Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: HAHAHAHAHA hoe grappig!!! en idd mijn hondjes luisteren niet naar iedereen hihi

@ wish: ik zat ook gelijk in n tijdschrift te kijken hahaha, heb vandaag de WIJ binnen gehad dus ik ff spieken naar de namen haha!

@ Troetel: ik heb zon voorgevormde voedingsBH van de prenatal voor 20 euro, hadden ze hier toen volop op voorraad en ook nog anderen. Ben er helemaal verliefd op want hij zit ZOOO lekker, zit er zelfs aan te denken nog een te kopen als de kleine er daalijk is gewoon voor normaal ;) Verder heb ik ze ook bergens gezien, sorry! (miss ander filiaal proberen?)

Leuke babykleertjes: laatst nog een snoezig wit jurkje gekregen van mn moeder en een barbapappa romper (zeeman) ik ben nog op zoek naar een leuk jasje voor straks, welke maat kan ik dan het beste nemen? 62 ofzo? jasje moet natuurlijk over de kleertjes en liever niet dat ze er meteen is uitgegroeid

* namen: Mn zusje zat pas een boek te lezen waar onze naam in voor kwam! toen dacht ik ook GRRRR ;)

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ troetel, helaas na de bevalling mogen we weer gewoon de kattenbak schoonmaken, want de toxoplasmose is alleen gevaarlijk voor de ongeboren vrucht. Maar goed ik kan natuurlijk tegen vriendlief net doen of mag het nog steeds niet dan hahahah, maar zo gemeen ben ik nou ook weer niet. Bovendien zit het zo vastgeroest in zijn wekelijkse programma dat ik denk dat hij het blijft doen!

Liefs

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Ja die muts van een medewerker van prenatal keek even in Goes, Breda en Vlissingen (dichtsbijzijnde voor ons of mijn mama) en die hadden er allemaal nog 1 of 2 hangen maar ze konden niks vasthouden.. Ja alsof ik even op stel en sprong naar die filialen ga rijden met mn dikke buik.. Pff

@ SQ; Hihi ik denk dat ik wel blij ben dat ik het weer kan doen die kattenbak. Zodra het weer gaat natuurlijk, tot die tijd mag vriendlief er nog even van genieten hihihih..

@ Bloem; Hmm ja daar zat ik ook al aan te denken, iets met naam. Wellicht nog een leuk idee.

Nu echt effe de was buitenhangen... (doet me vast goed die frisse lucht..) was net weer verdiept in de hele 'soap' rondom zaadje & his big family.. En even verdiept in hoe & wat omtrent naamswijziging.. Nou nooit eerder heb ik gewild dat ik zomaar effe €500,00 voor het oprapen had!
    Kortom zit dus weer met tranen in mijn ogen, ben blij als ik het eindelijk kan afsluiten..

Liefs

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Nee de naam weet nog niemand (op zus van vriend na, vriend versprak zich, en zijn broer weet het ook aangezien diens vrouw tegelijk met mij zwanger was, en we niet wilde dat we dezelfde namen zouden hebben) maar me vader wou het geslacht niet weten, en dat weet hij nu dus wel omdat me schoonzusje zich versprak.
    Maar de naam blijft nog lekker geheim ;)

Kattebak: Heel simpel, het zijn vriendlief zn katjes.. mag hij ook bak schoon houden :p

Vuile kleding: pff ben blij te lezen dat ik nie de enige ben bij wie vriendlief kleding laat slingeren ;) inderdaad wel goeie tip om het te laten liggen en het gewoon niet te wassen haha.
    (maar ja, dan krijg je die nesteldrang weer, dat alles opgeruimd moet zijn, en dus blijf ik kleding rapen waarschijnlijk :p)

Verjaardagen: Ik ben 1 mei uitgerekend, die dag is mijn oom ook jarig, en mijn tante ook. mijn broertje is de 15e jarig, en ikzelf de 17e. al heb ik dan wel het idee dat hij er is, 17 dagen overlopen lijkt me wel erg lang.

Babynaam: Ik hoorde onze naam nooit, en sinds wij deze naam voor Uk hebben, hoor ik de naam wel iets meer. maar goed, denk dat dat komt doordat je er dan op let. en je houd het toch ;)

Hier lekker de afwas gedaan en de was weer schoon.
    Eten is al gekookt, dus verder relax middagje en avond.
    Loop nog steeds met harde (pijnlijke) buiken, wat onder de douche ook niet weg ging.
    Weet dat voorweeen weinig zeggen, maar toch vind ik het stiekum wel spannend, heb echt zo iets van hm, hoelang zou ik nog lopen met me toeter.
    We zien wel ;)

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ troetel: Wat een dom gedoe bij de Prenatal, dat ze die niet eens ff voor je vasthouden... noem ik niet echt klantvriendelijk!

