begonnen tegen mijn moeder, ja na 10 keer haar lastigvallen was ik het zat en heb ik mn mond opengetrokken (nog wel netjes ook).. En dit was het gevolg.. Zo dames een lang verhaal maar dan zijn jullie wat wijzer. Wilde het afgrijselijke verhaal toch effe van mijn hart af hebben!
Jeej Troetel, wat hebben jullie veel nare dingen meegemaakt.. weet gewoon niet wat ik zeggen moet.. *Dikke knuffel*
Goedemiddag meiden!! @ Esmee: Succes bij de klinisch vk! @ Stefanie: Balen dat je zo slecht geslapen hebt meis! Succes bij de Gyn vanmiddag! @ Guusje: Fijn dat je weer thuis bent meis! En vooral fijn dat je weer wat meer dingen mag doen! @ Stampertje: Hopelijk gaat het snel beter met je ogen! @ Vagans: Balen dat je nog steeds zo moet niezen! Ik vind het zo verschrikkelijk om te niezen, doet ontzettende pijn! @ Meimamma: Klepse bij je oma @ Troetel: Wat een rotsituatie meissie! Vervelend dat jullie nog steeds van die mails krijgen!! Waarom doen mensen zo .. ik begrijp dat echt niet! Dikke knuffel! @ SQ: ooehh lekker paaseitjes . Wij doen altijd op zaterdag samen boodschappen en hebben deze weer helemaal niets lekkers meegenomen ben al veel te veel aangekomen haha @ Gravid: Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen!! Hopelijk vanavond een betere nacht meis! Zo volgens mij heb ik iedereen wel zn beetje gehad Zo hier lekker uitgeslapen vandaag moest er wel 2 keer uithollen omdat ze van Otto en Wehkamp langs kwamen. Had bij wehkamp wat shirts besteld die ik wel als voedingsshirt zou kunnen gebruiken. Ook 2 voedingsbh's maar de ene is niet fijn en de andere veelste groot dus maar weer retourneren en opnieuw bestellen in de goede maat. Er zat maar 1 shirt tussen van de euuhmm 6 geloof ik die een beetje lekker zat en die k ook wel als voedingsshirt kan gebruiken. Verder ga ik denk een beetje shoppen bij de hm ofzo. Vind het namelijk zonde om nu nog shirts te gaan bestellen terwijl mn buik (hoop ik ) na de bevalling toch al wel een beetje geslonken is Verder vandaag niet veel op de planning. Mn vriend is nog 1 dag thuis dus dat is wel gezellig, zit ik tenminste niet alleen Ga zo maar even aan kleden en de hond uitlaten! Spreek jullie straks weer xxx
hellooo dames Troetel meid je maakt wat mee zeg doe je wel rustig aan??? Laat stomme zaadje maar lekker op het dak blijven en bewaar alles want je kan wel een zaak tegen hun beginnen bij de politie want dit is gewoon niet toegestaan Heb een beetje terug gelezen maar me hoofd is een zeef Hoop dat alles goed gaat met de dames Hier zijn we morgen ook weer een week verder.. Had gisteren wel een enorme steek naast me navel waar ik niet goed van werd maar die verdween wel uiteindelijk en toen met hoofdpijn naar bed gegaan Eindstand 5 keer opgestaan snachts om te plassen etc maar ja heb ook last van zware verstoppingen Ik snate nooit dat vrouwen zichzelf vergeleken met een walvis op het droge maar nu begrijp ik het wat kom je moeilijk vooruit zeg Frummie daar integen die maakt het volgens mij prima die is zowat de hele dag aan het draaien schoppen en dat soort dingen slaapt allessn als ik slaap maar als ikd an op me zij lig word er flink geprotesteerd v an halloo ik ben er ook nog.. hahaha en frummie heeft er een hieltje van om zijn of haar hiel lekker boven me navel te duwen en ookal duw ik terug krijgik een por van nee hoor zit goedzo koppig kind nu al hahaha Echt de laatste loodjes zijn ook echt de LAATSTE loodjes en ik hoop dat we zijn allemaal goed doorstaan dus hup babies ff binnen blijven we hoeven nog maar even hahaha dikke knuffel van mij en frummie
@ wish: Hier nog geen regen maar ik heb al wel minder geniest dan gister! @ Meimamma: Ik voel me altijd zon slechte huisvrouw als ik hoor wat jij allemaal doet!!! @ Troetel: Tsja in de binnenvaart is het zo dat je je verhuurt voor (in zijn geval een week) en er dan wordt gezegd, dan blijf je maar aan boord... En wat een belachelijk gedoe van dat ''zaadje'' zeg! bah bah! Wel heerlijk dat er een huisje is gevonden voor het hondje van je broer! @ SQ: Geniet van de paaseitjes! hihi @ chaartje: hier ook snel last van verstopping, weet je wat het gekke is, telkens als ik dan een paar dagen niet kan en ik eet een banaan (terwijl ze juist zeggen dat die stopt) kan ik wel!!! Anders ff naar de HA, er zijn pilletjes die je nu mag en die van de reclame (dulcolax geloof ik) mogen ook! Hier net ff lekker met de honden gewandeld, soms heb ik geen zin om er aan te beginnen maar als ik dan eenmaal loop is het wel lekker hoor, wandelen gaat me gelukkig nog goed af maar slenteren en winkelen enzo totaal niet!
