Hahaha, hier is de namenstress weer eens losgebarsten! Ik heb manlief aangestoken... Eens kijken of ik ga winnen!
Hey Meiden! Het winkelen in de IKEA is me toch iets zwaarder gevallen dan ik van te voren gedacht had... beetje last van de heupen. Maar dat keukentje is zo schattig!! We gaan het de avond van te voren pas in elkaar zetten en inpakken, maar stiekem jeuken mijn handen om het in elkaar te zetten. Zo schattig, potjes en pannetjes erbij en een set bakvormen, kan ze muffins bakken voor de babyvisite! Over de naam; op de site van de SVB kan je ook zien hoe vaak de naam de afgelopen jaren is uitgegeven. Dit zijn dus de gegevens van de aangifte van de gemeente. Ik zal nog eens zoeken. Gravid: Ik kom dan misschien uit een grot... maar je auto kleien?? Troetel: Wat lief van je mannetje dat hij een bosje bloemen mee had genomen! Guusje: Haha lekker twijfelkont over de naam dus, ben benieuwd wat het wordt! Binna: Jij hebt morgen gesprek bij de Gyn he? Spannend!! SQ: Goed dat je je werk hebt afgebeld! Voel je je al weer iets beter?? Ik moet morgen naar de VK. Heb dan de liggingsecho en de bevallingbespreking. Hopelijk is de controle nog goed en dan mag ik gewoon vanaf morgen thuisbevallen! Krijg er nu wel weer zin in!!
Ja, dat is het gevoel dat we moeten hebben; zin in de bevalling! Super Aukje! Veel plezier morgen met de echo. Kun je toch weer lekker even spieken! Ik ga niet vertellen op welke plaats 1 van onze namen staat... houden jullie tegoed tot na de bevalling. Het tekstje op het kaartje moeten we misschien ook nog even aanpassen... heerlijk dat getreuzel...:x Laatst hadden we het over de dikte van het boxkleed... hier ligt een oud dekentje in de box met 'mispoes' erop gespoten om de katten eruit te houden. Zegt die vrouw van de kraamzorg vanmiddag dat dit een prima dikte is! Manlief werd bijna boos toen hij het hoorde: "Je hebt toch wel gezegd dat we daar ons kindje niet op gaan leggen?!" We hebben juist expres een heel dik boxkleed gekocht! OH en ik ben dus niet de enige die het 'kleien' van Gravid niet snapt...
Op deze site kun je ook zien hoevaak de naam voorkwam afgelopen jaren. De onze toch wel veel maar ja in onze omgeveing hoor ik hem niet en das belangrijkste
Guusje: Dat is wel heel erg van die kraamzorg dan haha En wat namen betreft, leuk he.. al die namen het zijn er ook zoveel, dat je bijna niet meer zou weten welke je doen moet haha. Aukje: spannend dus morgen!! En jij morgen alweer 37 weken, Binna vrijdag, en dan ik zondag.. (weet niet of ik iemand vergeet er tussen in??) Gaat echt heel erg hard nu!! Wish: Ik zal eens op die site kijken, ben nu toch wel nieuwschierig naar onze naam haha Wat het kleien van de auto betreft Ik heb een 'gepimpte' wagen, zo'n tuning wagen. En was en poets mijn auto alleen met wasmiddelen en poets middelen van het merk Mequiars. Is een zeer goed merk, wel duur (13 euro voor 1 flesje auto shampoo bijv.) maar heb je ook wat. Nu is het zo dat je wel eens vliegenstront of vogel poep op je auto heb zitten, of van die bladluizen enz.. of als je je auto onder bomen heb staan, kan het nog wel is voorkomen dat je bladeren op je dak en motorkap heb liggen, en als je die er dan afhaal, blijft er zo'n afdruk van achter. Dat krijg je er bijna niet meer afgewassen, zowel die bladeren afdrukken niet, als vogelpoep/vliegenstront. Nu heeft dat merk Mequiars een bepaalde spray, speciaal voor die vlekken/plekken. Maar ook een soort van klei, of vergelijk het maar met plakgum. Ziet er hetzelfde uit. Daar pak je een stukje van, je spuit dat stukje klei in met die spray, en ook de vlek die je weg wilt hebben, en dan ga je met dat klei over die vlek heen poetsen, tot het weg is. En dat is dus je auto kleien Alles weg halen wat je normaal met spons en water niet weg krijgt. Ik heb nu een klein gedeelte gehad (onze auto staat onder bomen) maar ga vrijdag met vriendlief de rest doen, daarna ga ik de wagen helemaal poetsen en in de wax zetten, en is hij weer om door een ringentje te halen
Onze naam is maar 10 keer gegeven in ongeveer 10 jaar dus hoef niet bang te zijn dat onze naam vaak te horen is! Ik hou wel van aparte niet veel voorkomende namen. Zo hier het laatste uur continue harde buiken ... Ga mn bedje maar opzoeken dan wordt het weer wat minder! Slaap lekker lieve meiden en tot morgen xxx
De roepnaam die we voor Uk hebben, is ook meer dan 300x gegeven de 2e naam maar 10x Maar ach, wij hebben de naam nog vrijwel niet gehoord.. dus prima dan haha. En ik denk toch niet dat je echt een naam zult vinden die nog nooit gegeven is.. als ik bij svb zie hoeveel namen dr zijn vind ik het knap als je echt een naam hebt die nog niemand hebt. maar goed, hou je toch haha.
