hai hai meiden wat gaan we vlot zeg moet nog 1 nachtje slapen en maar goed dat ik een slaappilletje krijg want anders zou ik de hele nacht wakker blijven en dan mag ik naar huissssss ben zooo blij!!1 frummie maakt het ook goed die schopt me een lieve lust ben wel door dat constante gelig steeds misselijk en das wel mider maar ja morgen is het overrrrrrrrr echt ik sta op ga douche en wil zo snel mogelijk met ontslag formulieren want ik ben het hier echt zat ik moet wel over 2 weken terug komen voor een groei echo en ee vruchtwater meting maar ze gaan geen cervix metingen meer doen guusje ik hoop dat jij ook morgen lekker naar huis mag Binna zooo prinsesje gaat hard zeg een fijne avond en een dikke knufff van ons
Meiden, ik ga lkkr naar bed. ben he-le-maal gesloopt was vandaag bezig met overloop en slaapkamer op te ruimen en schoon te maken.. maar continu harden buiken,. pfff. En dan toch doorgaan net even de rem dr op gezet en bij mezelf gezegd van eh.. waarom persee NU alles af willen maken als het ook morgen kan? dus zit nog even aan glas drinken, en dan lkkr me bed in. hopelijk voel ik me morgen wat lkkrder in me vel zitten! Slaap lekker meiden!!
Hoi hoi meiden! Vanmiddag dus voor echo geweest. Vruchtwater is wel iets beter dan vorige week maar nog steeds aan de weinige kant...zeg maar net boven de onderste lijn.Hoeft niks ergs te zijn...vk gaat het verder in de gaten houden en evt moet er nog eens een echo gedaan worden.Verder ook van echoscopiste te horen gekregen het echt rustiger aan te doen dus dat ga ik de komende dagen zeker ff in mn oren knopen.Ventje was goed gegroeit....weegt nu 2295 gram. Het gesprek op het werk is beetje gelopen zoals ik gedacht had. We gaan 1 schaal naar beneden en ontvangen over het verschil een persoonlijke toeslag,dit is ook gewoon loon en krijgen we dus alle toeslagen zoals vakantiegeld,ORT,ziektegeld enz over. Het enige wat ons nog dwarszit is het feit dat we nu in dezelfde schaal komen als andere collega's die minder geschoold en ervaren zijn dus dat is nog discussiepunt. Verder zat ze te zeuren dat we geen bezwaar meer konden maken omdat de 30 dagen verstreken zijn en dat vind ik dus oneerlijk. We kregen brief op 15 februari...daar kon je aankruisen of je acoord ging of niet accoord en gesprek wilde,of bezwaar wilde maken. Wij hebben dus eerst overlegt met de bond en toen aangekruist dat we niet acoord gingen en gesprek wilden.Dat leek ons wel zo netjes en minder agressief als dat we meteen bezwaar zouden maken. Maar ja maar ff zien hoe dat afloopt. Verder voel ik me redelijk en heb eigenlijk zin om morgen ff de stad in te gaan maar jaaaa of dat verstandig is Over een paar weekjes lukt het misschien helemaal niet meer en heb zin om te shoppen!!!!!!!!!!!!
nou meiden heel fout maar ik heb vandaag met mannetje samen het hele erg schoon gemaakt nu kapot natuurlijk. maar ja wel lekker schoon. (hoop ik op het laatst konden we het niet meer goed zien ) Ga nu zo lekker douchen en dan naar bed. slaap lekker meiden
ff ego hoor, door de rugpijn heb ik bergens zin in dus ook niet in typen (heb wel alles gelezen) lopen met de hondjes was wel ff lekker, op een lekker tempo wandelen is het minst belastend voor mn rug. Morgen gaat vriendlief eerst hier de auto een beetje maken voor hij weer helemaal naar Limburg gaat. Anders is het echt niet te doen (remblokken zijn helemaal op) nog ffies bankhangen en dan slapen
Oh ik ben niet de enigste die teveel heeft gedaan vandaag merk ik! Ik werd vandaag gebeld dat ze vrijdag het kraambed komen brengen... en de bijkeuken waar het eerst moet worden opgeslagen was zo'n bende! Dus heb het helemaal opgeruimd. Vanavond ook nog een poos bezig geweest, nu merk ik het wel een beetje. Morgen shoppen! Ik heb nog twee trouwerijen, dus wil nog een leuk jurkje en nieuwe schoentjes. En ik ga morgen naar de kapper, heerlijk! Weltrusten dames!
