@ Wish; Jeetje meid, dat is schrikken. Ik hoop dat alles in orde is en je snel weer naar huis mag @ Bloem; Heb slaolie al geprobeerd en meestal werkt dat alleen om het een beetje 'vloeibaar' te maken voordat je de oren laat uitspuiten heb ik van de HA begrepen. Maar ik heb mn oren echt een paar mnd terug laten uitspuiten en nu zit met vlagen mn rechteroor dicht en doet hij pijn. Beetje vreemd! Maar geen zin om terug te gaan, stom he? Zo hier weer een wasje opgehangen en een afspraak met de kapper gemaakt voor maandag. Nu effe bijkomen en daarna met mn vriend de stofzuiger door de woonkamer heen. Heb de turboborstel met olie gesprayd op de wieltjes hoop dat het werkt!
Hier gezellig bijgekletst, nu lekker croissantjes in de oven..hmmmm Wish heel veel succes, die eiwitten zijn vaak geen goed voorteken. Hoop dat je straks weer vanaf thuis mee kan kletsen. Lilo, Valeriaan mag je tijdens de zwangerschap net als alle homeopatische middelen, maar zou met mate doen en niet de extra sterke. Als je het niet zeker weet effe je huisarts bellen. Misschien geeft het je wat rustigere nachten.
Wish, heel veel succes in het zh. Hopelijk mag je straks weer naar huis. Walvis in bed, ja hier ook last van. Super irritant om om te moeten draaien in 5 stappen, zo'n beetje.
Meedje en Wish heel veel succes. Ik hoop dat jullie weer snel naar huis mogen en dat de kleine ukkies nog even op zich laten wachten. xxx Joyce
Sorry even ego hoor maar voel me zo kut door dat gesprek van gisteren. ik baal er echt onwijs van en voel me nu gewoon totaal niet fijn bij het iedee. vriendin van me opperde vraag een secetopinie aan. dus ik heb dat andere ziekenhuis gebeld (die wou haar colgea niet af vallen ) dus ik zeg dat is ook niet wat ik wil. ik wil weten of dit normaal is. ik zeg ik heb het hartje niet gehoor ze deed snel een echo ik zag niks ze zegt je kindje maakt het prima. ze meet me bloeddruk niet. moet pas over 2 weken terug. en er is niet over me bevaling gepraat terwijl ik dat graag wil door hoe me ander bevaling is geweest. nou ze zegt zoals ik je hoor en je begrijp voel je je totaal niet op je gemak en dat is wel heel belangrijk en ze vertelde bij hun is het iedere week een afspraak en dan bloeddruk meten hardje horen buik voelen en zo. (net als bij de vk) en ze zegt wat ik je nu advieseer bel je oude vk over leg met hun. en laat hun of maak zelf daarna een afspraak bij ons. dus ik me vk gebeld die heeft het aan gehoord en die gaan nu een afspraken maken en ze zegt ook dit is niet de manier waar op we willen dat ze met je omgaan want juist omdat je door je vorige bevaling bang bent moeten ze naar je luisteren en je op je gemak stellen. nou iedere keer zatten de tranen erg hoog. en dan baal ik dat ik nu niet gewoon lekker met me moeder kan praten en zo gewoon Piep dit. sorry voor het lange verhaal
@ wish dikke knufff hoop dat je gewoon weer naar huis mag. @bloem het gaat mijn nog niet eens om eerder inleiding het gaat me er om hoe ze met me omging en voor al omdat ik toch een voor geschiednis heb (qua bevaling )
Goedemiddag, *Even EGO* Gisteravond rond 21.00 weer menstruatie achtige krampen in buik en onderrug. Had ook steeds harde buiken. Tot 12.00 liggen timen en ze kwamen steeds om de 5, 8 of 10 minuten. Om 12 uur toch maar even gebeld met het ziekenhuis en ik moest voor de zekerheid toch maar even langs komen voor een ctg. Eenmaal aan de CTG nam het wel iets af, maar was nog steeds aanwezig. De vk zag wel wat activiteit op het moment dat ik die krampen had, maar ze was er niet dusdanig van onder de indruk dat het weeen waren. Toen nog inwendig gevoeld, was gelukkig allemaal hetzelfde gebleven. Toen moest ik nog even een potje vol plassen, maar ook daar was niks op te zien. Volgens de Vk is de boel dus wel aan het rommelen, maar heeft het gelukkig geen effect nog. Ik moest thuis 2 pcm in nemen en proberen te slapen. Dit heb ik gedaan en heb ook redelijk goed geslapen moet ik zeggen. Zo nu en dan nog wel wat krampjes, maar niet meer zo vaak en vervelend als gisteravond gelukkig. Ook maar niet naar het werk gegaan vandaag. Dat leek me niet verstandig. Bovendien waren we 1.30 vannacht weer thuis uit het ziekenhuis dus ik kon mijn slaap wel gebruiken vanochtend! Liefs *Wish heel veel sterkte, hopenlijk valt het mee en ben je snel weer thuis!* *Binna, Dikke knuffel meid!*
Binna, ik hoop dat ze nu wel naar je willen luisteren. Dikke knuffel meid. Het valt me wel op dat er nu veel meiden af en aan naar het zh gaan/moeten. Beebjes, nog even blijven zitten hoor!
