Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Coolllllllll Binna...echt leuk geworden vooral met dat paarse dekentje;) Hoe gaat het ondertussen met je moedertje?

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Mooi buikje zeg! En wat een super toffe wieg :cool:
    Inderdaad, magische grens nu bereikt ;) Ik nog 1 dagje haha ;)

Wish: Ja geen idee hoe ik dat deed haha ;) Was gewoon super ontspannen en relaxt..
    Helemaal pijnloos was het uiteraard niet, maar ik vond het goed te doen hoor.. viel me reuze mee!
    En ja, ik vraag me ook af hoe dat van de zomer moet, zei het gisteravond nog tegen vriendlief..
    Zal wel net als afgelopen zomer worden, continu ventilatoren aan!

Meiden, ik gaat richting voetbalveld (mega last van buik, dus eigenlijk niet goed.. maar heb geen zin om 2,5 uur alleen thuis en binnen te hangen.. ga heerlijk relax op bankje zitten daar, lkkr int zonnetje ;))

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat ben ik dan blij met de split airco die we op de slaapkamer hebben ;)

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!!

Hier eindelijk weer lekker geslapen vannacht joepie :)
    Niet over nare bevallingen of wat dan ook gedroomd hihi.
    Zit nu lekker in het zonnetje. Denk dat ik m'n boek er zo bij pak :)

Iedereen een fijn weekend toegewenst!!

Binna gefeliciteerd met je 37 weken en een super mooi wiegje!!

Knuffel xxxxxxxxx

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: Ik zeg ook wekelijks tegen mn vriend dat ik echt NIET wil bevallen!!! Ik kan ook niet zo goed tegen pijn en ik ben vooral als de dood om uit te scheuren!!!

@ Wish: Ik hoop dat je urine schoon is!

@ Gravid: hier ook graag de tip om pijnloos te bevallen!

@ Binna: Gefeliciteerd met je 37 weken!!! Spannenddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wat is het wiegje onwijs leuk geworden!

Hier redelijk geslapen, 2x er uit geweest en wel flink liggen snotteren nog :(

Het weer ziet er weer heerlijk uit! Vriendlief komt vanaaf als het goed is hier eten en ik (hij gaat niet mee) heb dan savonds nog een verjaardag.

fijne dag meiden!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Binna gefeli met je 37 weken, nu mag je kleine meid komen;)
    Je wieg ziet er geweldig uit en je buik is ook lekekr bol;)

Wish hopelijk is alles goed met je urine.

Bevallen; Soms denk ik weleens van ow ja shit dat doet pijn, maar vooralsnog heb ik er niet zon hard hoofd in. Ik zie wel hoe het loopt maar het moet er toch uit. Er is er nog nooit eentje blijven zitten. Maar tis vooral het onbekende wat zo spannend is.

positiekleding: Hier ga ik ook niets meer bijkopen. Shirtjes die ik al had kan ik nog wel aan. En ik heb een paar weken terug via marktplaats een positiebroek gekocht die net op mn knieen komt, dus die kan ik nu lekker aan;)

Hier gewoon ronduit KLOTE geslapen. We hadden een musical uitvoering van mn s-ouders, die was om 11 uur afgelopen. Toen naar huis en klaar wakkker.
    Nog even opgezeten. Rond 00.15 naar bed. Mn vriend was gelijk vertrokken. En snurken alsof zn leven er vanaf hing. Ik heb m werkelijk half in elkaar geslagen, maar weinig reactie dus toen zn neus maar flink dicht geknepen. Dat hielp! Maar zelf sliep ik pas tegen 2 uur!! Grr Ik kan er echt heel slecht tegen als ik pas na 12en ga slapen.
    &.30 alweer wakker. En nu koppijn.
    Zo...klaagmodus weer uit;)

Ik laat mn vriend zo nog ff een buikfoto maken. En dan eens kijken of mn buik tijdens mn verlof harder groeid;)
    Kan ik ook bij de ronde buikjes club hihihi

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dank voor de complimenten

@wish het gaat al een heel stuk beter mischien mag ze vandaag naar huis

@lillo war fijn dat je goed geslapen hebt knap je weer erg van op hè

@vangas wat fijn dat je mannetje vanavond thuis komt

@Gravid doe je wel rustig

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Binna, mooie buik hoor meid!!! en gefeliciteerd met je 37 weken vandaag!

@Wish, fijn dat je weer terug bent, balen dat je wel urine moet verzamelen om in te leveren, maar wel goed dat ze je goed in de gaten houden zeg! En ja als je je fijn voelde bij je VK is het flink balen als je daar nu niet meer heen mag.

@bevallen, tjah het moet gebeuren ik kan leukere dingen bedenken, maar er tegen op zien.... nee dat niet. Ik vind het heel spannend omdat ik niet weet wat me precies te wachten staat, maar dat weet niemand. Ook niet als het je 2e 3e of 4e keer is, want elke bevalling is anders. Maar ik vertrouw op de steun van mijn vent en ik vertrouw op het medisch personeel in het ziekenhuis en hoop dat ik straks met een goed gevoel kan terug kijken op de bevalling. Ik probeer er in ieder geval zo rustig en nuchter mogelijk in te stappen, want volgens mij scheelt dat al de helft!

Zometeen naar het voetbalveld. Vriendlief speelt thuis een wedstrijd dus kan ik mooi kijken. Ze spelen op het hoofdveld dus ik kan mooi op de hoofdtribune zitten. Daarna even stofzuigen en een wasje draaien en vanmiddag nog even een lekkere monchoutaart maken voor morgen. Morgen komt mijn vriendinnetje met haar vriend en zoontje van bijna 3 maanden oud. Dus dat wordt vast gezellig!

