Nou mn vriend moet nog even 2 schilderijtjes en een "mobieltje" Of wat het dan ook voor ding is, aan het plafon hangen, en dan mag de kleine komen! Dan is het kamertje gereed! Had gister mn zomer en wintergoed voor een groot deel gewisseld en mn kledingkast geordend, was niet de bedoeling maar het gebeurde. Ach ja dat had ik al wel in mn hoofd om de komende weken te gaan doen. kan ook weer van mn lijstje af
Goedemorgen meiden, Zo wat is er weer veel gekletst! Ik ga eens een poging doen tot bijlezen @ Positiekleding kopen; Ik ga dat ook niet meer doen hoor! Het is wel een beetje schaars nu met die 2 positie(spijker)broeken die ik niet zo vaak aan doe omdat het te warm is. Maar we hebben ook nog jurkjes en leggings En mijn driekwartbroeken passen nog net hahaha. Maar ik moet ze wel heel laag dragen! Heb wel voedingsbhs gekocht en ik ga nog even kijken voor voedingsshirts ofzo. @ Lilo; Oh meid toch, helaas hoort het er allemaal bij! Maar snap wel even dat je het er benauwd van krijgt. Maar wat je zegt miljoenen vrouwen zijn je voorgegaan en we zijn er voor gemaakt; je oerkracht komt vast naar boven tijdens de bevalling en je bent in goede handen @ Wish; Hoop dat je urine goed is! & Volgens mij heb je een nieuwe haarkleur uitgevonden dan hahahaha. Bassierood! @ Binna; Wauw mooie buik! En nog gefeliciteerd met de 37 wkn Wat fijn dat je moeder weer thuis is! Enne Haha flesje om me doos mee schoon te spuiten; zie de bevalling steeds meer zitten.. Ahum! @ Rianne; Jeej je bent weer thuis! Rustig aan doen meid @ Esmee; Ohh heerlijk verlof meid; geniet ervan! @ Gravid; Gefeliciteerd met je 37 weken De tijd vliegt inderdaad @ lilo; Gefeliciteerd met je 36 wkn Zo ik ben weer bij denk ik! @ Ego; Vannacht ontzettend liggen draaien en woelen.. Grrr mijn nachtrust was dus verschrikkelijk. Toen vriendlief weg ging om 6:00 nog maar even terug gaan liggen maar ik werd constant wakker. Toen ik net een beetje aan het rommelen was beneden: de deurbel. Nja ik was druk dus niet open gedaan, 5 seconden daarna mijn telefoon gaat af. Jahoor s-moeder, dus ik neem op omdat ik denk misschien is het belangrijk. Vraagt ze me waar ik ben en waarom. Nou ik maar gezegd dat ik heel druk was en wel thuis, maar dus geen tijd! Dat begreep ze wel. Maar waarom ze nu ineens gaat bellen weer als ik niet open doe. Pff kon het er niet echt bij hebben na die slechte nachtrust, maar durf tegen haar nooit zo uit te vallen omdat ze altijd in een ik ben zielig schulp kruipt.. Gisteren een beetje vreemd telefoontje van de VK. Had een gemiste oproep, dus ik terug bellen. Denk bij mn eigen als ze bellen op zondag zal er wel iets zijn! Nou ja het ging dus om de bloedwaardes/suikerwaardes. Het kwam er volgens haar op neer dat ik nog een keer moest prikken omdat ze schrikbarend hoog waren. Ik snapte er niks van dat ze dan pas na 2 wkn belden en dat mij gemeld was dat de waardes goed waren. Wat blijkt; ze hadden bij mij een waarde van op zijn laagst 9,1 staan. Terwijl ik toch waardes van 4,6 7,4 en 6,1 had geprikt. Ze zouden het gaan uitzoeken en bellen me deze week terug. Het zal allemaal niets met mij te maken hebben; waarschijnlijk verkeerd genoteerd in de computer. Maar ik schrok wel effe flink! Liefs
Hallo allemaal! Hier ook een rotnacht en lig nu dus even op bed. Ik geloof dat het voor mIj ook beter is om niet te 'slapen' maar alleen te rusten. Ik moet voor mijn lijf wel rond half tien weer naar bed (strak staan van de buik en pijn in bekken) maar slaap dus rond twaalf uur nog niet. Erg frustrerend! Troetel: wij hadden bij de vorige ook een combi test gedaan en de vk ASSISTENTE had gezegt; geen nieuws is goed nieuws. We bellen nooit tenzij de uitslag niet goed zou zijn. Zaterdag middag 1700 uur: telefoon, vk op mijn scherm, 'ik krijg net de uitslag binnen en dacht dat je die nog wel even voor het weekend wilde weten' (hart in mijn keel, peentjes zwetend) helemaal prima! De rest heb ik niet helemaal meer mee gekregen. Heb het die week daarna wel gezegt. Blijkt die ass op meerdere plekken te werken en dus 'per ongeluk' het verkeerde protocol had gevolgd. 
