Ja ik denk dat ''vroegah'' het normaal was omdat het vaak om doopnamen ging, en nu is het ook vaak alleen voor het mooie. Maakt mij verder echt niks uit ik was gewoon benieuwd hier iig lekker 1tje, dopen zowiezo van mn leven niet
Hallo meiden, net vertederd naar generatie 2010 zitten kijken. Mijn man zat achter de pc en ik m erkte pas dat ie meekeek nadat hij vertederd reageerde op een van de baby's. Echt ongelofelijk dat we over een maandje ook zo'n kleine hebben.. namen; ikzelf heb er ook twee en onze jongedame ook. Vind het zelf ook wel wat hebben. Hier weining harde buiken, vooral als ik opsta van de bank of uit bed, maar dat heeft zeker niet te maken met teveel doen Meedje; sterkte en succes, hoop dat de bloeddruk nog wat binnen de perken valt. Lilo; ik denk dat als je lichaam helemaal niet meer mee werkt je het ook een stuk sneller zat bent. ik merk dat het nu redelijk gaat met mijn bekken en dat maakt ook dat ik het niet erg vind nog effe door te waggelen. ben vooral nieuwschierig en daarom mag het van mij wel voorbij zijn. meimamma; veel plezier op je laatste werkdag!! Vagans; hoe ist trouwens met je enkel, weer helemaal bijgetrokken??
@meedje. Oo meis wat heftig dikke knuf @Marjan denk dat ze meer bedoelt dat als jij gaat bevalen ze het niet voor je kan plaatsen @lilo ik had dat eerst keer ook heel erg daarom ga ik nu van een langere tijd uit omdat het dan meer kan mee vallen al is het nog wachten en wachten duurt altijd lang @vangas. Ik vindt twee namen gewoon mooier eigelijk is dat het. En dat het kindje dan altijd nog kan kiezen vindt ik ook wel erg mooi Nou zit nu dus te twijfelen of ik een secetiopie bij een ander ziekenhuis vraag daar ben ik bevalen van Silver maar hebben ze niet de pijnstilling die ik wil proberen maar weer wel alle gegevens van hoe de bevaling van Silver was a had ik verwacht dat ze die wel opvevraagt hadden Ga er dus maar even over denken
o, ja en bevaldata; niet op 29 april want dan is de dochter van mijn zusje jarig, de 30e wil ik heel optimistisch nog op de rommelmarkt staan (of beter gezegd zitten in een tuinstoel, in het zonnetje en lekker van mijn ouwe zooi afkomen ). Niet 11 mei want dan ben ik jarig maar ik zou 8 mei (op moederdag) wel een mooie symbolische datum vinden..Is er iemand van ons uitgerekend op moederdag???
* enkel: Nou gisteren was die ineens blauw!!! snapte niet waarom hij was nog helemaal niet blauw geweest! Lopen gaat doen maar schoenen uittrekken enzo en als de tegeltjes iets scheef liggen dat mn voet scheef gaat doet wel weer pijn... vaag... Ik ga naar bed meiden weltrusten en ik hoop dat we vanacht allemaal nou eens een fijne, rustige nacht gaan hebben!
29 april vind ik wel leuk hoor, ben ik namelijk jarig. Wil jullie even heel veel succes en sterkte wensen met de laatste loodjes. Ik blijf jullie toch nog steeds volgen, mijn datum zou anders 1 mei zijn. Was dus ook kans dat de kleine op mijn verjaardag was geboren als alles goed was gegaan.
Hier krijgt de dame 3 voornamen, de roepnaam omdat we hem mooi vinden en de andere namen als vernoeming naar mij. Mijn zonen hebben als 2e namen ook vernoemingen naar hun vader (ze hebben niet allemaal 1 vader). Dit is dus mijn/onze eigen traditie. Bevaldata, 26 april wordt mijn 2e zoon 8 dus do die datum maar niet. Koninginnendag hoeft ook niet van mij. 5 mei is de papa van deze dame jarig en zou hij niet erg vinden maar ik vind de geplande ongeveer 10 mei ook prima! Nu weltrusten en morgen weer een ctg, ben benieuwd!