Binna: Ik lees net je berichtje van de echo! L.yanne was zelfs lichter bij de geboorte. Gelukkig zag de VK dat ook in en laten ze je vast niet lang lopen. Wish: Gelukkig was de echo (redelijk) goed. Rustig aan doen! Guusje: Hopelijk blijft het goed gaan met de bloeddruk en mag je morgen naar huis. Heb je nu zwangerschapsvergifitiging of is dat nog niet duidelijk?? Chaartje: Wat fijn dat je morgen naar huis mag, snap dat je het zat bent. Marjan: Hopelijk hoef je niet meer te spuiten, je bent nu al zo ver in je zwangerschap! Stefanie: Hmm die keuze van jou van de broodjes klinkt ook goed. Maar denk niet dat mijn man na de bevalling nog zin heeft om naar bakkerij bart te gaan... gewoon biefstuk in de vriezer. Gravid: Ook jij hebt dus (een beetje te)veel gepoetst. Rustig aan meid (maar het is moeilijk is zou het zelf ook wat rustiger aan kunnen doen) Troetel: Moet je dan zelf gedurende een dag je waardes prikken?? Heb nog nooit gehoord dat ze dat doen, hopelijk is alles gewoon goed. Krijg je dan ook een extra echo voor de groei of loopt ze niet zoveel voor?? Esmee: Heb jij die poetsdrang dan niet?? Ik neem me elke dag voor om rustiger aan te doen, maar het lukt me gewoon niet. Nu heb ik gelukkig geen tot weinig kwaaltjes en kan het dus ook. Maar jij sterkte met verhuizen! Zo dit was em dan weer. Zo bijna maar eens mijn bedje opzoeken, nog even de wedstrijd uitkijken misschien... net weer gescoord dan blijf ik toch maar even hangen.
Oh ja hier wel last van zwangerschapsdementie. Ik werd gebeld over het kraambed enz. of dat morgen gebracht kon worden, dus ik zeg ja hoor dat kan! Maar ik ga morgen shoppen en naar de kapper... Dus gebeld en verplaatst naar donderdag, maar dan kan ik ook niet.. dus heb ik het verzet naar vrijdag... Heb dus na 3x telefoneren uit eindelijk de juiste dag. Die man moest er gelukkig heel hard om lachen maar voelde me wel een beetje een domme muts.