En meid, hou je taai! ik snap dat de hele situatie rot is maar probeer aan zoveel mogelijk leuke dingen te denken, ookal is dit nu heel moeilijk! Sterkte!

6. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Dames ik verwaarloos jullie echt schandalig :D

Ik lees wel mee, dagelijks een keer zelfs maar schrijven he, er komt gewoon weinig uit, zit een beetje in mijn coconnetje alvast ;)

La Palma, jij en jullie aan de andere kant (dat topic lees ik ook wel mee, snellezen, dat wel ;)) ook succes met het laatste stukje!

BV, bh's van de Prenatal, zitten zeker lekker! Alleen het plastic sluiting dingetje schuurt tegen mijn arm dus na een dag heb ik een rood/paars pijnlijk schuurplekje, beetje jammer :(
    Veel wisselen met mijn H&M, non-padded maar met beugel voedingsbh's :p
    Na de bevalling mogen we weer alles, alleen geen alcohol, althans niet vlak voor een voeding ;) dus als er nog een regelmaat in zit nog maar even niet ;)

Mannen (en kinderen) en vuile kleding, ja wat niet in de wasmand zit wordt niet gewassen :cool:

Ik wordt de hele dag door door mijn dreumes van 20 mnd gevoerd en verzorgd. Hij heeft een serviesje, met pannen, borden, bekers en ik krijg de hele dag (voornamelijk) drinken aangeboden en wee je gebeente als ik niet meedoe hahaha
    Lekker ding!

Zo nu andere zoon even naar karate brengen, een sport tussen 17 en 18 uur of later zelfs, wie verzint dat? :$

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @troetel, de kattenbak verschoon ik zelf regelmatig. Wel met huishoud handschoenen aan en een stofkapje voor mijn neus en mond.
    De katten hebben er een handje aan als de bak vol is, mij de oren van de kop te zeuren, en als ik niet reageer gaan ze wel een plekje zoeken om de behoeften te doen.
    Dus hadden we snel een andere oplossing gezocht, aangezien manlief meer niet als wel thuis is.

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zo ff lekker anderhalf uur geslapen:D

@Troetel;Meid je was net zo lekker opgevrolijkt door je broer!!! Probeer dat ff vast te houden dan ipv al die dingen uit te gaan zoeken....knufff

@Namen: ben trouwens ook benieuwd of er meiden zijn die dezelfde naam hebben uitgezocht voor hun beebje:p

@Vagans: ja de WIJ is binnen he...maar staan meerdere aparte jongensnamen in dus weet het nog niet hahaha

Hier nog heerlijk weer geworden en 2 wasjes buiten te drogen gehad...echt heerlijk!!
    Zo lekker courgetteschotel maken...vriend houdt er niet van maar dies werken dus maak ik het lekker voor mezelf!!

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    BH's is de webshop van Prenatal geen optie? Ik vind ze van hun wel erg leuk! Moet je dan nog een maatje groter nemen dat nu? Heb weleens gehoord dat ze nog meer gaan groeien....:cool:

Intake kraamverzorging gehad. Was prima. Stelde ook weinig voor. We moeten alleen wel bierkratjes gaan verzamelen... ons bed moet omhoog en kan niet op klossen... Beetje jammer!

Tot straks, ik ga eerst even eten.

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi, heb net onze jongensnaam gezocht tussen de geboren berichten (natuurlijk wel met de zoekfunctie). En hij komt op het forum maar 2x voor :D:D En nog niet eens recent ;)

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

@ Voedingsbh; Tja wilde eerst effe kijken of er geen andere winkel is omdat prénatal 5,00 verzendkosten vraagt. (En ik baal een beetje dat ik ze nu niet met de mamamazzeldagen heb gekocht want dan was hij winkelprijs incl. verzendkosten)..

Maar tja ik zie dat prénatal een van de weinigen is, wel balen want alleen die bh vond ik mooi daar:(

Welke padded hebben jullie dan gekocht (met welk printje?) want ik ga denken dat ze per winkel verschillende hebben ofzo!

