Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Binna wat ben je ondernemend vandaag zeg;)

Lilo dat je snachts nog zin had om met het scheermes aan de gang te gaan;) Maar wel komisch allemaal. Ik krijg mijn vriend niet zo gek om mij te scheren down under. Die wil mn teennagels niet eens knippen!

Rianne lekekr dat je weer thuis bent!

Hier vandaag een lekker niks dagje gehad.
    Vriend vanmorgen F1 gekeken en ik op de bank een uurtje in slaap gevallen. En dat terwijl ik een goed nacht heb gehad.
    De rest van de middag onder de parasol in de tuin vertoefd, heerlijk!
    Wel wat bijgekleurd!

Morgen lekker uitslapen. Half 12 fysio en tegen 3 uur naar de Podotherapeut voor een check-up.

Kleine hier voel ik heel erg regelmatig, al sinds donderdag. Maar uk is nu dusdanig aan het bewegen dat ik een stekerig (ook niet echt goede woord, maar lastig uit leggen) gevoel heb van mn foefel naar mn navel. Geeft ook een drukje op mn blaas. Kleine doet aan mama pesten. Maar ja das gelukkig niet continu;)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: gefeliciteerd met je 37 weken!!! Nog even en je hebt je kleine frummel in je handen! En ik vind het ook reuze snel gaan ja!
    Als je die harde buiken niet vertrouwd moet je gewoon ff de VK bellen hoor!

@ Monika: Zeker mooi gegroeid meid!

@ Binna: fijn dat je moeder naar huis mag!

@ wish: geloof me, heel fijn als je niet weet wat een harde buik is!

@ Stefanie: Zowiezo de medicijnen die ik normaal heb (en de enige die bij mij een beetje helpen) mag ik niet, verder dacht ik dat geen enkel medicijn mag. Zowiezo helpt bij mij al niet zoveel en zowiezo nooit helemaal...

@ lilo: hahahahaha wat grappig!

@ sanny: Lekker zon verwen dagje!

@ esmee: maar ik heb niet echt hooikoorts, het is een boompollen allergie geen graspollen, vandaar dat ik het nu al zo erg heb en de meeste hooikoorts patienten straks pas. Meestal helpen de standaard hooikoorts medicijnen niet bij mij (ik moet het zwaardere spul hebben ;)) Maar ik kan natuurlijk ff kijken of het een beetje helpt, zelfs met een beetje zal ik al blij zijn! Dus bedankt voor de tip!

Nou ik heb de boot ook eens van onderen gezien (hij ligt helemaal uit het water) dr is zeker hard aan gewerkt. Toen vriendlief lekker omgekleed en weer naar mn ouders, ik ook omgekleed, nog ff in de tuin gezeten en naar de chinees. Eten was erg lekker en het is de chinees 5 min lopen hier vandaan en toen mn pa merkte dat de ztoelen niet lekker zaten voor mij is die even terug gelopen om een kussentje te halen (lief he!!!)

wel flink wat last van harde buiken gehad, denk omdat ik toch wat gespannen zat, ook nog veek moeten niezen en snotteren (zo vervelend midden in een restaurant!)

Nu lekker bij mn ouders op de bank, vriendlief is naar huis slapen want die moet morgen weer vroeg op.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hi ladies, heb bijgelezen, maar niet tegelijkertijd meegetikt.

@vervelende nachten: hier ook....ventje lief heeft me vannacht om half 3 wakker gemaakt... hij had nogal pijn (heup) en kon niet linksom of rechtsom. Dus ik sanitaire stop gemaakt en pcm voor m gehaald... en vervolgens tot kwart over zes liggen lezen :) en om half 8 waren we er alweer uit :$ Ben momenteel vroeger op dan voor mn verlof.

@rianne & wish welkom thuis, ook voor jouw mama Binna.

@Verlof: lekker is dat hè, voorlopig niet hoeven werken :D

Hier een druk weekend achter de rug, M was gisteren jarig, werd alweer 2!!! Dus gisteren en vandaag bezoek. Lekker druk dus. Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten met factor 50 op mn toet.
    Bekijk bijlage 143217

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo Meiden!

Ik ben eindelijk weer even online. Druk weekend gehad, vrijdag trouwerij en gister een vrijgezellenfeest. Beide dagen waren heel geslaagd, alleen was ik vrijdag iets te enthousiast geweest, veel gelopen, staan enz. Dus gister heb ik wel 1 activiteit even overgeslagen (boerengolf; anderhalf uur hobbelen door een weiland, over smalle plankjes de sloot oversteken en slootje springen, leek met niet echt geschikt.). En we hadden gister als afsluiten een BBQ waar de mannen ook bij waren, maar er waren alleen maar lage picknick tafels om op te zitten... had me toch een zere reet! En een olifantenpoten, niet normaal meer! Maar gelukkig was het allemaal leuk en goed gegaan.