Goedemorgen meiden!! Lekker geslapen allemaal?? Hier wel, maar kwam in het begin niet goed in slaap. Ik kon heel goed merken dat de kleine aan het indalen is. Had echt last van menstruatiekrampjes die doortrokken naar m'n rug toe. Ben benieuwd of de vk dat vanmiddag ook bevestigd. Vanmiddag gaan we de bevalling bespreken Het belangrijkste wat m'n vriend en ik willen bespreken is het overtijd lopen. Ik heb namelijk meerdere redenen en hoop dat deze genoeg zijn om me niet langer dan 41 weken te laten lopen. Reden 1: bekkenklachten Reden 2: vruchtwater aan de minimale kant. Misschien zijn dit helemaal geen goede redenen maar we gaan het wel aankaarten. En dan zie ik wel weer hoe hierop gereageerd wordt. Nu ga ik nog effe naar bed toe want ben nog steeds moe van de drukke dag gisteren. Was pas om 11 uur thuis van het etentje en 3 uur achter mekaar zitten heeft me toch wel opgebroken. @ chaartje: joehoe je mag lekker naar huis vandaag!! @ Guusje: fijn dat je bloeddruk al beter is meid! @ wish: mijn vruchtwater zat ook op de onderste lijn van het " goed " zeg maar dus hoefde me geen zorgen te maken. Verder vergeten helaas. Spreek jullie later meiden xxx
Goeimorgen meiden @aukje haha. Ach ik denk altijd maar zo ik zie die geen toch nooit meer @lillo o bah de menstruatie krampen ik heb ze ook wel eens en dan denk altijd nee wil niet ongesteld worden en dan later denk o ja dat zij de indalings pijne @wish wat fijn dat de echo goed was en ze hèt goed in de gaten houden
Pffff niet zo'n heel erg lang nachtje gedraaid Deels eigen schuld.... heb veel te lang achter de pjoeter gebivakkeerd gisteravond. Ben nog steeds op zoek naar een leuk jurkje voor M ivm de bruiloft van dr grote zus volgende maand. Maar kan niet echt iets leuks, feestelijks vinden. Het is het allemaal nèt niet, té gewoon of juist veeeeeeel te sjiek... ze is per slot van rekening geen bruidsmeisje ofzo. En bepaalde modelletjes staan haar gewoon niet omdat ze een buikje heeft En verder vannacht vanaf 5 uur wakker geweest ivm snurkende vent en heb dus nog een drie kwartier oid liggen lezen.... toen ging E om half 7 ofzo het bed uit... dochterlief ook al wakker.... dus moeders stond om 7 uur alweer naast dr bed Proberen vanmiddag maar even te slapen denk ik.
@marjan weet niet of het je smaak is. maar vindt de jurkjes van ca erg leuk. van deze zijn er meer en meer kleurtjes
@ Lilo: Ik vind dat goede redenen hoor! en met een beetje geluk heb jij een VK die niet zegt: ach maar dat hoort er bij hihi ik ga dr daalijk nog missen @ marjan: kl*te he zon nacht! Goedemorgen meiden hier niet zo veel geslapen veel last van mn rug, geen zin gehad om de bench op te zetten dus doggies op bed en dus nog minder bewegingsruimte (en ik ben al zon draaier) en de eerste nacht dat vriendlief thuis is heeft die niet door dat die niet meer alleen ligt dus ik ging naar de wc, kwam terug en kon er niet meer in! meneer lag helemaal schuin. Maja hij zag er zo lief uit hahaha Straks naar zwijndrecht, vriendlief gaat met zn collega de remblokken doen, ik moet nog wat ophalen bij mn moeder. Het ziet er nog niet zo zonnig uit, ik hoop dat dat nog gaat komen! fijne dag iedereen!
Jij ook al slecht geslapen Vagans balen hè. Sloopt Pulchra thuis niets? OMdat je bij je ouders hem wel in de bench hebt?
Brrrr.... zit net hier op ZP nog even het topic door te lezen over dat 12 jarige kindmoedertje uit Groningen. Ten eerste dieptriest wanneer een kind een kind krijgt , zo kan ze zelf helemaal geen kind meer zijn. Kan wel heeeeel vroeg oma worden sorry Maar nu kopt de Telegraaf dat de vader van het meisje mogelijk de "dader" is ivm eerdere veroordeling vanwege incest. Ben niet zo weg van de schrijfstijl van de Telegraaf, veel te sensatiebelust allemaal, maar er zit vaak wel een kern van waarheid in. Moet er niet aan denken dat dochterlief over 10 jaar met een dergelijke mededeling zou komen (zwanger).
