Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gelukkig dat alles goed is joyce!! En wat een prachtige foto!!

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Joyce wat een opluchting wat heerlijk! Geweldige foto ook!

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Joyce: Wat fijn dat alles goed is! en een super echo!!

Vagans: Klinkt inderdaad ieuuw :p maar was erg lekker :D

Meiden,slaap lkkr.. kruip lkkr me bed in, tot morgen!

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Net smsje gehad van mijn nicht die ik al een tijdje niet gesproken had, ze is jarig vandaag en had dr gefeliciteerd. Zaterdag viert ze dr verjaardag en ze vond het ook vervelend dat we elkaar al ff ni gesproken hadden (zijn normaal heel close)

Maja dat heb je wel is, zij heeft ook net een kleine (nu 5 maanden) en ik heb het natuurlijk ook heel druk met mn zwangerschap gehad.

Maar wel leuk, zaterdag een feestje, zondag etentje van mn oma :) mijn weekend zit weer vol :D

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gezellig weekend dus Vagans!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik hoop het :D

Ik ga naar bed dames, mn jeukende ogen een beetje rust geven!

*hatsjoeeeeee* en dat 3x, zie je wel, morgen mooi weer! hihi

trusten!

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahaha dat werd het al...mooi weer!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @bas wat super dat de echo goed was. en wat een schatje van een moppie heb je

pffff mijn avond verliep nog al anders. werdt gebeld door me pa. dat ie met me ma op de eerst hulp zat. me ma heeft een darm probeem net als mijn slecht poepen spastise darm. en zei heeft ook anus pijn. nou had ze al twee weken steeds zo'n buikpijn en vanmidag zo veel dat de dokter haar naar de eerst hulp stuurde.
    daar hebben ze van half 4 tot half 8 gezeten en onderzoeken. en nu is ze opgenomen dus ik nog allemaal spullen gehaald en nog even heen. net kreeg ze een invus bah wat is dat naar om te zien als iemand die je dicht bij staat pijn lijd. nu dus afwachten en morgen weer allemaal onderzoeken.

ben nu kapot en weer alles opgezet van het vocht ble weer met de voeten omhoog in bed dus
    Slaap lekker allemaal

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedenavond meiden,

Ik lig maar wakker en wakker met een rotgevoel (geen idee waar t vandaan komt hoor..) Kan wel janken.. Pff die hormonen ook!
    Dus kom ik maar effe bijlezen en kijken of er nog iemand van de meimamma’s wakker is, heb k een beetje aanspraak;)

@Meimamma; Nee je hoort het idd heel vaak tegenwoordig dat er dat soort rotte appels in de familie zitten. Kan er weinig begrip voor opbrengen en hoop maar dat ik zelf nooit zo word..
    Nou meid je heb de fysio gehoord he, rustiger aan doen bezig bijtje! Enne wat klinkt jullie avondmenu lekker zeg, zou wel mee willen eten hihi.
    Hier lekker frietjes gegeten trouwens;)

@ SQ; Balen dat je je zo slecht voelt meis, je hebt toch nog veel gedaan hoor denk je wel aan je zelf?
    @ Wish; Heb je nog een beetje kunnen dutten en tot rust kunnen komen?
    @Sanny; Meid toch je moet wel lekker genieten van je verlof hoor. Even goed een weekje rust nemen misschien dat je daarna wat fitter bent om wat meer te ondernemen;)
    @Binna; Wat een supermooie foto zeg:D
    @ Mooi weer morgen; Nou eerst zien dan geloven. Hopelijk doet het mijn humeur ook goed, dat weer van vandaag zal ook wel met mijn baalavondje te maken hebben!
    @ Joyce; Wat een fijn nieuws, nu lekker genieten:D
    @ Binna; Jeetje dat is een vervelende wending van de avond, kan begrijpen dat het even schrikken is.
    Heeft de opname van je moeder te maken met haar darmprobleem dat erger is geworden of is er meer aan de hand? Neem lekker je rust meid, je zal het hard nodig hebben!

@ ego; Pff zoals ik al eerder zei, echt een baaldagje..
    Vanmiddag viel het nog wel mee, maar aan het eind v.d. dag en begin avond ging het toch stukken minder. Eerst waren we aan het klooien met de frietpan (die is nieuw). Het element wilde niet goed in de frietpan maar er zat al vet in en dat was gedeeltelijk al verwarmd. Dus manlief zat er een beetje in te porren en toen schoot er zo olie overal heen inclusief over mn ventje dus. Nou ikke flink schrikken he! Maar gelukkig was er niks aan de hand. Alleen door mijn reactie was hij flink stilletjes de daaropvolgende uurtjes.

