Jaa vindt ze echt leuk. en had voor mijn link eigelijk de eerst gepakt. niet echt gekeken welke er nog meer waren Vindt ook zo leuk zijn helemaal klaar jurk vestje shirt leging alles zit er vaak bij
Dames heb effe een vraagje. Prenatal heeft vanavond 25% korting op positiemode dus ook op voedinsgbh's. Ik wil er toch nu wel 1tje aanschaffen maar zit met de maat. Mijn borsten zijn tot nu toe niet gegroeid. Ben wel van 85B naar 95B gegaan. Wat is nu handig om aan te schaffen. Lijkt me toch dat ik wat voor de bevalling in huis moet hebben. Je gaat niet met de kleine gezellig BH shoppen na de geboorte @ Marjan, dank voor de tip, ga eens effe snuffelen.
@vangas oei balen meis van je nacht. maar hoe lief je je vriend ook vindt je hebt je slaap echt nodig he nu @lillo toen ik over tijd ging werden er geen ctg gemaakt. ik heb toen ik 41 weken en 3 dagen was een echo gekregen om te kijken of ik nog genoeg vruchtwater had. en of het kindje het nog goed had. en toen daarna een ctg. toen is er besloten met 42 weken presies gaan ze me inleiden. en zo is het toen ook gegeaan @troetel grote meid met het prikken. snap je wel hoor. zou denk eerst keer ook wel moeten slikken @marjan ha ha ik zit nu dit bericht te typen en wat is de reclame boven het bericht die van de wehkamp met die jurkjes mischien en tip. Bij mijn heeft het goed geholpen met het herstelen van de bevaling. Floradix is een dranje van kruiden en dat brengt je engerie en ijzer en zo weer op pijl. en nu is het in de aanbieding bij de kruitvat. (ik heb het net gehaald )
@ Binna: Kan het zijn dat dit ook per vk/gyn verschilt? Een vriendin van me heeft namelijk na de 40 weken om de dag een ctg gehad .. Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen om de consequenties die er zijn. Ik heb al niet veel vruchtwater en ben bang als ze me te ver over tijd laten lopen dat het helemaal weinig wordt. Ben echt bang dat ik zelf totaal geen invloed heb op de situatie .. hoop echt dat ik gehoord wordt vanmiddag bij de vk .. pff ben al zn stresskip sorry voor mn geklaag hoor, maar bij meerdere in mn omgeving is het fout gegaan het overtijd lopen dus ben als de dood dat dit mij ook overkomt ..
@ lilo; Echt op je strepen staan dan meid! En maak je niet teveel zorgen das niet goed voor jou en beebje. @ all; Heeft iemand enig idee wat suikerwaardes horen te zijn ongeveer? Tussen welk gebied moeten ze in liggen? Liefs
@lillo tuurlijk kan dat verschillend zijn. en denk persoonlijk dat ze het bij jou ook meer en sneller controleren nu ze weten dat je minder vruchtwater hebt. en mischien is er ook wel een protocol voor dat je dan niet te ver over tijd mag. of helemaal niet. zou gewoon je angste en alle vragen goed uiten.
Hey Chaartje, welkom thuis!!!!! Troetel; ik ben twee keer geprikt in het ziekenhuis (niet nuchter) en beide keren rond de 5,5 en de gyn was daar erg tevereden over gezien mijn overgewicht en het aantal weken.
Meiden ik heb niet alles terug gelzen sorry sorry sorry Gisteravond verjaardag gehad vans-zusje. Was erg gezellig lag om 23 uur in bed was erg moe ook door de slachte nachtrust van gister. En die rotrug en schouderblad. Gisteraaf wel 2 molletjes genomen voor het slapen en als een blok geslapen! Zelfs niet hoeven piesen! Nu even rijst eten en dan ga ik zo nog even tukkie doen en mn haar kleuren. Beetje lichter Vanavond probeer ik wat te reageren. Xx
@ Chaartje; Lekker thuis en veel rusten nu he meid! @ suikerwaardes; Dankjewel meiden! Dan ben ik al iets wijzer. Nuchter vanochtend was hij 4,6 dus denk dat die redelijk goed is. Alleen was de 2e (na ontbijt) was 7,4 en het bloedde als een rund ook! Straks nog 1 keertje en dan ben ik er (hopelijk) vanaf Liefs
Dat is wel een mega stijging na ontbijt, bij mij was het de 1ste keer 0,6 hoger dan nuchter en de 2de keer 0,7 hoger.
Ja ik vond het ook nogal een verschil. Vond echt het verschil in bloed verliezen door die prik nogal groot! 'S ochtends moest ik de druppeltjes er uit drukken en de 2e keer spoot het er bijna uit, keukenpapier wat ik er onder had gelegd was doorweekt! Pff nu ga ik me beetje zorgen maken Liefs
@Troetel: ik heb wel beetje verstand van bloedsuikerwaardes alleen weet ik niet wat ze precies horen te zijn als je zwanger bent. Nuchter was ie idd goed en na het ontbijt is idd flinke stijging...wat heb je voor ontbijt gegeten?
@ Wish; bij het opstaan (direct na prikken om 09:50) een rijstewafel en een halfuur later 3 beschuitjes met 2 x jam 1 x hagelslag en een kop thee. En toen om 12:00 weer geprikt en toen was die zo hoog.. Het is normaal zo dat ik om half 8 ontbijt en dan om 9:30 weer wat eet en dan om 12 :00 lunch. Zou dat effect kunnen hebben??
Hahaha ja kijk dan is het niet zo gek he... 2 met jam en 1 met hagelslag!!! No problem dan die 7,4 joh
Moet trouwens wel zeggen dat mijn moeder ook meerdere keren suikerwaardes heeft moeten laten prikken toen ze zwanger was van mij. Ik was een flinke baby en er bestond dus ook langere tijd het vermoeden op suiker. Uiteindelijk hebben ze haar 10 dgn overtijd laten lopen en toen kwam ik spontaan (kon er ook niet aan doen op 5 december, wilde sint vieren denk ik). Ik was 8 a 9 pond. bij geboorte bestond er ook het vermoeden op suiker bij mij zelf en het was een helse bevalling (geloof vacuum en knip en daarna vertoonde ik tekenen van geelzucht, suiker/diabetes en nog wat dingen). Hoop toch niet dat het hier gaat om aanleg, er is door de VK nooit gevraagd of er suiker in de fam. zit.. Maar dat zit er wel degelijk