Nou meiden volgens mij hebben we allemaal niet echt een beste nachtrust gehad! Maar lekker rustig aan doen vandaag. @ Esmee; Jeetje daar ben je dan ook niet blij mee nee. Ik werd gister gebeld door de VK zelf (vervangende weliswaar) maar 'iemand' had het verkeerd ingevoerd. Zal morgen (moet toch op controle) wel even mijn ongenoegen uiten, want vriendlief schrok zich dood en ik ook. Had daarna hartkloppingen van hier tot tokio en ga om hun fout mooi niet nog een keer prikken! Heb de uitslagen op het forum en hier thuis ook opgeschreven. Zo weer effe verder met de handwasjes Liefs
@troetel, da's flink schrikken ja. Straks naar de nieuwe kinderopvang kijken, jongeman start volgende week daar (we plaatsen hem over) de baby komt er in september bij. Morgen lekker kapper (was nog iemand) en dan kijken of ik de personeelsvergadering red. Woensdag hebben wij de liggingsecho! Ben benieuwd!
Hier met laptop onder de parasol. Net fysio gehad en lekker los gemasseerd. Vanmiddag nog naar de podotherapeut en later eten bij s-ouders en tussen die bedrijvigheid door blijf ik heerlijk op mn krent zitten hier in de tuin! Troetewl hopelijk valt het mee wat de suiker betreft!
Ha goeiemiddag meiden Meimamma: Gefeliciteerd met je 34 weken!! Heerlijk zeg, onder de parasol met laptop Hier helaas geen tuin. dus zit er voor mij niet in En wat fijn dat je weer even los gemasseerd ben, altijd even lekker! Succes vanmiddag bij de therapeut, en veel plezier bij je s-ouders! Bloem: Succes bij het kvd! Spannend voor je kleine! Lilo: Gefeliciteerd met je 36 weken!! Schiet allemaal lekker op nu! Succes bij fysio, en veel plezier bij je zusje! Lijkt me leuke film! Stefanie: Succes met klussen, wel an je zelf denken he Sanny: Hoop voor je dat je nog bij bekkenfysio terecht kunt! Ik heb er ook gelopen, alleen bij mij hielp het op den duur niet meer. Te veel last steeds. Troetel: Wat apart dat ze dan op zondag bellen, en ze niet even tot maandag wachten Ik zou me ook rot schrikken als vk in het weekend belt. Hier: Vanacht wel iets beter geslapen dan afgelopen nachten. Al moet ik wel zeggen dat ik nie makkelijk in slaap val, ga meestal rond 22.00 uur naar bed, omdat ik dan kei moe en gesloopt ben, maar als ik dan eenmaal lig ben ik klaar wakker en voor ik dan slaap is het 24.00 uur geweest.. pfff. En dan het steeds naar wc moeten, het niet kunnen draaien door rug en bekken pijn *GIL* ach, nog even Vriendlief vandaag nog vrij, dus heerlijk samen ontbeten. Zag de kleine er al helemaal bij zitten in zn stoeltje haha Rustig dagje vandaag, de was had ik gister al weggewerkt, dus doe straks even de afwas, en daarna lekker rustig an. Beetje op gemakkie rommelen in huis. Net met vriendlief naar nieuwe auto wezen kijken, als het beetje mee zit hebben we voor uitgerekende datum nog andere wagen, en anders sowieso volgende maand. Hebben nu zo'n tuning geval, met geen ruimte.. en nu aan het kijken naar een volvo stationwagen. een degelijke nette gezinswagen, echt veel beter! Zo even de afwas doen en bed verschonen, gelijk maar zo'n kraak ding er onder leggen en dan ga ik heerlijk van het weer genieten, misschien vriendlief nog even helpen auto schoon te maken.. ben ik ook even buiten Fijne dag meiden!
