Ben ook super benieuwd hoe anderen de naam vinden...al zitten we toch nog beetje te twijfelen wist niet dat dat zo moeilijk zou zijn.
@ gravid: wat vervelend van je rot nacht, hier is het zonnetje doorgekomen! hoop bij jou ook! en op je Sex vraag kan ik je jammer genoeg geen antwoord geven HAHAHA Benauwdheid en harde buiken ken ik wel! Ik ben zowiezo asmatisch dus ik weet niet of het daar mee te maken kan hebben...? En jeukende zere tieten heb ik de hele tijd al, de ene dag meer als de andere. @ Binna: Ja erg he! wordt er ook zo moedeloos van! Kijk ik wil nu niet dat die op slot gaat, dit vind ik niet veilig en nu voor mij zeker niet, maar iedere x die hangjeugd in de portiek is ook niet veilig! Dus ja... En wat stom van die oude mensen! Kijk sommige namen gaan mij ook te ver... vlinder ofzo vind ik niet echt leuk, maar Silver vind ik nog wel een ''normale'' naam zeg maar. En al vind je het niks, dan hou je nog je fatsoen! @ SQ: groot gelijk heb je! lekker je rust pakken! @ Troetel: Gefeliciteerd met je 33 weken! * naam: Ik heb ook heeeeel benieuwd al weet ik zeker dat mijn kant van de familie hem leuk gaat vinden (dat mn zusje dat vind weet ik toevallig al) en s-familie is een heel ander verhaal, hij lijkt namelijk een beetje op een andere naam (toen helemaal niet bij stil gestaan) maja die naam is gwoon NIET leuk en die van ons WEL En ik ben ook supr benieuwd naar JULLIE namen!!!! * plannen maken voor de baby: Ja ik houd hier ook al rekening mee, bijvoorbeeld de verjaardagen die er aan komen dat ze er al is, mn zusje is helemaal gelukkig! die is 20 augustus jarig en dat wordt de eerste keer dat de kleine mee op verjaardag gaat haha! maar er zijn ook dingen niet te plannen, mijn oma is 25 mei jarig en we willen weer een bbq doen met de hele fam, maja plan mij dan maar is in dus het wordt de 28ste, of met uk of heel hoog zwanger Hier lekker met de hondjes gelopen, zonnetje is doorgekomen! heerlijk! Nog steeds wel last van mn allergie maar mn ogen lijken minder pijn te doen *afkloppen* Ik ga maar een beetje in huis rommelen enzo.
Vagans: Aangezien ik geen Astma heb, ga ik er van uit dat het dat niet is.. het is echt tegelijk met harde buiken.. maar net wat Sunny al zei, waarschijnlijk 'gewoon' voorweeen. En heerlijk dat bij jou het zonnetje schijnt, hier nog niet Tis beetje grijzig buiten. Ik net wasje in machine gestopt.. wasmand weer leeg (al zal dat niet voor lang zijn aangezien ik zo ook ff lkkr ga douchen ) En ga nu ff bammetje eten, en afwas doen.. Dan is aanrecht weer netjes! Hebben jullie ook zo'n vrolijke vent die zn vuile kleding niet in wasmand stopt, maar gewoon enthousiast over bureaustoel laat hangen, of lkkr naast bed gooit, o.i.d. met als gevolg dat je bijna dagelijks kleding sta te rapen? Hier dus wel Kheb een rieten stoel naast bed staan, maar die is regelmatig vol met vuile was van vriendlief.. dus ik sta bijna dagelijks kleding bij elkaar te rapen.. sommige mannen... leren het nooit (verder ist een schatje hoor )
@Gravid, dat heb ik mijn vent heel snel af geleerd. Hij liet namelijk zijn vieze was altijd op de grond liggen en gooide het nooit in de wasmand... nou als het niet in de wasmand zat dan waste ik het ook niet. Dus toen voeg hij een keer waar zijn mijn onderbroeken/sokken en toen zei ik geen idee, de wasmand is leeg dus ik heb alles uitgewassen wat er in zat.... En toen lagen er dus allemaal sokken en onderbroeken onder het bed en over de vloer verspreid en sindsdien gooit hij het keurig in de wasmand!!! Dus beetje heropvoeden kan geen kwaad! Ik ga echt niet de was van de grond af rapen terwijl hij het met dezelfde moeite waarmee hij het op de grond gooit ook in de wasmand kan gooien! Liefs
