Goeiemorgen allemaal, Strekte voor alle meiden die zo slecht slapen, hoop dat jullie overdag nog wat extra kunnen pakken (of lekker doezelen onder een parsol in de tuin). Niets is zo slopend als te weining slaap...dat wordts straks nog wat Wish; succes bij de VK Lilo; is een lage dosis valeriaan niet wat voor het slapen gaan of melatonine? Guusje; gefeliciteerd met 35 weken, schiet al mooi op nu. Rianne; wat fijn dat je goed geslapen hebt en succes met de CTG. Hier zo een dinnetje op bezoek met de kleine van 3 maand. Is voor haar de derde. Ik had haar nog gemaild dat ik ziek was maar wel aan al de beterende hand (niet meer niezen enzo). Die was heel makkelijk, hier zijn drie kleintje aan het snotteren dus komt wel goed. Ben weer gerustgesteld maar wilde het haar wel effe laten weten. Tot straks!!
@ JoMi: Wat super knap van je dat je hier nog zo mee leest en ons een hart onder de riem wilt steken! @ Lilo: he bah, ik ben blij dat ik dat soort dromen niet heb! @ Troetel: Wat ontzettend grappig dat wij totaal anders over dubbele namen denken hihi! Maar dat vind ik juist zo leuk aan allemaal verschillende mensen met allemaal hun eigen ideeen, heerlijk! @ monika: Suc6 bij de Vampiertjes @ Rianna: Suc6 met de ctg @ meimamma: suc6 met je laatste 2 uurtjes werken! @ Binna: Beterschap! @ Guusje: Gefeliciteerd met je 35 weken!!! @ wish: suc6 bij de VK! Goedemorgen dames! Hier redelijk geslapen, maar wel weer vroeg wakker, nog wel ff blijven liggen. Heb nog zooooo veel te doen, echt zo goed als niks gedaan de hele week maar ik ben zoooo moe, benauwd, steeds harde buiken, zere rug. En toch vind ik mezelf een hele slechte huisvrouw, als de kraamzorg nu zou komen zouden ze denken dat ze in een zwijnenstal terecht zijn gekomen... t lukt me gewoon niet Vriendlief zegt steeds te helpen in zn vrije week maar doet dit dan eigenlijk ook zo goed als niet Het weer ziet er wel heerlijk uit, ik hoop dat die stomme allergie afzwakt zodat ik er ook echt een beetje van kan genieten! iedereen een hele fijne dag!
Thanks, vind het zelf ook wel knap hoor. Maar voel toch wel een beetje een band met deze maand. Hier is het nog steeds niet gelukt zoals je aan mijn banner kan zien. Net weer ongi geworden, dus nu ronde 15. De cyclus ervoor heb ik een vmk gehad. Had vandaag graag een positieve test gehad, vandaag zijn wij alweer een half jaar getrouwd. En nu krijgen we ook niet meer in 2011 een kindje, als het lukt zal het 2012 zijn.
Oh, wat ik wel wat moeilijk vind is dat er in ons topic nu net zondag 1 is bevallen en er nu 4 zwanger zijn tussen de 7 en de 12 weken.
@ JoMi: Ik hoop dat het snel raak is voor jullie en je in 2012 een prachtige baby in je armen kan sluiten! Gefeliciteerd met je half jaar huwelijk!
@JoMineerlijk ook he meid...dat het zo lang bij jullie moet duren Ik hoop echt dat het jullie ook snel gegund is hoor.