@ wish: haha ja ik was ook meteen de WIJ aan het doorbladeren hihi! @ Guusje: tsja moet je mannetje meer bier drinken hihi! Hier kan het ook niet omhoog... boeiend, verschonen ze het maar niet. Heb me er al lang bij neergelegd @ monika: oe das wel leuk!, die van ons had ik geloof ik niet gezien. @ Troetel: tsja 5 euro verzendkosten vind ik ook wel veel ja, snap dat je verder aan het kijken bent! En wat lief van die bos rozen!!! @ Meimamma: Zwarte piet HAHAHAHAHA @ Aukje: hier is shoppen ook 1 van de zwaarste dingen die ik kan doen. @ Gravid: Weer wat geleerd, auto kleien HIHI * Namen: oeps, onze naam is in 2010 al 283 x gegeven... helemaal niet zo speciaal dus Zo, hier net een steek die mn vagina in ging, vet pijn deed, keiharde buik en een enorme kramp... oefen weeen ??? Naja het is nu weer gezakt al staat mn buik de hele dag al erg gespannen EN... *SNIK* ik denk (okeey mn moeder moest dr leesbril er voor op zetten) dat ik toch straie ga krijgen, ik zie heeeeeeeeel licht iets wat er eerst niet zat *boehoe* Net ff naar mn oma & opa geweest, oma is 80 gewordene en daar gaan we zondag voor uit eten. Zaterdag is er een BBQ van alle buuren hier, maja ik heb net een verjaardag van mn nicht, wel jammer zo had ik de buuren beter kunnen leren kennen, maja jammer dan...
Sorry meiden verwaarloos jullie een beetje maar ben zo druk met alles over al heen en alles regelen qua me ma. Ze moet nu tot zaterdag blijven. en morgen moet ik zelf naar de gynacoloog daar dus dan kom ik ook weer 3 keer in het ziekenhuis ble. maar ja kan even niet anders. denk wel aan jullie heb ook mee gelzen namen tja zoals jullie zien houden wij van wat aparter namen. Baby naam is 68 keer gegeven van 1995 tot 2010 Silver is 58 keer gebreukt van 1995 tot 2010 En ach hoe grapig wij dachten orgineel te zijn met Silver woont er hier in ons dorp nog een. en heet het achter nichtje van een vriendin van mijn ook zo der is nog een leuke site zal hem eens zoeken Verjaardagen ik ben 27 april jarig mijn oma 28 april en ben 29 april uit gerkekend en dan 10 juni is me broertje jarig
Hier weer een flinke kramp die ff aanhield... ik ga maar naar bed, volgens mij is mn lichaam moe. weltusten meiden!
Klinkt als indalingspijn Vagans, ik vermoed dat de kleine een begin aan het maken is om te gaan dalen! Dat levert die steken en krampen vaak op!
