Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh, wat een goede tip: rust pakken nu het nog kan... ;) Zet me wel even aan het denken hoor. Bij mij kan het nooit goed genoeg zijn zeg maar... Wijze woorden zeg! Ik ga het even op me in laten werken, wie weet werkt het!:)

Even nog een kleine irritatie van het werk. Ik kijk nog gewoon mijn mail en nu zie ik dat ze een personeelsuitje gepland hebben. Ik werk er nu ruim 3 jaar en nog nooit een uitje gehad. Hebben ze het uitje gepland op 12 mei!:x Echt heel sociaal! Nou ze zoeken het maar uit. Boeit me ook niet, maar vind het wel stom!

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Lekker lullig Guusje!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Van dat uitje bedoel ik dan he

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Haai!!

@meimamma: RUUUSSSttttt is ook mijn codewoord!! Ik krijg al een harde buik als ik er maar aan DENK om een kast uit te ruimen..
    Nu MOET ik ook wachten tot volgende week maar ook vanaf dan heb ik allerlei bezoekjes gepland bij vriendinnen om op mijn dooie akkertje eens langs te gaan.
    Alles op z;n tijd en ja, je kunt de rust goed gebruiken omdat je dadelijk echt niets meer kan! En ook nog een kleine rond hebben lopen scheelt veel. Dat kost gewoon energie.

@namen: ik zie die van ons met regelmaat voorbijkomen en ik vind het steeds mooier worden!!

@uitgerekende datum 23 mei: een goede vriendin is 25 mei jarig, zoonlief 5 juni(dan komt er echt niemand behalve opa/oma beste vriendin), schoonmoeder 5 juli (die is dus het eerste aan de beurt met kleine showen!) Verder niets, of ik vergeet het even hahaha!

@mezelf: oh mijn boxkleed komt snel binnen! kreeg net de mail! JUPPIE:D

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: haha ja het is ook nooit goed nee, en hier ook eczeem en dat wordt ff erger omdat ik de cremetjes en lotionnetjes niet mag gebruiken nu :( En idd de fotos zijn straks een hele leuke herrinering!

@ Rianne: He bah meid das schrikken!!! Heel veel beterschap en ik hoop dat er verder niks aan de hand is!!! schrik er wel van hoor, zoveel meiden ineens die een ritje ziekenhuis achter de rug hebben!

@ Troetel: flinke schoppert heb je dan! suc6 met de pijntjes!

@ Aukje: fijn dat je bent goedgekeurd!

@ Binna: Jeetje wat vervelend dat ze je niet een beetje tegemoed komen!

@ Stefanie: Dat je maar snel weer helemaal beter mag worden!

@ Meimamma: Ik ga helemaal geen grote schoonmaak houden! Helemaal geen zin in! haha Enne echt erg, bij de afkorting mc denk ik meteen aan de MAC HAHAHAHA :p

@ Lilo: Ja zeker, ze ligt koppie onder, billen boven, voeten rechts en voel dr zowiezo veel rechts :D Enne rustig aan met die harde buiken he!

@ GuusjeB: Najaaaa wat ontzettend oneerlijk van dat uitje zeg! Zou ik ook echt vet kwaad om worden!

*namen: Ik hoor steeds meer (ook om mij heen) dubbele namen, 2 of zelfs 3... heeft dit nog een reden of vinden jullie dit gewoon leuk?
    Wij vinden het namelijk helemaal niks en ons meisje krijgt gewoon 1 naam, net als dr moeder ;)

Nou hier vanmiddag naar mn ouders gewandeld met de hondjes, had de luiertas mee want daar paste beter mn jasje in en wat water voor de hondjes enzo hihi. Ging alleen wel wat minder goed als de laatste paar keer, dacht al dat het miss te maken had met de indalingsweeen die ik gevoeld had en de slechte nachtrust.

We zijn goed geslaagd voor oma, een heel mooi groot bloemstuk, we hebben het ook maar gelijk gebracht, gister was ze jarig en zondag is het etentje maja dan moet het nog zon tijd bij mn ouders staan, wordt het miss ook niet mooier op.

