@wish wat super fijn dat je een week weg mag blijven @vangas hoop dat de piletjes hun werk straks gaan doen. en een babysite is een site waar je van alles bij houd dagboek verhaaltjes schrijft ik zou zeggen als je ogen morgen weer goed zin neem eens een kijkje op die van Silver en haar zusje www.zusjespetra.dreumessite.nl wachtwoord mijn naam @lillo ik heb die van tommie tippie was toen in de aanbieding en daarom de goed koopste. ik zou gewoon kijken wat voor flesen je heb heb je brede flesen even goed naar de steralsator kijken of ze er in kunnen en dan kijken waar je de goed koopste kan vinden. (voor al acties dus )
wish ligt er wel aan of je gaat kolfen want een kolf is toch wel verstandig en voor de rest is het inderdaat wat je wilt ik doe het wel omdat ik het toch hygieniser vindt en het haalt toch meer weg. stelariseer zelf wel eens Silvers bekker voor al de rietsjes bekker en de bidoen flesje want met afwassen en de vaatwasser gaat toch niet alles er lekker uit
Ik heb net dus net gedoucht en toen kreeg ik spontaan last van nesteldrang dus ik riep naar mijn ventje of hij me de kalkreiniger en een schuurspons wou geven en heb dus alle tegels van de douche schoon gemaakt onder het douchen! Het blinkt weer!!! Hoezo beetje erg last van nesteldrang... Ik zou even relaxed douchen whahhahaha! Liefs
@ wish: wat fijn!!! *magnetronsterelisator: ik heb er een gekregen maar ik vraag me af waarom ik in hemelsnaam wel 10 flesjes in huis moet hebben (erbij gekregen) Ik wil BV proberen maar als ik fles voeding ga doen heb ik toch zeker aan 1 fles wel genoeg! Mijn moeder heeft mij ook altijd met 1 fles gevoed! Ik heb nu nieuw: een heel klein etos flesje, een S-fles voor vanaf 0 md en een avent fles voor vanaf 3md. lijkt mij zat toch? en ik zal is op je site kijken binna: net helaas weer een paar keer moeten niezen maar mn ogen zijn al beter! Vriendlief belde net: zn ouders zijn de euthenasie voor zn moeder aan het regelen. Hij gaat daar morgen naartoe, ik niet, geen behoefte aan. Vond het al heel wat dat hij uberhaupt gebeld werdt (maarja dat mag je dan niet zeggen want ze is ziek...), normaal wordt ie overal buiten gehouden! (of klink ik nu als een echte bitch? )
Wish: Wat fijn dat het toch allemaal goed is!! Sunny: Hahah, maar zo heb je in ieder geval je badkamer schoon Ik doe het meestal ook onder het douchen hoor, 2 vliegen in 1 klap Vagans: He bah, wat naar van je s-moeder.. maar als je weinig tot geen contact heb met haar, kan ik je reactie inderdaad wel begrijpen. Hoop dat je pilletjes gauw hun werk doen en je je eigen weer wat beter voelt! Binna: Dank je, leuk he Vond zo'n open kast ook wel eens leuk, eens wat anders Heb daar alle kleine maatjes liggen, zoals 50 en 56, lekker bij de hand. Magnetron sterelisator: Had ik met Lydia wel, toen ook veel gebruikt, maar heb um nu niet. Is ook niet echt nodig volgens mij, gewoon uitkoken kan ook, en ze mogen ook in afwasser tegenwoordig. Zo, wij heerlijk rodekool schotel gegeten.. en heb zelfs mn afwas alweer weg Zo eindelijk even mn was afhalen, kan het beddengoed heerlijk aan de lijn. Heb de kinderwagenbak ook al opgemaakt, en die staat al boven op onze slaapkamer.. alles, maar dan ook alles nu helemaal KLAAR! Die voorweeen mogen van mij nu door gaan zetten Net nog even vk gebeld, had steeds harde buiken icm steken.. en volgens vk zijn dat gewoon voorweeen, en aangezien ik vrijdag avond al 2 uur lang voorweeen om de 7min had, en ik nu dus harde buiken en steken heb, is het nu puur afwachten wanneer het door zet. dus spannend.. hoop dat het niet te lang meer duurt.
@ Gravid: Nou we hadden altijd wel goed contact, maar altijd als er iets was kreeg mijn vriend de schuld, ze bekommerde zich totaal niet om mn zwangerschap en wij moesten altijd maar bellen om achter info te komen. Ook heeft mn vriend een beetje mot met zn zussen en ook die sluiten ons gewoon helemaal buiten. Nou ik kan niet tegen dat achterbakse gedoe en ben dan heel hard, ziek of niet ziek! Maja het is en blijft vriendlief zn moeder dus hij moet t helemaal zelf weten maar ik denk dan: ja... nu wel... snap je
Leuke babysites dames! Hopelijk gaan de pilletjes nog beter werken Vagans. Minder niezen is al een eerste stap natuurlijk! Haha, al die meiden met nesteldrang. Hier is het gedeeltelijk aanwezig. Alleen, soms wil ik zó veel verschillende dingen doen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen en dan doen ik dus uren lang niks (ja, een stom spelletje op de computer) maar goed. Vandaag in elk geval wiegje gesopt. Was gedraaid en opgehangen een nieuwe lading nieuwe spulletjes in de azijn+zout gezet, die was ik dan morgen. Best wel aardig wat gestreken totdat m'n rug te zeer ging doen, wat administratiedingetjes gedaan en meteen twee afspraken gemaakt voor de bekkentherapeut Woensdagmiddag de intake en vrijdag het eerste echte consult. Ben zo blij dat ik nog terecht kon! Wie had het over choco-ijsjes? Was jij dat, Troetel? Nou, ik zit nu dus aan m'n tweede perenijsje. Was meteen aangestoken door jou, hahaha. Ik ga nu fijn kleurstofjes door marsepein kneden. Helpt meteen weer een beetje tegen m'n rsi die nu weer opspeelt doordat ik verkeerd achter de laptop zit... Tot later weer!
