@ Binna, gefeliciteerd met je 37 weken. Een super belangrijke mijlpaal. Wiegje is echt mooi geworden! Goede tip over het flesje ipv maatbeker (wist niet eens waarom deze eigenlijk op de lijst stond..). @Rianne, fijn dat je weer thuis bent. @Lilo, heerlijk een BBQ!! Ook erg veel zin in. Dit weer is er prima voor. @Wish, ik heb ook het meest zin dat eindpunt van de bevalling. Het idee om daarna die kleine in je armen te hebben.. @Esmee, heerlijk dat je verlof hebt. Geniet ervan!! Lekker de boel de boel laten, heerlijk gevoel. Zelf ook net verlof, maar besef moet nog komen denk ik. Hier een heerlijk eerste verlofdag achter de rug. Wat een prachtig weer. Niet te lang in het zonnetje zitten helaas, ben veel te bang voor een zwangerschapsmasker. Goed smeren maar Ook alle laatste spullen gehaald van het kraamzorg lijstje. Maar ook een krukje voor in de douche. Ben er helemaal happy mee. Kan me zo voorstellen dat het tijdens weeen van pas kan komen.
oh lekker WISH! Ik ga zo alweer naar bed. De kleine is echt heeeel druk vandaag, word er een beetje moe van.. heb vanmiddag wel heerlijk geslapen en die andere kleine zit volgens mij in een sprongetje want hij slaapt ook van 12 tot 4 ongeveer.. heeerlijk voor mama!
Oh, net een Baileys voor mijn man ingeschonken... wat ruikt dat lekker zeg! Dat flesje water; heb hoe lang heb je dat nodig?
@guusje: ik heb dat flesje na de ks ook gehad omdat je een katheter hebt gehad en de urine buis nog gevoelig is. ik heb deze ongeveer 10 dagen gebruikt. Ik kan me voorstellen dat je deze ook nog gebruikt zolang je evt hechtingen hebt en je last hebt van het opgerekte onderstel Reken dus op zeker een week. Ik had er 1 uit het ziekenhuis mee genomen en deed daar idd (weet niet meer wie het was van de warm water tip) LAUW water in en sproeide dit al terwijl ik plaste.. Echt SUPER werkte dat..
@guusje ja dat is bepaalend aan hoe lang het daar onder gevoelig is. en of je hechtingen hebt. en hoe snel ze dicht gaan en hoe veel je vloeit erg is dat he soms zo'n borreltje @esmee slaap lekker. hoe ben je eigelijk gevraagt @wish heerlijk genieten dus @sunny zo lekker genoten van je eerst dag @monika vindt paars ook best voor een jongen kunnen hoor.
Dit tip van het lauwe water kwam van Binna. Ik vind het echt een super tip! Ga gelijk een flesje met spuitdop reserveren! Zal ik er ook 1 mee moeten nemen naar het ziekenhuis?
Mmmmm Baileys.. of wat dacht je van een heerlijk rose wijntje op een terras in het zonnetje. Dat mis ik nu echt!!
@guusje ligt er aan waar voor ik zou er wel eentje mee nemen maar dan om uit te drinken. maar denk voor het plassen dan nog niet maar daar heb ik niet heel veel ervaring mee want ik heb een cateter gehad en moest daarna op de steek plassen omdat ik nog niet uit bed kon.
Ja die zijn ook goed Wish. die van spa zijn te slap je moet een beejte kunnen spuiten (klinkt zo stom ha ha ) zeg maar
Pfffffffff haarkleur is beetje anders uit gevallen hahahaha zeg maar beetje rood...hmm kan dat met zwanger zijn te maken hebben?
Guusje: gewoon in je tas stoppen als je er 1 ziet haha die missen ze toch niet in het zkh en zijn handig voor thuis (*fluitend om zich heen kijkend, ik heb het niet gedaan*) En ja het moet een stevig flesje zijn. Zoals die van Gatorade ofzo. Anders ff bij de super een paar kopen om uit te proberen nu ga ik echt slapen.. Binna: ik snap je vraag niet; hoe ben je gevraagd?
@esmee laat maar. me dislextie ging weer met me aan de loop ik dacht dat er stond dat je verlooft was ha ha @wish oei ze zeggen dat het kan en geen kwaat kan dus lijkt me dat het dan ook goed gaat. maar moet zeggen die pakjes vindt ik wel vaker niet helemaal goed gaan
dames ik gaat naar me bed. wens jullie een fijne nacht met heel veel slaap en voor al door slapen en lillo niet over me dromen he
stond op pakje goudblond nou tis gewoon bassierood!!!! hahaha nou ja er zi9jn ergere dingen...ff wennen
goeimorgen hebben we lekker geslapen. hier wel goed. vandaag druk dagje. straks eerst naar de mediamarkt stofzuiger kopen. dan naar me schoonouders en dan naar me moeder (thuis of in het ziekenhuis dat is nog afwachten
Esmee, lekker verlof! Ik heb met mijn tweede zoon ook paars gebruikt voor zijn hele kamer en het was nog jongensachtig ook dus het kan ook voor een kereltje Flesjes water, hier hebben ze in het ziekenhuis spoelkannen en verbanden voor de bevallen dames hoor, dat hoef je niet mee te nemen. Op de site van ons ziekenhuis staat ook een lijstje van wat mee te nemen als je komt bevallen, misschien ook wel als je zoekt op de site van je eigen ziekenhuis? Zo ik zet nog maar een kopje eigen huis-koffie, wat kan je sommige dingen missen zeg!