Mn moeder had hutspot gemaakt, daar houd ik niet zo van dus ik maak het nooit, vriendlief is aan het werk maar is er gek op dus mn moeder had een bakkie voor hem appart gehouden (die 2 zijn niet altijd beste vriendjes dus dit vond ik extra leuk!) En aangezien ze aan boord de keuken er uit aan het slopen zijn en het elke dag patat is heeft die dit keer bedankt en als die straks thuis komt staat er voor hem een heerlijk prakkie ;)

Zit nu lekker mentalist te kijken, vriendlief is hopelijk rond 9e klaar.

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans Mac klinkt ook veel lekkerder als maxi Cosi hihihi kan je geen ongelijk geven dat je dan aan het restautant met de gouden bogen denkt hihiih
    En wat lief van je moeder om een prakkie mee te geven voor je vriend;)

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    *klaagmodus aan*

Meiden gaan bij jullie die laatste paar weken ook zo langzaam voorbij?? Ben er denk te erg mee bezig. Gisteren moest ik gewoon janken omdat ik het zo zat ben. Verlang zo weer terug naar mn oude lichaam en weer wat kunnen doen ...
    Ik kon vandaag echt mn eigen sokken niet meer aan doen
    Ik ben ook gewoon te nieuwsgierig. Kan maar moeilijk in slaap komen omdat ik het allemaal zo spannend vind! En als ik erbij nadenk dat het nog maximaal 6 weken kan duren wordt ik een beetje gek;)
    Naja gelukkig heb ik jullie meiden :D

*klaagmodus uit*

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Ja mijn schoonzus beviel met dr eerste 5 dagen eerder, en met dr 2e, 1 dag later.
    Mijn dochter kwam precies 2 weken later, dus hoop dat deze Uk zich eerder meld ;)

Lilo: He, niks an he.. die harde buiken. Lkkr rustig an doen.
    Ik heb er momenteel ook weer veel last van.
    En daarbij veel vochtverlies.. dus even in de gaten houden.

Net even anderhalf uur op voetbal veld gestaan :( had ik beter nie kunne doen, nu veel last van bekken.
    En heb ineens weer last van tandvlees, tot overmaat van ramp doet me oor ook zeer... *GIL*

Kruip zo lkkr tege vriendlief op de bank, lkkr Twente kijken, en hopelijk wint Twente :D
    Fijne avond meiden, en slaap lkkr alvast!
    kom morgen weer buurten!

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Ik ben het ook zat hoor..
    Weet precies hoe je je voelt.. kan ook zomaar in huilen uitbarsten omdat ik het zo zat ben, of als me bekken alweer te veel pijn doet of wat ook.
    Al vind ik de weken wel snel gaan..
    Lkkr rustig an doen meid *knuffel*

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ lilo: aan de ene kant geniet ik juist super dat mn buikje zo lekker bol is! Aan de andere kant heb ik veel last van pijn, kan mn sokken amper aan doen, mn binikilijn niet meer scheren en na een paar keer bukken om de bal van mn hondje op te rapen ben ik al buiten adem... Dus ik snap wat je bedoeld meid, sterkte! ;)

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ons kindje krijgt ook gewoon 1 naam. Meerderen vinden we echt niet nodig.

En de pijn in mijn bekken is iets minder geworden, maar nog altijd aanwezig.
    En aangezien ik net een info avond heb gehad in het zh met rondleiding over verlos en kraam afdeling, voel ik het weer meer.
    Maar was wel informatief!

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meisjes ik ga tukken;) Morgen een uitgeslapen laatste werkdag hihi.

Slaap lekker allemaal! xx

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Thanks meisjes!! Ben blij dat ik niet de enige ben!
    Ga effe sst afkijken en daarna lekker naar bed!
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!
    Dikke kus en knuffel!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Buddynieuws van Meedje: Tekst uit SMS
    Hey Marjan, weet niet of het handig is om je buddy te zijn. Waarschijnlijk ga ik volgende week ingeleid worden ivm bloeddruk. Moet nu 3x per week naar het ziekenhuis en als onderdruk stijgt gelijk ingeleid. Als het zo blijft, wordt ik tussen de 37 en 38 weken ingeleid. Dus is even spannend nu. Groetjes Meedje.

Dus wanneer jullie Meedje nog meer missen dan nu het geval al is ;) dan is de reden nu vrij duidelijk.

Heb teruggesmst dat we juist daarom toch buddy's zijn :D

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ meedje: oe meid, wel heeeeeeeel erg spannend hoor!

@ moeie dames: weltrusten!

@ hopmarjan: thanx voor het doorgeven!