Vandaag met opzet niet zoveel gedaan, veel gerust buiten in de zon.

Heb zo nu en dan wat mee gelezen op de telefoon maar lang niet alles... Heb toch geen grote dingen (bevallingen) gemist??

Sorry dat ik niet op jullie reageer, vanaf nu ga ik het weer bijhouden!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje wat leuk dat je gezellige dagen hebt gehad. En heel goed dat je vandaag wat hebt gerust.

Dr is nog niemand bevallen hoor;)

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @vagans; hier hetzelfde! Gaat om de bomen, niet om de rest. Dadelijk als alle bomen weer bladeren hebben dan heb ik nergens eer last van! En meestal begint dan iedereen pas. Bij mij werkt de allerfree nog prima.

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Aukje, je bent de enige die nog niet bevallen is!:D Nee hoor alles redelijk rustig hier.

Bloem, bedankt voor je toelichting! Dinsdag horen wij weer meer over het vruchtwater en de groei van de baby. Ik vind het toch wel fijn om te weten dat een verhaal als van jou ook voor mij mogelijk kan zijn.

Marjan, gefeliciteerd! Wat een prinses zo op die bank met kroon en al die mooi verpakte cadeaus!

Binna, wat fijn dat je moeder weer thuis is! En geniet van je nieuwe stofzuiger!:cool:

Wish, mooi rood is niet lelijk:p Ik heb altijd gehoord dat als je zwanger bent je niet je haar moet gaan kleuren of permanenten, omdat het verkeerd zou kunnen uitvallen en het een extra aanslag is op je haar i.v.m. de hormonen. Maar ja, hoor hier ook succesverhalen....
    Nog even een bloeddrukverlagende tip: de buikademhaling is bloeddruk verlagend... Veel oefenen dus, want die is ook lekker ontspannend voor de bevalling;)

Vagans, jammer zulke dronken acties van je vriend... ik hoop dat je moeder het weer een beetje is vergeten. Succes vannacht met al je niezen, ogen en al die andere dingen. Ik hoop dat het toch wat beter gaat dan afgelopen nacht.

Wie wist nou niet wat harde buiken zijn? Ik wist het ook niet echt tot de ziekenhuisopname. Een harde buik voelt aan de buitenkant hard aan. Ze hoeven niet per definitie pijn te doen.
    Ik merk sinds een week dat wanneer ik het warm krijg (opvlieger) mijn buik hard wordt. Dit registreerden de computers ook in het ziekenhuis.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ esmee: thanx denk dat ik het wel ff ga proberen dan, heb precies dezelfde symptomen als jij!

@ Guusje: ja ik hoop ook dat ik vanacht beter slaap.
    Een allergie wordt vaak onderschat maar het kan je helemaal opbreken...

ow ow, gooi net mn glas ice tea over tafel (woepsie) soms ben ik ook zooooo lomp ;)

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hai meiden! Heb bijgelezen, maar kom alleen even welterusten zeggen!

Druk dagje met al het bezoek, (waarvan ik een stuk of 10 mensen nog niet kende) maar het was heel ontspannen en gezellig. Ben wel gesloopt nu, haha, dus ik plof straks in m'n bed (wat nu op klossen staat, ieh!!)

Morgen weer verder met cupcakes, gordijntje en familiewieg. Hopelijk wordt het weer zulk mooi weer dan kan ik het wiegje buiten soppen! Ik moet ook even factor 50 gaan halen, want wil geen raar masker op m'n hoofd, hihi.

Nou, slaap lekker meiden en tot morgen!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vandaag 34 weken!!!!!

Goedemorgen dames,

Hier een goede nacht achter de rug en alweer wakker.
    En dat terwijl ik verlof heb. Maar ja uitslapen kan ik toch niet, dus straks misschien nog even terug.
    Heb me voorgenomen niet gelijk aan de schoonmaak te gaan. Misschien nog een paar babykleertjes strijken???

Het wordt weer een mooie dag dus straks nog even lekekr van de zon genieten in de tuin, want de komende dagen wordt het naatje met het weer.

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen allemaal!

Hier ook weer prima geslapen. Zo even buiten de was ophangen en wat planten verpoten. Niet echt de tijd voor, maar we hebben van vrienden voor een leuk prijsje graszoden gekregen. Ze hadden namelijk te veel besteld. Mijn tuin ziet er nu uit als een bouwval. Dus het gras kan het weer een beetje opfleuren. Mag manlief vanavond lekker spitten;)

Meimamma, 34 weken alweer... gaat snel nu hè! Gefeliciteerd!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@meimama gefelic met je 34 weken en geniet van je eerst verlof dag

zo het shopen van gisteren was wel wat te veel dus vandaag maar een beetje rustig aan. en genieten van het mooi weer. maar eerst even naar het zwembad met Silver en steve.

