Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Guusje: Maandag moet ik weer terug naar de gynaecoloog en dan krijg ik de uitslag.Ben best beetje zenuwachtig ervoor;)

Vraag van guusje aan bloem geld ook voor mij;)

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Oh hou op schei uit ;) ben nu nog gebroken :( ga dus in het vervolg echt niet meer 2,5 staan ;)
    En ja, ik kijk echt uit naar de bevalling, heb er echt zin in!! Wil nu van mn buik af, (en van alle kwaaltjes en dingentjes ;)) en ons jochie in onze armen ;)

Wish: Spannend dus maandag!! Hoop dat alles mee mag vallen!

Vagans: Wat leuk dat je even met je vriend mee gaat!!

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish, kan me je onzekerheid goed indenken... hier voel ik ook iedere keer de spanning. Het kan alle kanten op gaan. Inmiddels ben ik na 2 weken wel wat zekerder van mijn lichaam. Niet te druk om maken hoor, want een hoge onderdruk is vooral een mentale kwestie zo werd mij verteld (en ik heb het ook zo ervaren).
    En tja, al gaat het de verkeerde kant op; ukkie kan al bijna komen en jij kan hier zelf echt niets aan doen!

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik heb ook wel een beetje zin in de bevalling...alleen dan in het einde vd bevalling hahaha en dat we ons kleine mannetje zien...ben zo benieuwd naar hem

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pff hier vandaag last van enorme spierpijn in mijn buik, alsof die ineens met een groeispurt bezig is.
    Of is het iets anders?
    Weet wel dat het niet lekker is.

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    *ff ego*

WHAAAA IK HEB VERLOOOOFFFFFF!!!!:D:D:D

oh wat een zaligheid!!

Vandaag ook echt kapot na een paar uur werken zeg!

en spontaan krijg ik NESTELDRANG...
    oh zoals loesje zou zeggen; stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot het overgaat...

*ego uit*

zo ladys het echte aftellen is begonnen voor sommigen zie ik.
    Ik ben ook nog iets te moe om echt bij te lezen maar dat ga ik nu zeker doen en dan ga ik op iedereen reageren!

alvast een dikke kus aan iedereen!

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Esmee, wat super dat je het tot je verlof hebt uitgezeten! Ga nu lekker genieten van deze tijd!

8. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @monika: Ik heb ook het idee dat sinds die kleine het woord verlof heeft gehoord dat ze een spurt maakt!
    Ik heb mijn buik in de afgelopen 2 dagen gewoon ZIEN groeien.. pff en naar mijn gevoel kan er echt geen gram meer bij want dan scheur ik open...

9. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    oh guusje echt wel dat ik ga genieten. De vorige keer heb ik geen verlof gehad en op het moment dat ik de laatste keer naar de zaak zou gaan moest ik in het ziekenhuis blijven en ben ik de volgende dag bevallen..:x

dus dat gaan we nu even anders doen!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @esmee van harte gefeliciteerd wat leukkk

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @binna, wat is jou wiegje gaaf zeg!!
    Ik besef me nu soms ook pas dat ik OOK paars mag gebruiken want krijgen ook een meisje!! Ben je bijna 34 weken moet je er nog aan wennen dat je een meisje krijgt :):):)

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Esmee: Wat heerlijk zeg, verlof!! Geniet er van meid!!

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Esmee geniet van je verlof! Ik heb het ook sinds gister maar denk dat het besef maandag pas komt;)

14. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey meimamma: jij ook FELI!! juj verlof!!! Ja gisteren zei ik nog: zo laatste keer wekker zetten voor de aankomende euhh drie maanden ongeveer...

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Haha, na 2 weken thuis zitten, zit het werkritme er nog helemaal in. Dacht net nog; "Morgen nog even relaxen en dan weer aan het werk.." Hihi, niet dus!!!!!

Goed dat je nu van je verlof gaat genieten Esmee. Gun het je ook, want verlof en gelijk bevallen is ook niet echt wat je in je hoofd hebt.

16. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @Guusje: nee ik kan me er ook niets meer van herinneren. Alleen dat ik dus GEEN verlof heb gehad. Ik ga nu ZO op mijn kont zitten. En ZO alleen maar bezig zijn met roze babydingen. En ZO niet naar de zaak, alleen als ik er zin in heb en me 'lichtelijk' verveel. Of op de terugweg als ik Chris naar het kdv heb gebracht.. MAX een uur blijven en dan weer weg!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Heerlijk Esmee dat je verlof hebt:D Ennuhhh ik krijg een jongetje en ik gebruik ook paars hoor...vind blauw zo standaard

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gelijk heb je Esmee!
    Ik was gisteren even op mijn werk. We stonden te kletsen en ik dacht; "Wat doe ik hier? Het boeit me gewoon niet meer...:)" En mijn directeur maar denken dat ik mijn mails etc. nog lees. Hahahhahha! Die zit duidelijk op een andere wolk dan ik!:)

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zoooo...ik verwen mezelf.Haartjes in de verf en voetjes in voetenbadje:D:D

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hahaha ja echt he! Zo lang ze je nog zien rondlopen denken ze dat je er nog bent!

Deel Deze Pagina