Daarna OVERAL olie natuurlijk; in de gehele lade met bestek, langs allemaal kastjes, over de keukenvloer en daarna liepen we t nog eens met onze schoenen over t laminaat overal heen. Nou ik was best pissig dat dat fout ging terwijl ik al giga honger had! Vervolgens had iemand (lees deze domme must herself) de gang deur open laten staan. Alle katten pleite; stond er een serieus net met zijn nagels tegen de duivenkooi ik was er net op tijd bij!
    Beneden gekomen konden we dus AL het bestek afwassen.. En de hele vloer boenen. Ik heb ook wel 3 keer schone sokken aangedaan. Baaldag echt compleet!

En nu ligt er hier naast me heerlijk een te snurken en ik lig hier maar met tranen in mijn ogen en niet kunnen slapen grrrr.. Ach ik ga maar weer een wandelingetje wc doen..

*klaagmodus uit*

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden!

Binna, beterschap met je moeder. Het is idd niet leuk om iemand die je lief hebt pijn te zien lijden.

Troetel, jeetje meid wat naar van de rommel. Heb het zelf ook een keer gehad en dat is echt troep om schoon te krijgen. Hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen.
    Gelukkig dat je op tijd bij de duivenkooi was.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimrogen meiden

@troetel jeetje meis het zit je ook niet mee.
    en qua me moeder gaan ze nu onder zoeken waar de buikpijn vandaan komt. tis dus mischien niet iets met de darmen (omdat ze wel kan poepen )

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Binna sterkte met je moeder!
    Monika hopelijk neemt de pijn in je bekken af als je eenmaal in beweging af.
    Troetel wat een klote baaldag zeg!
    Hier zo nog even 2 uurtjes werken en daarna even boodschappies doen;)
    Ik ga nu even een lijstje maken en bedenken wat we vd week eens gaan eten.

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen!

Sanny, je vriend kan heel goed gelijk hebben dat je jezelf zo gesloopt voelt. Doe het even een paar dagen rustig aan. Geef je eraan over en dan kan het genieten weer beginnen! Jij ook vandaag intake kraamzorg? Ik ook!
    Wish, gefeliciteerd! Persoonlijk vind ik dat dus geen leuke naam… ben ook zo benieuwd hoe onze omgeving op onze naam gaat reageren! Misschien vind ik dat nog wel het spannendst van alles…

Mooie buik Binna! Lekker zomers kapsel ook! Jij bent er al helemaal klaar voor! Sterkte met je moeder!

Arri, jij ook rustig aan doen hoor! Er groeit een minimensje in je buik die heel veel van je vraagt. Vergeet dat niet!

Bas, wat superrrr!!! Echt geweldig nieuws! Moet heerlijk voelen dat alles goed is met jullie kleintje. Gaaf dat je een 3d foto kreeg in het ziekenhuis. Wat een snoepie!

Troetelbeer, normaal is zo’n frituurongelukje al niet fijn, maar met al die hormonen in ons lijf komt het helemaal aan… Klaag maar lekker hier hoor. Anderen snappen vaak niet waar je jezelf zo druk om maakt, maar ik snap het volledig!

Mijn schoonzusje is zaterdagmorgen bevallen van een dochtertje en is gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis met een ontstoken baarmoeder (kraamvrouwenkoorts). Echt sneu voor haar. Ben gisteren wel even mijn nichtje gaan bewonderen in het ziekenhuis (eerder had ik haar nog niet gezien:(). En wat een snoepie!!!! Heel bijzonder ook om te bedenken dat ik daar over zo'n 6 weken ook lig. Ik hoop dat ik dan ook zo'n mooi kindje in mijn armen mag houden. Superrrr!
    Gisteren trouwens ook de kaartjes besteld. We krijgen gewoon 2 proefdrukken! Vind dat wel heel luxe!

14. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen meiden!

Hier net de kleine weer weg gebracht, heerlijk even het huis voor mezelf. Ik ga vanmiddag met mijn moeder naar IKEA, we gaan zo'n speelgoed keukentje halen voor L. haar verjaardag.

Vandaag even de bedden doen en even stoffen en dweilen beneden. Als er nog tijd is ga ik de gangkast opruimen.

Binna: Wat naar van je moeder! Hopelijk weten ze snel wat er is (niets ernstigs is te hopen) en kunnen ze er snel naar handelen.

Troetel: Oh frituurvet! Ik vond mijn theeglas van de week al een ramp, maar frituurvet is horror! Hopelijk vandaag een beter dagje!

Joyce: Gelukkig was alles goed! Hoera!! Nu lekker gaan genieten, een klein hoofd is alleen maar beter met het persen, haha!