Wish sterkte meid, hopelijk valt het mee en mag je gewoon weer lekekr naar huis. Sunny jij ook weer aan het klungelen. Kan wel zeggen kalm aan maar dat doe je vast al wel Je hebt ook bijna echt verlof geloof ik he Omdraaien, Hier is het ook maar goed dat greenpeace mij niet ziet stoeien dan zouden ze deze walvis ook terug de zee in gooien hiihi. Vagans gewoon kalm aan doen met je huishouden. Anders doe je iedere dag een beetje Je hoeft niet alles in ene keer te doen meis Hieper de piep! Joepie jeej! Ik heb verlof!!! En wat een weertje om je verlof mee te beginnen! Heb net ff lekekr een bezem door de achtertuin gehaald, en wat dingetjes verschoven. Nu is het heel verleidelijk om de parasol op te zetten, maar ik ga strakjes even tukken dus ik doe het maar niet Ow heerlijk ik kijk mn tuin in... Lekker gekleurde violen, de narcissen en hiacynten en blauwe druifjes komen op. Heerlijk die zon in mn gekleurde tuin. Wordt er helemaal vrolijk van! Vogelvoer buiten gestrooid dus ook allemaal aanvliegende vogeltjes hier. Whhaaahahahha worden jullie al vervelend van mn zonnige humeur!
@sq dikke knuf meis @meimama nee hoor heerlijk juist een vrolijk verhaal tussen door. geniet er van (wist je alleen dat je onkruit krijgt door vogels en dus vogel voer)
Binna Vertel mij wat ihihiih. Die zaadjes van het vogelvoer zorgen idd voor een hoop onkruid. Moet dat ook geregeld aanhoren van mijn mopperende vriend. Maar ik probeer zo regelmatig mogenlijk te vegen om het bij te houden
Nou net door me oude vk terug gebeld en die hebben een afspraak gemakt in het ander ziekenhuis daar moet ik dinsdag heen. ben heel benieuwt hoe hun er mee omgaan en het vinden
@ Troetel: De slaolie is idd alleen om het zacht te maken, het kan goed zijn dat ze niet in 1x alles er uit hebben kunnen spuiten en als je het laat zitten heb je straks een gigantische oorontsteking dus ik zou zeker nog wel een x aan de bel trekken! @ Binna: Je hebt toch RECHT op een secondopinion! (of hoe je dat ook schrijft) en alvast suc6 dinsdag! @ SQ: he bij jou ook al aan het rommelen! * Meisjes!!! het is nog geen tijd hoor!!!* @ Meimamma: Gefeliciteerd met je verlof! en ik probeer het idd rustig aan te doen met huishouden. Straks nog ff een wasje ophangen, keuken opruimen, stofzuigen & miss nog dweilen. En natuurlijk alle beestjes goed verzorgen want ik ga t weekend weer naar mn ouders. En gewoon lekker de vogeltjes voeren hoor! Een voederhuisje kan wat schelen. Hier als buddy van wish nog geen bericht gehoord, geen bericht is goed bericht zullen we dan maar hopen!
Ik zal zo maar eens verstandig doen en even mn bedje opzoeken. Mijn s-ouders zitten bij zon toneelclub en we gaan naar een uitvoering vanavond. Als ik nu niet ga tukken weet ik zeker dat ik het niet ga redden vanavond Dus ja dan maar even proberen, helaas met dit mooie weer.
grr... ik begin al weer op te raken... rug en buik doen zeer Maar ik wil echt nog ff stofzuigen en dweilen. En pulchra kammen... nu maar ff zitten en dan op t gemakkie verder.