Jeetje Troetel, wat een verhaal! Wat kunnen mensen toch onbeschoft zijn! Hier ook gebroken met een deel van de familie, dan maar niet! @ Vagans, werkt je vriend op een schip of aan wal? Hopelijk gaat het snel voor je regenen zodat de pollen uit de lucht zijn. @ stampertje, vervelend van je ogen zeg, doe je ze ook steeds schoonmaken met een watje gekookt water? @ sunnyqueen, lekker hè die paaseitjes! @ Esmee, succes bij de klinisch VK @ Guusje, gelukkig hebben ze je niet gehouden in het ziekenhuis! Ik mocht de vorige keer niet meer weg, had wel allemaal vage klachten waardoor ze het niet vertrouwden. Bloeddruk die opliep en heeeeel veeeeel vocht vasthouden. @ meimamma, veel plezier bij je Oma Dat mis ik wel, eigen familie waar je zo even naartoe kunt, hier allemaal op minimaal 2 uur rijden. @Binna, leuk die wieg zal er mooi uitzien met ruitjesstof! Ik heb nu ook veel zelf genaaid en ook van die boerenbont stof gebruikt. @ Lilo, ik wil ook niks meer kopen aan zwangerschapskleding, maar heb nog maar 1 lange broek die heel is en past! Wel nog driekwartbroeken en gelukkig is het morgen weer beter weer. Pfoe, wat was de rest? Dreumes is nu lekker op de opvang, dus zo maar even liggen en nog wat omrommelen. Ik word wel direct afgestraft als ik te veel doe, heb flink last van bekkeninstabiliteit. Zal vanmiddag ook eens kijken naar een poetshulp, kom er zelf niet meer doorheen.
@ bloem: Mn vriend vaart op een duw-sleepboot maar die ligt op het moment op de werf. Sterkte met je bekken!
@ Vagans, ah ok, hij hoeft dan niet middels een binnenvaartschip voor meerdere dagen weg, scheelt weer.
hey meiden pfff ben al de hele ochtend bezig met de adminstratie. (die is niet zo best ) dus alles duizelt een beetje @troetel dikk knuff
Binna: Leuk he, administratie.. hier achter me zat dr ook 1 te ploetere Bloem: Doe je rustig an meid, bekkeninst. is niet niks.. heb het zelf helaas ook in vrij zware vorm. Doe dan ook zeer weinig meer in huis, alleen de lichte klusjes zoals afwasje doen, afstoffen, wc schoonmaken, met swiffer door kamer, en as vriendlief de wasmand naar boven til, was ophangen etc, verder weinig. vriendlief tilt wasmand, stofzuigt.. kortom, de zwaardere dingentjes. Doe het liefst alles zelf, maar aangezien ik bijna nie kan lopen van de pijn.. moet ik me er even bij neerleggen dat het niet gaat.. hoop dat het na bevalling weer over is! Hoop dat bij jou straks ook weer over is! Kga zo is de was afhalen en vouwen/wegleggen, dan kan schoon boxkleed nr 1 aan de lijn. Over uurtje komt broertje een bakkie doen.. dus gezellie
@ Binna; oei dat is altijd een hele kluif ja die administratie! Ben blij dat ik de onze 1 jaar geleden direct na de verhuizing heb gedaan en met af en toe een paar uurtjes in de week blijft die goed op orde Zo hier weer een wasje opgehangen deels babywas, heerlijk dat gevoel al die kleertjes op een hangertje. Helaas wel binnen want het zonnetje laat zich niet echt zien hier vandaag. Hopelijk is het morgen beter. Ik eet effe mn bakje vla leeg en ga dan maar richting de supermarkt op de fiets denk.. Heb mijn moeder om 11 uur gesproken en ze zou nog 'even wat in huis doen' en dan kwam ze deze kant op.. dus ik stuur haar net een sms of alles wel goed gaat.. Zegt ze dat ze 'zo' weggaat bij die mensen maarja dat is nog 20 minuten rijden vanaf hier, dus als ik daarop moet wachten is het 3 uur eer ik in de winkel sta.. grrr ze bedoelt het goed hoor, maar met mn hormoontjes ben ik een flink ongeduldje denk ik. Eigenlijk ben ik flink brak maar ik fiets wel gewoon effe om boodschappen; is dat weer gedaan. Tegen de tijd dat mams hier is komt er weinig meer uit de mouwen denk.. (al bedoelt ze het goed en is ze een schat dat ze komt helpen, ben wel een beetje mopperig dat ze tegen 3-en pas komt aankakken..