Goedemorgen meiden!! Hier wederom een slechte nacht achter de rug, met een nachtmerrie als vervolg. Ik kon weer eens niet in slaap vallen en toen ik eenmaal sliep droomde ik dus heel eng. Ik droomde dat ik beviel in het huis der geheimen. Ik werd door Karim begeleid en die deed mn bevalling (ja hoe kom ik dr bij) ook was Binna aanwezig die ook elk moment bevallen hahaha. M'n bevalling verliep vrij vlot maar was wel bloederig! Ik had m'n kind niet geboren zien worden en m'n kind was al thuis. Het bleek maar 1 kilo te wegen en moest dus veel zorg krijgen. Ze lag niet in de coveuse of bedrading maar we hoefde enkel maar heel voorzichtig te doen. Eenmaal thuis aangekomen was de hele familie er al en hadden de kleine al gezien. Ik was vet boos want m'n vriend en ik hadden onze beeb nog helemaal niet gezien Nou m'n kindje lag lekker in bed en m'n moeder kwam langs maar die had een koortslip en mocht haar dus niet aanraken ( m'n moeder heeft in reallife ook last van koortslip vandaar dat ik daar een beetje huiverig voor ben ) in m'n droom wilde m'n moeder het kind continue aanraken maar dat zou dus gevaarlijk zijn. Naja ik helemaal paranoïde!!!! En toen wist ik het niet meer. Oooh meiden ik wordt zo moe van die dromen. Maar kan ze niet tegen houden zie nu al weer op tegen vanavond. Nou dit was m'n verhaal op de vroege morgen, moest het effe kwijt!! @ meedje : sterkte meis en een dikke knuffel!! Zal straks effe terug lezen Xxx
Goeimorgen Meiden Nou ik heb niet zo goed geslapen veel wakker dus hopenlijk vanmidag even een dutje doen
Goedemorgen meiden! @ Namen; Tja ons meisje wordt niet gedoopt, puur omdat we dat niet logisch vinden daar ik zelf niet gedoopt ben en we ook niet voor de kerk trouwen. Het heeft geen toegevoegde waarde. Maar hebben er eigenlijk nooit aan gedacht om haar maar 'saai' (naar onze mening!!) 1 naam te geven. Ik vond het uit de toon vallen in vergelijking met ons. Wel is het zo dat een derde naam effe wennen was, want dan wil je alle evt. volgende kinderen er ook 3 geven en dat is niet altijd even makkelijk haha. Maargoed, achteraf zou ik er niet aan moeten denken dat ze maar 1 naam heeft. Vind het prachtig zoals ze nu gaat heten en kan niet wachten om die naam met trots uit te spreken @ Bevaldata; Hmm 3 weken eerder dan 25 mei is voor mij ook geen probleem hihi. Maar als ze later dan 25 mei komt, doe dan maar juni ook. (Eind mei zijn er een deel verjaardagen waar we liever niet aan herinnerd worden) @Rianne; succes vandaag bij de CTG @ ego; Zo nog maar effe een dutje doen denk. Mannetje moest alweer om 6:15 weg, maar vandaag kon ik niet direct weer in slaap komen. Komt ook omdat hier vanmorgen alweer drukte was.. Hond zat vast met zijn poot in zijn vacht (moest ik eruit knippen), daarna wilde ik mannetje zijn lunch in de gang leggen en sprintte er een kat naar boven. Toen had ik honger en at ik maar 2 chocoladekoekjes. Al met al is t nogal wat om 6:00 sochtends hahahaha
@ Lilo; Jeetje meid wat een droom! Hoe verzinnen we het elke keer he? Hoop dat je aankomende nacht wat beter slaapt en zonder al te veel dromen. Moet zeggen dat sinds ik een zeepje tegen de kramp onder mn kussen heb, de dromen gek genoeg ook minder zijn. (even afkloppen!) Al ga ik soms slapen met de engste en diepste gedachtes.
Hier ook een rotnacht... Ben wel 100 keer wakker geworden. En nu al sinds 5 uur wakker terwijl iedereen hier nog in droomland is.... Lilo: wat een droom.. Zo zie je maar weer wat je bezighoudt.. Troetel: bij jou was het dus in ieder geval vroeg "gezellig". Binna: vandaag even lekker bij tukken als je daar gelegenheid tot krijgt! Over de secon opinion kun je daar je huisarts niet eens over raadplegen? Ik ga maar een eitje bakken!
Goedemorgen meiden! Meedje, dat is schrikken, nu maar hopen dat je bloeddruk voorlopig nog maar niet gaat stijgen. Hier vanmorgen opgestaan met kramp aan de binnenkant van mijn bovenbeen. De #$%^& dat doet zeer. Heb dit een paar maanden terug ook gehad, heb er toen nog 2 weken last van gehad. Hopelijk nu wat minder. Zo ff langs de vampiertjes en dan 2 uur na het ontbijt weer, gezeur.