Aukje, bedoel je dat houten keukentje van de IKEA? Wij zagen hem zaterdag staan en vonden hem zo ontzettend lief! Stefanie, wat ellendig die ontstekingen! Ik hoop dat je snel mag opknappen! Goed dat je even naar de huisarts gaat! Vagans, de kleine meid is lekker bij mijn schoonzusje. Ze liggen samen in de suite. Klinkt heel luxe, maar is dus gewoon een klein hok waar een bed, wiegje en tafel in gepropt staan Erg saai. Ze moeten alleen op een kamer blijven omdat ze dus een bacterie heeft. Wat idioot dat die bellen niet meer gemaakt kunnen worden! Heeft die buurman dat bedacht? Vind het zo uit de lucht komen vallen Laten wij nou net de naam Vlinder hebben gekozen voor onze kleine...! GRAPJE! Ben wel benieuwd naar de namen die onze kleintjes straks gaan krijgen.... Binna, waar bemoeien mensen zich inderdaad mee?! Ik vind het juist een leuke naam! Maar bekijk het positief; ze dachten vast mee met de naam voor jullie kleintje. Je moeder mag al snel door de MRI. Hopelijk heeft ze ook snel de uitslag en valt deze mee! Troetelbeer, gefeliciteerd met je 33 weken! Gaat hard nu hè! Sunnyqueen, goed dat je even aan jezelf en de kleine denkt! Gravid, wat balen van de naam!!!! Ik merk aan je dat je het al een plekje hebt gegeven en het niet meer heel belangrijk is, maar ik kan me goed indenken dat je stevig baalt op zon moment.
@ Gravid: die van mij laat zn vuile was door het hele huis slingeren, en dan boos worden als dr iets niet gewassen is.... Sukkel @ GuusjeB: Ja de buurman zei: een andere buurman zou het eerst maken en is er aan begonnen maar heeft het nog meer gesloopt, en nu is het niet meer te maken maar moet het hele systeem vervangen worden... ach ik zie het wel, kan me er wel kwaad om maken maar dat heeft toch geen zin. Enne haha ja miss heeft hier iemand de naam vlinder gekozen, mijn ding is het niet maar miss vinden jullie mijn gekozen naam ook wel heel stom! of heten er nog 10 zo
Vaak moet een naam even te tijd krijgen om eraan te wennen. Ik heb dat heel vaak met namen. Ze moeten even bij het kind gaan passen zeg maar. Handige andere buurman trouwens Vagans!
Hahaha over de naam. Ik heb hier online een stamboom, die echt ver alle kanten op gaat. En niemand, nee echt niemand!, heeft de naam die wij voor onze kleine hebben, terwijl het een normale naam is Vuile was: Hier liet ik het ook liggen als het niet in de wasmand zat. Nu weet ie wel beter @binna, niks aantrekken van die ouwe dozen. Ik vind Silver ook een mooie naam. Hier heb ik vorig jaar op een kdv gewerkt en daar heette een ventje Spijker. Daar heb ik echt aan moeten wennen
Aukje dat keukentje van Ikea is super leuk! Mn vriendin heeft m ook voor haar dochter. BI hier geen last van (thank god) in de categorie rare dromen..... VAGANS ik heb over je hondjes geedroomd vannacht ahhaha. Dat ik op ze moest passen enz e helemaal niet naar me luisterde. En dat je verschillende soorten voer had meegegeven en ik niet wist wt ze savonds moesten hebben en dat ze het niet lekker vonden wat ik had gemaakt Hoe kom ik erop! vanmorgen even gewerkt en boodschappen gedaan. Wat is dat een topsport zeg! Net even een broodje gegeten en dan duik ik zo ff mn bed in. Vanavond moeten we op ons neefje passen wat ik bijna vergeten was
Mijn vent doet altijd netjes z was in de wasmand Lucky me! hahaha Naam: Ja ik ben ook heel beneiuwd wat jullie voor namen hebben. En hoe onze naam zal vallen Verjaardagen met of zonder baby.. Ik ben dan 23 mei uitgerekend. 22 mei is mn zwager jarig de 27ste mn neefje 5 juni mn schoonmoeder en 26 juni hebben we 60 jarig bruiloftsfeest van opa en oma van mn vriend. Maar dat laatste kan de kleien zowiezo al wel mee naar toe Heb zelfs al een feestelijk lief setje kleertjes ahhahaha
Verjaardagen: Ik ben de 18e uitgerekend en 1 juni is mn papa jarig dus dat word de 1e verjaardag dat ons kleine ventje erbij is 9 september gaat mn broertje trouwen en hebben we al oppas voor geregeld(voor savonds dan) hahaha je kan het maar beter geregeld hebben toch?