Zo heb nog effe 2 uurtjes geslapen en gelukkig niet meer naar gedroomd! Het lijkt wel alsof ik overdag beter slaap dan snachts :S @ Namen: Onze meid krijgt gewoon 1 naam! @ Aukje, Binna en Meimamma: Hopelijk slapen jullie vanavond ook beter!! @ Monika: AAHH kramp, ik bijna nog geen last van gehad. Had wel een soort van kramp in mn handen maar nog niet in mn benen (effe afkloppen) @ Rianne: Ooh wat lijkt me dat jammer als je net een koortslip hebt wanneer je baby zo jong is! Goede tip van de handen wassen! (was ik stiekem al wel van plan ) En inderdaad dan moet mn moeder maar geen kusjes en knuffels geven. En andere mensen met een koortslip moeten maar een andere keer komen haha @ Meimamma: Heerlijk vandaag nog effe en dan heb je verlof Lekker genieten van dit lenteweer @ Guusje: Gefeliciteerd met je 35 weken Kan me voorstellen dat je gisteren overstuur was! Iedere keer de spanning voor eventuele opname is natuurlijk helemaal niets! Nog maar 2 weken die baby binnenhouden en dan mag het eindelijk komen! Hopelijk blijft je bloeddruk stabiel! @ Wish: Hahaha ja als ik mn dromen na lees dan denk ik ook bij mn eigen WTF haha. Succes bij de vk strakjes! @ Stefanie: Weet niet of ik valeriaan mag eigenlijk ?? @ Vagans: Vervelend dat je je zo voelt meis!! Hopelijk daalt de baby snel zodat je wat minder benauwd voelt! @ Jomi: Leef met je mee meis!! Balen dat je ongi bent geworden! Hopelijk wordt 2012 jullie jaar meis! En kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind dat in jou topic al meerdere meiden zwanger zijn. Is best confronterend natuurlijk! Maar meis blijf in jullie geloven!! Dikke knuffel! Zo hier dus een rotnacht achter de rug, MAAR gelukkig geen harde buiken gehad dus dat is wel weer fijn. Hebben jullie trouwens ook zn moeite met omdraaien in je slaap haha merk dat het steeds moeilijker gaat Nou ik ga zo maar eens het hondje uitlaten en daarna effe naar de hm kijken voor wat shirtjes waar ik makkelijk borstvoeding mee kan geven En vanmiddag al mn favo soaps van gisterenavond terug kijken Meiden geniet allemaal van deze mooie dag!! En morgen schijnt het weer super mooi te worden heerlijk. Ben wel erg dankbaar dat we deze maand zijn uitgerekend Dikke kuss!!
@ dubbele namen; Ja het is ook hoe je het neerzet denk ik hoor. Want dubbele namen kan ook betekenen dat de roepnaam van je kleintje dubbel is. Om een heel ouderwets voorbeeld te noemen Harm-Jan ofzo. Dat vinden wij persoonlijk niks. Het dochtertje van de vriendin van mijn broer ( het is nog pril dus vind het nog moeilijk haar mijn nichtje te noemen) heeft (volgens mij) ook een dubbele voornaam. Nee geef ons maar lekker simpel 1 roepnaam. Of zoiets als dat je roepnaam is afgeleid uit je eerste naam (zoals bij mij) vind ik niet mooi. Bij ons was het ook puur toeval eigenlijk. Omdat we niet echt overeen konden komen over de roepnaam haha. Manlief probeerde 1,5 maand geleden nog me op een ander spoor te zetten wbt tweede naam.. (wat nou als we nog eens een dochter krijgen, heb je straks spijt dat je die naam al hebt gebruikt.. haha Mannen!) Kortom meningen verschillen @ Guusje; Vooral doen wat jullie zelf willen qua de naam hoor meid. Ik twijfel de laatste tijd ook over de 3e naam (vernoeming) omdat s-moeder de naam precies in haar namen heeft en mijn moeder een naam die erop lijkt. Tevens heet mijn tante zo.. Ik betwijfel of ze allemaal snappen dat ze naar allemaal vernoemd is en hoop dat ze niet gaan pronken zegmaar. En nu net ging ik naar de betekenis zoeken: en nu twijfel ik helemaal hahahahhaa.. @ Wish; Hoop dat je bloeddruk gezakt is meis @ stefanie; gezellig die vriendin op bezoek! Geniet er lekker van. @ JoMi; Het is echt oneerlijk. Knap van je dat je hier toch langswipt en ons een hart onder de riem steekt, ik hoop van harte dat 2012 echt jullie jaar wordt @ Vagans; Je bent niet de enige slechte huisvrouw hoor. De kraamzorg moet hier nu ook niet langskomen hihi. Je kan je aangezien je zelf diertjes hebt, vast wel voorstellen hoe het er uit ziet als je het huishouden een beetje laat versloffen.. Ik ga straks maar eens proberen te stofzuigen als ik niet weer ruzie heb met de turboborstel voor tapijt.. Ik ga het mooi niet op mijn knietjes doen dan sta ik niet meer op! Zo meiden, effe lekker in het zonnetje wandelen met ons doggie
Thnx meiden, doet me wel even goed. We houden de moed er ook wel in, alleen als de ongi er weer is zakt de moed je toch wel even kort weer in de schoenen. Maar komt allemaal wel goed, gaan we vanuit. Alleen duurt het nu allemaal wat langer en ik denk dat leeftijd toch nu ook wel een klein beetje mee gaat spelen. Word deze maand 36 en ik heb 2 vleesbomen, denk dat die combi het gewoon wat moeilijker maakt.