Veel plezier vandaag dames en geniet lekker van het weer!

Liefs

9. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Binna, mooie buik hoor en dan ook de magische grens gepasseerd, gefeliciteerd.
    @ Wish, succes/sterkte in het ziekenhuis, hopen dat je urine schoon genoeg is.
    @ sunnyqueen, mmmm lekker monchoutaart, zou nu ook wel een flink stuk lusten.

@ bevallen, hier ook een vlotte bevalling gehad. Ik kan wel de tip geven om je ademhaling/puffen goed te doen/oefenen, dat scheelt.
    Nu ben ik wel ingeleid met zw.vergift. de vorige keer. Na een weeenstorm en 3 keer persen was hij er al!
    Deze keer hoop ik dus thuis te bevallen op dezelfde manier!

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bloem dat klinkt bijna als een lancering!
    Hoop dat ik een beetje in de middenmoot zit, niet te lang en niet te kort....het bevallen dan.

11. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Monika, ja dat was het ook wel een beetje. Stond helemaal paf, had geleerd bij de gym dat je bij een eerste ongeveer een uurtje moest persen.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nu we het zo over bevalen hebben schieten nog wel meer tip door me hoofd.

Nagels kort (ik had namelijk de nagels in me handen staan en manlief ook ;) )
    elasiekje als je lang haar hebt

voor na de bevaling een goed flesje (spa is te slap)
    om je doos mee schoon te Spuiten. je gebruikt geen wc papier de eerst periode maar maakt het met water schoon. maar ik vondt een maatbeker 20 keer niks. flesje op de wc je knijpt er in en perfect. tis ook fijner als het er al even staat anders is het zo kout :)

Sorry niet de meest fijne tips ;)

13. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik ben thuis! *vreugdedansje* en nu maar hopen dat we de laatste 4 weekjes ook nog vol kunnen maken!
    Wordt nu wel een geregel, mag niet teveel doen maar wat dat inhoud moet ik zelf uitvogelen... Maarja wil ik niet terug daarheen dan moet ik dus wel uitkijken... Lastig hoor, er moet nog zoveel gedaan worden...

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Rianne oooo war fijn

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Inderdaad goeie tip van dat flesje!! Ik had vorige keer gewoon fanta fles.. ging opzich ook best goed.

Bloem: Tegen mij zeiden ze ook dat je bij een eerste ongeveer uur perst, maar hier was madammetje er na 18minuten persen.

Sunny: Uiteraard is elke bevalling anders, maar als je voor 2e keer, of 3e of wat ook bevalt, weet je toch beetje hoe of wat.

Rianne: Fijn dat je weer thuis bent! Doe lkkr rustig an voor zover mogelijk!

Sow, vanmorgen/vanmiddag even langs de lijn gestaan.. was van plan te gaan zitten, maar helaas.. is er niet van gekomen.. heb dus letterlijk 2,5 uur gestaan :( En ja, nu helemaal gebroken. :)
    Net even met vriendlief naar andere auto gekeken, nog niet veel tegen gekomen.. maar ach, heeft ook geen haast.
    En nu duik ik lekker even mn bedje in!!

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Wat is het toch lekker weer he meiden :D
    wordt er toch zo vrolijk van!!
    We hebben vanmiddag lekker vlees ingeslagen want we gaan vanavond bij vrienden bbq :D heb er zin in!!
    Nou meiden een fijne avond toegewenst en spreek jullie snel weer!!

xxx

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Rianne: Fijn dat je weer thuis bent meis!!

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Heerlijk dat je weer thuis bent Rianne en tja rustig aan doen....kan me voorstellen dat dat niet altijd makkelijk is als je nog meer kindjes hebt EN er nog het een en ander gedaan moet worden.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ rianne: fijn dat je weer thuis bent!

@ Binna: haha wel een goede tip ja!

hier vanmiddag naar de winkels geweest, nog ff naar de verjaardag van de buurkindjes (vriendlief was ondertussen ook thuis) en straks naar de verjaardag van mn nicht, mn vriend gaat nog ff mee en dan op tijd naar bed.

Morgen hoeft die pas laat naar boord en ga ik ff mee (hij heeftg 1 1/2 uurtje werk) en dan om 17:00 in het restaurant zijn voor het etentje van oma

heerlijk dit weer! Mn allergie gaat op en af (afkloppen) en ik geniet er wel van! (het weer dan ;))

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish, kreeg je de uitslag vandaag of was het maandag pas?

Gravid, wat heerlijk om zo uit te kunnen kijken naar de bevalling!

Binna wat heb je een heerlijke mijlpaal bereikt! Gefeli! De wieg is echt geweldig! Je hebt voor een paars dekentje gekozen zie ik. Erg mooi!

Lilo, super dat je de nacht door bent gekomen zonder dromen! Lekker van het zonnetje genoten?

Bloem, mag ik vragen met hoeveel weken je de vorige keer bent ingeleid en wat je klachten waren waarom ze gingen inleiden?

Rianne, fantastisch dat je weer thuis bent! Lekker bij je gezinnetje. Kan me indenken dat het rustig aandoen lastig is. Probeer iedere middag een uurtje te gaan liggen op je zij. Dat was althans wat ik als advies mee kreeg. Succes!

Lilo, eet smakelijk!

Hier net terug van een housewarming. 2,5 Uur aan een statafel gehangen en voel dat nu wel... Leef dus met je mee Gravid!;)

Deel Deze Pagina