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb lekker geslapen, hoefde pas om 7:30 voor het eerst naar de wc :D. Mannetje heeft gister druk staan wanden gipsen dus ik zal vandaag schuren en de de naden vullen met gipsplaatsvuller. Ben benieuwd of het nog een beetje wil :) Vanavond naar Sm die is jarig, dus weer een druk dagje voor de boeg.

Tot later!!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Volgens mij hebben de meesten nou verlof dacht ik zo!? Ik mag vandaag nog even naar mijn werk en woensdag nog! Daarna kan ik ook eindelijk uitrusten! Morgen ga ik even naar de kapper zodat mijn haar weer lekker makkelijk in model te krijgen is straks rond de bevalling en kraamtijd! Eerst even naar de klinisch vk morgen om dingen zoals de bevalling door te spreken... voor zover dat kan hahaha! Fijne dag dames!

Liefs

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier net "even" babykleertjes enzo gestreken, ledikantje goed opgemaakt (hoop ik;)) Beddengoed netjes in de laadjes gelegd, en de kleertjes netjes in de kast gelegd!
    Weer drukker geweest als dat de bedoeling was.
    Heb ook mn magnetronsterilisator en flessenwarmer naar beneden gehaald;) Nu even uit puffen en zweten;) En dan strakjes lekker douchen en naar de fysio;)

Zetten jullie het kraampakket van de verzekering nog ergens op een bepaalde plaats neer?? Ik moet dan in het zh bevallen maar dr zullen wel dingetjes inzitten die ze voor de controles nodig hebben.. Dus heb hem maar onder het badje gezet..

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ meimamma: gefeliciteerd met je 34 weken!

Wat fijn dat jullie allemaal zo goed geslapen hebben! kon ik dat ook maar zeggen :( weer de halve nacht op door het genies en gesnotter, net meteen de HA gebeld dat ik het zo niet meer trek, de assistente (zelf ook een meimamma alleen niet hier voor zover ik weet) zou ff kijken en ze dacht wel dat er wat was en dat kan ik dan vanmiddag ophalen, ik hoop maar dat het werkt!!!

zo maar is ff een boterhammetje maken, en dan hondjes uitlaten en boodschapjes doen en lekker rustig in de tuin zitten, beetje energie opdoen want die is ver te zoeken op het moment.

Fijna dag allemaal!

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans ik help je hopen dat dat middel werkt. Dat genies en gesnotter de hele tijd is ook erg vervelend.
    Hopelijk kun j einiedergeval goed slapen met dat middel...

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goodmorning :D

Ook hier lekker geslapen :D Al 3 dagen achter mekaar, wat knap ik daarvan op zeg!
    Dacht gisteren effe weer dat ik niet in slaap kon komen omdat ik weer ontzettend aan het piekeren was .. maar gelukkig toch snel in slaap gevallen!

Vandaag 36 weken zwanger joehooeee

Moet om 11:15 bij de fysio zijn en daarna ga ik gezellig met mn hondje naar mn zusje toe. Gaan we de film rapunzel kijken ;)
    Vandaag mogen we nog genieten van het mooie weer, maar ik vrees dat het morgen weer minder gaat worden hier in brabant. Laten we hopen dat het mooi blijft :D

Meiden spreek jullie vanavond weer! XxxX

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: Ja ik hoop het ook! ik heb nog niks gehoord en dan zou het vanmiddag bij de appotheek liggen. Helaas is het nog geen middag dus nog ff volhouden...

@ Lilo: Gefeliciteerd met je 36 weken!

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Good Morning!

Meimamma: gefeli met de 34 weken! Ik heb het kraampakket nu op de babykamer staan, maar ik zet het maar in m'n slaapkamer neer denk ik. Bed is nu zo hoog dat het daar wel onder past :)

Binna: lekker rustig aan doen vandaag en veel plezier in het zwembad!

Stefanie: succes met klussen!

SQ: veel plezier bij de kapper morgen! Ga je iets heel drastisch doen, of gewoon laten 'bijwerken' zegmaar?

Vagans: hopen dat je een werkend middeltje krijgt! Gewoon wat meer kunnen slapen scheelt al zo veel. Dan kun je alles echt beter aan!

hier: best weer een rotnacht gehad door last van bekken/rug. Straks speciale bekkentherapeut bellen of die nog een plekje heeft. Was een aanrader van kennissen en ik ben benieuwd! Gisteren had ik 's middags nog geslapen en misschien moet ik dat gewoon maar niet meer doen, maar vervangen door een relaxmoment in bad ofzo. Dat ik wel rustig ben, maar niet slaap. Elke keer als ik een middagdutje gedaan heb, slaap ik 's nachts veel slechter namelijk :(

Zometeen eerst even ontbijten en dan het wiegje soppen, dan maak ik nog even gebruik van het mooie weer. Daarna zelf douchen en met het gordijntje aan de slag.

Deel Deze Pagina