Verjaardagen: Ik ben de 21ste uitgerekend. Mijn broer is de 24ste jarig, het nichtje van mijn man de 25ste en het zusje van mijn man de 27ste mei. Verder in juni nog een aantal vrienden, dus we kijken wel even wanneer we naar verjaardagen gaan.
@ SQ; [FONT="]Ja geweldig he die mannen, het heeft ook wel iets liefs dat ze zo totaal onwetend zijn Over mannen gesproken; mijn mannetje is nog steeds een beetje anti- kraamfeest en heeft liever de hele meute op kraamvisite. Zag vandaag een stukje in een van de tijdschriften (het zijn er zooooveel!) over zwangerschap & babys. Ga hem dat straks effe onder zijn neus duwen hahaha.. @ Gravid; Ja ik doe zeker rustig aan hihi. Enne die naam pff dat krijgen we hier ook nog dan hoor, de naam voor ons meisje is supermodern en komt weinig voor vergeleken met alle namen in de familie. S-moeder is ook zo slecht in namen uitspreken van Joey maakt ze Jordy en Jamie heet Jammie etc. Dus dat wordt nog wat.. En wel balen zeg van je schoonzusje dat ze zich versprak. Is ook best moeilijk als iets al zo gewoon is dat je het weet. Ik zeg hier telkens bijna haar naam omdat we die veel gebruiken. Dus sinds gisteren weet mn moeder de eerste letter hahahahah.. Ze verzon echt gelijk de afschuwelijkste namen met die letter!! @ Wish; Onze naam voor de kleine is best uniek.. Las ik hem vandaag in een zwangerschapstijdschrift (bij de geboorteberichtjes).. Toen had ik zoiets van grrrrr hahahaha.. * plannen maken voor de baby; Ohh hier wordt ze overal ook al bij betrokken. We zijn natuurlijk zachtjes aan bezig met het plannen van onze trouwdag. En tja daarbij is ons meidje ook aanwezig, dus ook daar moet een zitplaats voor geregeld worden etc. Heel apart terwijl je helemaal nog niet gewend bent aan papa of mama zijn! En wat betreft de dingen die niet te plannen zijn. We wisten het al even maar een vriend van manlief gaat trouwen eind mei. Eerst was de datum exact 25 mei.. Dus daar zaten we al mee van hoe doen we dat. Maar ach dachten we misschien zijn we wel niet uitgenodigd.. Vandaag de brievenbus open: Jahoor we zijn uitgenodigd haha.. en het is 28 mei. Of we even vóór 1 mei willen doorgeven of we komen.. Euhm dat kunnen wij niet zo goed zeggen vooraf, sorry hahahahaha.. Ben benieuwd hoe we dit gaan aanpakken.. * man die was overal neergooit; Euhm hoezo irritant. Gisteren had hij dus zijn frituuroliekleding tegen de muur van de slaapkamer op een hoopje gelegd!!!!!! Oh ik was boos Aangezien onze slaapkamer helemaal is opgeknapt 1 jr geleden haha. Gelukkig was er niks te zien.. Hier geen stoel meer op de slaapkamer (voedingsstoel heeft er even gestaan en lag constant vol met kleding). Dus nu gooit meneer het op de grond of op de doos v.h. kraampakket! Lekker handig.. Ach verder is t een schatje net als die van jou Gravid hihi. Maar moet zeggen meestal gooit hij boxers, sokken, werkkleding etc wel in de was. Alleen als hij in het weekend iets heeft aangehad laat hij dat slingeren omdat het nog wel een keer aankan.. *Verjaardagen; Hier ben ik benieuwd of ik een Moederdag heb dit jaar hihi (dan moet ze toch te vroeg komen). Vaderdag is in ieder geval wel aan de orde. Valt overigens op 19 juni en dan is ook s-moeder jarig. Verder in augustus pas weer een verjaardag in de familie, dus dat valt mee. Zo ik ga effe het wasje buitenhangen anders is ie straks al droog voor dat hij buiten hangt. Heb net 1,5 uur met me broer aan de telefoon gehangen (die belde ineens spontaan!). Was heel gezellig en deed me erg goed, vooral zijn reactie op het gedoe met zaadje en dat ik volgens iedereen schuldig ben.. Dat vrolijkte me echt op [/FONT]