Ow Gravid je brengt me op een idee met, auto schoonmaken... Ik kan de ruiten nog wel even schoonmaken van de auto. Mijn vriend ziet het helemaal voor zich dat ik hem met de baby op de fiets op kom halen van zn werk vd zomer. baby in de draagzak op de fiets. Ik heb een Bondolino daar kan het lekker stevig in zitten
Meimamma: Heerlijk he, al allerlei dingen bedenken wat je kan doen met die kleine Vriendlief fietst nooit, is volgens mij al jaren geleden.. en aantal weken terug riep hij nog: Ik ga niet fietsen.. mij zul je niet op een fiets zien. Tot afgelopen zaterdag, we waren even bij de welkoop, hij moest bandenplak set hebben voor de fiets. Want: Als het dan lekker weer is, kan ik op de fiets naar de training, en kunnen we volgend jaar zomer lekker met de kleine fietsen. Ik heb wel 2x gevragen wat hij zei en toen op punt gestaan de krant te bellen
waren er hier nou ook nog meiden met een baby site. ik heb die van ons net weer bij gewerkt zo leuk. @troetel sjongen wat een dome doos. zo ie zo als de uitslag goed is en je zou nog bellen doe het dan doorde weeks grrr @meimama je zou niks gaan poetsen dat je dat niet eng vindt met een draagzak op de fiets
hahah Gravid, die mannen krijgen rare ideeen met zon kleintje op komtst Binna ik vind er weinig engs aan om met zon kleine in de draagzak te gaan fietsen. Die ik heb is meer zon ding die je knopen moet, dus er kan weinig gebeuren. Misschien als uk er is dat ik er heel anders over denk
Ow ja ik heb net ff de ruiten van de auto gedaan met ruitenspul ahahha, gelijk ook maar de buitekant Heeft nogal nut uhm...NOT! en ook de lampen ff gedaan ahhaha. Stomme nesteldrang Ach aj straks met de auto naar s-ouders hebben we nog even schik van de schone ruiten
Wil me er niet teveel mee bemoeien Meimamma. Maar het wordt wel afgeraden om met baby's te gaan fietsen in een draagdoek of draagzak. Staat in alle handleidingen, en dat is ook het advies "Stichting Consument en Veiligheid" Ik zou het zelf ook niet doen, merkte met lopen dat je toch weer even moet wennen aan de balans. Maar goed, er wordt door stichting consument en veiligheid natuurlijk heel veel afgeraden, maar ik wou je er wel even op wijzen! Zou het eerst in ieder geval even op een rustig stukje dan gaan uitproberen, en niet op weg gaan met je kleine als je haast hebt. Ik ga even plat, heb vandaag al weer wat teveel gedaan...