@ Binna; Jeetje meid snap dat het je hoog zit hoor. Gelukkig pakte de VK het wel goed op en ik hoop dat ze iets voor je kan betekenen. Gooi het er hier maar lekker uit, het is gewoon niet normaal hoe ze in het zkh met je omgingen! Bovendien dat het andere zkh zegt dat ze hun collegas niet willen afvallen.. Euhm. Je hebt echt ten allen tijden recht op een second opinion! De klant(patiënt in dit geval) is koning.. Dikke knuffel voor jou meid @ SQ; Jeetje je maakt het wel spannend. Gelukkig dat het nog geen echte weeën zijn, maar wel even schrikken. Je ukkie moet nog effe blijven zitten hoor Neem lekker je rust en goed dat je idd niet bent gaan werken. @ Meimamma; Oh wat ben je in een heerlijk zonnig humeur, groot gelijk hoor. Dit weer doet mij ook goed Heerlijk om zo s ochtends wakker te worden en wasjes buiten te hangen of met de hond te wandelen. Ook al ben ik een decemberkindje.. Geef mij maar dit weer i.p.v. vorst hahaha. @ Vagans; Ze hebben het helemaal schoongespoten was geen vuiltje meer te bekennen en er zat nou ook niet zo gigantisch veel vuil in, dus daar vertrouw ik dan toch maar op denk ik. Moet ook zeggen dat toen dat mn oor dicht zat dit 24/7 was. Het kwaaltje wat ik nu heb komt en gaat, beetje vreemd. Maar dankjewel voor je advies Zo mijn energiepeil daalde daarstraks ook weer effe flink. Heb lekker relaxed de herhalingen van ATWT teruggekeken (liep achter vanaf 30-03 hihi) en ondertussen geknutseld in babys album en hondje gekamt/geknipt & wasje opgevouwen. Nu maar effe de stofzuiger er doorheen voordat vriendlief thuis komt. Liefs
Wish, alweer thuis???? Ben zo benieuwd! Leef erg met je mee... het is zo onzeker allemaal. Hoge bloeddruk is echt niet gelijk baby halen, maar wel extra controles... Succes! Jomi, wat dapper dat je hier nog meeleest. Kan me de domper bij iedere ongi goed voorstellen hoor. Blijf in jullie geloven en 2012 geeft vast ook hele mooie baby's! Binna, wat goed dat je het er niet bij laat zitten. Super ook dat je vk het zo oppakt. Ik hoop dat je dinsdag een beter gevoel hebt. Je zou bijna een klacht indienen. Bloeddruk meten is toch wel het minste wat ze even kunnen doen...? Ladies, ben net in de zon in slaap gedommeld... Laten we hopen dat de hormoontjes geen zwangerschapsmasker achterlaten Ik krijg trouwens een nieuwe reiswieg! Quinny gaat er 1 opsturen en met 1,5 week kan ik hem ophalen! Ben weer helemaal blij! Oh ennuh, zijn we nu hoogzwanger? Iemand zei dit van de week tegen me en ik vond het wel stoer klinken Iemand vroeg of we nu de namen gingen veranderen i.v.m. schoonzusje... ik weet het niet. Ik heb face to face aan mijn moeder gevraagd of ze het erg zou vinden... 'Nou van haar hoeft vernoemen niet'. OH, maar het is ook geen vernoemen! Pfff we denken er nog wel een weekendje over. Ukkie mag gewoon nog niet komen, want als het een meisje is, dan is ze naamloos ben ik bang
* teken van leven * Ik ben hier nog maar zo weinig dat ik bang ben om allemaal bevallingen te missen, hahaha. Zoveel andere dingetjes te doen en m'n tempo ligt nu een stuk lager, dus kom helemaal niet meer aan het forum toe! Heb dus wederom niet teruggelezen en hoop dat het bij iedereen (naar omstandigheden) goed gaat. Hier alles ok op de gebruikelijke kwaaltjes na, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Straks op pad voor luieremmer. Dat is het laatste wat we nog moeten volgens mij. De 5e babywas zit in de machine. Jemig, wat een gedoe zeg met al dat strijken van al die verschillende soorten doeken enzo.. pfff... Ook meteen de grote weekendboodschappen doen, want zondag komen er 10 mensen eten, dus we moeten aan de slag, haha. We maken allemaal losse hapjes die we op tafel zetten en zwager maakt soep en schoonmoeder een heerlijk garnalenhapje en sushi met van die krabsticks die ik dus wel mag! Geniet allemaal van de zonnige dag. M'n vriend komt nu thuis, dus we gaan op pad! Toedeloeee! Oh ja, m'n oud-collegaatje was half juni uitgerekend en kreeg helaas zw-vergiftiging en nu heeft ze maandag al een dochtertje gekregen! Ligt in de couveuse, maar alles gaat goed. En op facebook maken vriendinnen me zenuwachtig, omdat ze al in wk 37 bevielen en daar zit ik nu in.... aaah! Ok, nu ben ik weg!