@ Wish; Mannetje kwam thuis met een bos rozen dus dat deed me weer flink goed. Moet idd maar denken aan de leuke momenten ipv aan de rotdingen. Maar het valt gewoon even zwaar dat je altijd overal grote bedragen voor moet betalen maar als je iets wilt veranderen wat veel impact heeft op je leven dat je dan het geld nergens hebt..

Nou meiden wij gaan lekker frietjes eten:D

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier vanavond lekker macaroni op het menu! Mjam krijg nu al honger :)

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier net bietjes met een speklap op.
    Ik zit me te irriteren hier... We moeten tegen kwart voor 7 bij s-zus zijn om op te passen, is 10 minuten rijden, en mijn vriend heeft totaal geen haast en moet zich nog douchen en zo zwarte piet is er niets bij;)

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja kan ik me wel voorstellen Troetel...maar 500 euro is zoveel geld die je ook aan je kindje kan besteden meid.Tis dubbel...aan de ene kant heb je er al het geld voor over om van die naam af te komen aan de andere kant is het DOODzonde van het geld....dan word je dus extra gestraft voor iets waar je niks aan kunt doen.

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

Hahaha lekker he die treuzelende mannen;) Nou scheelt het dat ze ook sneller klaar zijn met douchen dan wij vrouwen.

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Dat is ook weer zo. Maar ik zit me op te vreten nu omdat ik graag op tijd ben ahahhah. Maar ja meneer maakt NU zachtjesaan aanstalte om naar boven te gaan.
    En zn zusje is zo als je kwart voor afspreekt en je bent er dan nog niet hangt ze gelijk aan de bel. Wij nemen dan al niet eens meer op. Maar ja zo ga je wel denken irritante familie hahahaha;)

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Oeps nu pas naar boven?? En over 5 min moeten jullie weg!! ja dan zou ik me ook opvreten hahaha...slim dat jullie foon niet meer opnemen dan,dan denken ze dat jullie onderweg zijn

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

hahaha, dat dacht je :p Dan heb ik de verkeerde vent denk haha.. Die kan uren onder de douche staan, terwijl ik meestal binnen half uur klaar ben.
    Oke, ik kan er ook lkkr lang onderstaan, uiteraard.. maar vriendlief staat vaak langer dan mij :p

Troetel: Wat lief van je vriend dat hij rozen mee nam!!

Wish: Ik ben inderdaad ook benieuwd of er hier straks dubbele namen zijn ;)

WIJ: Ik heb het blad ook binnen, maar onze naam nog niet tegen gekomen ;)

Eten: Vriendlief had gistere extra macaroni gemaakt, dus rond 17.00 uur heeft hij die in de oven geschoven met een dikke kaas laag.. dus was smullen :)

Net vriendlief even geholpen om mn auto te kleien, alleen niet helemaal gedaan, was me te inspannend.. vond me buik geen goed idee ;)
    En vriendlief had ook weinig zin om de hele auto te kleien, want is aardig wat werk.
    Dus hij heeft um net alleen maar even goed gewassen.
    Kleien doen we vant weekend wel opt gemakkie as het lekker weer word.
    Het is hier echt nog prachtig mooi weer, helemaal niet koud.
    Zo nog even langs de Plus, even ranja halen.. heb ik weer wat te drinken, en neem gelijk waterijsjes mee denk, heb ik ineens mega veel zin in :cool:
    En verder word het rustig avondje bankhangen.. filmpies kijke denk );

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Monika, ook ik ben even gaan speuren op het forum. Heel verrassend (ahum) komt 1 van onze namen veelvuldig voor... De andere naam is zeer recent nog gegeven aan een pasgeborene.

Ik twijfel al de hele dag over onze meisjesnaam... Nu heb ik altijd al een probleem met keuzes maken, maar dit is niet zomaar een keuze... pff lastig! Laten we hopen dat ik er morgen weer vrede mee heb.:cool:

Ik zal vandaag of morgen eens in de WIJ gaan neuzen, 1 zal er allicht in voorkomen.

Oh, ik ben trouwens bezig al die cadeaudozen op te ruimen. En ik vond in de Blije doos nog een kortingsbon van €2,50 bij Prenatal (nadat je €25,- hebt besteed). Ga daar toch maar even shoppen voor een bh.

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik vind het wel fijn dat onze naam niet zoveel voorkomt, als je ziet hoe ontzettend veel mensen hier op het forum zitten :)

Deel Deze Pagina