Guusje: Lekker je nichtje bewonderd, leuk! Dan wordt het toch weer wat werkelijker. Twee proefdrukjes is inderdaad luxe, leuk!

Nu ga ik aan de slag dames! Laters!

15. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hey goeiemorgen dames!
    @ Vagans, ik bedoelde dat je vriend niet een paar weken van huis is omdat hij over de rijn moet varen ofzoiets. Maar begrijp dat hij toch wel een week onder de pannen is steeds. Lijkt me wel vervelend. Mijn vriend had eerst werk waarvoor hij ook steeds een paar weken in het buitenland zat. Nu gelukkig aan het werk in het dorp zelf, wel storingsdiensten enzo maar als ik moet bevallen is hij met 5 minuten thuis.
    @ Guusje, voorzichtig hè, HELLP is niet niks.
    @ Binna, leuke foto, sterkte met je moeder, kan er nu ook nog wel bij!
    @troetel, da's knap kut olie door het hele huis, had laatst de fruitsap van mijn zoon laten vallen deels in de kelderkast. Was ik ook knap over de rooie!
    @Sanny, je loopt tegen het einde dus de energie wordt nu ook grotendeels door je kindje opgeslokt.
    @joyce, fijn om nu de bevestiging te hebben dat het goed zit, mooie foto ook!
    @ sunnyqueen, jij ook al zo weinig fut? We genoeg eten h.è! anders voel je je nog slapper
    En waar is dat mooie weer? Vanochtend al door de motregen gefietst. Jongeman weer in de opvang en al de boodschappen in huis

@ Bekkeninstabiliteit, heb ik al een flinke tijd last van, daarom zat ik al deels in de ziektewet. Heb zo mijn goede dagen en slechte dagen dat ik dus ook eigenlijk niet meer kan lopen. Nu wel een beetje door wat wel en niet meer kan.

16. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Goedemorgen allemaal!

oh ik heb vandaag een extra vrije dag, wat HEERLIJK!!

eigenlijk moet ik de admin doen maar ik kijk wel of ik die nog doe vandaag.. lekker zelf beslissen, wat een luxe..
    misschien ga ik jullie wel spammen vandaag :D

Vk was goed: onze dame ligt precies op de middellijn en doet het goed. Ze ligt al een beetje ingedaald (maar zonder garantie natuurlijk) maar nog niet 'vast'. Vind ik geen probleem want als ik hier lees hoeveel pijn dat geeft mag ze nog wel even wachten!:$
    Ze is al bijna net zo zwaar als mijn zoontje bij de geboorte.. maar ook deze zal niet heel groot/zwaar worden. 6 misschien 7 pond.. Tja het moet er ook weer uit dus daar ben ik wel blij om. En dat betekend dat ik met een gerust hart inkopen kan gaan doen vanaf volgende week!

Ikea: goed idee, in mijn verlof ga ik daar ook eens even rondstruinen.. Heerlijk!!

Joyce: wat fijn dat alles goed is! Met zoveel voorgeschiedenis ben je natuurlijk allert op iedere 'afwijking'.

Binna: wat naar van je moeder! Hopelijk heeft ze snel minder pijn!!

Wish: Leuke naam! Ik ben ook heel benieuwd wat mensen van onze naam vinden. Het is geen hele aparte naam maar ik kan me voorstellen dat ze er aan moeten wennen/of het wel bij ons past. Het past in ieder geval bij Christiaan. Ze heeft nu 'werknaam' Charlotte. (ook met een C) want ik verspreek me nogal snel, dus dat is wel handig..

Bloem: wauw gefietst en al boodschappen gedaan.. Pff hier alleen de kleine man weggebracht (met de auto!)en met zweetaanval weer op de bank geploft!
    Vanmiddag klaart het op zeggen ze!

Ik ga ff lekker een serietje kijken!

Tot laters!

17. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Esmee, fietsen is eigenlijk ook het enige wat nog goed gaat met BI en fiets heel erg langzaam hoor!

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    oh ik snap je helemaal.:x Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik Chris bijna niet meer in het voorstoeltje getild kan krijgen! Ik rij dus letteriljk overal naar toe want lopen is ook echt niet meer gaaf.. zeker niet als je achter een kleine man aan moet rennen die nu zelf rennen heeeel leuk vind...:x

19. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Esmee, mijn zoontje rent nu ook steeds weg, is anderhalf en kan al heel hard rennen. Is nu inderdaad heel erg irritant! Hij klimt zelf half op de fiets of op een verhoging dan hijs ik hem zo in het stoeltje.

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

Tot hoeveel pond past een kindje in maat 56? kan een kindje van 8 pond daar nog in?

Deel Deze Pagina