Goedemorgen meiden, Vanmorgen hier lekker uitgeslapen want mannetje moest om 6:00 al weg en toen was ik echt kapot. Om 9:30 zat ik weer rechtop in bed dus toen maar lekker mn vingertje geprikt (ahum AFSCHUWELIJK!) en daarna zachtjes aan gaan ontbijten etc. Zo maar eens even met de hond erop uit, het zonnetje komt eindelijk door zie ik @ Aukje; Ja ik heb zon priksetje mee gekregen (meetapparaatje, stripjes en prikpennen). Gedurende de dag moet ik 3 keer prikken; nuchter, 1,5 uur na ontbijt en 1,5 uur na lunch. En de eerste keer heb ik vandaag al overleefd. Oh ik heb zon hekel aan naalden, maar het gaat allemaal wel als iemand anders hem er in jast, maar om het nu zelf te moeten doen blegh! En tja de VK voelde alleen maar.. Volgende keer (over 2 wkn) hoort als het goed is de liggings/groei echo gedaan te worden. Dus als ze het vergeten eis ik gewoon dat ze hem dan doen. Zie het niet zitten die pas met 36 wkn te krijgen! Zeker niet als ze al 2 keer hebben gezegd dat ze flink voor ligt. Dus we zullen het zien. Haha en lachen van je zwangerschapsdementie, erg he. Maar hopen dat het na de bevalling niet te lang blijft hangen @ lilo; Bah ik droomde vannacht zelfs dat ik ongesteld was geworden en dacht nee dat kan niet. Oeps.. Beetje vreemd! Maar heel vervelend die krampen.. @ Marjan; Bah wat een verhaal daar wil je idd niet echt aan denken. Liefs
Goedemorgen allemaal. Marjan, wat een schattige jurkjes allemaal. Ik kan niet wachten tot ik ook voor die leeftijd mag shoppen. Volgens mij ga ik los. Details van die roze jurk zijn wel erg mooi. Bina, zal hier laatst achter pc en voelde wat kramp en automatisch schoot de gedachte in mijn hoofd, ooh dat wordt ik vanavond vast ongesteld voordat ik me realiseeerde dat dat echt niet ging gebeuren . Vagans, baal dat het slapen alleen maar minder voor je lijkt te worden. Hoop dat het zonnetje daar ook door komt en de dag er weer wat fleuriger uit ziet @ Hier; gisteravond de kolder wat in mijn kop. Wilde de box opzetten zodat de dieren er aan kunnen wennen (nu nog vol met balonnen) maar ja, toen wild eik de meubels ook anders hebben staan. Dus manlief en ik hebben de hele avond met de meubels staan slepen maar het staat allemaal weer. Het is alleen een bende nu. heb niet zo ijverig meer schoongemaakt afgelopen weken dus er kwam nogal wat stog achter alles vandaan. Mannetje is vandaga vrij, zit nu bij de kapper en straks weer aan de klus. ben nu MP aan het afstruinen voor een dakraam...
Stefanie ik weet niet wat je budget is voor dakramen enzo... maar www.dakraamleverancier.nl is een goeie en is niet superduur. Wij hebben er twee dakramen besteld van het merk Fakro, is B-merk van Velux en hij rekent geen bezorgkosten. We even opletten dat je nog apart de gootstukken moet bestellen!!!! Uiteindelijk waren we 50 euro goedkoper uit tov de duitse leverancier, die op dat moment de gewenste ramen niet voorradig had.
@ Binna: Jaa heb die krampen absoluut niet gemist moet er ook altijd aan denken dat ik weer ongesteld moet worden. haha @ Hopmarjanneke: Hopelijk kun je vanmiddag effe bijslapen! Vreselijk nieuws van dat meisje inderdaad!! moet er ook niet aan denken dat mijn dochter op haar 12e een kind krijgt! Vreselijk @ Vagans: hahaha ja ben best wel bang voor die reactie. Lees namelijk op internet dat bekkenklachten geen reden zijn om eerder in te leiden. Wat ik me dan wel weer afvraag is als je overtijd gaat over er wel regelmatig een ctg gemaakt word .. vanmiddag maar effe vragen.