Hey goeiemorge meiden Troetel: Stofzuigen doe ik al niet eens meer Haal steeds ff de stofdoek over alles heen, en ff de swiffer door de kamer, stofzuigen doet vriendlief maar Guusje: Gefeliciteerd met je 35 weken!! Lilo: Hier nog zo'n walvis / kamerolifantje Als ik over een half uur in bed omgedraaid wil zijn, moet ik NU beginnen Meimamma: Heerlijk zeg, de laatste werk uurtjes!! En dan genieten van je verlof!! Namen: Ik zelf heb 3 namen, waarvan 1 roepnaam, me dochter heeft dezelfde 2e en 3e naam als dat ik heb, maar weer andere roepnaam, mijn vriend heeft ook 3 namen waarvan de eerste ook zijn roepnaam is. Dus om een beetje in die lijn te blijven, krijgt onze Uk 2 namen, waarvan de eerste zijn roepnaam is. Mijn dochter is toen die tijd wel vernoemd (naar mijn oma, mijn moeder, en naar mij, dus 4 generaties (al is mn oma onlangs overleden) maar deze Uk word niet vernoemd, puur omdat we geen gezeik onderling willen krijgen. Mijn vriend heeft namelijk een vader en een stiefvader, maar met beide weinig tot geen contact, en ook met zijn moeder weinig contact. dus we vinden het beetje 'oneerlijk' als we dan wel mijn vader of mijn moeder zouden vernoemen, en zijn 'vader' en moeder niet. of andersom. dus dan maar heel simpel, niet vernoemen. Oke, eerlijk is eerlijk, hij word wel vernoemd, maar niet naar mensen De rest ben ik even kwijt Hier vanacht iets beter geslapen dan afgelopen nachten. *even afkloppen nu* wel tig keer dr uit om te plassen Kan niet zeggen dat ik me op en top fit voel, het blijft beetje rommelen.. maar goed, doe rustig an en hobbel rustig verder straks even bij de action kijken naar mooi haar kleurtje, ga ik me vast iets beter van voelen De was is al heerlijk gedaan, dus vandaag kan ik het rustig an doen Fijne dag meiden!
Hoi meiden... Moet helaas naar het ziekenhuis nu.Bloeddruk was 145/87 en er zat flink wat eiwit in mn urine Nu voor controles naar ZH.hopelijk valt het mee en ben ik met paar uur weer thuis. Jullie horen van me!!
@ Binna, jammer dat de gyn niet wil meewerken aan een eerdere inleiding. @troetel, hoe is het nu met je oor? helpt slaolie misschien? @ gravid, vorige zwangerschap wel verslaafd aan ijsjes, nu niet gelukkig! @ Guusje, gelukkig nog geen eiwitten. Sneu voor je schoonzusje.Wil je de namen nu gaan aanpassen omdat ze op die van je schoonzus lijken? @Lilo, rottig ja als je je sokken niet meer aan kunt krijgen, ik had gisteren moeite met mijn voeten afdrogen, ook zoiets.... Maar moet zeggen dat bij mij de dagen voorbijvliegen en daarmee ook de weken! Jij ook al van die slechte nachten, en die dromen, hoe kom je erop hè! Enne koortslippen lekker weg van je baby houden, hier lieten we ook sowieso iedereen handen wassen als ze aan de baby wilden komen. @ Meedje, jij maakt het ook al zo spannend! @ Chaartje, vervelend ja dat maagzuur, ik had ook alweer een gezinspak gehaald! @ Binna, rustig aan meid! @ Wish veel succes bij de VK @ Vagans, hier ook zwijnestal, ik wacht op een poetsvrouw! Mijn vriend had er een zei hij! @ walvis gevoel, hier ook veel last van, kost me een kwartier om van de ene op de andere zij te komen. Dan moet de baby nog gaan draaien en dan een half uur later ligt het niet meer lekker en ga ik weer draaien! en dan weer opstaan om te plassen. Wat een drukte snachts. Ik zal zo even naar de winkel en zo de kapper nog even bellen, wel lekker om met een fris kapsel te bevallen.
Meiden ik begin echt te schrikken van alle berichtjes dat er weer iemand naar het ZH moet... dat alle kleintjes lekker tot minimaal 37 weken mogen blijven zitten hoor!!!
Wish: He meid, dat is even schrikken! Hoop dat alles mee valt, ik denk aan je! Bloem: Ja hier zijn het periodes haha, de ene dag super veel zin in, andere dag weer niet. Maar scheelt dat ze in de vriezer liggen