@wish. Mischien een iets minder aparte je kent hem denk wel zeg maar. En Silver kende je nog niet ( hoop zo dat ik het goed uit leg)
Hallo dames, hier ook weer een teken van leven van mij ... heb wel wat meegelezen, maar niet echt meegeschreven. @bas: ziet er mooi uit die 3d foto, gelukkig niets aan de hand met je kleintje. @ hmmm wassen met soda... ik doe van tijd tot tijd met azijn en dan idd 90 graden programma laten lopen... maar heb nog wel soda liggen, misschien ook eens proberen. @troetel: balen zeg van die "familie", als je het nog zo mag noemen :x enne....ook van je baaldag van gisteren.... @lilo: dat is vervelend hè met bestellen en het zit toch net niet. @chaartje: fijn he dat gepor. Hier zit er met de regelmaat van de klok eentje in mn rechterzij, half tegen mn ribben aan te peuren @Vagans: dat komt me bekend voor... als ik eenmaal buiten ben, dan gaat het wel... al loop ik echt niet ver meer hoor... mn buik protesteert al aardig met harde, maar niet pijnlijke, buiken. Pfffftttt dat bellenprobleem loopt nu nog steeds @sanny: dat hoor je wel veel vaker idd dat mensen tijdens vakantie enzo "ineens" ziek worden. Beterschap! @binna: mooi foto samen met Silver.... dat lukt ons hier echt niet. Dochterlief vind het "achter" de camera interessanter Is je moeder inmiddels alweer een beetje opgeknapt? @guusje: hoe is t nu met je schoonzusje? Is ze weer wat opgeknapt? @esmee: over werknamen gesproken... hier heet ze dus in de wandelgangen gewoon Frummel (de oudste was Puk) en ook de mensen om ons heen gebruiken die naam dus gewoon Gistermiddag in de supermarkt begon M dus over de baby en wilde ik haar naam gaan zeggen... heb toch maar Frummel gezegd, je weet nooit wie je tegenkomt Naam die we nu hebben (nog steeds niet helemaal zeker... ventje kan er niet aan wennen geloof ik) past wel bij M's naam, ook vier lettergrepen en niet super gangbaar, maar ook niet super "vreemd" @wish Maatje 56: denk wel dat een 8-ponder daar nog wel in past. Het is ook afhankelijk van de lengte van je kindje en van het model... het is net als bij onze kleding... ene valt gewoon groter/kleiner dan het anderen @stefanie: beterschap meid! @aukje: ja Ikea shoppen doet meestal aardig pijn in de portemonnee @gravid: ik heb al de hele zwangerschap harde buiken na een hoogtepunt, gelukkig niet pijnlijk ofzo. Benauwdheid icm harde buiken komt mij niet bekend voor... maar het kan denk ik wel, alles komt ineens wat meer in de verdrukking te liggen. Mn boobs zijn idd ook wat gevoeliger, vond ze van de week ook "zwaarder" aanvoelen, vooral aan de onderkant/zijkant @de ouderen van tegenwoordig: ik was gistermorgen boodschappen doen met M en ze wil nog wel eens "dwars" doen en dan niet bij mij in de buurt blijven oid. Staat er een oudere dame bij me, ik schat haar op een jaar of 65/70, die maakte een opmerking over M (gewoon vriendelijk) en daarop antwoordde ik dat ik momenteel helaas niet meer zo snel was.....Waarop zei me wat verbouwereerd aankijkt... totdat haar ogen op mijn buik vielen.... toen snapte ze mn opmerking @troetel: ja die zeiltjes zijn wel gemakkelijk, maar ik geloof niet dat je echt lekker gaat zitten, als je al "lekt" @plannen met de baby... heb net een uitnodiging binnen gekregen om 28 april nog uit eten te gaan ivm het afscheid van een VUT-tende collega .... muoh laat ik maar verstek gaan denk ik Verjaardagen: ben uitgerekend op mn vaders verjaardag, 4-5 is opa jarig, 8-5 mn zusje, zelf 18-5.... maar dan is de kleine er gelukkig al wel @niet plannen: zo zitten wij met het huwelijk van stiefje over anderhalve week.... da's 10 dagen voor mn uitgerekende datum. Dus ja.... dat is ook niet zeker. Misschien zijn we er alle drie bij, misschien maar twee (E & M) of misschien helemaal niet (wanneer ik bezig ben) @jasje: ja die zou ik zeker in 62 nemen, mouwen kun je altijd omslaan wanneer ze te lang zijn. Maar ik heb ook een 62je in mn vluchtkoffertje zitten hoor @namen frequentie zoeken: zal ook eens kijken. de naam van M kwam in onze vorm in 2009 maar drie keer voor. Samen met andere varianten van haar naam iets van 30-40 keer denk ik.... dus gelukkig weinig risico dat ze straks "één van de zes Anna's/Emma's oid" is Zal ook hier op t forum eens kijken.... Hmmm ik doe hier iets fout geloof ik.... krijg 20 pagina's waarin ergens onze naam voorkomt Nou ja, dat komt nog wel.... inmiddels is het 23 uur en had mn vriend een uur geleden al beloofd dat ik "even" een reactie ging afmaken en dat ik dan gezellig bij m zou komen zitten maar hoor boven ook gerommel.... hij ging alleen "even" het licht uit doen