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Rianne doe je rustig aan!!!

MEedje heel veel succes en sterkte hopelijk word het pas in week 37 38

hier gaat het wel lekker heb vandaag eindelijk ondervonden wat het hebben van harde buiken is
    maar dat hoort er wel bij en het is vooral wanneer ik in de auto heb gezeten en ben uit gestapt
    En frummie zit nu wel heel erg hoog heb erg veel last van oprispingen en zuurte dus Rennies zijn me nieuwe beste vriendjes
    vind alleen dat het niet zo erg helpt misschien toch kijken voor wat anders

truste voor straks meiden

17. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

@ naam voor de kleine: Bij ons krijgt ze 3 namen. Ik heb zelf 2 namen en een roepnaam die is afgeleid van mijn 'voornaam'.
    Manlief heeft 2 namen en zijn roepnaam is gelijk aan zijn eerste naam (al gebruikt hij zijn naam nu afgekort..)
    Manlief is gedoopt en heeft daarom een doopnaam, ik ben niet gedoopt maar heb wel doopnamen (lekker ingewikkeld he hihi).

Keuze voor meerdere namen bij ons meisje is omdat ik het zelf altijd mooi heb gevonden; meerdere namen. Al gebruiken we haar 2 andere namen niet dagelijks. Tevens is het zo dat ik een nr 1 voornaam had en manlief ook. Nu is haar roepnaam dus manlief zijn nr 1 en de 2e naam is mijn favoriete naam geworden. Derde naam is een vernoeming naar beide oma's.

dus we doen het omdat we het mooi vinden en we er zelf ook altijd blij mee zijn geweest.

@ Lilo; Kan begrijpen hoor meid dat je het echt een beetje zat begint te worden. Hier begint dat ook al even, al mag ik niet klagen velen van jullie zijn er erger aan toe en zijn verder heen dan ik. Plus ons meisje moet voor de 'gezondheid' echt nog even 4 weken blijven zitten.
    Ik heb hier giga last van mijn hele lichaam, alles doet pijn. Ik kan niet eens meer bukken en nu met die ribben gekneusd er ook nog bij grr.. En het drukt gigantisch tegen mijn borst (vanboven) kan nauwelijks meer een beugelbh aan..

Nog even volhouden meid en dan hopen dat jullie ukkie zich voor de 40 weken meld;)

@ Meedje; Jeetje meid das schrikken! Als je dit leest; heel veel sterkte en rustig aan. Wie weet heb je binnenkort jullie kleintje in je armen. Dikke knuffel voor jou.

Liefs

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ chaartje: tsja harde buiken kunnen pijnlijk zijn, maar dat hoeft niet.

@ troetel: ja iedereen moet zelf weten hoeveel namen die zn kind geeft natuurlijk! ik hoor het alleen steeds meer alsof het
    ''in de mode'' is ofzo... ;)

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dubbele of driedubbele namen is denk ik wel van alle tijden hoor. Ik weet nog dat ik "vroeger" wel eens jaloers was op kinderen met meer voornamen, terwijl ik er zelf maar eentje heb/had.
    Maar ook hier maar 1 naam hoor, alleen wel wat "langer" qua lettergrepen :D

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Nou ik denk dat je dat wel gaat lukken haha. Veel later dan 42 weken zal het in ieder geval niet worden;).

Ik ben heel blij dat het zo als het nu gaat ik gewoon natuurlijk mag bevallen enz. enz. Maar stiekem wil ik nu gewoon de datum weten...

Over de naam: Ons kindje wordt vernoemd met 2 namen, een combi daarvan wordt de roepnaam. Vind ik mooi, en ik weet dat de genen die hier vernoemd worden daar echt heel erg blij mee zijn.

Over het zat zijn: Ik ben het nog niet zat, maar heb het ook wel weer gehad (lekker tegenstrijdig). Ik bedoel dat ik de buik nu wel zat ben, de bewegingen van uk zijn niet echt prettig meer, en het wordt nu gewoon een beetje "lastig". Maar goed ik heb geen rug/ bekkenklachten, geen krampen/ harde buiken. Kan eigenlijk nog best wel veel, dus heb niets te klagen. En bovendien vind ik dat de kleine ook maar even tot minimaal 20 april moet blijven zitten.

Meedje: Het zit je ook niet mee he! Ik hou je in de gaten!

Deel Deze Pagina