Troetelbeer, wat een ontzettend heftig verhaal. Lijkt wel een soap! Echt ellendig dat jij er middenin zit. Ik stuur weer een hele grote knuffel jouw kant op, want dat is het enige wat ik kan doen. Sterkte! Bloem, inmiddels heb ik geleerd klachten niet te melden als ze er nauwelijk zijn. Gisteren zei ik dat ik de kleine iets minder had gevoeld dan toen ik plat lag in het ziekenhuis. Hup, gelijk aan de CTG.... Sterkte met je bekken. Lijkt me niet niks. Binna, administratie moet je echt bijhouden om het leuk te houden... hoop dat je alles nu op orde hebt! Hier netjes uurtje plat gelegen (viel natuurlijk na een kwartier weer in slaap) en ben nu behoorlijk brak. Nu op naar de drukker, want de keuze voor de kaartjes, namen en de tekst is gemaakt!
@ bloem: hoe bedoel je? snap de zin ff niet (sorry) mijn vriend werkt week op week af dus is dan van dinsdag tot dinsdag weg, nu die op de werf ligt hadden ze gezegd dat ie elke aaf wel naar huis kon maar dat zijn ze dus weer aan het terugdraaien Pff ik dacht dat t ff beter ging met mn allergie, maar ik heb al zo veel achter elkaar geniest dat we de rest van het jaar stalend weer kunnen verwachten!!! t doet alleen wel erg veel pijn in mn buik en krijg er ook harde buiken van. Denk maar dat ik gewoon ff lekker niet te veel ga doen, heb het er namelijk ook best benauwd van. En nog geen spatje regen gevallen hier!
AUW AUW AUW AUWIEEEEEEEE Heb een super drukkend gevoel onder bij mn vagina! Het doet echt ontzettend veel pijn .. zou dit met indalen te maken hebben
Troetel wat een ellende allemaal Ben blijkbaar niet de enige met zon fijne familie. Alleen hier is het voornamelijk de gene die mij gebaard heeft die voor een hoop trammeland in de familie zorgt Vagans je hoeft je echt geen slechte huisvrouw te voelen door mijn poets gedrag hoor Ik ben veel te aktief. Ik krijg zowel hier als bij de fysio en in mijn omgeving heel vaak te horen dat ik het veel rustiger aan moet doen, maar ik kan me er niet aan overgeven. Ik benijd juist de meiden hier die het rustig aan kunnen doen en zich daaraan over kunnen geven Dat "paardrij-achtige-spierpijn-gevoel" bij de binnen kant van mn bovenbenen net onder mn liezen, (pppfff heb ik het duidelijk uitgelegd zo hiihhi) Komt door mn fysio doordat de banden onderin mn buik aan het trekken zijn en klappen moeten opvangen en dat ik het dus RUSTIG aan moet gaan doen. Had ook met de druk erop van het zachtjesaan dalen te maken enzo. Wat eten jullie vanavond? Ik heb pasta met kipfilet, spekjes, champignons, paprika, uitje boursin cuisine en kookroom met geraspte kaas op het menu vanaaf
Pfff nou die schaal met paaseitjes is nog onaangeroerd vandaag! Ik voel me helemaal niet fit. Het voelt of is alle energie uit mijn lichaam gezogen. Ik voel me ontzettend duf en heb ook helemaal geen trek in eten of iets lekkers... En heb wat last van mijn buik vandaag. Ondertussen mezelf er wel even toe gezet om de was te doen, de douche en wc schoon te maken, de afwas te doen, af te stoffen en beneden de stofzuiger er door gehaald.... Dat moest echt even gebeuren en nu doe ik echt helemaal niks meer! Ik ben gewoon even helemaal leeg en op en ga zo lekker languit op de bank! Liefs