Weet iemand waar ik (goedkope) rieten mandjes kan kopen? Ik wil blauw/witte hartjes bestellen en dan op alle afdelingen van mijn en mn vriends werk een mandje zetten met geboortekaartje erbij ipv beschuit met muisjes maar ik kan nergens mandjes vinden
@wish mischien bij de action of exenos wel een heel leuk iedee @vangas oei vervelend en moeilijk voor je mannetje
Oja action kan ik nog kijken idd.Ja heb wel mandjes gezien maar 2,99 per stuk vind ik beetje te gek,heb er een stuk of 12 nodig en daarna doe je er niks meer mee
Ben ik ook weer eens even Fietsen en draagzak, hier totaal geen moeite mee, ik vind het niet gevaarlijker dan in een stoeltje op de fiets of een maxi cosi achterop oid. Als er in het verkeer iets mis gaat ben je als fietser al snel niet veilig sowieso... Ik kook eventuele flesjes gewoon even uit, zo gedaan hoor. Ik heb er ook altijd maar twee, ook bij flesvoeding, meer dan zat, gewoon in de koelkast bewaren en steeds gebruiken. Nu dingen stomen of uitkoken heeft niet zoveel zin... Als je ze in zo'n magnetron ding gooit zijn ze maar steriel voor een korte periode (3 uurtjes bij gesloten bak oid?) dus gewoon doen vlak voordat je ze nodig hebt is het zinnigste. Verder weinig te melden even, aangtal dames al over de 37 en 38 weken dus de eerste baby's gaan zich binnenkort aandienen, leuk leuk! Ben ergn nieuwsgierig! Fijne avond dames!
meiden, hoe heet nou zon plankje wat je aan de kinderwagen vast maakt waar je andere kindje op kan staan? ik wil er zo een en dan een mandje op maken zodat bikkel (de mops) daar in kan met het warme weer, arme beestje kan dan echt niet ver lopen maja pulchra weer wel!
Wish kan je niet gewoon leuke schaaltjes doen van die plastice of zo die per zo veel gaan @vangas ik weet er geen oficle naam voor alleen mee rijdplankje je moet alleen goed kijken welke op je wagen kan is nog wel eens verschillend. anders langs de winkel en even vragen welke er op kan en dan zoeken via MP
@ binna: ja ik wist t ook echt niet haha! Maar s-zus waar we (als het goed is) de wagen van krijgen heeft nu ook zon plankje, miss doet ze die ook wel weg of weet iig welke ik moet hebben, lijkt me de perfecte oplossing voor bikkel!
nou ik heb zeker al een uur niet geniest! en maar 1x mn neus hoeven snuiten, ook de meeste tranen uit mn ogen zijn weg! Ik hoop maar dat het zn werk een beetje blijft doen, nu zou een open neus nog fijn zijn want ik heb het al zo benauwd. voor de meiden die gaan slapen: weltrusten! hier nog ff Bones kijken!
@Vagans: Kiddy ride is een van de meerijdplankjes die je kunt krijgen. Maar er zijn er best wel verschillende en het is afhankelijk van je type kinderwagen uiteraard. Kan mopsje niet in het "boodschappenmandje"? Of is dat te krap? @sites voor frummel... nee heb ik niet gedaan. @fietsen met draagzak... geen voorstander hier... maar ja, ik ben dus een jaar geleden met fiets en al omgekiept, omdat ik klem kwam te zitten tussen fietszadel en fietszitje... en daardoor in onbalans... en voor ik t wist lag ik samen met M languit in de berm Heb nog altijd een heel gevoelige enkel (buitenkant) Later nogmaals geprobeerd... maar geen succes.... dus heb nu een zitje achterop gekregen... moet m alleen nog eens gaan testen. @flesjes/sterilisator: ik ben begonnen met BV en de kolf moest regelmatig goed schoon worden gemaakt... vond sterilisator beter werken dan gewoon uitkoken. Na een aantal weken overgegaan op flesvoeding en heb tot een maand of vijf, zes de flesjes dagelijks in de sterilisator gehad. Daarna gewoon in de vaatwasser mee laten draaien. Hoeveelheid flesjes? Ik heb er vier geloof ik. Waar gehaald... gekregen @vandaag.... ons kindje is vandaag dan eindelijk erkend en krijgt de naam van papa Omdat we in Duitsland wonen waren er nog een aantal formulieren nodig, die je normaalgesproken in NL niet nodig hebt.... vandaar dat t allemaal wat langer heeft geduurd. Verder vanwege het mooie weer is er vandaag helemaal niet geklust... maar hebben we heerlijk getoerd door de omgeving en hebben we genoten van de frisse lucht en mooie omgeving van het Ems-Dollard natuurgebied. Wel vandaag en gisteren wat heftigere menstruatiekrampen gehad en ook frummel zat me regelmatig "dwars". Vannacht en vandaag ging frummel trouwens ook meer "recht" voor de uitgang liggen.... normaal gesproken ligt koppie nl meer in mn linkerlies. en voel het nu meer in het midden liggen... maar nog steeds hoog