Goeiemorgen! Hier goed geslapen, wat een wonder! Scheelt toch hoor een kamer alleen in het zkh. Lilo, naar hè dat dromen, heb ik nu ook veel en inderdaad de vaagste dingen... Over een koortslip. Ik heb ze zelf en vorige keer kwam er eentje opzetten toen mijn baby 4 weken was, deze ging weg en er kwam gelijk weer een nieuwe (lage weerstand op dat moment) en het hele geintje duurde tot baby 10 weken oud was. Tips: laat mensen goed hun handen wassen voordat ze aan je baby komen (deden wij standaard bij iedereen). En knuffels en kusjes zijn met een koorslip gewoon not done! (ik vond het vreselijk al die weken zo weinig echt van dichtbij knuffelen...) Een koortslip kan je ook afplakken voor zolang je bij de baby in de buurt bent en mensen die je moeder niet zijn moet je gewoon weren (dat lijkt me met je moeder lastig ) Zo, nu verder ontbijten... *burp*
Hoi meiden. Rianne succes met de ctg vandaag. Lilo wat een dromen! Namen onze uk krijgt ook gewoon 1 naam. Ik zou uk wel willen vernoemen maar mn vriend niet dus dan houdt het op Hier ook een baggernacht achter de rug. Zo mn laatste (joepie joepie jeej) 2 uur werken en dan daarna nog even lekker plat! Uk ziet mijn blaas als trampoline ggrrrr! Volgens mij is de kleine wel blij dat ik bijna verlof heb, sinds gister voel ik dr erg regelmatig, zelfs vannacht! Dat ik echt ff zat te vloeken van; kind ga slapen! Nu ff ontbijtje naar binnen werken. Het blijft hoog zitten en wil niet zakken, lekker smakelijk!
@lillo jeetje wat een nachtmerrie meis. gelukkig was het dat en is het nu weer gewoon dag. met een mooi babytje in je buik. @troetel oei dat was vroeg voor je dus vandaag en je arme hondje @rianne suces met de gtc vandaag @meimama jeee je laatste werk dag. @aukje nou door dat me moeder in het ziekenhuis ligt heb ik maar 1 dag in de week dat dochterlief niet thuis is dus gaan eerst maar hopen dat ze gaat slapen vanmidag voel me niet helemaal lekker heb pijn aan me longen en me buik is ook gevoelig heb dan ook vanaf 2 uur op de bank gelegen met slapen en niet slapen echt piep.
Balen Binna dat je ook zon last van je longen hebt EN slecht hebt geslapen. Hopelijk kun je nog ergens op de dag een beetje bijtanken
Goede morgen allemaal! Meedje, wat laat je me schrikken! Zit ik hier te klagen over een stabiele hoge bloeddruk, terwijl het bij jou alsmaar oploopt! Sterkte! En laten we hopen dat je kleintje nog even in je buik mag genieten! Meimamma, geniet van de laatste 2 uurtjes werken! Vagans, een naam geef je met gevoel al is het er maar 1 of zijn het er meerdere. Verder wel alles gelezen, leef met jullie mee, maar weet het even niet meer... Hier een heerlijke nacht sinds weken achter de rug! En dan vandaag ook nog 35 weken zwanger! Lilo, heel herkenbaar hoor je gevoel. Ik was hier eergisteravond compleet overstuur. Deels omdat ik gewoon weer de dingen in mijn eigen oude tempo wil doen, deels omdat ik het rustiger aan moet doen, maar mannetje nou niet echt werk uit handen neemt, deels omdat de spanning voor opname ook steeds op de loer ligt en laten we hopen ook deels omdat ik de kleine gewoon wil zien! Wat betreft die namen... wij hebben ook meerdere namen. Ik vind meerdere voorletters gewoon super mooi! Nu hadden we de namen van bijv. beide oma's bedacht, maar mijn moeder vindt dat dus vreselijk! (heeft ze echt letterlijk zo gezegd!) Ze vindt dat de roepnaam er dan ook op moet lijken, anders slaat het nergens op... Nu twijfelden we niet alleen over de roepnaam, nu staan ook de andere namen op de tocht....
Goedemorgen!! @Meedje:Heel veel sterkte meid en maar hopen dat je beebje nog ff kan blijven zitten!! @Slapen:Balen he meiden dat slechte slapen!!Maar ja geloof dat het erbij hoort hoor...hier redelijke nacht gehad gelukkig. @Namen:Ons beebje krijgt 3 namen...1 roepnaam en 2 namen vernoemd naar de opa's. @Guusje:Gefeliciteerd met je 35 weken!! @Binna:wat vervelend zeg dat je zo'n pijn aan je longen hebt...is dat typisch zwangerschapskwaaltje of heb je er normaal ook weleens last van? @Lilo:wat een rare dromen heb jij toch @Meimama:yeahhh bijna verlof nog maar 2 uurtjes!!!! Heerlijk he? Wij gaan zo om 11.00 weer naar de VK...ben benieuwd of mn bloeddruk ietsje gezakt is...hoop het!!! En dan nog ff wat vragen stellen over weinig vruchtwater en evt doorlopen na de 40 weken. Wat ziet het weer er weer heeeeeeeerlijk uit en het beloofd een heerlijk weekend te worden!!! Genieten dus!