Ik zou idd niet teveel poetsen maar kan mezelf blijkbaar niet aan mn eigen beloftes houden. Ik heb ook gelezen in de handleidingen dat fietsen met een draagzak niet wordt aanbevolen. Mijn moeder heeft vroeger ook altijd gefiets met mn zusje in een draagzak en ik zie het nog regelmatig op de weg. k zal ook niet gelijk de eerste beste keer dat ik die draagzak om heb op de fiets stappen. Alles is nieuw. Voor het zelfde geld bevalt het me voor geen meter
@ Binna; Ja het probleem was nou juist dat de VK dacht dat mijn suikerwaardes zo slecht waren. (met een 9,1 op zijn laagst ofzo).. Toen ik uitlegde dat mijn suikerwaardes heel anders waren had ze zelf ook zoiets van huh.. Maar het zal wel goedkomen, weet zelf wat ik geprikt heb toch Hoe is het met je moeder?? @ Babysite; Ben er ooit mee begonnen maar is totaal niet meer up to date.. Houdt het nu maar bij mijn zwangerschapsalbum denk ik (fotoalbum met knutsels, tekstjes en foto's). @ Fietsen met draagzak: Tja persoonlijk zou ik het niet doen i.v.m. veiligheid. Maar als ik dan ga nadenken vind ik vrijwel niets veilig met een baby op de fiets.. (je moet er niet bij nadenken dat je valt).. Maar zal toch een keer aan moeten geloven, ach voorlopig focus ik me even op de baby eruit persen binnen nu en 6 wkn en daarna op lekker wandelen met de beeb @ Meimamma; Erg he die poetsdrang.. @ Nesteldrang; Ohh wat erg! Ik had vandaag op de planning: alle handwas doen die zich had opgestapeld+ effe dweilen beneden.. Nu heb ik dus al alle handwas gedaan en buiten gehangen, konijntjes verzorgd (kwam ik onderweg tegen hahah), adresetiketten gemaakt en geprint, was gedraaid+opgehangen, nieuwe was in de machine, wat troep naar zolder gesjouwd, vuilniszakken met 30 kussen naar beneden getild (mama gaat die wassen) & ze in ikea-tassen gedaan en ik denk nog wel meer haha.. Nu effe beentjes omhoog en een 2e choco-ijsje in mn mond
@Sanny, Ik doe altijd 1 keer per jaar permanent bij de kapper en dan grove krullen en niet van die schapenkrulletjes. Ik laat het dan eerst weer even bij punten en in laagjes knippen en daarna permanent er in. Dit heb ik vorig jaar mei volgens mij voor het laatst gedaan en nu is de krul bovenin het haar helemaal er uit. Heb alleen aan de onderkant nog krullen dus is weer tijd. Is even een duur grapje, maar goed dan kan ik er weer een heel jaar tegen aan. Ik ga dus maar 1 keer per jaar naar de kapper! Dus dan valt het wel mee dat bedrag uiteindelijk. Permanent pakt bij mijn haar elke keer heel goed en blijft dus ook heel lang zitten. Ik heb namelijk erg stevig en gezond haar. Behalve als ik in de zomer heel veel in chloor heb gezwommen dan laat ik het soms in het najaar nog 1 keer even bij punten! Ik hoop dat het ondanks de hormonen nu ook weer goed pakt en lang blijft zitten. Het komt namelijk wel eens voor dat tijdens of vlak na je zwangerschap het permanent niet goed pakt door de hormonen. Maar nu wil het ook niet meer zitten dus moet toch echt gebeuren en dan hoef ik er straks met de bevalling en de kraamtijd niet zo veel aan te doen. Lekker makkelijk! Liefs
even ego hoor meiden, door de tranen in mn ogen zie ik toch geen klap! Heb pilletjes gekregen , net ingenomen, hoop dat ze snel werken dan kan ik snel bijlezen!
@ SQ; Haha je hoort zovaak dat vrouwen permanentje nemen. Als ik dat dan weer hoor dan ben ik toch trots op mijn eigen prachtige krullen (vroeger wilde ik ze het liefst eruit knippen maargoed!) @ Vagans; Hoop dat de pilletjes snel werken meis! Dikke knuffel
Vagans; hoop dat ze snel werken. SQ; ik hoop dat het allemaal net zo goed pakt als anders. Troetel; hmmm chocoladeijsjes..wil ik ook Hier weer uitgeklust voor vandaag, pff dat valt niet mee hoor. dacht doen wel wel effe maar je beweegt niet meer zo makkelijk he . Maar ja sommige dingen moeten af. Nu lekker alle ramen open en aan het genieten van het weer.