Lol krijg sochtends geen ander beleg door mn strotje hihi.. Baby is gek op choco-pasta, jam, hagelslag, pindakaas etc. smiddags heb ik netjes (bruin) brood met kaas, kalkoen en chocopasta gegeten.. (maar wel yogi drink gedronken ) Maarja VK kijkt niet naar wat ik gegeten heb volgens mij??
Oke pfieuw.. Hoop maar dat ik hierna niet nog een keer moet prikken. Vind alles best maar dan fiets ik wel 3 keer per dag naar een prikpoli ofzo.. No way dat ik het zelf doe, brr kan ik echt niet! Moet gelukkig nog maar 1 keer en dat is over 10 minuten, kan ik er niet voor wegrennen? hahaha
@troetel, dat zijn prima suikerwaardes. Nuchter helemaal perfect en die stijging na je ontbijt is helemaal niet gek als ik zie wat je gegeten hebt. Wanneer moet je weer prikken? Liefs
Wel een flinke fout van de vk om daar niet naar te vragen. Juist omdat het bij mij in de familie voorkomt heb ik allemaal extra controles. Sowieso allemaal extra echo's voor de groei en extra suiker in de gaten houden.
Als ze zoiets zegt van oh ze zijn wel hoog dan kun je zeggen wat je gegeten hebt maar volgens mij is het niet abnormaal hoog hoor. En ze kijkt ook vooral naar nuchter en die is goed
en vind je zo'n prikje in je vinger echt zo erg? Klein prikje toch? Ik vind bloed laten prikken in mn arm erger brrrr
ik vind die prikjes in de vinger inderdaad ook niks voorstellen in vergelijking tot het bloed prikken!!! Maar goed een ander zal daar misschien meer last van hebben.... De box is vanmorgen hier afgeleverd.... zit nu te dubben of ik het pakket open zal maken en stiekem in elkaar zal zetten hahah Liefs
@ Wish; Het gaat mij vooral om dat ik zelf moet prikken! Als ik bloed moet laten prikken heb ik het niet in de hand, dat doet iemand anders snap je. Dat moet en dat gebeurd ook. Ondanks dat ik al heel wat lekgeprikt ben in mijn leven, vind ik dit prikken niet fijn. Ik moet mezelf opzettelijk pijn doen om een druppeltje bloed te creƫren.. Denk dat het ook te maken heeft met bepaalde dingen die vroeger gebeurd zijn. Alleen met een afleidende gedachte in mn hoofd was het nu wel te doen, alleen fijn is anders Ik moest trouwens een kwartiertje geleden weer prikken. Nu was hij 6,1. Das wel netjes volgens mij toch?
@ wish; Nee had al geprikt hoor, maar typ niet zo snel. Die vinger waar ik 3 a 4 uur geleden in heb geprikt is helemaal dik, opgezet en pijnlijk. Kan niet eens knopjes v.d. printer aandrukken grrr.. Dus ik heb nu typgebrek (normaal 10 vingers, nu 1 in de lucht hahaha)
Jaa inderdaad 32 weken Heb net even gebeld naar de VK praktijk en de waardes zijn idd goedgekeurd. Deze week effe het apparaatje in de brievenbus gooien en dan is dat ook weer in orde. En Wishhhhh jij 33 weken Oeh box opzetten; tja wij moeten nog gaan bedenken hoe we de woonkamer met box gaan indelen haha..
@ hopmarjan: ja thuis ook! normaal zat die (tegenwoordig dan) ook weer in de bench maar vriendlief en ik waren gister zo moe en vergeten dat ding te pakken dus dan maar weer 1 xtje op bed En ja dat verhaal van dat meisje... vind het ook maar een heeeeel vreemd verhaal... @ stefanie: hier helaas nog geen zonnetje Maar gefeliciteerd met je 34 weken! @ Lilo: Ja ik vind wel dat je tegenwoordig als vrouw ook werkelijk niks zelf mag beslissen en ze echt overal moeilijk over doen! In de tijd van mn moeder was dit een stuk minder zei ze! @ Binna: Ja dat is ook wel zo, maar hij had ook 30 uur gewerkt en maar 2 uurtjes geslapen... toen die later de nacht half OP me draaide heb ik wel in zn oor gefluisterd dat ik graag ook wilde kunnen liggen en toen is die wel opgeschoven @ SQ: Lekker in mekaar zetten als je dat wilt! @ Chaartje: Super dat je thuis bent! @ Troetel: vervelend van dat prikken! En gefeliciteerd met je 32 weken! @ wish: Gefeliciteerd met je 33 weken! Hier nog steeds bij mn moeder, vriendlief is nog met de auto bezig, er was ook een remleiding/slang weet ik t kappot... Ik net een actie, vriendlief zette me af dat ik nog een stukje met de honden naar mn moeder kon lopen en deze dus gelijk uit waren geweest, hondjes horen en hond en geven een ruk aan de riem, geen enkele stoep hier in zwijndrecht ligt recht dus ik verzwik echt keihard mn enkel Deed echt vet pijn, kreeg een harde buik en zag sterretjes! Ik wilde verder lopen wat echt heel pijnlijk was dus besloot vriendlief te bellen of tie me t kleine stukkie toch ff wilde brengen, nam die niet op! Later bleek zn geluid uit te staan, dus ik ben naar mn moeder kunnen strompelen... Het doet nog erg pijn ook als ik er niet op sta en alleen maar beweeg maar ik kan het wel bewegen, zit ook een verdikking op mn enkel... pfff Mn moeder denkt dat ik mn enkelbanden ofzo verrekt kan hebbe. Grrr...:x zat ik niet op te wachten :x Naja niks aan te doen, ff beetje rust houden en de honden zijn vanavond voor vriendlief. Ben benieuwd wanneer die klaar is met de auto.