Ik hoop ook iets van 4-7 weekjes haha. Wil dr nu wel met de wereld gaan delen hoor! En ik wil mijn lijf terug en normaal kunnen slapen hahaha.. Vraagjes: 1) Meiden.. Bij prenatal hebben ze van die geweldige padded borstvoedingsbh's. Die wilde ik dus kopen, maar de enige leuke hadden ze niet in mijn maat en konden ze niet bijbestellen (zo uitzonderlijk issie niet.. Maargoed).. Vraag is dus: Zijn er andere plekken/winkels die ook mooie padded voedingsbh's hebben in dezelfde prijscategorie als prenatal (zo'n 20 euro)?? 2) Ik begreep vorige keer dat we na de bevalling gewoon filet americian, biefstuk en al naar binnen mogen werken. Ook al geven we bv. Hoe zit dat met de kattenbakbacterie?? die toxoplasmose.. Is die gelijk niet meer 'gevaarlijk' na de bevalling of mag manlief nog 9 maanden de kattenbak verschonen? hahahah.. 3) leuke babykleertjes.. We hebben al giga veel hoor, maar ik wil blijven shoppen. Alleen vind ik het aanbod de laatste tijd erg tegenvallen. Had nog wel twee leuke setjes voor mogelijk 1ste setje willen shoppen maar heb na 2 keer shoppen als resultaat nog maar 1 leuk jurkje gevonden met romper en dat is ook nog eens te grote maat. Iemand nog aanraders qua winkels? Heb prenatal, babydump, van asten Tilburg, wibra, zeeman, h&m, c&a, hema al gehad.. (als ik er geen vergeet!) [FONT="] [/FONT]
@ Vagans: Balen van de bellen! Lijkt me niet zo fijn als de deuren open blijven, maarja wat kun je er nog aan doen?! @ Gravid: Balen meis dat je weer zo slecht hebt geslapen! Ik vond het vannacht ook erg warm Antwoorden op je vragen 1. Bij mij is het zo dat ik hele erge last krijg van pijnlijke harde buiken en kraampjes .. 2. Hier ook benauwd als ik een harde buik krijg. Voel dan echt zn warme golf van beneden naar boven lopen en heb het gevoel dat mn longen effe dichtgeknepen worden. 3. Alleen last van jeukende tepels! @ Binna: grrr inderdaad die oudere van tegenwoordig zijn bijna nog erger als jongere ! Nogmaals sterkte met je moeder! @ SQ: Heel goed dat je effe rustdagje hebt genomen! @ Troetel: Gefeliciteerd met je 33 weken meis! @ Verjaardagen: 23 mei mn ene zusje jarig, 29 mei mn andere zusje jarig, 4 juni vieren mijn vader en stiefmoeder hun verjaardag. Dan komt er zn 100 man . Het wordt een tuinfeest met bbq en alles erop en dr aan heb er super veel zin in kan iedereen onze kleine bewonderen (ook hier al een lief feestelijk setje in de kast hangen) Dus ook hier heel wat verjaardagen in de maand mei/juni Zo hier mn haartjes lekker geverfd en nu nog even genieten van het zonnetje! Het is weer heerlijk hier buiten. Ga lekker verder lezen in mn boek xxx
@ troetel, als eerste pakje heb ik weer wat laten maken met de naam er al op. Voor mijn zoontje kwam toen een pakje van simply colors en nu heb ik een pakje van goodmoodkid.